Ikke met mijn bodywarmer......quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waar ik wel echt blij mee ben is mijn tnt ()-sjaal
Er zat geen bodywarmer in mijn pakketquote:
Meestal wel jaquote:Op donderdag 1 maart 2012 16:20 schreef Eenskijken het volgende:
weten jullie misschien of er (extra) vraag is naar bezorgers in de zomervakantie? dacht misschien kan ik als tijdelijk werk een paar weekjes post gaan bezorgen in de buurt..
Hier kregen een stel kids gister elastiekjes, ze moesten wel netjes delen zei ik. Meestal gaat dat allemaal goed, maar dit keer kregen ze ruziequote:Op donderdag 1 maart 2012 16:26 schreef Herfstblad het volgende:
Hier redelijk wat pot. 6 zakken zoals ik al voorspelde, al werden het na herinpakken 5.
Ik ben 2 keer aangesproken of ik ook elastiekjes had. Tweede keer vroegen de kids of ik nog terug kwam.
Ik heb er hier een die met regen een zak op de deur hangt met ''ELASTIEKJES AUB'' en met warm weer als ie vrij is op n stoel buiten op me gaat zitten wachtenquote:Op donderdag 1 maart 2012 17:13 schreef Peterselieman het volgende:
daarom geef ik ze nooit. Komt altijd gedonder van bij kinderen
Mag ie wat mij betreft in de winkel gaan kopen, ze gaan echt niet de prullenbak inquote:Op donderdag 1 maart 2012 17:21 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ik heb er hier een die met regen een zak op de deur hangt met ''ELASTIEKJES AUB'' en met warm weer als ie vrij is op n stoel buiten op me gaat zitten wachten
Gefeliciteerd. Welke functie heb je nu?quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:05 schreef Mirgeam het volgende:
[..]
Mag ie wat mij betreft in de winkel gaan kopen, ze gaan echt niet de prullenbak in![]()
Ik ben vanaf vandaag zaterdagwerker af, contractuitbreiding geclaimed en gekregen
Netjes! Dan heb je zeker keihard moeten onderhandelen. Dat zouden ze hier echt never nooit doen. Ze zouden je hooguit postbezorger onbepaalde tijd maken.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:22 schreef Mirgeam het volgende:
Deeltijdwerker onbepaalde tijd, van 6 naar 30 uur en om de zaterdag vrij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |