Ze gaan ook naar nachtopeningen. Het is dat ik 's nachts wil slapenquote:Op donderdag 1 maart 2012 11:51 schreef jackson het volgende:
[..]
Sowieso mensen die voor de deur gaan liggen voor een game....
Normaal kloppen die release dates gewoon, alleen bij blizzard is dat niet altijd het geval, maar je hebt wel wat uitgangspunten en daarom zei ik ook zou kunnen en waarschijnlijk. Mocht die uitkomen in eind juni, dan zijn ze al 4 jaar bezig na de announcement...quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Shops doen dat standaard als er een Q2 wordt genoemd. Wat winkels aan data zetten zegt geheel niets. Nul.
Was het dan niet een betademoquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:22 schreef ems. het volgende:
Oh, het was geen beta maar een ultra korte demo
Zag er wel prima uit trouwens.
Onzin. Wij weten helemaal niet zeker waarom de vertragingen er zijn.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:21 schreef Dside het volgende:
Er is alleen maar 1 ding wat we zeker weten en dat is dat de game al veel eerder uit had moeten komen. Maarja dan krijg je de greed van blizzard, om nog ff die AH toe te voegen en dan krijg je die latere beta's en game adjustments / fixes.
Achja , je kan ook lekker een game uitbrengen die voor 60% af is zoals zo'n beetje alle games die tegenwoordig uitkomen .. dit komt natuurlijk ook door de druk van de geldschieters en het budget.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:21 schreef Dside het volgende:
[..]
Er is alleen maar 1 ding wat we zeker weten en dat is dat de game al veel eerder uit had moeten komen. Maarja dan krijg je de greed van blizzard, om nog ff die AH toe te voegen en dan krijg je die latere beta's en game adjustments / fixes.
Het is al maanden leoricquote:Op donderdag 1 maart 2012 16:38 schreef Gatenkaas het volgende:
Wat ik me eigenlijk afvraag is of de beta nog een beetje wordt uitgebreid de komende weken of dat het slechts bij Leoric blijft.
Agh, misschien komt er voor de MP nog een grote open beta, maar het is geen MMORPG, dus echt nodig is het niet.quote:
Motion secondedquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:04 schreef Pheno het volgende:
Van mij hoeft het ook niet, giev full game!
Zal even een keer kijken. Op dit moment is hij in gebruik meen ikquote:Op zondag 4 maart 2012 13:19 schreef chrisje013 het volgende:
PS: mocht iemand, na het uitspelen van zijn beta, de account willen verkopen/uitlenen, dan heb ik interesse. ik wil kijken hoe het draait op mijn mac en natuurlijk een paar uurtjes spelen, gevoel krijgen.
ik ook nietquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:37 schreef LinQ het volgende:
http://eu.battle.net/d3/e(...)_Way-01_03_2012#blog
Schijnen dat EU players nu keys krijgen via OPT-in, merk er zelf natuurlijk niks van...
Check PMquote:Op zondag 4 maart 2012 23:15 schreef chrisje013 het volgende:
heeft iemand een diablo 3 beta downloader voor de mac?
Check nogmaals PM, ik hoor het welquote:
Moet je per se 1 defensive, 1 terror 1 decay en 1 voodoo spell hebben, of kan je bijv. ook 2 defensive nemen door een van die anderen niet te kiezen?quote:Op zondag 4 maart 2012 14:22 schreef cherrycoke het volgende:
mijn witch docter build
http://us.battle.net/d3/e(...)or#ehRWkj!XZU!YbacYb
cool of niet cool?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |