Je zal dat maar tegen iedereen moeten zeggen die hier iets doms neerpleurt.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je dom wil doen, ga je maar naar ONZ (of OUD).
ctrl-c // ctrl-vquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je zal dat maar tegen iedereen moeten zeggen die hier iets doms neerpleurt.
Als ik daarmee het niveau van 'Singles' op kon krikken naar 'niet dom' bleef ik acuut weg. Maar we weten allemaal dat het slechts een druppel in een kolkende vuurzee zou zijn.quote:
Waar we het vanochtend ook al over haddenquote:
Hier staat toch elke week wel weer een nieuwe "jeweetwel" op?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:30 schreef HeatWave het volgende:
Het niveau is sinds het vertrek van "jeweetwel" alweer een stuk hoger hoor.
en ik ben niet weg te krijgenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hier staat toch elke week wel weer een nieuwe "jeweetwel" op?
Gelukkig niet.quote:
ik was er vanochtend niet en ik lees niet terugquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waar we het vanochtend ook al over hadden.
ow, dacht je gezien te hebbenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:35 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik was er vanochtend niet en ik lees niet terug
oh dat was gisteravond ookquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ow, dacht je gezien te hebben. Ik had het over MNR
.
Ik miste je alquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:36 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
oh dat was gisteravond ookvanochtend moest ik werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |