abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108354113
Hopelijk kan ik snel inzien hoeveel vrije dagen en zo ik heb :s)
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
  vrijdag 24 februari 2012 @ 18:18:49 #127
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_108354633
Is er animo om een FB zwartboek te maken over PostNL? Ik moet het wel weten want mijn tijd is ook kostbaar. En mijn baan als chauffeur wil ik zelfs op het spel zetten om PostNL toch een signaal af te geven.
Daarvoor heb ik wel content nodig, content, verhalen dus. Die moeten we bundelen.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_108355565
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 18:18 schreef ErwinRommel het volgende:
Is er animo om een FB zwartboek te maken over PostNL? Ik moet het wel weten want mijn tijd is ook kostbaar. En mijn baan als chauffeur wil ik zelfs op het spel zetten om PostNL toch een signaal af te geven.
Daarvoor heb ik wel content nodig, content, verhalen dus. Die moeten we bundelen.
op het andere forum zijn genoeg mensen te vinden die een bijdrage willen leveren
pi_108355787
quote:
Is een website geen beter idee? Wordpress erop. Gastenboek aanmaken. Misschien een forum eraan hangen. Mijn verhaal kan je op rekenen.

Ik heb vandaag de bond ingeschakeld. Ben benieuwd of dat nog iets opleverd. Verder vandaag een aantal collega postbezorgers gesproken en een aantal dingen afgesproken over wat we gaan ondernemen.
pi_108355824
quote:
Anoniem klagen is veel makkelijker :P
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_108356701
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 17:07 schreef postfiets het volgende:

[..]

Klopt de pagina bestaat nog niet,in de envelop van je loonstrook zit een folder in waar o.a. instaat dat je loonstrookje kunt inzien vanaf maart.
dat is lekker, want ik krijg mijn loonstrook dus digitaal en daardoor krijg ik al die folders en brieven niet. Vorige keer ook al , met die jaaropgaaf. Lekker slim is dat, ik begin het ondertussen echt een beetje beu te raken al dat gezeik. Trouwens werkelijk belachelijk dat je je loonstrook niet meer op paier kan krijgen.. stelletje uitkaaiers
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  zaterdag 25 februari 2012 @ 00:54:56 #132
202348 Susi
Temple of Love
pi_108371616
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 15:57 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Als ze in Harmony staan worden ze uitbetaald. Anders niet.
Ah, duidelijk, bedankt. Dan gaat het bij mij eigenlij heel goed, maf wel. Van één collega weet ik dat ze per week standaard vier uur voor nop werkt (32-uurs contract), en bij mij klopt eigenlijk altijd alles precies.
pi_108376132
Kreeg net SMS dat het extreem druk is (gemeenteaanslagen e.d.).
Hopelijk betalen ze vandaag wel extra tijd uit, anders zullen ze de komende dagen nog wel bezig zijn met nabezorgen aangezien ik anders gewoon stop bij de tijd die ik er voor krijg...
pi_108376740
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 09:37 schreef Deezertje het volgende:
Hopelijk betalen ze vandaag wel extra tijd uit, anders zullen ze de komende dagen nog wel bezig zijn met nabezorgen aangezien ik anders gewoon stop bij de tijd die ik er voor krijg...
Hmm, ik heb nog niets gehoord.. Gek dat dat per vestiging zo verschilt.

Soms lees ik hier over extreme drukte en dan is het bij ons rustig of dan is t bij ons superdruk en is er bij anderen niets aan de hand.
  zaterdag 25 februari 2012 @ 10:29:32 #135
108504 Shreever
Tintinnabulation!
pi_108376830
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 09:37 schreef Deezertje het volgende:
succes ermee, hoop dat het hier meevalt.
Excuse me... have you seen my sanity...I think I lost it.
pi_108377479
In mijn stad wordt alle gemeentelijke post, dus ook de aanslagen en zo door de sociale werkvoorziening bezorgd. Dat zal waarschijnlijk op meer plaatsen zo zijn, zou een deel van die grote verschillen in volume kunnen verklaren.
  zaterdag 25 februari 2012 @ 11:54:07 #137
108504 Shreever
Tintinnabulation!
pi_108378460
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 11:12 schreef Kaatjedezoveelste het volgende:
In mijn stad wordt alle gemeentelijke post, dus ook de aanslagen en zo door de sociale werkvoorziening bezorgd. Dat zal waarschijnlijk op meer plaatsen zo zijn, zou een deel van die grote verschillen in volume kunnen verklaren.
Dat is beter, ik heb ze er hier wel bij, had sowieso al minimaal twee zakken voor 1 straat, en de rest nog niet binnen. Wou dat die dombo´s de hah erbij gedaan hadden, had ik vast kunnen beginnen.. -O-
Excuse me... have you seen my sanity...I think I lost it.
pi_108378914
He, balen, de post is 30 min later dan normaal :(. Hoop niet dat het al teveel is.
pi_108381307
Het is dat die gemeentebrieven erbij zaten, anders had het meer op een drukke daldag geleken. Was wel vertraging ontstaan in de aanvoer van de HSM-post, maar zelf gelukkig geen last ven gehad.
pi_108381960
Weet iemand hoe je nieuwe kleren kunt krijgen? M'n broek is bijna kapot namelijk (zag ik net).. kun je dat zelf ergens bestellen of moet t via PB+/TC?
pi_108384166
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 13:36 schreef HetBrabandertje het volgende:
Het is dat die gemeentebrieven erbij zaten, anders had het meer op een drukke daldag geleken. Was wel vertraging ontstaan in de aanvoer van de HSM-post, maar zelf gelukkig geen last ven gehad.
Hier geen gemeentebrieven (heb ik ook al gehad) en leek idd een daldag. Maar 2 zakken.. Was lekker vroeg klaar :D
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 25 februari 2012 @ 15:22:00 #142
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_108384433
Bij ons was het ook niet echt druk. Het duurde alleen wat langer omdat er een paar nieuwe collega's waren die nog ingewerkt moesten worden.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_108385403
Leek wel alsof ze post van een paar dagen hadden opgespaard hier :(
Wel gemeenteaanslagen en 2x HAH wat weer onwijs kut was gezet door VSP. Die bandjes zaten er zo strak omheen dat bijna alle reclame al verscheurd was voordat ik het überhaupt los had (en dan ook nog extreem weinig folders per bundeltje doen zodat je bij elke straat 3x een bundel HAH moet lospulken).... :(
pi_108385757
Net wat ik dacht, ook hier vandaag weer extreem druk, en te weinig mensen. Volgens de prognostiek was het vandaag scenario "maatwerk rustig", dus we moesten nog nutten ook. Stelletje gekken. Tel daarbij op rode bakjes die veel te laat waren (HSM vertraagd door gemeente-aanslagen) en mensen die niet op komen dagen, en de chaos is compleet. Om 10.00 uur ging de postverdeler checken of alle lopen af waren die met de 1e rit mee moesten, bleek dat de helft nog niet af was! In de meeste gevallen omdat de post nog niet eens van de machine af was. Wat een klucht _O-
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_108386119
Bij ons was het ook niet druk, geen HAH en maar 5 tassen post terwijl ik normaal minstens 8 volle tassen heb. Ik was vandaag dus lekker snel klaar! Hadden jullie ook Telegraaf-mailing?
pi_108386337
Het was hier redelijk rustig, geen HAH en een meeloper.
Die vertraagde de boel wel, want waar diegene een bundel post liep, liep ik er drie.
Het ging ook niet helemaal goed met de post, want nr. 7/7a t/m 7d werd in nr. 7 gekieperd.
Soms vind ik het moeilijk om in te schatten hoeveel begeleiding iemand nodig heeft.. :{
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_108387574
Hier was het de leukste zaterdag die ik tot nu toe heb meegemaakt. Sorteermachine kapot en daardoor een tijd lang geen/weinig bakken. We hebben drie teams, dus elke keer als er ergens bakken waren begon nagenoeg iedereen uit het VBG uit die bakken te pakken om te zetten; CHAOS! Wel in totaal ruim drie uur niets gedaan/taart gegeten/koffie gedronken. Uiteindelijk was alles om 14:15 gesorteerd geloof ik.
pi_108387634
Wat een chaos vandaag! Mijn wijk was ten eerste 1.5 uur te laat (en mijn wijk is er normaal pas om 13;15) en ik heb bijna een uur op het depot staan wachten :(. En toen kwamen er tassen (3 voor mijn wijk), misten er nog 2 zakken van mijn wijk + HAH en moest ik dus nog 15 min wachten.
Ten tweede waren de gemeentebrieven er vandaag.

Ook waren er 2 bundels van een straat 'kwijt', zaten ze in de allerlaatste zak onderin! Argh! En van de 6 straten, zaten er 3 weer over verschillende tassen verdeeld :(. Nee, het was vandaag echt een rampdag.
pi_108396144
Op de site van mijnpostnl.nl kun je ook kleding bestellen.
Het gaat met punten en het heeft ook te maken hoeveel dagen je werkt hoe meer dagen je werkt hoe meer punten.
Heb regenkleding en een blouse met k.mouwen bestelt,nu weer opnieuw sparen voor punten :?
pi_108397280
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 17:22 schreef Herfstblad het volgende:
Wat een chaos vandaag! Mijn wijk was ten eerste 1.5 uur te laat (en mijn wijk is er normaal pas om 13;15) en ik heb bijna een uur op het depot staan wachten :(. En toen kwamen er tassen (3 voor mijn wijk), misten er nog 2 zakken van mijn wijk + HAH en moest ik dus nog 15 min wachten.
Ten tweede waren de gemeentebrieven er vandaag.

Ook waren er 2 bundels van een straat 'kwijt', zaten ze in de allerlaatste zak onderin! Argh! En van de 6 straten, zaten er 3 weer over verschillende tassen verdeeld :(. Nee, het was vandaag echt een rampdag.
En daar krijg je 2 uur voor met een salaris van 6,36 :X

Hier was het heel rustig en geen HAH.....dat was in jaren niet meer voorgekomen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')