abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108294116
Post is laat.. Was het dinsdag ook. Gaat druk worden dus :{
pi_108294200
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 09:18 schreef Shreever het volgende:

[..]

zzp-ers zoals iemand al zei.
En omdat er amper geld op te verdienen is als koeriersbedrijf
DHL heeft tegenwoordig geloof ik ook veel zzp-ers, in ieder geval hier.
Hmm dat is echt balen. Ik zou graga als koerier/pakketbezorger aan de gang gaan...
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 23 februari 2012 @ 10:57:12 #53
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_108294326
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 10:51 schreef Selestha het volgende:
Post is laat.. Was het dinsdag ook. Gaat druk worden dus :{
wat ik gehoord heb is dat vandaag de vakjes tot de nok toe gevuld zijn ...
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_108294362
quote:
2s.gif Op donderdag 23 februari 2012 10:57 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Leuk, ik heb cursus vanavond. Ik heb al laten weten dat het niet zeker is dat ik kom. Afgelopen dinsdag was ik al te moe om nog iets te kunnen in de avond.
pi_108294666
:P Ik mag hopen dat mijn post er over 2 uur wel is.
Hoe druk ook: Ik heb nu 1 keer gehad dat de post te laat was sinds ik begonnen ben.

We gaan straks maar gewoon aan de gang en we zien het wel. Morgen is het gelukkig weer een daldag. ;).
  donderdag 23 februari 2012 @ 11:22:57 #56
108504 Shreever
Tintinnabulation!
pi_108295316
quote:
2s.gif Op donderdag 23 februari 2012 10:57 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Oh nee... bah. Hoop dat het hier meevalt, heb vandaag ook echt geen zin.
(Gaat wel weer over als ik eenmaak bezig ben :s) )
Excuse me... have you seen my sanity...I think I lost it.
pi_108297676
Loonstrookje binnen nu.
Overuren van 21/12 /m 21/01 toch? Mis er namelijk 17.
pi_108297855
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 12:24 schreef EdNoolk het volgende:
Loonstrookje binnen nu.
Overuren van 21/12 /m 21/01 toch? Mis er namelijk 17.
Jep.
Ik mis er ook 12 *O*
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_108299283
Op mijn salarisstrookje lopen de overuren anders van 2/1 t/m 29/1.

Het was wel druk, maar zeker niet dat alle vakken tot de nok toe gevuld waren. Grootste aantal blauwe bakken was 6-7, maar vaak 4-5. Hoeveelheid NUON viel juist erg mee. Of ze hebben hier weinig klanten, of het gaat zaterdag druk worden. Vond het al verdacht dat ik zaterdag geen 3 maar 2 voorbereidingen heb.

[ Bericht 2% gewijzigd door HetBrabandertje op 23-02-2012 13:11:45 ]
  donderdag 23 februari 2012 @ 13:08:43 #60
202348 Susi
Temple of Love
pi_108299361
Bij ons was het verschrikkelijk druk, had 3 wijken, waarvan twee de hele kast vol (plus hele zijwand nog), de vakjes daarvan zaten minimaal voor de helft gevuld.
Maar die overuren, staan die wel op de Harmony /
pi_108299474
Die staan op de Harmony-lijst ja. Daar staat per dag precies gespecificeerd welke tijdstippen zijn ingevoerd met welke dienst. Vervolgens staat er een overzicht van je contracturen, totaal aantal gewerkte uren en dus een totaal aan over/minuren.
pi_108301735
Ik vond 't wel meevallen vandaag? Vakjes waren aardig gevuld, maar dat kwam ook door kleine pakjes enz. Nuon zat hier heel weinig bij, alleen wel bijna HAH brieven van de GGD.
pi_108302093
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 13:06 schreef HetBrabandertje het volgende:

Het was wel druk, maar zeker niet dat alle vakken tot de nok toe gevuld waren. Grootste aantal blauwe bakken was 6-7, maar vaak 4-5. Hoeveelheid NUON viel juist erg mee. Of ze hebben hier weinig klanten, of het gaat zaterdag druk worden. Vond het al verdacht dat ik zaterdag geen 3 maar 2 voorbereidingen heb.
Bij mij staat er ook 2/1 t/m 29/1 inderdaad. Schrok al, anders kwam ik ook wel heel veel uren tekort. Nu kan 't wel kloppen (helaas.. :P)

Wat wordt er zaterdag extra verwacht dan? 't lijkt mij logisch om de Nuon op te splitsen (zoals de Kampioen), maar ik had zo bar weinig dingen van Nuon vandaag dat ik t me niet voor kan stellen dat er dan nog heel veel op zaterdag komt?
pi_108302395
Wie kan mij helpen? :P

Er is naar mij toe een postpakket verstuurd waarop een verkeerde postcode is gezet. 4133 ipv 4132. De rest van het adres is wel goed.

Beide postcodes zijn wel in mijn woonplaats. (vianen). Ik wacht nu al dik een week op dit pakket, maar helaas nog steeds niet bezorgd. De persoon die het mij gestuurd heeft reageert niet op de mail, helaas heb ik dus geen track & trace nummer. Wordt dit alsnog bezorgd? of wordt het terug gestuurd naar de afzender? En wat als er geen afzender op het pakket staat?

zit met smacht te wachten op mijn studieboeken :')
hardcoholic
pi_108302522
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 14:32 schreef Ferdii het volgende:
Wie kan mij helpen? :P

Er is naar mij toe een postpakket verstuurd waarop een verkeerde postcode is gezet. 4133 ipv 4132. De rest van het adres is wel goed.

Beide postcodes zijn wel in mijn woonplaats. (vianen). Ik wacht nu al dik een week op dit pakket, maar helaas nog steeds niet bezorgd. De persoon die het mij gestuurd heeft reageert niet op de mail, helaas heb ik dus geen track & trace nummer. Wordt dit alsnog bezorgd? of wordt het terug gestuurd naar de afzender? En wat als er geen afzender op het pakket staat?

zit met smacht te wachten op mijn studieboeken :')
Dat pakketje had je, als het verstuurd is, toch al wel ontvangen moeten hebben
pi_108302621
Gelukkig, loon klopt dus wel weer netjes :)

Ik heb nu voor het eerst 'Fietsvergoeding' op mijn loonstrook staan. Is dat een vast bedrag per maand/kwartaal of is dat een variabel bedrag naar een % van uren die je gewerkt hebt?
pi_108302759
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 14:38 schreef EdNoolk het volgende:
Gelukkig, loon klopt dus wel weer netjes :)

Ik heb nu voor het eerst 'Fietsvergoeding' op mijn loonstrook staan. Is dat een vast bedrag per maand/kwartaal of is dat een variabel bedrag naar een % van uren die je gewerkt hebt?
Een % van het aantal uren dat op de fiets werkt (de uren dat je bestelt dus). En het wordt per kwartaal uitgekeerd. :)
pi_108305162
Kloppen de tijden van de geo route met de daadwerkelijke tijden die jullie lopen?

Hier wordt het volgende week definitief ingevoerd. De tijden zijn nog scherper gezet dan ze ons vorige maand lieten weten. Ik werk nu ongeveer 11 uur per week bij de post. Straks krijg ik nog betaald voor 7 uur en 45 minuten. -O-
pi_108305250
Hier viel het reuze mee! Weinig Nuon hier. 5 zakken, maar dat is normaal op donderdag.

Mijn tc gaat naar een andere functie binnen PostNL. Jammer, voor zover ik hem ken, is het wel een makkelijke tc. :(
  Redactie Sport donderdag 23 februari 2012 @ 16:05:53 #70
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_108305828
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 14:32 schreef Ferdii het volgende:Er is naar mij toe een postpakket verstuurd waarop een verkeerde postcode is gezet. 4133 ipv 4132. De rest van het adres is wel goed.
Het komt in elk geval op de goede vestiging terecht, kost dus hooguit een dag extra (als de chauffeur van 4132 al weg is wanneer die van 4133 het pakket in zijn kar vindt)
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_108306934
vandaag hier veel post alleen geen veronica gidsen gezien wel de plus en heel veel andere tijdschriften/reclame. ben 4 uur bezig geweest.
pi_108307192
Hoi allemaal, ik ben op 31 januari begonnen als postbezorger en kreeg vandaag mijn eerste loonstrookje binnen. Ik heb een contract van 5 uur per week, maar werk meer dan dat, ik werk in de praktijk zo'n 13-14 uur per week. Op mijn loonstrookje staat dat het 16 salarisdagen zijn en dat ik 73 euro heb verdient. Ik neem aan dat die uren die hier gerekend zijn mijn contracturen zijn (dus 5 uur per week) in plaats van wat ik in de praktijk werk (13-14 uur per week), omdat die uren die ik meer werk overuren zijn?

Ik dacht ergens gelezen te hebben dat overuren pas een maand later op je salarisstrookje komen te staan. Ik maak me namelijk een beetje zorgen, omdat het maar zo weinig is. Dus de vraag is, weet iemand of die uren die ik nu op mijn salarisstrookje heb staan alleen mijn officiele contracturen zijn, ja of nee?
Putting the laughter back in slaughter.
pi_108307331
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 16:43 schreef Dennehy het volgende:
Hoi allemaal, ik ben op 31 januari begonnen als postbezorger en kreeg vandaag mijn eerste loonstrookje binnen. Ik heb een contract van 5 uur per week, maar werk meer dan dat, ik werk in de praktijk zo'n 13-14 uur per week. Op mijn loonstrookje staat dat het 16 salarisdagen zijn en dat ik 73 euro heb verdient. Ik neem aan dat die uren die hier gerekend zijn mijn contracturen zijn (dus 5 uur per week) in plaats van wat ik in de praktijk werk (13-14 uur per week), omdat die uren die ik meer werk overuren zijn?

Ik dacht ergens gelezen te hebben dat overuren pas een maand later op je salarisstrookje komen te staan. Ik maak me namelijk een beetje zorgen, omdat het maar zo weinig is. Dus de vraag is, weet iemand of die uren die ik nu op mijn salarisstrookje heb staan alleen mijn officiele contracturen zijn, ja of nee?
Overuren worden inderdaad een maand later uitbetaald.
pi_108308248
Dat extra brood vandaag was wel nodig, want ik had 12 oranje tassen! (voor 1 wijk, welteverstaan). Naast dat Nuonboekje ook een dubbeldikke Elsevier, Plus Magazine, en dikke postorderboeken voor de bedrijven (sommige bedrijven hadden er wel 10!).

Gelukkig maakte het loonstrookje bij thuiskomst veel goed. Helaas zat er een folder bij dat ze de papieren loonstrook gaan afschaffen. Die moet je straks downloaden van die voor geen meter werkende brakke k*tsite MijnPostNL.nl. Dus daar ben je lekker mee. :(
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_108308309
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 17:15 schreef Kramerica-Industries het volgende:

Gelukkig maakte het loonstrookje bij thuiskomst veel goed. Helaas zat er een folder bij dat ze de papieren loonstrook gaan afschaffen. Die moet je straks downloaden van die voor geen meter werkende brakke k*tsite MijnPostNL.nl. Dus daar ben je lekker mee. :(
Oh lekker dan ik heb geen printer en moet het verplicht aan de sociale dienst geven :')
pi_108308404
Vandaag tot 12.15 lopen voorbereiden en daarna een klein wijkje gedaan.
Het waren maar drie straten, maar toch presteert iemand het om deze compleet verkeerd te zetten. :{

De even nummers gingen van bijv. van nummer 60 - 38 en dan ineens van 112 naar 80
Heel de even kant door elkaar.
-O-
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_108308610
Hm jammer, de 12 uur die ze me nu echt uit zouden gaan betalen, zit er nog niet bij. Had me daar net op verheugd ;(
Zal wel zijn omdat het dan als overuren gezien wordt. Als mijn leidinggevende terug is van vakantie, ga ik het voor de zekerheid wel even vragen :P

Maar, over iets meer dan een week ben ik wel 4 jaar in dienst *O*
De 5 jaar ga ik hopelijk niet meer halen :')
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_108308770
En zaterdag hebben we als het goed is de aanslagen van de Gemeentebelastingen, dus dat worden ook weer volle tassen (en bakjes die veel te laat boven komen, omdat de HSM 't niet aankan).
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
pi_108308952
6 tassen had ik. Ben 4 uur non-stop aan het lopen geweest. Me beenspieren zijn helemaal zuur.

Nuongidsen, overheidsverspreiding voor elk huis, veronica/micro/tv-totaal gidsen enne nog iets van de anwb wat fietsen heten. Van mij hadden ze dit wel even mogen verdelen. Nuongidsen splitsen ofzo.

*gaat even oefening dood vogeltje doen, gezien het feit dat ze nog een lange actieve avond heeft*
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_108309044
Ik had er vandaag 8 tassen en ben 4 uur en 3 kwartier onderweg geweest. Ze hadden om en om de postbundels in de tassen gedaan. Ik snap nog steeds het nut er niet van in. Laat mij lekker tas voor tas doen. Alsof je dan wel vanaf het begin je fiets op de standaard kan zetten.. :?

Ben blij dat ik die sorteerders niet ken. Kon zo'n iemand bijna wel wat aandoen. En dan ook nog super veel fouten zetten terwijl je de route voor het eerst alleen doet.
pi_108309564
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 17:25 schreef VixenFromHell het volgende:
Hm jammer, de 12 uur die ze me nu echt uit zouden gaan betalen, zit er nog niet bij. Had me daar net op verheugd ;(
Zal wel zijn omdat het dan als overuren gezien wordt. Als mijn leidinggevende terug is van vakantie, ga ik het voor de zekerheid wel even vragen :P

Maar, over iets meer dan een week ben ik wel 4 jaar in dienst *O*
De 5 jaar ga ik hopelijk niet meer halen :')
je moet Hrssc bellen ,daar werken wel mensen die achter zaken aan gaan.
niet van een tc e.d. uitgaan,
pi_108309712
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 17:39 schreef Kabolter het volgende:
Ik had er vandaag 8 tassen en ben 4 uur en 3 kwartier onderweg geweest. Ze hadden om en om de postbundels in de tassen gedaan. Ik snap nog steeds het nut er niet van in. Laat mij lekker tas voor tas doen. Alsof je dan wel vanaf het begin je fiets op de standaard kan zetten.. :?

Ben blij dat ik die sorteerders niet ken. Kon zo'n iemand bijna wel wat aandoen. En dan ook nog super veel fouten zetten terwijl je de route voor het eerst alleen doet.
De achterliggende gedachte is dat je fiets dan mooi in evenwicht blijft. Maar ik ben er ook niet zo'n liefhebber van omdat je nu dus wordt gedwongen je tassen in tweetallen mee te nemen. Meestal neem ik 3 tassen tegelijk mee, maar dat kan dan niet. Dan moet je er 2 meenemen of 4.
pi_108309824
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 17:30 schreef Kramerica-Industries het volgende:
En zaterdag hebben we als het goed is de aanslagen van de Gemeentebelastingen, dus dat worden ook weer volle tassen (en bakjes die veel te laat boven komen, omdat de HSM 't niet aankan).
Al achter de rug :9
pi_108310068
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 17:55 schreef ophaling10 het volgende:

[..]

je moet Hrssc bellen ,daar werken wel mensen die achter zaken aan gaan.
niet van een tc e.d. uitgaan,
Heb 2 weken geleden afgesproken met de vestigingsmanager dat ze 12 uur gaan betalen. Die uren staan namelijk nergens meer vast gelegd, omdat het al van vrij lang geleden is. We hebben er een schatting van gemaakt samen. Dus ik weet niet hoeveel ze er ergens anders nog mee kunnen, omdat nergens terug te vinden is dat ik die uren uberhaupt gewerkt heb :') daarom duurde het ook zo lang.

Maar goed, 2 weken is niet zo lang :) en ik heb een contract van 3 uur per week dus het is eigenlijk best logisch dat het onder extra uren betaald wordt, de maand erop. Daar had ik alleen even niet aan gedacht :'). Vertrouw er verder wel op dat ik het nu ook echt ga krijgen, dat is het punt verder niet :) wil alleen wel even zekerheid over wanneer het dan wel komt :P
pi_108310651
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 18:12 schreef VixenFromHell het volgende:

[..]

Heb 2 weken geleden afgesproken met de vestigingsmanager dat ze 12 uur gaan betalen. Die uren staan namelijk nergens meer vast gelegd, omdat het al van vrij lang geleden is. We hebben er een schatting van gemaakt samen. Dus ik weet niet hoeveel ze er ergens anders nog mee kunnen, omdat nergens terug te vinden is dat ik die uren uberhaupt gewerkt heb :') daarom duurde het ook zo lang.

Maar goed, 2 weken is niet zo lang :) en ik heb een contract van 3 uur per week dus het is eigenlijk best logisch dat het onder extra uren betaald wordt, de maand erop. Daar had ik alleen even niet aan gedacht :'). Vertrouw er verder wel op dat ik het nu ook echt ga krijgen, dat is het punt verder niet :) wil alleen wel even zekerheid over wanneer het dan wel komt :P
als het niet rap betaald wordt is dat een optie
even langs gaan op kantoor hrssc kan ook :)
pi_108310667
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 18:00 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

De achterliggende gedachte is dat je fiets dan mooi in evenwicht blijft. Maar ik ben er ook niet zo'n liefhebber van omdat je nu dus wordt gedwongen je tassen in tweetallen mee te nemen. Meestal neem ik 3 tassen tegelijk mee, maar dat kan dan niet. Dan moet je er 2 meenemen of 4.
ik denk dat je een landelijk record had met 12,helemaal jofel was het vandaag niet
  donderdag 23 februari 2012 @ 19:14:58 #87
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_108312516
vandaag was ook een chaos bij ons
wijk 1 en 2 6 blauwe bakken (totaal 12)
op wijk 3 na (3 blauwe bakken)

was om kwart 4 was ik klaar
leek wel op een decembermaand

oja loonstrook is binnen
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroļd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_108313038
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 13:06 schreef HetBrabandertje het volgende:

Wow, dat is wel behoorlijk weinig voor een piekdag, hier waren bijna geen wijken met minder dan 8 blauwe bakken, de meesten hadden er 10 of zo, soms iets meer.
  donderdag 23 februari 2012 @ 19:27:19 #89
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_108313219
quote:

ik heb meestal 3 of 4
maar vandag had ik er 6
Ik had heel nuon bladen (bijna heel amsterdam zijn lid van nuon)
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroļd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_108313372
Ben benieuwd naar volgende week, dan moet ik weer eens doordeweeks werken.
Eens zien hoe dat is, die combi van piek en daldagen :P
pi_108316609
Het viel mij reuze mee vandaag...
Had maar 5 tassen....Ik was binnen 2 uur en 45 minuten klaar :)
Morgen nog een dagje werken en dan lekker weekend
pi_108318431
veel post vandaag, had 7 tassen.. geen HAH gelukkig. Uiteindelijk 2u50min gewerkt...
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_108318918
Ik had me gisteren helemaal bang laten praten, bleek ik vanochtend maar 2 tassen te hebben.. :@ Arme jullie..

Overigens had ik geen NUON erbij, heb ik zelf ook niet gekregen. Wel veel dikke Plus magazines.Ik had zo'n beetje 3/4 tas post, de andere 1 1/4 was allemaal magazines. De Veronica hadden wij dinsdag ook al de deur uit.

Nu weer weekend O+
pi_108319370
die plus magazines had ik ook best veel ja, en waren echt heel dik. Nuon waren er maar een paar (ik dacht dat het kampioenen waren, lijken altidj zo op elkaar)
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_108319385
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 15:50 schreef Blobje het volgende:
Kloppen de tijden van de geo route met de daadwerkelijke tijden die jullie lopen?

Hier wordt het volgende week definitief ingevoerd. De tijden zijn nog scherper gezet dan ze ons vorige maand lieten weten. Ik werk nu ongeveer 11 uur per week bij de post. Straks krijg ik nog betaald voor 7 uur en 45 minuten. -O-
Niemand? Ik ga straks per week 3 uur en 15 minuten in mijn eigen tijd bezorgen. Telt voor alle bezorgers vanaf mijn depot. Veel te krappe tijden. Kan me niet voorstellen dat het alleen bij ons gebeurd.

Heb gesprek met TC gehad, ook namens collega's, maar er valt niks te regelen. :-(
pi_108319549
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2012 20:58 schreef Blobje het volgende:

[..]

Niemand? Ik ga straks per week 3 uur en 15 minuten in mijn eigen tijd bezorgen. Telt voor alle bezorgers vanaf mijn depot. Veel te krappe tijden. Kan me niet voorstellen dat het alleen bij ons gebeurd.

Heb gesprek met TC gehad, ook namens collega's, maar er valt niks te regelen. :-(
dat is echt belachelijk idd.. Wij hebben nog niet proefgedraaid met georoute, halverwege maart gaan we over. Toevallig hebben we zaterdag bespreking.. Na 2 weken wordt het 'geėvalueerd'. Zal wel neit zoveel uithalen :D Maar goed..
  donderdag 23 februari 2012 @ 21:00:44 #97
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_108319572
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2012 20:58 schreef Blobje het volgende:

[..]

Dan moet je een statement maken, en werken wat de tijdenje aangeven. Post mee terug nemen. Als iedereen dat en masse doet ligt het probleem bij PostNL, en niet bij jou.
Geen grijze haar op mijn kop die in eigen tijd gaat werken. PostNL behoord gewoon te dokken.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_108320663
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 21:00 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Dan moet je een statement maken, en werken wat de tijdenje aangeven. Post mee terug nemen. Als iedereen dat en masse doet ligt het probleem bij PostNL, en niet bij jou.
Geen grijze haar op mijn kop die in eigen tijd gaat werken. PostNL behoord gewoon te dokken.
Dat zegt mijn gevoel ook. Echter ben ik bang dat ik niet veel postbezorgers mee krijg. Veel collega's zijn afhankelijk van de inkomsten en veel te bang om hun baan kwijt te raken. En om in mijn eentje te stoppen na de verstreken tijd zal me ook niet veel verder helpen.

Bestaat er ergens binnen PostNL een afdeling waar ik dit aan kan kaarten. Anders ga ik desnoods de publiciteit maar opzoeken.
pi_108321244
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2012 21:16 schreef Blobje het volgende:

[..]

Dat zegt mijn gevoel ook. Echter ben ik bang dat ik niet veel postbezorgers mee krijg. Veel collega's zijn afhankelijk van de inkomsten en veel te bang om hun baan kwijt te raken. En om in mijn eentje te stoppen na de verstreken tijd zal me ook niet veel verder helpen.

Bestaat er ergens binnen PostNL een afdeling waar ik dit aan kan kaarten. Anders ga ik desnoods de publiciteit maar opzoeken.
dat is vaak het probleem ja, ik kan me ook goed voorstellen dat mensen hun baan niet willen riskeren, maar dit is ook niet echt wat lijkt me. Als ik mijn overuren niet betaald kreeg hield ik er zo mee op, maar eigenlijk is het belachelijk dat je erom moet gaan zeuren..

Ik zag trouwens dat een meisje dat ik heb opgeleid, die 2 wijken heeft waar +/- 3 uur voor staat, er 4,5 uur over doet :') Hoop voor haar dat dat snel verbeterd want anders heeft ze een probleem denk ik
pi_108321296
Vanochtend nog met twee collega's gesproken, beide willen ze er mee kappen. Het is gewoon niet meer te doen zeggen ze. En wij hebben de Georoute en 3 bundels nog niet eens! Kun je nagaan..

Erg sneu voor de mensen die afhankelijk zijn van de inkomsten, gelukkig kan ik er nog (optijd) mee kappen, het plezier is er wel van af nu.

Zijn er hier collega's die hetzelfde hebben, maar niet kunnen/willen stoppen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')