Je zal dat maar tegen iedereen moeten zeggen die hier iets doms neerpleurt.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je dom wil doen, ga je maar naar ONZ (of OUD).
ctrl-c // ctrl-vquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je zal dat maar tegen iedereen moeten zeggen die hier iets doms neerpleurt.
Als ik daarmee het niveau van 'Singles' op kon krikken naar 'niet dom' bleef ik acuut weg. Maar we weten allemaal dat het slechts een druppel in een kolkende vuurzee zou zijn.quote:
Waar we het vanochtend ook al over haddenquote:
Hier staat toch elke week wel weer een nieuwe "jeweetwel" op?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:30 schreef HeatWave het volgende:
Het niveau is sinds het vertrek van "jeweetwel" alweer een stuk hoger hoor.
en ik ben niet weg te krijgenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hier staat toch elke week wel weer een nieuwe "jeweetwel" op?
Gelukkig niet.quote:
ik was er vanochtend niet en ik lees niet terugquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waar we het vanochtend ook al over hadden.
ow, dacht je gezien te hebbenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:35 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik was er vanochtend niet en ik lees niet terug
oh dat was gisteravond ookquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ow, dacht je gezien te hebben. Ik had het over MNR
.
Ik miste je alquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:36 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
oh dat was gisteravond ookvanochtend moest ik werken
Ik was gewoon een keer lief tegen jequote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:37 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik kom hier amper overdag hoor
om daarna vast gemeen te doen dus daar ga ik niet op inquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik was gewoon een keer lief tegen je.
Tuurlijk nietquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:39 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
om daarna vast gemeen te doen dus daar ga ik niet op in
Moet er nu niet in goede Singlestraditie ieamand gaan klagen over een te hoog kusjeknuffelkroelgehalte?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik was gewoon een keer lief tegen je.
nou, doe eensquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Moet er nu niet in goede Singlestraditie ieamand gaan klagen over een te hoog kusjeknuffelkroelgehalte?
Geen behoefte aan, ik ben wel van de kusjekroel persoonlijk.quote:
MM niet blijkbaarquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Geen behoefte aan, ik ben wel van de kusjekroel persoonlijk.
Dan is het goedquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:01 schreef Memento-Mori het volgende:
nee hoor ik houd best van kusjekroel
"Limburg" ?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nog steeds zo'n hel buiten bij jou?.
ik mijd de helquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan is het goed.
Nog steeds zo'n hel buiten bij jou?.
Is al erg, maar Limburg rond deze tijd is alle 7 lagen van de hel in 1 gepropt lijkt mequote:
Zo ken ik je weerquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:10 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik mijd de helzolang ik binnen blijf is het goed te doen
ik woon net buiten de ellende, kwam gister thuis van etentje straat vol met taxi's
had ik nog nooit gezien
zie je wel dat je weer gemeen ging doenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:17 schreef HeatWave het volgende:
Ach, MM komt uit friesland, die is wel iets gewend.
Dat kan jij best hebbenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:17 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
zie je wel dat je weer gemeen ging doen
maar geen carnavalquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:17 schreef HeatWave het volgende:
Ach, MM komt uit friesland, die is wel iets gewend.
Als ik alleen maar lief tegen je doe ga je het helemaal verdacht vindenquote:
ik vind je nu al hoogstens merkwaardig tegen me doenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als ik alleen maar lief tegen je doe ga je het helemaal verdacht vinden.
Daaromquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik vind je nu al hoogstens merkwaardig tegen me doen
Gezonde paranoia, kan je leven redden!quote:
Bierquote:
Ja bierquote:
Nog een voorkeur voor een bepaald soort bier?quote:
Welnee. Morgen is nog haringhappenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:11 schreef Partingglass het volgende:
Limburg is idd hell. maar goed vanaf 12 uur is de carnaval afgelopen.
guinnessquote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nog een voorkeur voor een bepaald soort bier?
Bij ons was het altijd dinsdag om 12 uur vlag strijken eind carnaval. Woensdag aswoensdag de kroeg in waar de kroegbaas zijn stamgasten bedankt voor de omzet met hieringschellenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Welnee. Morgen is nog haringhappen![]()
Niet dat ik daar ana meedoe, maar toch.
Succes er mee!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:08 schreef Ang3l het volgende:
Nah, ik ga maar eens naar de vrienden van m'n ex, voor de eerste keer.
Gewoon spelletjesavond, maar gek genoeg ben ik zenuwachtig ze te zien.
Ik heb momenteel behoefte aan een Kilkenny´squote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nog een voorkeur voor een bepaald soort bier?
oeh die ging er nu ook wel in!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb momenteel behoefte aan een Kilkenny´s
Komt goed kerel.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:08 schreef Ang3l het volgende:
Nah, ik ga maar eens naar de vrienden van m'n ex, voor de eerste keer.
Gewoon spelletjesavond, maar gek genoeg ben ik zenuwachtig ze te zien.
Ja he? Ze hebben hier een hele relaxte superkleine pub, met Kilkenny´s en lekker etenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:23 schreef Partingglass het volgende:
[..]
oeh die ging er nu ook wel in!
Nog nooit gedronken volgens mijquote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb momenteel behoefte aan een Kilkenny´s
Ik ben jaloers! Moet toch verhuizen dusquote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja he? Ze hebben hier een hele relaxte superkleine pub, met Kilkenny´s en lekker etenZo even naartoe dan maar
Das lekkerquote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nog nooit gedronken volgens mij
Ik heb hier geen pubquote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das lekkerEen pint Kilkenny´s graag!
Het ziet eruit alsof je in een krottenwijk rondloopt, maar de sfeer en het eten en drinken zijn heerlijk!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:28 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Ik ben jaloers! Moet toch verhuizen dus
Hebben ze!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:34 schreef Partingglass het volgende:
lijkt me gezellig tentje!
En dan afsluiten met een pint bulmers met ijs en een scheutje blackcurrant
Gezellig!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:36 schreef Memento-Mori het volgende:
* Memento-Mori pakt alvast dr koffer
Oke ik ben overtuigd! beetje werk te vinden daar?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hebben ze!![]()
En daarna door naar de cocktailbar!![]()
En afsluiten met wijn op het strand
En wanneer vindt dan precies het neuken plaats?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:37 schreef Barbusse het volgende:
Hebben ze!![]()
En daarna door naar de cocktailbar!![]()
En afsluiten met wijn op het strand
bij de wijn op het strand d'ohquote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En wanneer vindt dan precies het neuken plaats?
Niet waar ik werk momenteel, maar vast wel.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:38 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Oke ik ben overtuigd! beetje werk te vinden daar?
Wat ben je weer ongeduldigquote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En wanneer vindt dan precies het neuken plaats?
Ik werk in de grafische sector. Beletteringen maar in een mooie omgeving wil ook wat anders doenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet waar ik werk momenteel, maar vast wel.Weet niet wat je doet en wat je zoekt?
Lijkt mij niet prettig neuken met zand in je doos.quote:
strandbedstoeldingenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lijkt mij niet prettig neuken met zand in je doos.
Spreekt hier een ervaringsdeskundige?quote:
Niet alleen in je doos. Strandneuken is echt klotequote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lijkt mij niet prettig neuken met zand in je doos.
Daar kan geen zand op komenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |