abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108551092
Ik heb alleen mijn jas en tshirt aan.
Die broeken zijn mij veel te lang :D
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_108551483
Ik heb alleen een jas. :P
pi_108551744
Waar ik wel echt blij mee ben is mijn tnt ( :') )-sjaal
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_108564049
quote:
10s.gif Op woensdag 29 februari 2012 17:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waar ik wel echt blij mee ben is mijn tnt ( :') )-sjaal
Ikke met mijn bodywarmer......
pi_108567929
quote:
1s.gif Op woensdag 29 februari 2012 21:59 schreef PBZ64 het volgende:

[..]

Ikke met mijn bodywarmer......
Er zat geen bodywarmer in mijn pakket :P
pi_108575172
Ook niet in de mijne, maar heb hem gekregen van een collega, die op tijd het 'zinkend' schip heeft verlaten.

Voor zover ik weet is er ooit een tijdelijke actie geweest, dan kreeg je met een x-aantal budgetpunten de bodywarmer.
Je moest 3 jaar of langer in dienst zijn!
pi_108575202
Ik heb van mn kleding tot nu toe 3 broeken, 3 t-shirts, een sjaal en een bandana + een regenpak gekregen. Nog steeds geen fatsoenlijke jas dus helaas.

Maar goed, dat hoeft binnenkort ook niet meer :')
pi_108575273
Ik had 4 broeken 3 t-shirts 3 blouse(korte mouw) sjaal, regenjas all seasonsjack en handschoenen gehad....
Maar echt waar, had graag op zijn minst 1 trui gehad, dat is warmer als een t-shirt....
Dus nu maar mijn eigen trui aan getrokken...
Vanmiddag na het werk al lekker weekend!!!
  donderdag 1 maart 2012 @ 09:50:24 #259
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_108576716
Hoi,

Even een stomme vraag (vast). Ik heb me zelf net ziekgemeld (griep). Maar vraag me af of ik me tassen op het depo nog moet gaan leeghalen. Heb er altijd paper, pennen, flesje drinken en nog wat rommeltjes inzitten.

Moet ik dat nog gaan ophalen of hebben vervangers hun eigen tassen? Ik loop met een postkar.
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_108587675
Is er meer belangstelling voor de postboy?
Een collega met een loopwijk....dan zou ik 'm maar leeghalen.

Een collega van me gebruikt ook de postboy en die staat in het depot.
Is ze ziek of heeft ze verlof, dan gebruik ik hem op de piekdagen en altijd op zaterdag (dan werkt zij niet).
pi_108588030
Die rommeltjes zitten er vast nog wel in als je weer beter bent.
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_108588561
Lekker dagje vandaag, voor t eerst binnen de tijd gelopen :)
pi_108589362
Hier absoluut geen lekkere dag. Een woningbouwvereniging had een mailing met flinterdunne foldertjes met zo'n dun plastic hoesje wat massaal aan elkaar blijft plakken. In de blauwe bakken weliswaar wel op volgorde, maar het heeft heel veel tijd gekost met voorbereiden, omdat je in sommige wijken gewoon huis aan huis aan het zetten bent. Om 13.00 uur kon pas begonnen worden met de laatste wijk op kantoor waar toen ook meerdere mensen op gezet zijn.
pi_108589537
weten jullie misschien of er (extra) vraag is naar bezorgers in de zomervakantie? dacht misschien kan ik als tijdelijk werk een paar weekjes post gaan bezorgen in de buurt..
There are only 151 Pokémon.
pi_108589757
Hier redelijk wat pot. 6 zakken zoals ik al voorspelde, al werden het na herinpakken 5.

Ik ben 2 keer aangesproken of ik ook elastiekjes had. Tweede keer vroegen de kids of ik nog terug kwam. :')
pi_108590856
vandaag geprobeerd om een account aan te maken op mijn postnl., Nou dat lukte dus niet als ik mijn registratienummer intik dan krijg ik dat ik op een fusion werkplek heb en dat ik dat wachtwoord moet gebruiken. Ik ben misschien gek maar ik ben toch echt een postbezorger een geen fusion werkplek.
Heb maar een mail naar ze gestuurd en nu wachten op antwoord.
pi_108591327
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 16:20 schreef Eenskijken het volgende:
weten jullie misschien of er (extra) vraag is naar bezorgers in de zomervakantie? dacht misschien kan ik als tijdelijk werk een paar weekjes post gaan bezorgen in de buurt..
Meestal wel ja :Y

quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 16:26 schreef Herfstblad het volgende:
Hier redelijk wat pot. 6 zakken zoals ik al voorspelde, al werden het na herinpakken 5.

Ik ben 2 keer aangesproken of ik ook elastiekjes had. Tweede keer vroegen de kids of ik nog terug kwam. :')
Hier kregen een stel kids gister elastiekjes, ze moesten wel netjes delen zei ik. Meestal gaat dat allemaal goed, maar dit keer kregen ze ruzie :') en natuurlijk kwamen ze toen weer naar mij toe }:|
Nobody ever seems to remember life is a game we play
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 1 maart 2012 @ 17:13:18 #268
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_108591372
daarom geef ik ze nooit. Komt altijd gedonder van bij kinderen
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_108591722
quote:
14s.gif Op donderdag 1 maart 2012 17:13 schreef Peterselieman het volgende:
daarom geef ik ze nooit. Komt altijd gedonder van bij kinderen
Ik heb er hier een die met regen een zak op de deur hangt met ''ELASTIEKJES AUB'' en met warm weer als ie vrij is op n stoel buiten op me gaat zitten wachten :')
pi_108592810
Ze hadden hier ook een beetje mot, maar toen zei ik maar dat ze ze gewoon moesten delen. :P Dat ging zonder ruzie.

Haha, Selestha. :') Vraag me af wat ze ermee doen.
pi_108593184
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 17:21 schreef Selestha het volgende:

[..]

Ik heb er hier een die met regen een zak op de deur hangt met ''ELASTIEKJES AUB'' en met warm weer als ie vrij is op n stoel buiten op me gaat zitten wachten :')
Mag ie wat mij betreft in de winkel gaan kopen, ze gaan echt niet de prullenbak in :X

Ik ben vanaf vandaag zaterdagwerker af, contractuitbreiding geclaimed en gekregen w/
pi_108594402
how the *** did you do that ?? in deze tijden nog wel...;-)
pi_108598385
quote:
6s.gif Op donderdag 1 maart 2012 18:05 schreef Mirgeam het volgende:

[..]

Mag ie wat mij betreft in de winkel gaan kopen, ze gaan echt niet de prullenbak in :X

Ik ben vanaf vandaag zaterdagwerker af, contractuitbreiding geclaimed en gekregen w/
Gefeliciteerd. Welke functie heb je nu?
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_108599402
Deeltijdwerker onbepaalde tijd, van 6 naar 30 uur en om de zaterdag vrij :+
pi_108599819
quote:
6s.gif Op donderdag 1 maart 2012 20:22 schreef Mirgeam het volgende:
Deeltijdwerker onbepaalde tijd, van 6 naar 30 uur en om de zaterdag vrij :+
Netjes! Dan heb je zeker keihard moeten onderhandelen. Dat zouden ze hier echt never nooit doen. Ze zouden je hooguit postbezorger onbepaalde tijd maken.

Realiseer je wel dat wanneer jouw vestiging sluit, dat je waarschijnlijk flink wat uren moet inleveren, en wellicht ook loon (als ze je al niet overcompleet verklaren). Aan de andere kant, als zaterdagwerker zou je hetzelfde lot beschoren zijn.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_108601138
Onbepaalde tijdscontract had ik al jaren, daarnaast losse contracten voor door de week. Doordat dat wegviel vorig jaar heb ik sinds oktober praktisch fulltime gewerkt op een 6 uren contract, minus wat weken in november toen er nauwelijks wat te doen was. Het gemiddelde van de laatste 3 maanden was zo'n 32 uur, en aangezien ze de drukke december niet meetellen heb ik 30 uur gekregen. :7

quote:
Realiseer je wel dat wanneer jouw vestiging sluit, dat je waarschijnlijk flink wat uren moet inleveren, en wellicht ook loon (als ze je al niet overcompleet verklaren). Aan de andere kant, als zaterdagwerker zou je hetzelfde lot beschoren zijn.
Iedereen is naar het CVL aan het verkassen hier, ik kijk het nog even aan
pi_108602903
Nu bouw je wel minder vakantieuren op :P
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 1 maart 2012 @ 21:35:20 #278
Maffe Fries
pi_108603361
quote:
7s.gif Op donderdag 1 maart 2012 21:27 schreef Jesse_ het volgende:
Nu bouw je wel minder vakantieuren op :P
mja, 5x contracturen heb je sowieso, dus in het geval van 30 uur pw is dat al 150 uren. Ok, ze gaan ook makkelijker weer weg, maar je hebt dus al meer uren staan, wat dat betreft. En volgens de nieuwe regels moet je ze binnen 1,5 jaar op maken, dus opsparen heeft weinig zin meer.
pi_108603688
quote:
2s.gif Op donderdag 1 maart 2012 21:35 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

mja, 5x contracturen heb je sowieso, dus in het geval van 30 uur pw is dat al 150 uren. Ok, ze gaan ook makkelijker weer weg, maar je hebt dus al meer uren staan, wat dat betreft. En volgens de nieuwe regels moet je ze binnen 1,5 jaar op maken, dus opsparen heeft weinig zin meer.
Je kan ze uitlaten betalen natuurlijk :)
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 1 maart 2012 @ 21:42:50 #280
Maffe Fries
pi_108603843
quote:
7s.gif Op donderdag 1 maart 2012 21:40 schreef Jesse_ het volgende:

[..]

Je kan ze uitlaten betalen natuurlijk :)
zal zo nu en dan wel moeten lijkt me :P

Heb zelf nog meer dan 100 uren staan
pi_108603906
350 ofzo :')
pi_108608192
ik slechts 40 :')
Maar daar kan ik ook al ruim drie maanden vrij mee nemen :')
pi_108608998
quote:
6s.gif Op donderdag 1 maart 2012 18:05 schreef Mirgeam het volgende:

[..]

Goed gedaan! Vind ik leuk mensen die claimen:D

Was het nou een heel gedoe? Met avocaten enzo?
pi_108610919
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 16:58 schreef kleintje1 het volgende:
vandaag geprobeerd om een account aan te maken op mijn postnl., Nou dat lukte dus niet als ik mijn registratienummer intik dan krijg ik dat ik op een fusion werkplek heb en dat ik dat wachtwoord moet gebruiken. Ik ben misschien gek maar ik ben toch echt een postbezorger een geen fusion werkplek.
Heb maar een mail naar ze gestuurd en nu wachten op antwoord.
het werkt allemaal redelijk incl dossier :)
pi_108611041
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 16:14 schreef HetBrabandertje het volgende:
Hier absoluut geen lekkere dag. Een woningbouwvereniging had een mailing met flinterdunne foldertjes met zo'n dun plastic hoesje wat massaal aan elkaar blijft plakken. In de blauwe bakken weliswaar wel op volgorde, maar het heeft heel veel tijd gekost met voorbereiden, omdat je in sommige wijken gewoon huis aan huis aan het zetten bent. Om 13.00 uur kon pas begonnen worden met de laatste wijk op kantoor waar toen ook meerdere mensen op gezet zijn.
deze dag was nog even drukker dan vorige week donderdag.
vandaag 6 om 6
bijna 6 uur thuis :)
straks bed in depot
pi_108611147
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 16:26 schreef Herfstblad het volgende:

ik heb laatst een aangesproken die om elastieken vroeg en dit probeerde te pakken.
had degene verteld dat dit bedrijfseigendommen zijn,als een slimme tc door de wijken controleert en dit ziet, kun je er gezeik mee krijgen.
pi_108611224
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 16:09 schreef lololo het volgende:
Zo, bij ons is het nog steeds een gribus. 3e week sinds autobedrijf+georoute en er blijven nog steeds wijken staan, depots worden niet netjes leeggehaald etc etc.

Vooral dat laatste, hoe bestáát het dat je dat na 2 weken nog niet op de rails hebt? :D :'( :D Er hoeft echt alleen maar elke ochtend iemand naar dat depot te rijden, de deur open te maken (dat schijnt ook in heel veel gevallen al een probleem te zijn :') ), een bak met bezorgmapjes en foutlopers mee te nemen, een bak met overschotten HAH en lege tassen. Deze moeten dan vervolgens terug naar de voorbereidingslocatie en daar netjes afgeleverd worden en vervolgens bij de goede sector neergezet worden.

Hoe kan je dat godverdomme in 2 weken tijd nog niet geregeld hebben?!?!? 8)7 Het is ook vrij belangrijk lijkt me, tenminste, als je waarde hecht aan het tijdig herstellen van foutlopers en het correct boeken van de gewerkte uren van je medewerkers....
dat autobdrijf is hier in handen van subcontractors,ik meen dat de org automensen(postnl) dit deden.
pi_108611260
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 17:36 schreef Herfstblad het volgende:
Hier had ik 4 zakken post en 1 x HAH (nooit zo weinig gehad op dinsdag). Het viel mee. 1 nadeel: ik heb mijn enkel in straat nr 3 van de 6 verzwikt en ik heb het goed gevoeld. Hopelijk kan ik morgen ook nog lopen. :')
de ene hah is ivm vakantie next week weer 3-5
en de rest kampioen etc..
pi_108611433
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 00:14 schreef ophaling10 het volgende:

[..]

ik heb laatst een aangesproken die om elastieken vroeg en dit probeerde te pakken.
had degene verteld dat dit bedrijfseigendommen zijn,als een slimme tc door de wijken controleert en dit ziet, kun je er gezeik mee krijgen.
Ik vertel het ook wel aan ze ;). Ik geef er ook meestal maar een paar. Maar ik werd de tweede keer op de terugweg naar huis aangesproken in een wijk die niet de mijne is.

Maar volgens mij waren sommige van die jochies gister ook al aan het zeuren, dus morgen krijgen ze niet weer ;).

Ik gooi ze tegenwoordig al vaak in mijn fietstassen vanwege het gezeur (en het feit dat ze ze al 2 keer gejat hebben :')). Aan het stuur is vaak toch wel erg aanlokkelijk.

[ Bericht 5% gewijzigd door Herfstblad op 02-03-2012 00:55:25 ]
pi_108618410
Elastieken jatten, kom op zeg 8)7
pi_108623578
Ben zo goed als aangenomen bij PostNL, moet alleen wachten tot ze weer plek hebben :D :') dus over 3-4 weken kan ik aan de slag.
pi_108623632
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 14:06 schreef Nezhi het volgende:
Ben zo goed als aangenomen bij PostNL, moet alleen wachten tot ze weer plek hebben :D :') dus over 3-4 weken kan ik aan de slag.
Voor welke functie?
pi_108624145
Werkt er hier iemand bij het sorteercentenrum in Dordrecht?
pi_108624298
Of de gegevens in mijn Post NL zijn nog niet compleet, of de administratie op kantoor is niet in de centrale systemen ingevoerd. Verlofsaldo, afwezigheidsrechten staan er bij mij nog allemaal niet in. Toch maar wachten tot er weer een keer een papieren overzicht van de verlofrechten komt.
pi_108624340
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 14:27 schreef HetBrabandertje het volgende:
Of de gegevens in mijn Post NL zijn nog niet compleet, of de administratie op kantoor is niet in de centrale systemen ingevoerd. Verlofsaldo, afwezigheidsrechten staan er bij mij nog allemaal niet in. Toch maar wachten tot er weer een keer een papieren overzicht van de verlofrechten komt.
Dat komt allemaal nog.
Kan niet wachten op de dag dat ik niet meer afhankelijk ben van die prutsers die me die informatie nu moeten verschaffen O+
pi_108624419
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 14:08 schreef FerryNL het volgende:

[..]

Voor welke functie?
Voorbereider!
pi_108624497
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 23:21 schreef Troeta het volgende:

[..]

Goed gedaan! Vind ik leuk mensen die claimen:D

Was het nou een heel gedoe? Met avocaten enzo?
Gelukkig niet zeg :X In essentie was een A4tje naar de VBG-manager voldoende
pi_108624641
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 14:31 schreef Nezhi het volgende:

[..]

Voorbereider!
Leuk!

In je eigen woonplaats of niet? Want ik kreeg telkens te horen van ja je woont te ver weg.
Toen ik gesollicteerd had op een functie in Papanedrecht en Ridderker, terwijl ik zelf in Dordrecht woon.
pi_108624695
Ik haat het als ik op een daldag een mailing krijg waardoor ik nog meer moet lopen dan bij HaH :')

Gelukkig was het wel mooi weer *O*
pi_108624773
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 14:37 schreef FerryNL het volgende:

[..]

Leuk!

In je eigen woonplaats of niet? Want ik kreeg telkens te horen van ja je woont te ver weg.
Toen ik gesollicteerd had op een functie in Papanedrecht en Ridderker, terwijl ik zelf in Dordrecht woon.
Yep, moet alleen nog even wachten.
En idd, ik kreeg dat ook te horen voor een locatie dat 5 minuten reizen is met de trein :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')