abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108257311
Hallo collega's, ik ben nu 3 maanden bezig als postbezorger bij postNL met een contract van gemiddeld 8uur in de week. Nu heeft mijn baas me vaker gevraagd of ik meer wijken wilde lopen en meerdere dagen dan in mijn contract staat dus ik deed dat graag want ik dacht meer uren is meer geld. Helaas merkte ik dat niet aan mijn salaris en heb het er vorige maand met hem over gehad waarop hij reageerde dat je het geld van extra uren een maand later krijgt. Maar het is dus gewoon hetzelfde aantal als afgelopen maanden en ik heb het idee dat ik voor niks me zo uit mn naad heb gewerkt. Ook loopt mijn contract af op de 28e, krijg ik het geld nog ooit te zien waar ik recht op heb?
pi_108257403
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:06 schreef Countsorlof het volgende:
Hallo collega's, ik ben nu 3 maanden bezig als postbezorger bij postNL met een contract van gemiddeld 8uur in de week. Nu heeft mijn baas me vaker gevraagd of ik meer wijken wilde lopen en meerdere dagen dan in mijn contract staat dus ik deed dat graag want ik dacht meer uren is meer geld. Helaas merkte ik dat niet aan mijn salaris en heb het er vorige maand met hem over gehad waarop hij reageerde dat je het geld van extra uren een maand later krijgt. Maar het is dus gewoon hetzelfde aantal als afgelopen maanden en ik heb het idee dat ik voor niks me zo uit mn naad heb gewerkt. Ook loopt mijn contract af op de 28e, krijg ik het geld nog ooit te zien waar ik recht op heb?
Even naar Harmonielijsten vragen, die kunnen ze zo voor je uitprinten waar al je uren opstaan.
pi_108260673
Even een vraagje: Als postbezorger hoor je toch gewoon doorbetaald te worden tijdens ziekte? Wachtdagen hebben we niet.
pi_108261953
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:06 schreef Countsorlof het volgende:
Bel het hoofdkantoor en leg je situatie uit, je TC weet er vaak niets van af..
  woensdag 22 februari 2012 @ 14:35:42 #30
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_108262993
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 10:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Salaris is hier ook binnen :9
*meldt*
maar nog geen loonstrook
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_108263199
quote:
7s.gif Op woensdag 22 februari 2012 14:35 schreef Anonymousz het volgende:

[..]

*meldt*
maar nog geen loonstrook
Hier ook nog niet.. maar heb nog niet in de brievenbus gekeken.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  woensdag 22 februari 2012 @ 14:42:27 #32
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_108263249
quote:
7s.gif Op woensdag 22 februari 2012 14:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Hier ook nog niet.. maar heb nog niet in de brievenbus gekeken.
ik denk dat het morgen komt want op woensdag is er amper post
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_108263266
quote:
7s.gif Op woensdag 22 februari 2012 14:35 schreef Anonymousz het volgende:

[..]

*meldt*
maar nog geen loonstrook
Hier ook niet :)
pi_108264002
Gewoon die loonstroken online laten opsturen ;)
  woensdag 22 februari 2012 @ 15:10:18 #35
202348 Susi
Temple of Love
pi_108264279
Ze zouden gek zijn als ze de loonstroken op een daldag versturen, dat ding komt gewoon morgen.
pi_108266034
Hij zat er vandaag niet bij, teminste er is iemand in het dorp ook werkzaam voor postnl en die had hem niet gekregen...
Ik hou mijn hart vast voor morgen, heb namelijk alle veronica gidsen dinsdag meegekregen en zelfs wat weekend en privé....Dat is meestal geen goed teken...
pi_108267096
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 15:56 schreef gridjuh het volgende:
Hij zat er vandaag niet bij, teminste er is iemand in het dorp ook werkzaam voor postnl en die had hem niet gekregen...
Ik hou mijn hart vast voor morgen, heb namelijk alle veronica gidsen dinsdag meegekregen en zelfs wat weekend en privé....Dat is meestal geen goed teken...
Het wordt morgen serieus teringdruk. De schatting is 2x zoveel als afgelopen dinsdag. Oa de Nuon kwartaalgids zit er bij, da's bijna hah. Die zat eerst mij VSP, maar nu weer bij ons.

Dus neem voor morgen maar extra brood mee!
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_108267120
Wow.. Nou dan ben ik blij dat ik morgenmiddag verder niets in de planning heb.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_108267332
Extra brood :) Ik neem wel wat cola mee en een reep chocola... Instant energie.

Echt een rare post dag vandaag. Het stormt hier en ik had heel veel rare sorteringen. Een hele straat achter elkaar ingelegd heen en terug... dus 2 tot 92 en terug 69 - 1. Achterlijke bundel met zulk weer. (Eindje lopen ook).

Vervolgens ging me kar stuk. De rem hangt definitief naar beneden, dus opgeknoopt met een stiekie. Anders is lopen een ramp.

En vervolgens zie ik een collega van wie de fiets omflikkert. Alle post door de lucht. Folders (nog van gisteren, die loopt ze in delen) ook op straat. Post in de sloot... Wat een puinzooi. Dus heb zitten hengelen met me handen in de sloot om de brieven er uit te vissen.

En tot slot me uren gecontroleerd. Heb inmiddels 5.30 overuur staan voor deze maand. Heb er alleen zelf maar 3.50 ingediend. Knap, maar heb hem vorige week gewezen op de fout. Daarna nog 2 strookjes ingediend en die kloppen op papier ook niet... Dus postnl geeft graag geld weg denk ik.
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_108268347
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 16:22 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Het wordt morgen serieus teringdruk. De schatting is 2x zoveel als afgelopen dinsdag. Oa de Nuon kwartaalgids zit er bij, da's bijna hah. Die zat eerst mij VSP, maar nu weer bij ons.

Dus neem voor morgen maar extra brood mee!
Whut? :') Ik hoop het niet zeg
pi_108269741
Oh... kijk al uit naar morgen dan :') Wordt dus een lang dagje zo te lezen
pi_108270022
quote:
10s.gif Op woensdag 22 februari 2012 16:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wow.. Nou dan ben ik blij dat ik morgenmiddag verder niets in de planning heb.
Ik plan tegenwoordig niets meer op dinsdag en donderdag....
Jammer genoeg is mijn vriend morgenmiddag vrij, en voel ik mij rot.....
pi_108270040
Veronicagidsen heb ik altijd dinsdag, Prive/Story/Viva woe en do.

Verheug me nu al op morgen :') Ik had gister 5 zakken post namelijk. Heb op donderdag ook meestal wel 5 zakken. Hoop maar dat ik het voor 17 uur kan lopen en anders is het jammer hoor. ;)
pi_108270658
:Lijkt erop dat het morgen inderdaad erg druk wordt, veel wijken hadden vandaag na dagverwerking al iets van 5 blauwe bakken staan en toen alles net verwerkt was kwam de vrachtwagen alweer 2 containers per team brengen.Schijnt dat er later op de middag ook nog wat binnen zou komen, en dan morgen natuurlijk nog. Dus ik verwacht ook wel een zware dag. Gelukkig heb ik alleen voorbereiding.
pi_108274270
Oh jolly. En natuurlijk heb ik wat gepland morgenmiddag.
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
  woensdag 22 februari 2012 @ 19:50:59 #46
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_108275005
Komt die salarisstrook nog eens een keer deze maand???
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
pi_108275317
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 19:50 schreef Atmosphere82 het volgende:
Komt die salarisstrook nog eens een keer deze maand???
Haast bij dan? ;)
pi_108276349
Mogen Lithium ion Batterijen via brievenbus verzonden worden?
  woensdag 22 februari 2012 @ 21:37:41 #49
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_108280586
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 19:57 schreef Drassss het volgende:

[..]

Haast bij dan? ;)
Uhm nee niet echt eigenlijk! ;)
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
  donderdag 23 februari 2012 @ 09:18:32 #50
108504 Shreever
Tintinnabulation!
pi_108291928
quote:
14s.gif Op woensdag 22 februari 2012 09:58 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Waarom stoppen al die koeriersbedrijven voor TNT dan? Waar gaat die capaciteit nu heen?
zzp-ers zoals iemand al zei.
En omdat er amper geld op te verdienen is als koeriersbedrijf
DHL heeft tegenwoordig geloof ik ook veel zzp-ers, in ieder geval hier.
Excuse me... have you seen my sanity...I think I lost it.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')