Hier zijn er maar weinig die er van moeten leven (je kunt ook haast niet leven van een pbz-salaris), dus de drempel om ontslag te nemen ligt voor de meesten niet zo hoog. Er zijn al mensen die ontslag hebben genomen omdat ze te ver moesten fietsen nadat hun zakjesadres werd opgedoekt (bedankt, Autobedrijfquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:26 schreef Poesopstokje het volgende:
Vanochtend nog met twee collega's gesproken, beide willen ze er mee kappen. Het is gewoon niet meer te doen zeggen ze. En wij hebben de Georoute en 3 bundels nog niet eens! Kun je nagaan..
Erg sneu voor de mensen die afhankelijk zijn van de inkomsten, gelukkig kan ik er nog (optijd) mee kappen, het plezier is er wel van af nu.
Zijn er hier collega's die hetzelfde hebben, maar niet kunnen/willen stoppen?
ik hoor deze signalen ook,probleem is dat sommigen echt van de habbekrats moeten leven.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:26 schreef Poesopstokje het volgende:
Vanochtend nog met twee collega's gesproken, beide willen ze er mee kappen. Het is gewoon niet meer te doen zeggen ze. En wij hebben de Georoute en 3 bundels nog niet eens! Kun je nagaan..
Erg sneu voor de mensen die afhankelijk zijn van de inkomsten, gelukkig kan ik er nog (optijd) mee kappen, het plezier is er wel van af nu.
Zijn er hier collega's die hetzelfde hebben, maar niet kunnen/willen stoppen?
zal aan je geslacht en uiterlijk liggen of dat meer oplevert of minderquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:56 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
ik hoor deze signalen ook,probleem is dat sommigen echt van de habbekrats moeten leven.
Mede door dwang uwv.BWW etc..
Je kan dan beter nog in raam gaan zitten.
Hier krijg ik dus door dat systeem ook nooit meer betaalt dan de 10 uur die voor mn wijk staat terwijl ik iedere week minstens 15 uur loop. En ik ben dus zo'n bezorger die de luxe niet heeft er tegen te protesteren, want ik ben verplicht te werken door het UWV. Als ik ontslagen zou worden door mijn eigen gedrag sta ik dus letterlijk op straat omdat het UWV mij dan geen uitkering meer verstrekt.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:00 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dan moet je een statement maken, en werken wat de tijdenje aangeven. Post mee terug nemen. Als iedereen dat en masse doet ligt het probleem bij PostNL, en niet bij jou.
Geen grijze haar op mijn kop die in eigen tijd gaat werken. PostNL behoord gewoon te dokken.
Ik wil er best eentje opzetten, maar dan moet ik wel de verhalen van de bv de PBZ. hebben. Zonder content geen verhaal.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 08:12 schreef Troeta het volgende:
is het geen idee om een site of hyves te maken om zo postbezorgers te bereiken die dit probleem ook hebben? In de MR zitten ook postbezorgers en misschien kan iemand van de bond jullie dan ook bijstaan.
Het is belachelijk dat er zoveel mensen in eigen tijd moeten werken terwijl het salaris al zo laag is.
Daar komen die berichtjes in de kranten nou vandaan dat er ergens post opgestapeld ligt in een huis omdat ze het niet redden.
Er is wel een bestaande site voor postbezorgers (met een apart PostNL gedeelte), misschien dat je daar wat aan hebt. http://www.postbezorgers.org/forum/index.phpquote:Op vrijdag 24 februari 2012 08:12 schreef Troeta het volgende:
is het geen idee om een site of hyves te maken om zo postbezorgers te bereiken die dit probleem ook hebben? In de MR zitten ook postbezorgers en misschien kan iemand van de bond jullie dan ook bijstaan.
Het is belachelijk dat er zoveel mensen in eigen tijd moeten werken terwijl het salaris al zo laag is.
Daar komen die berichtjes in de kranten nou vandaan dat er ergens post opgestapeld ligt in een huis omdat ze het niet redden.
Dat is werkelijk te gek voor woorden. Persoonlijk ben ik niet afhankelijk van het salaris, maar jij wordt letterlijk behandelt als oud vuil en hebt geen keuze dan het maar moeten slikken. Sterkte.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 06:50 schreef Selestha het volgende:
[..]
Hier krijg ik dus door dat systeem ook nooit meer betaalt dan de 10 uur die voor mn wijk staat terwijl ik iedere week minstens 15 uur loop. En ik ben dus zo'n bezorger die de luxe niet heeft er tegen te protesteren, want ik ben verplicht te werken door het UWV. Als ik ontslagen zou worden door mijn eigen gedrag sta ik dus letterlijk op straat omdat het UWV mij dan geen uitkering meer verstrekt.
Ideaal voor PostNL, zulke semi-slaven.
Dat laatste is inderdaad ontzettend sneu en waardeloos!quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:15 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Dat extra brood vandaag was wel nodig, want ik had 12 oranje tassen! (voor 1 wijk, welteverstaan). Naast dat Nuonboekje ook een dubbeldikke Elsevier, Plus Magazine, en dikke postorderboeken voor de bedrijven (sommige bedrijven hadden er wel 10!).
Gelukkig maakte het loonstrookje bij thuiskomst veel goed. Helaas zat er een folder bij dat ze de papieren loonstrook gaan afschaffen. Die moet je straks downloaden van die voor geen meter werkende brakke k*tsite MijnPostNL.nl. Dus daar ben je lekker mee.
Tsja ach t werk is goed voor mn conditie en het is fijn om wat te doen te hebbenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:11 schreef Blobje het volgende:
[..]
Dat is werkelijk te gek voor woorden. Persoonlijk ben ik niet afhankelijk van het salaris, maar jij wordt letterlijk behandelt als oud vuil en hebt geen keuze dan het maar moeten slikken. Sterkte.
@erwinrommel Voor een eventuele website wil ik graag mijn verhaal aanleveren.
Als ze in Harmony staan worden ze uitbetaald. Anders niet.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:37 schreef Susi het volgende:
Zeg, die overuren die jullie werken en (in sommige gevallen) niet uitbetaald krijgen, staan die dan wel op de Harmony ?
Je kan wel je personeelsdossier inzien, zelfs de gescande bankpas/id kaart staat er in!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:24 schreef V__L_N het volgende:
Ik heb me aangemeld op mijnpostnl... Letterlijk niks op die site doet het he. Salaris bekijken enzo, niks pagina niet gevonden. Dat gaat lekker.
Klopt de pagina bestaat nog niet,in de envelop van je loonstrook zit een folder in waar o.a. instaat dat je loonstrookje kunt inzien vanaf maart.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:00 schreef V__L_N het volgende:
Nou bij mij niet, ik krijg een melding dat de pagina niet bestaat. Heb beetje rondgeklikt, maar niks onder de knop personeelsdossier doet het hier.
Eerst maar eens zien en dan geloven, want hier doet ook bijna niks van die site 't...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:07 schreef postfiets het volgende:
[..]
Klopt de pagina bestaat nog niet,in de envelop van je loonstrook zit een folder in waar o.a. instaat dat je loonstrookje kunt inzien vanaf maart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |