Je zal dat maar tegen iedereen moeten zeggen die hier iets doms neerpleurt.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je dom wil doen, ga je maar naar ONZ (of OUD).
ctrl-c // ctrl-vquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je zal dat maar tegen iedereen moeten zeggen die hier iets doms neerpleurt.
Als ik daarmee het niveau van 'Singles' op kon krikken naar 'niet dom' bleef ik acuut weg. Maar we weten allemaal dat het slechts een druppel in een kolkende vuurzee zou zijn.quote:
Waar we het vanochtend ook al over haddenquote:
Hier staat toch elke week wel weer een nieuwe "jeweetwel" op?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:30 schreef HeatWave het volgende:
Het niveau is sinds het vertrek van "jeweetwel" alweer een stuk hoger hoor.
en ik ben niet weg te krijgenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hier staat toch elke week wel weer een nieuwe "jeweetwel" op?
Gelukkig niet.quote:
ik was er vanochtend niet en ik lees niet terugquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waar we het vanochtend ook al over hadden.
ow, dacht je gezien te hebbenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:35 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik was er vanochtend niet en ik lees niet terug
oh dat was gisteravond ookquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ow, dacht je gezien te hebben. Ik had het over MNR
.
Ik miste je alquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:36 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
oh dat was gisteravond ookvanochtend moest ik werken
Ik was gewoon een keer lief tegen jequote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:37 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik kom hier amper overdag hoor
om daarna vast gemeen te doen dus daar ga ik niet op inquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik was gewoon een keer lief tegen je.
Tuurlijk nietquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:39 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
om daarna vast gemeen te doen dus daar ga ik niet op in
Moet er nu niet in goede Singlestraditie ieamand gaan klagen over een te hoog kusjeknuffelkroelgehalte?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik was gewoon een keer lief tegen je.
nou, doe eensquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Moet er nu niet in goede Singlestraditie ieamand gaan klagen over een te hoog kusjeknuffelkroelgehalte?
Geen behoefte aan, ik ben wel van de kusjekroel persoonlijk.quote:
MM niet blijkbaarquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Geen behoefte aan, ik ben wel van de kusjekroel persoonlijk.
Dan is het goedquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:01 schreef Memento-Mori het volgende:
nee hoor ik houd best van kusjekroel
"Limburg" ?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nog steeds zo'n hel buiten bij jou?.
ik mijd de helquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan is het goed.
Nog steeds zo'n hel buiten bij jou?.
Is al erg, maar Limburg rond deze tijd is alle 7 lagen van de hel in 1 gepropt lijkt mequote:
Zo ken ik je weerquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:10 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik mijd de helzolang ik binnen blijf is het goed te doen
ik woon net buiten de ellende, kwam gister thuis van etentje straat vol met taxi's
had ik nog nooit gezien
zie je wel dat je weer gemeen ging doenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:17 schreef HeatWave het volgende:
Ach, MM komt uit friesland, die is wel iets gewend.
Dat kan jij best hebbenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:17 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
zie je wel dat je weer gemeen ging doen
maar geen carnavalquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:17 schreef HeatWave het volgende:
Ach, MM komt uit friesland, die is wel iets gewend.
Als ik alleen maar lief tegen je doe ga je het helemaal verdacht vindenquote:
ik vind je nu al hoogstens merkwaardig tegen me doenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als ik alleen maar lief tegen je doe ga je het helemaal verdacht vinden.
Daaromquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik vind je nu al hoogstens merkwaardig tegen me doen
Gezonde paranoia, kan je leven redden!quote:
Bierquote:
Ja bierquote:
Nog een voorkeur voor een bepaald soort bier?quote:
Welnee. Morgen is nog haringhappenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:11 schreef Partingglass het volgende:
Limburg is idd hell. maar goed vanaf 12 uur is de carnaval afgelopen.
guinnessquote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nog een voorkeur voor een bepaald soort bier?
Bij ons was het altijd dinsdag om 12 uur vlag strijken eind carnaval. Woensdag aswoensdag de kroeg in waar de kroegbaas zijn stamgasten bedankt voor de omzet met hieringschellenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Welnee. Morgen is nog haringhappen![]()
Niet dat ik daar ana meedoe, maar toch.
Succes er mee!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:08 schreef Ang3l het volgende:
Nah, ik ga maar eens naar de vrienden van m'n ex, voor de eerste keer.
Gewoon spelletjesavond, maar gek genoeg ben ik zenuwachtig ze te zien.
Ik heb momenteel behoefte aan een Kilkenny´squote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nog een voorkeur voor een bepaald soort bier?
oeh die ging er nu ook wel in!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb momenteel behoefte aan een Kilkenny´s
Komt goed kerel.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:08 schreef Ang3l het volgende:
Nah, ik ga maar eens naar de vrienden van m'n ex, voor de eerste keer.
Gewoon spelletjesavond, maar gek genoeg ben ik zenuwachtig ze te zien.
Ja he? Ze hebben hier een hele relaxte superkleine pub, met Kilkenny´s en lekker etenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:23 schreef Partingglass het volgende:
[..]
oeh die ging er nu ook wel in!
Nog nooit gedronken volgens mijquote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb momenteel behoefte aan een Kilkenny´s
Ik ben jaloers! Moet toch verhuizen dusquote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja he? Ze hebben hier een hele relaxte superkleine pub, met Kilkenny´s en lekker etenZo even naartoe dan maar
Das lekkerquote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nog nooit gedronken volgens mij
Ik heb hier geen pubquote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das lekkerEen pint Kilkenny´s graag!
Het ziet eruit alsof je in een krottenwijk rondloopt, maar de sfeer en het eten en drinken zijn heerlijk!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:28 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Ik ben jaloers! Moet toch verhuizen dus
Hebben ze!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:34 schreef Partingglass het volgende:
lijkt me gezellig tentje!
En dan afsluiten met een pint bulmers met ijs en een scheutje blackcurrant
Gezellig!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:36 schreef Memento-Mori het volgende:
* Memento-Mori pakt alvast dr koffer
Oke ik ben overtuigd! beetje werk te vinden daar?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hebben ze!![]()
En daarna door naar de cocktailbar!![]()
En afsluiten met wijn op het strand
En wanneer vindt dan precies het neuken plaats?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:37 schreef Barbusse het volgende:
Hebben ze!![]()
En daarna door naar de cocktailbar!![]()
En afsluiten met wijn op het strand
bij de wijn op het strand d'ohquote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En wanneer vindt dan precies het neuken plaats?
Niet waar ik werk momenteel, maar vast wel.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:38 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Oke ik ben overtuigd! beetje werk te vinden daar?
Wat ben je weer ongeduldigquote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En wanneer vindt dan precies het neuken plaats?
Ik werk in de grafische sector. Beletteringen maar in een mooie omgeving wil ook wat anders doenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet waar ik werk momenteel, maar vast wel.Weet niet wat je doet en wat je zoekt?
Lijkt mij niet prettig neuken met zand in je doos.quote:
strandbedstoeldingenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lijkt mij niet prettig neuken met zand in je doos.
Spreekt hier een ervaringsdeskundige?quote:
Niet alleen in je doos. Strandneuken is echt klotequote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lijkt mij niet prettig neuken met zand in je doos.
Daar kan geen zand op komenquote:
nou dat dus maar dan vrouw vervangen door manquote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:51 schreef Partingglass het volgende:
Het is wel goed te doen. maar ik heb betere plaatsen meegemaakt. Hoewel een ondergaande zon, de golvende zee, een flesje drank en een leuke lieve vrouw.
Ja, hallo, volgens mij kun je bij elke plek wel een betere verzinnen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:51 schreef Partingglass het volgende:
Het is wel goed te doen. maar ik heb betere plaatsen meegemaakt. Hoewel een ondergaande zon, de golvende zee, een flesje drank en een leuke lieve vrouw.
Alleen maar online gaming hierquote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:43 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Ik werk in de grafische sector. Beletteringen maar in een mooie omgeving wil ook wat anders doen
jammer dan ziet het eruit dat Malta dan hoogstens een vakantie bestemming wordquote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Alleen maar online gaming hierEn toerisme en horeca, maar daar wil je hier geen baan in vinden.
En als t een vrouw is, hoeft ze niet leuk of lief te zijnquote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:55 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nou dat dus maar dan vrouw vervangen door man
Ik begin me dat eigenlijk af te vragen..quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, hallo, volgens mij kun je bij elke plek wel een betere verzinnen.
Misschien wel juist een extra stimulansquote:
Die komen hier eigenlijk alleen maar in golven, in het begin van ieder seizoen. De vissers zien ze mijlenver uit zee en waarschuwen dan altijd ruim vantevoren. Gelukkig maarquote:
je had je koffer al gepakt vertelde je net?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:55 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nou dat dus maar dan vrouw vervangen door man
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:01 schreef Partingglass het volgende:
[..]
je had je koffer al gepakt vertelde je net?
Bijna iedere plek voldoet als jij er bent JB. Waarom een ondergaande zon, en een golvende zee nodig hebben als ik naar jou kan kijken.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ja, hallo, volgens mij kun je bij elke plek wel een betere verzinnen.
Heb jij nog ff de tijd om je beurt af te ronden enzo? Hoe waarschuwen ze dan? Met lichtsignalen ofzo?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:00 schreef Barbusse het volgende:
Die komen hier eigenlijk alleen maar in golven, in het begin van ieder seizoen. De vissers zien ze mijlenver uit zee en waarschuwen dan altijd ruim vantevoren. Gelukkig maar
Ik bied 50 centquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:16 schreef Spezza19 het volgende:
Marktplaats bieders![]()
Wat een sneu volk is dat toch
Van die belachelijk lage biedingen of komen ze niet opdagen?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:16 schreef Spezza19 het volgende:
Marktplaats bieders![]()
Wat een sneu volk is dat toch
Kansloze mailtjes en ja ook kansloos lage biedingen....quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:19 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Van die belachelijk lage biedingen of komen ze niet opdagen?
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb jij nog ff de tijd om je beurt af te ronden enzo? Hoe waarschuwen ze dan? Met lichtsignalen ofzo?
Dreigmailtjes?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:23 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Kansloze mailtjes en ja ook kansloos lage biedingen....
Triest klootjesvolk dat anoniem dreigmailtjes stuurt
Ja van zo'n kansloos figuurtje die mijn tijd liep te verdoen en ik had aangegeven dat hij niet meer moest mailenquote:
Het is bijna werken dat neuken in zee. Rekening houden met haar ongesteldheid, rekening houden met de kwallen, rekening houden met het getij...quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:26 schreef Barbusse het volgende:
Er worden borden geplaatst langs de kust en er staan berichten in de krant en zo. Duurt wel een paar daagjes voordat die kwallen de kust bereiken.
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:27 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja van zo'n kansloos figuurtje die mijn tijd liep te verdoen en ik had aangegeven dat hij niet meer moest mailen
wtf??quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:23 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Kansloze mailtjes en ja ook kansloos lage biedingen....
Triest klootjesvolk dat anoniem dreigmailtjes stuurt
Mwoah, das minder werk dan het lijkt hoorquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is bijna werken dat neuken in zee. Rekening houden met haar ongesteldheid, rekening houden met de kwallen, rekening houden met het getij...
Als je het maar vaak genoeg doet, word je er vanzelf handig in?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:30 schreef Barbusse het volgende:
Mwoah, das minder werk dan het lijkt hoor
Met golven mee bewegen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je het maar vaak genoeg doet, word je er vanzelf handig in?
Dat geldt toch voor alles?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je het maar vaak genoeg doet, word je er vanzelf handig in?
Óók voor het maken van Gnocchiquote:
Ik wil wel een negert met een geslacht formaat 'kinderarmpje' voor je regelen die je anaal neemt. Mag jij verslag uitbrengen of het na een keer of tien makkelijker gaat.quote:
Ik ga er niet aan beginnen! Maar de uitspraak dat alles makkelijker wordt naarmate je het vaker doet is een gewaagde, dat begrijp je.quote:
Hier een mooi voorbeeld.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wil wel een negert met een geslacht formaat 'kinderarmpje' voor je regelen die je anaal neemt. Mag jij verslag uitbrengen of het na een keer of tien makkelijker gaat.
Hoe altruïstisch weer van jequote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wil wel een negert met een geslacht formaat 'kinderarmpje' voor je regelen die je anaal neemt. Mag jij verslag uitbrengen of het na een keer of tien makkelijker gaat.
Als ze vlak achter elkaar gaat het wel makkelijker jaquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik tracht slechts een ander licht te werpen op jouw veronderstelling.quote:
Of je verkrampt met het idee dat dat ding er weer aankomt. Als je eenmaal bent uitgescheurd is een ander verhaal. Maar ik hoop, mede voor Barb, dat het zover niet komt.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:59 schreef Partingglass het volgende:
Ik denk dat, dat zelfs steeds makkelijker gaat. Niet dat ik het zou willen weten. Maar ook dat zal steeds makkelijker gaan.
Ik ben bang dat ik het met je eens moet zijnquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:59 schreef Partingglass het volgende:
Ik denk dat, dat zelfs steeds makkelijker gaat. Niet dat ik het zou willen weten. Maar ook dat zal steeds makkelijker gaan.
Heb je het nu over het kinderarmpje?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:59 schreef Partingglass het volgende:
Jups, overigs als het geen kinderarm formaat is wil ik het ook niet weten.quote:
Zie ik daar een Barb gluren vanuit de kast?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:01 schreef Barbusse het volgende:
Ik ben bang dat ik het met je eens moet zijn
Oke.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:02 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Jups, overigs als het geen kinderarm formaat is wil ik het ook niet weten.
ik zou het bijna geloven Air.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bijna iedere plek voldoet als jij er bent JB. Waarom een ondergaande zon, en een golvende zee nodig hebben als ik naar jou kan kijken.
Je mag een beetje tegen mij liegen hoor.quote:
Ik zie jou ook liever dan een zonsondergangquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je mag een beetje tegen mij liegen hoor.
Goeie leugen, uiteraard zie jij mij namelijk liever dan een zonsopgang.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zie jou ook liever dan een zonsondergang
Nee, dat zie je niet.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zie ik daar een Barb gluren vanuit de kast?
Dat vind je jammer he? Je had het in geuren kleuren willen beschrijven.quote:
Wie zegt dat ik lieg?!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goeie leugen, uiteraard zie jij mij namelijk liever dan een zonsopgang.
Damn, you're good.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
Het was gewoon een ongelukkige quote!
Mijn werkweek begint vandaag pas manquote:
NU pas de uitgang van the dark room gevonden?quote:Op woensdag 22 februari 2012 07:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn werkweek begint vandaag pas man
Ja ik zag het lichtquote:Op woensdag 22 februari 2012 07:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
NU pas de uitgang van the dark room gevonden?
Jij al eerder dan?quote:Op woensdag 22 februari 2012 07:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
NU pas de uitgang van the dark room gevonden?
Zo klein zal die wel niet meer zijn.quote:Op woensdag 22 februari 2012 07:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een kleine gloeiende ster van hoop en liefde
Ineens was ik 'm kwijtquote:
OH MY GOOOOOOOOOOOOD!!!quote:Op woensdag 22 februari 2012 08:07 schreef Godtje het volgende:
Leuke foto van jezelf op FB trouwens Q!![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Ik had jou toch van FB afgegooid?quote:Op woensdag 22 februari 2012 08:07 schreef Godtje het volgende:
Leuke foto van jezelf op FB trouwens Q!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 februari 2012 08:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ben ik trouwens de enige die Tosh.0 leuk vindt vanwege zulke filmpjes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je noemde me slimquote:Op woensdag 22 februari 2012 08:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het was ook voor de minder slimme.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 08:24 schreef Godtje het volgende:
come onSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
It was worth itquote:
Dat is niet wat je ervan moet leren!!!quote:Op woensdag 22 februari 2012 09:04 schreef rival het volgende:
[..]
Blij dat ik jouw naam niet op mijn arm heb laten zetten maar op een persoonlijkere plek
quote:Op woensdag 22 februari 2012 09:04 schreef rival het volgende:
[..]
Blij dat ik jouw naam niet op mijn arm heb laten zetten maar op een persoonlijkere plek
Één op vakantie, één thuis aan het 'werk' (lees: is ingelogd maar reageert niet op mail, communicator of telefoon) en eentje half ziek thuis aan het werk.quote:Op woensdag 22 februari 2012 09:06 schreef HeatWave het volgende:
2 van 5 ziek. Weer
Ik ben er altijd
.
Fuck this shit.
quote:
Gelukkig heeft ze geen lange naamquote:Op woensdag 22 februari 2012 09:04 schreef rival het volgende:
[..]
mis ik de clue?quote:Op woensdag 22 februari 2012 09:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is niet wat je ervan moet leren!!!
Je hebt liever dat we je raken?quote:
quote:Op woensdag 22 februari 2012 09:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Gelukkig heeft ze geen lange naamDan zou het niet passen.
If you know what I mean *wink wink, nudge, nudge*quote:
Dat had gewerkt als ik nog een naïef jong meisje wasquote:Op woensdag 22 februari 2012 09:30 schreef HeatWave het volgende:
If you know what I mean *wink wink, nudge, nudge*.
Ja, of na 3 shots tequilaquote:Op woensdag 22 februari 2012 09:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat had gewerkt als ik nog een naïef jong meisje was
Dat ben je nu niet meer dan?quote:Op woensdag 22 februari 2012 09:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat had gewerkt als ik nog een naïef jong meisje was
Ik had nu toch al plannenquote:Op woensdag 22 februari 2012 09:37 schreef Cue_ het volgende:
Zou haast denken dat het komt doordat je nog niets te doen hebt dit weekend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 09:40 schreef STING het volgende:
Cue, hoe gaat het met je Maverick?Hij is niet door de selectie heen gekomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat wist ik alquote:Op woensdag 22 februari 2012 09:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij is niet door de selectie heen gekomen
Dat sowieso natuurlijkquote:Op woensdag 22 februari 2012 09:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Doe ik niet zo snel
Al was het natuurlijk wel gezellig geweest.
Das toevallig!quote:Op woensdag 22 februari 2012 09:04 schreef rival het volgende:
je bent op schreeuwafstandquote:Op woensdag 22 februari 2012 10:15 schreef stbabylon het volgende:
Adam RAI, Adam Zuid en nu op weg naar Amstelveen. Ach, leuk dagje weg
Paspoort mee? Inentingen gehad?quote:Op woensdag 22 februari 2012 10:15 schreef stbabylon het volgende:
Adam RAI, Adam Zuid en nu op weg naar Amstelveen. Ach, leuk dagje weg
Vliegticket? Op papier? Die heb ik al jaaaaren niet meer gehad.quote:Op woensdag 22 februari 2012 10:09 schreef Cue_ het volgende:
Ik wil gewoon een papieren ticket.. Krijg ik een e-ticket
Ik in september 2011 nogquote:Op woensdag 22 februari 2012 10:35 schreef Q. het volgende:
Vliegticket? Op papier? Die heb ik al jaaaaren niet meer gehad.
Ik prefereer e-tickets, hoef ik alleen mn paspoort in de gaten te houden. Hoe minder je hebt, hoe minder je kan verliezen.quote:
En deze kan je vaker printenquote:Op woensdag 22 februari 2012 10:40 schreef Q. het volgende:
Ik prefereer e-tickets, hoef ik alleen mn paspoort in de gaten te houden. Hoe minder je hebt, hoe minder je kan verliezen.
Ja, ik ben echt zo iemand die tickets kwijtraaktquote:Op woensdag 22 februari 2012 10:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik prefereer e-tickets, hoef ik alleen mn paspoort in de gaten te houden. Hoe minder je hebt, hoe minder je kan verliezen.
Alsof ik dagelijks vliegquote:Op woensdag 22 februari 2012 10:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, ik ben echt zo iemand die tickets kwijtraaktStop hem na het inchecken in m'n tas, naar die douane-lui... eeh, kak, waar is dat ticket.
Tas overhoop, ticket gevonden.
Later, boarden. Waar is dat ticket? *tas overhoop*
Ik was op 9/11 2011 in New Yorkquote:Op woensdag 22 februari 2012 10:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Goede maand om te vliegen ook.
Oeh, mag ik je aanrakenquote:Op woensdag 22 februari 2012 10:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik was op 9/11 2011 in New York.
Precies, 1 in de portemonnee, 1 in de binnenzak en nog eentje in de tas. En dan nog moeten zoekenquote:Op woensdag 22 februari 2012 10:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En deze kan je vaker printen![]()
Maar het gaat om het gevoel
Volgens mij was het augustus, maar dat boeit eigenlijk nietquote:Op woensdag 22 februari 2012 10:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Goede maand om te vliegen ook.
Misschien handig om hem gewoon op een vaste plek te leggen danquote:Op woensdag 22 februari 2012 10:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, ik ben echt zo iemand die tickets kwijtraaktStop hem na het inchecken in m'n tas, naar die douane-lui... eeh, kak, waar is dat ticket.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 10:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Precies, 1 in de portemonnee, 1 in de binnenzak en nog eentje in de tas. En dan nog moeten zoeken
Klinkt bekend.quote:Op woensdag 22 februari 2012 10:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, in dat ene zijvakje. Uhuhquote:Op woensdag 22 februari 2012 10:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Volgens mij was het augustus, maar dat boeit eigenlijk niet
[..]
Misschien handig om hem gewoon op een vaste plek te leggen dan
Ik niet!quote:Op woensdag 22 februari 2012 10:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik raak vaak dingen kwijt, maar ik leer daarvan
3x zo grote kans dat je een exemplaar vindt!quote:Op woensdag 22 februari 2012 10:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Precies, 1 in de portemonnee, 1 in de binnenzak en nog eentje in de tas. En dan nog moeten zoeken
quote:
Zeker!quote:
Jij hebt daar nog de tijd voor danquote:Op woensdag 22 februari 2012 10:46 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb echt een systeem wat dat betreft, dat leer je wel als je 2 keer per maand heen en weer moet.
Ik was zo verstandig om het in het binnenvakje van m'n handtas te doen. Simpel, en logische plekquote:Op woensdag 22 februari 2012 10:45 schreef CherryLips het volgende:
Ja, in dat ene zijvakje. Uhuh. Tien zijvakjes verder.
Ik was de vorige keer zo verstandig om het ticket even in m'n boek te stoppen, dan scheurt ie ook niet.quote:Op woensdag 22 februari 2012 10:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik was zo verstandig om het in het binnenvakje van m'n handtas te doen. Simpel, en logische plek
Al ruim een jaar nietquote:
Dat klinkt bekend.quote:Op woensdag 22 februari 2012 10:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Al ruim een jaar niet
En anders een half uurtje naar Londen. Jezus daar ben ik ook al 2,5 jaar niet geweest. Wat is dat voor iets raars, als student ging ik elk jaar wel ergens naartoe en nu heb ik meer geld en kom ik de provincie amper uit
Niet dat ik veel stedentrips heb gedaan, ik ging gewoon elke keer naar Londenquote:Op woensdag 22 februari 2012 10:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat klinkt bekend.Ik ging ook veel vaker weg toen ik nog studeerde.
Heel veel stedentrips gedaan. Then again, ik ga tegenwoordig 1x per jaar voor 3 weken naar de andere kant van de wereld. Kost ook wel wat meer dan 5 stedentripjes.
Ik zou het doen. Berlijn is tofquote:Op woensdag 22 februari 2012 10:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet dat ik veel stedentrips heb gedaan, ik ging gewoon elke keer naar LondenWil wel graag naar Berlijn trouwens.
Waar ben je toch de hele tijd?quote:
Niet hierquote:Op woensdag 22 februari 2012 11:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waar ben je toch de hele tijd?.
nee, dat weet ikquote:
Kom uit die sleurquote:Op woensdag 22 februari 2012 11:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, dat weet ik.
Same old same old, beetje saai soms.
Op FOK! vind ik sleur wel prima.quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kom uit die sleur. Und, al een vriending
?
Jeetje, ik tover letters waar ze niet moeten staanquote:Op woensdag 22 februari 2012 11:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Op FOK! vind ik sleur wel prima.
Nee, daten?.
Ik volgde je wel hoorquote:Op woensdag 22 februari 2012 11:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jeetje, ik tover letters waar ze niet moeten staan.
Ja, uiteraard he.
Deed je datquote:
Zullen we samen gaan?quote:Op woensdag 22 februari 2012 10:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet dat ik veel stedentrips heb gedaan, ik ging gewoon elke keer naar LondenWil wel graag naar Berlijn trouwens.
Ik dacht dat je op je extra "g" doeldequote:Op woensdag 22 februari 2012 11:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Deed je dat. Wat vind je van Den Sjaak
?
Oh, ik dacht alquote:Op woensdag 22 februari 2012 11:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik dacht dat je op je extra "g" doelde. Ik weet dan weer niet wat je met Den Sjaak bedoelt
.
Dus ik moet de concurrentie aan met een puppy?quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik dacht al.
Wij hebben sinds kort een hondje, hij heet Sjakie en komt uit het asiel waar ik werk.
Hij is 7 en een eigenwijze teckelquote:Op woensdag 22 februari 2012 11:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dus ik moet de concurrentie aan met een puppy?.
Ok, kan ik mee leven.
Oh, dan is het helemaal geen probleemquote:Op woensdag 22 februari 2012 11:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij is 7 en een eigenwijze teckel. Maar wel een stoertje.
Wat is er zaterdag?quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, dan is het helemaal geen probleem.
Waarom heb je nou geen abo, kon je zaterdag ook komen.
Een abo-meetquote:
Nou, wat aardig van jequote:Op woensdag 22 februari 2012 11:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Een abo-meet.
Al mag jij best als mijn date mee hoor.
Ik zou echt alle beestjes meenemenquote:Op woensdag 22 februari 2012 11:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik dacht al.
Wij hebben sinds kort een hondje, hij heet Sjakie en komt uit het asiel waar ik werk.
Damnquote:Op woensdag 22 februari 2012 11:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, wat aardig van je. Maar ik ga al naar Normaal en BZB zaterdag
.
Waar?quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:23 schreef Cue_ het volgende:
bewijs 6542788795421145 dat fok best wel een oke datingsite is
Goedquote:Op woensdag 22 februari 2012 11:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou echt alle beestjes meenemen
Hoe is het met de cavia's?
En dan wel naar een meet waar het plebs ook mag komen, jaquote:
Hoi Qquote:
Owwwwwquote:Op woensdag 22 februari 2012 11:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed. Ze worden groot en wachten nog steeds op een baasje.
Note to self: buurman aanrijden.quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je buurman niet kan dit jaar, dan ga ik met jou
Grrrrquote:
Q. heeft reservefietsen genoeg dus dat mag geen probleem zijn.quote:
Je denkt aan me!quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Grrrr! Ik werd zaterdag aangevallen door een zwarte kat en ik moest aan je denken
.
Ja, nou, ik had opeens een kat in m'n hand hangen en die trok net zo'n kop als de panter in je UI en toen moest ik aan die panter denkenquote:Op woensdag 22 februari 2012 11:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je denkt aan me!![]()
Ik val geen vrouwen aan overigens. Of mannen for that matter.
Of een prive-meet natuurlijkquote:Op woensdag 22 februari 2012 11:24 schreef Samzz het volgende:
En dan wel naar een meet waar het plebs ook mag komen, ja.
Het plan is briljant in al zijn eenvoud: buurman heeft geen auto meer om naar Berlijn (of het vliegveld) te kunnen rijden want in de garage voor reparaties. CL kan kilometers maken in haar Peugeot!quote:
Ik dacht op dat moment meer Godverde$(%@!%)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |