Ikke met mijn bodywarmer......quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waar ik wel echt blij mee ben is mijn tnt ()-sjaal
Er zat geen bodywarmer in mijn pakketquote:
Meestal wel jaquote:Op donderdag 1 maart 2012 16:20 schreef Eenskijken het volgende:
weten jullie misschien of er (extra) vraag is naar bezorgers in de zomervakantie? dacht misschien kan ik als tijdelijk werk een paar weekjes post gaan bezorgen in de buurt..
Hier kregen een stel kids gister elastiekjes, ze moesten wel netjes delen zei ik. Meestal gaat dat allemaal goed, maar dit keer kregen ze ruziequote:Op donderdag 1 maart 2012 16:26 schreef Herfstblad het volgende:
Hier redelijk wat pot. 6 zakken zoals ik al voorspelde, al werden het na herinpakken 5.
Ik ben 2 keer aangesproken of ik ook elastiekjes had. Tweede keer vroegen de kids of ik nog terug kwam.
Ik heb er hier een die met regen een zak op de deur hangt met ''ELASTIEKJES AUB'' en met warm weer als ie vrij is op n stoel buiten op me gaat zitten wachtenquote:Op donderdag 1 maart 2012 17:13 schreef Peterselieman het volgende:
daarom geef ik ze nooit. Komt altijd gedonder van bij kinderen
Mag ie wat mij betreft in de winkel gaan kopen, ze gaan echt niet de prullenbak inquote:Op donderdag 1 maart 2012 17:21 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ik heb er hier een die met regen een zak op de deur hangt met ''ELASTIEKJES AUB'' en met warm weer als ie vrij is op n stoel buiten op me gaat zitten wachten
Gefeliciteerd. Welke functie heb je nu?quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:05 schreef Mirgeam het volgende:
[..]
Mag ie wat mij betreft in de winkel gaan kopen, ze gaan echt niet de prullenbak in![]()
Ik ben vanaf vandaag zaterdagwerker af, contractuitbreiding geclaimed en gekregen
Netjes! Dan heb je zeker keihard moeten onderhandelen. Dat zouden ze hier echt never nooit doen. Ze zouden je hooguit postbezorger onbepaalde tijd maken.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:22 schreef Mirgeam het volgende:
Deeltijdwerker onbepaalde tijd, van 6 naar 30 uur en om de zaterdag vrij
Iedereen is naar het CVL aan het verkassen hier, ik kijk het nog even aanquote:Realiseer je wel dat wanneer jouw vestiging sluit, dat je waarschijnlijk flink wat uren moet inleveren, en wellicht ook loon (als ze je al niet overcompleet verklaren). Aan de andere kant, als zaterdagwerker zou je hetzelfde lot beschoren zijn.
mja, 5x contracturen heb je sowieso, dus in het geval van 30 uur pw is dat al 150 uren. Ok, ze gaan ook makkelijker weer weg, maar je hebt dus al meer uren staan, wat dat betreft. En volgens de nieuwe regels moet je ze binnen 1,5 jaar op maken, dus opsparen heeft weinig zin meer.quote:
Je kan ze uitlaten betalen natuurlijkquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:35 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mja, 5x contracturen heb je sowieso, dus in het geval van 30 uur pw is dat al 150 uren. Ok, ze gaan ook makkelijker weer weg, maar je hebt dus al meer uren staan, wat dat betreft. En volgens de nieuwe regels moet je ze binnen 1,5 jaar op maken, dus opsparen heeft weinig zin meer.
zal zo nu en dan wel moeten lijkt mequote:Op donderdag 1 maart 2012 21:40 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Je kan ze uitlaten betalen natuurlijk
Goed gedaan! Vind ik leuk mensen die claimen:Dquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:05 schreef Mirgeam het volgende:
[..]
Mag ie wat mij betreft in de winkel gaan kopen, ze gaan echt niet de prullenbak in![]()
Ik ben vanaf vandaag zaterdagwerker af, contractuitbreiding geclaimed en gekregen
het werkt allemaal redelijk incl dossierquote:Op donderdag 1 maart 2012 16:58 schreef kleintje1 het volgende:
vandaag geprobeerd om een account aan te maken op mijn postnl., Nou dat lukte dus niet als ik mijn registratienummer intik dan krijg ik dat ik op een fusion werkplek heb en dat ik dat wachtwoord moet gebruiken. Ik ben misschien gek maar ik ben toch echt een postbezorger een geen fusion werkplek.
Heb maar een mail naar ze gestuurd en nu wachten op antwoord.
deze dag was nog even drukker dan vorige week donderdag.quote:Op donderdag 1 maart 2012 16:14 schreef HetBrabandertje het volgende:
Hier absoluut geen lekkere dag. Een woningbouwvereniging had een mailing met flinterdunne foldertjes met zo'n dun plastic hoesje wat massaal aan elkaar blijft plakken. In de blauwe bakken weliswaar wel op volgorde, maar het heeft heel veel tijd gekost met voorbereiden, omdat je in sommige wijken gewoon huis aan huis aan het zetten bent. Om 13.00 uur kon pas begonnen worden met de laatste wijk op kantoor waar toen ook meerdere mensen op gezet zijn.
ik heb laatst een aangesproken die om elastieken vroeg en dit probeerde te pakken.quote:Op donderdag 1 maart 2012 16:26 schreef Herfstblad het volgende:
Hier redelijk wat pot. 6 zakken zoals ik al voorspelde, al werden het na herinpakken 5.
Ik ben 2 keer aangesproken of ik ook elastiekjes had. Tweede keer vroegen de kids of ik nog terug kwam.
dat autobdrijf is hier in handen van subcontractors,ik meen dat de org automensen(postnl) dit deden.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:09 schreef lololo het volgende:
Zo, bij ons is het nog steeds een gribus. 3e week sinds autobedrijf+georoute en er blijven nog steeds wijken staan, depots worden niet netjes leeggehaald etc etc.
Vooral dat laatste, hoe bestáát het dat je dat na 2 weken nog niet op de rails hebt?![]()
![]()
Er hoeft echt alleen maar elke ochtend iemand naar dat depot te rijden, de deur open te maken (dat schijnt ook in heel veel gevallen al een probleem te zijn
), een bak met bezorgmapjes en foutlopers mee te nemen, een bak met overschotten HAH en lege tassen. Deze moeten dan vervolgens terug naar de voorbereidingslocatie en daar netjes afgeleverd worden en vervolgens bij de goede sector neergezet worden.
Hoe kan je dat godverdomme in 2 weken tijd nog niet geregeld hebben?!?!?Het is ook vrij belangrijk lijkt me, tenminste, als je waarde hecht aan het tijdig herstellen van foutlopers en het correct boeken van de gewerkte uren van je medewerkers....
de ene hah is ivm vakantie next week weer 3-5quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:36 schreef Herfstblad het volgende:
Hier had ik 4 zakken post en 1 x HAH (nooit zo weinig gehad op dinsdag). Het viel mee. 1 nadeel: ik heb mijn enkel in straat nr 3 van de 6 verzwikt en ik heb het goed gevoeld. Hopelijk kan ik morgen ook nog lopen.
Ik vertel het ook wel aan zequote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:14 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
ik heb laatst een aangesproken die om elastieken vroeg en dit probeerde te pakken.
had degene verteld dat dit bedrijfseigendommen zijn,als een slimme tc door de wijken controleert en dit ziet, kun je er gezeik mee krijgen.
Voor welke functie?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:06 schreef Nezhi het volgende:
Ben zo goed als aangenomen bij PostNL, moet alleen wachten tot ze weer plek hebben![]()
dus over 3-4 weken kan ik aan de slag.
Dat komt allemaal nog.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:27 schreef HetBrabandertje het volgende:
Of de gegevens in mijn Post NL zijn nog niet compleet, of de administratie op kantoor is niet in de centrale systemen ingevoerd. Verlofsaldo, afwezigheidsrechten staan er bij mij nog allemaal niet in. Toch maar wachten tot er weer een keer een papieren overzicht van de verlofrechten komt.
Gelukkig niet zegquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:21 schreef Troeta het volgende:
[..]
Goed gedaan! Vind ik leuk mensen die claimen:D
Was het nou een heel gedoe? Met avocaten enzo?
Leuk!quote:
Yep, moet alleen nog even wachten.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:37 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Leuk!
In je eigen woonplaats of niet? Want ik kreeg telkens te horen van ja je woont te ver weg.
Toen ik gesollicteerd had op een functie in Papanedrecht en Ridderker, terwijl ik zelf in Dordrecht woon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |