abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108310055
quote:
7s.gif Op donderdag 23 februari 2012 15:56 schreef Pheno het volgende:
Kwam meer door overpowered builds :P
Mja, maar je kon toen in ieder geval nog kiezen of je voor een OP build ging of niet. :P Nu wordt iedereen bij het handje genomen en gestoomd tot hetzelfde character. Iedereen zal hetzelfde zijn op lvl 60, gezien je ook attributes als Strength of Dexterity niet meer zelf kunt beïnvloeden. De verschil zit hem nu in het gebruik van Runes en Spells (die je allemaal vanzelf vrijspeelt) en natuurlijk in je gear... wat het voornaamste is. En nu nog meer word je dus 'verplicht' om uiteindelijk de AH te gebruiken met gold .... en als het je niet snel genoeg gaat, je de credit card of wat dan ook er maar bij pakt om iets te kopen met echt geld. Monetize that fucker. :D

Wat dat betreft mis ik m'n Warrior uit Diablo 1 die gewoon melee gear had, maar ook een spellbook vol spells ala een mage. Dat kon toen allemaal nog gewoon. Dát onderscheid, dat is passé.
pi_108314931
Vind het ook jammer. Het is zo laagdrempelig geworden als maar kan, spel verliest zo een hoop diepte.
pi_108335003
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 19:53 schreef 16meter het volgende:
Vind het ook jammer. Het is zo laagdrempelig geworden als maar kan, spel verliest zo een hoop diepte.
Dit is echt een slechte zaak. Dat had ik van diablo niet verwacht.
Dat was toch een van de weinige spellen waarvan ik dacht dat ze deze trend niet zouden volgen.
pi_108335089
quote:
7s.gif Op donderdag 23 februari 2012 13:33 schreef Pheno het volgende:

[..]

Bliz geeft zelf aan dat Normal voor iedereen een simpel iets is. En dat we in hell/inferno pas echt gaan piepen dat ze het lastig hebben gemaakt. Hardcore mode wordt leuker dan ooit als dat waar is O+
Idd , straks lopen ze allemaal weer te klagen dat het te moeilijk is op hell/inferno... :N
- Djehoetie / Jehuty -
pi_108335276
Inderdaad, laten we eerst allemaal netjes het spel afwachten. Weet niet of jullie ook de WoW beta's hebben gedaan, daarin hadden alle mobs ook ongeveer 75% hp van wat ze nu hebben. Was een boel om te doen en blizzard gaf aan dat ze juist willen dat iedereen door het spel loopt en meer de gameplayopties zien.
pi_108335313
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 08:42 schreef Murdera het volgende:

[..]

Dit is echt een slechte zaak. Dat had ik van diablo niet verwacht.
Dat was toch een van de weinige spellen waarvan ik dacht dat ze deze trend niet zouden volgen.
Lezen is lastig he?
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_108335370
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 18:11 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

Mja, maar je kon toen in ieder geval nog kiezen of je voor een OP build ging of niet. :P Nu wordt iedereen bij het handje genomen en gestoomd tot hetzelfde character. Iedereen zal hetzelfde zijn op lvl 60, gezien je ook attributes als Strength of Dexterity niet meer zelf kunt beïnvloeden. De verschil zit hem nu in het gebruik van Runes en Spells (die je allemaal vanzelf vrijspeelt) en natuurlijk in je gear... wat het voornaamste is. En nu nog meer word je dus 'verplicht' om uiteindelijk de AH te gebruiken met gold .... en als het je niet snel genoeg gaat, je de credit card of wat dan ook er maar bij pakt om iets te kopen met echt geld. Monetize that fucker. :D

Wat dat betreft mis ik m'n Warrior uit Diablo 1 die gewoon melee gear had, maar ook een spellbook vol spells ala een mage. Dat kon toen allemaal nog gewoon. Dát onderscheid, dat is passé.
Ik denk dat er meer builds mogelijk zijn dan in deel 2. En dat het ook een stuk moeilijker wordt als je eenmaal door normal bent gegaan. Die woestijn heeft al een paar vervelende critters in zich, ik heb af en toe gewoon moeten rennen omdat die wespen bv echt enorm snel zijn.
pi_108335875
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 09:05 schreef Pheno het volgende:

[..]

Lezen is lastig he?
Mis ik iets? :')
pi_108336074
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 09:32 schreef Murdera het volgende:

[..]

Ogen of leesvaardigheid.

quote:
7s.gif Op donderdag 23 februari 2012 13:33 schreef Pheno het volgende:

[..]

Bliz geeft zelf aan dat Normal voor iedereen een simpel iets is. En dat we in hell/inferno pas echt gaan piepen dat ze het lastig hebben gemaakt. Hardcore mode wordt leuker dan ooit als dat waar is O+
Dus zoals altijd weer rap door normal en dan het betere werk. Zoals D2 ook was, want normal was doodsaai, ook op hardcore :P
  vrijdag 24 februari 2012 @ 10:02:50 #60
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_108336599
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 09:32 schreef Murdera het volgende:

[..]

Nee, je mist niks maar geeft je mening en die deelt Pheno niet, dat kan. Sommigen mensen vinden moeilijkheidsgraad hetzelfde als diepgang, ik niet.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_108336694
Is er een Diablo met diepgang uitgekomen? Waar, wanneer? De hele franchise leeft op verzameldrang. Die ene rare/unique vinden met net dat betere attribuut dan dat je al had. Ik heb tien jaar lang gespeeld, maar dat kwam door lol met een clan en samen vage builds maken en dingen verzamelen, niet om de enorme diepgang :+

En dat hoort ook niet bij Diablo :P
pi_108337045
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 09:07 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ik denk dat er meer builds mogelijk zijn dan in deel 2. En dat het ook een stuk moeilijker wordt als je eenmaal door normal bent gegaan. Die woestijn heeft al een paar vervelende critters in zich, ik heb af en toe gewoon moeten rennen omdat die wespen bv echt enorm snel zijn.
Idd , iemand op de Diablo forums heeft hier ook een hele lange post over uitgetypt.

Achja we zien het wel , laat die game maar uitkomen.
Ik kan iig niet wachten en ga hem helemaal grijs spelen met een paar maten van me :Y)
- Djehoetie / Jehuty -
pi_108337107
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 10:02 schreef jackson het volgende:

[..]

Nee, je mist niks maar geeft je mening en die deelt Pheno niet, dat kan. Sommigen mensen vinden moeilijkheidsgraad hetzelfde als diepgang, ik niet.
Nou het ging me niet om de moeilijkheidsgraad. Dat komt wel goed in Nightmare.
Het ging me meer om de vermindering van opties.
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 09:41 schreef Pheno het volgende:
Ogen of leesvaardigheid.
Je zou het ook wat aardiger mogen brengen. :')
  vrijdag 24 februari 2012 @ 10:33:28 #64
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_108337484
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 10:19 schreef Murdera het volgende:

[..]

Nou het ging me niet om de moeilijkheidsgraad. Dat komt wel goed in Nightmare.
Het ging me meer om de vermindering van opties.

Dat zeg ik ja :)
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_108337517
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 10:33 schreef jackson het volgende:

[..]

Dat zeg ik ja :)
Dan snap ik het weer. :D ^O^
pi_108338379
Diablo is altijd laagdrempelig geweest. Ik heb echt geen idee dat mensen er een vermindering in kunnen zien. Het is een hack en slash, geen schaken :+

De diepgang dat er was, zat in items en die vreselijke rotte skilltree (punten moeten uitdelen aan skills die je niet wil hebben om verder in die boom te geraken). Synergies maakten het helemaal af, om zo te zorgen dat mensen punten gingen stoppen in verders oninteressante skills, die je niet eens ergens onder je hotswapkeys had zitten :P Twintig punten in firebolt om mijn meteor sterker te maken. Meteor trekt hell wel, maar firebolt gebruik je daar nimmer? Dus ik lever veertig punten in voor 1 bruikbare skill? En dan heb ik het nog niet over de overige synergies :+

De attributen zijn in Diablo III 'verdwenen' of beter gezegd, je manipuleert ze door je items. En dat deed iedere serieuze speler al in de voorgangers. Simpel uitgelegd: Hardcorebuilds gingen van: alles in vitality. De rest regel je met gear. Dus echt minimale str gebruiken van je attribpoints. Alle +str en +dex items regelen dat je alles kan dragen. Dus voor mij was het uitdelen van statpoints dat geen toevoeging. Liever heb ik het zo, want ik speelde altijd al op die manier :P

Meer skills door de runevariaties en items zijn net zo belangrijk, zo niet belangrijker dan in de eerdere delen. Waar zit het laagdrempelige dan? Op normal? Ja, net als D2, dat was zo laagdrempelig als het maar kon zijn. Je hebt geen toffe items nodig. Sterker nog, mijn cursemancer inclusief simpele golem voor de baasjes deed niets op cursen na en versloeg alles op normal hardcore. Met normale items, gevonden in de sessies. Nightmare lukt ook nog, alleen duurde baal drie kwartier.

Attributen en synergies zijn geen diepgang te noemen, eerder een noodzakelijk kwaad.
pi_108338440
Ik moest zoeken, maar hier is mijn projectje: een cursemancer op nightmare hardcore. Laat zien dat zelfs met butitems je het einde nog kan halen. De diepgang kwam in nightmare, met vooral gameskills :7 :
http://img183.imageshack.us/img183/8097/screenshot006mu5.jpg (copy/paste deze link)

En dan onze letterlijk en figuurlijk grootste vrienden, die tegen de ai curses kunnen:
http://img183.imageshack.us/img183/1798/screenshot007ne8.jpg (copy/paste deze link)

Maar goed, neerkijgen als ze stil staan is geen echte uitdaging, dus in 1 minuut sta ik er dan:
http://img183.imageshack.us/img183/3203/screenshot008hq3.jpg (copy/paste deze link)

Vastpinnen, niet teveel klonen tegen komen (50x)
http://img183.imageshack.us/img183/8623/screenshot010qr2.jpg (copy/paste deze link)

Even blazen:
http://img183.imageshack.us/img183/6397/screenshot011lk6.jpg (copy/paste deze link)

Et voilà:
http://img183.imageshack.us/img183/2387/screenshot012en4.jpg (copy/paste deze link)

http://img183.imageshack.us/img183/8804/screenshot015am3.jpg (copy/paste deze link)

En stats merc:
http://img183.imageshack.us/img183/5360/screenshot016fk7.jpg (copy/paste deze link)

[ Bericht 7% gewijzigd door Pheno op 24-02-2012 11:09:32 ]
  vrijdag 24 februari 2012 @ 11:08:53 #68
69994 seto
-|||--------|||-
pi_108338616
Ik vond dat er toch best veel diepgang in de PvP zat, daar hield ik me ook het meest mee bezig in Diablo II. Leuke tijden waren dat nog, toen ik op mijn Barb boven de 220% (volgens mij) faster run speed had en de server het niet meer bij kon houden :P
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  vrijdag 24 februari 2012 @ 11:12:24 #69
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_108338732
Ik vind het allemaal prima Pheno.
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_108338739
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 11:08 schreef seto het volgende:
Ik vond dat er toch best veel diepgang in de PvP zat, daar hield ik me ook het meest mee bezig in Diablo II. Leuke tijden waren dat nog, toen ik op mijn Barb boven de 220% (volgens mij) faster run speed had en de server het niet meer bij kon houden :P
Ik heb best veel pvp gedaan. Maar diepgang maak je zelf in Diablo, door te spelen zoals je wilt. De game faciliteert alleen maar. EN als ik terugkijk zie ik weinig diepgang in twee dingen die ze nu hebben aangepakt: attributen en skilltree/synergies. Voor d emensen die de game kopen om het alleen op normal te spelen, prima, zoals D2 ook was. Daarna moet je ect gaan werken. Voor alles dat het spel naar je kan gooien moet je een antwoord hebben. Immunes kwamen dan bv ook pas in nightmare. De firesorc had er als eerst last van :+
  vrijdag 24 februari 2012 @ 11:14:43 #71
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_108338824
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/4079872821

Jay Wilson wanted to share a message with the Diablo III community:

Some of you might have seen some headlines or a certain (obviously sarcastic) blue post that implies that we're unsteady about where Diablo III stands, and that you should temper your expectations when it comes to the next installment in the Diablo series.

Let me be clear: Nothing could be further from the truth.

As those of you in the beta have seen, the game is in good shape. Actually, I should say that the beta version of the game is in good shape. The latest full build we've been testing here in the office is in great shape.

We get a lot of sympathy from the other teams because of the long hours of crunch our design team is putting in, but the secret is that playing through the game as we do final tuning, bug fixes, and optimizations is a real joy. We always know a Blizzard game is almost ready when we have to ask members of the team to stop playing so they can get their work done. That’s definitely been the case around here.

We think you're going to love Diablo III when it's released, and speaking of release plans, you can seriously expect a launch-date announcement from us in the near future. See, I didn’t say “soon,” so I’m not taunting you. ;) You’ll know as soon as I know for sure the exact date.

And by the way, we want you to have high expectations for Diablo III and all Blizzard games. That’s what pushes us to try to make the best gaming experiences we possibly can. If Diablo III wasn’t a worthy next installment in the Diablo series, we wouldn’t release it. That’s the way we do it. That’s the way we’ve always done it.

As I’ve said many times in the recent past, we think Diablo III is coming along great and we can’t wait for you to get your hands on it. We’re doing all we can to ensure you have one hell of a time once you step foot in Sanctuary…

Also, I think Diablo is much more comparable to the Evil Dead series personally, and those just kept getting better. OK, I know a lot of you prefer Evil Dead 2 to Army of Darkness, but come on, Bruce Campbell fights a squad of little Bruce Campbells! Priceless. =)

Jay Wilson is the Game Director of Diablo 3, and wants to know “Hey, uh, what’s that you got on your face?”
SO CLOSE
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_108338898
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 11:14 schreef cherrycoke het volgende:

SO CLOSE
Zul je zien dat ie uitkomt als ik op reis ben. NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO.
  vrijdag 24 februari 2012 @ 11:27:02 #73
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_108339200
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 09:07 schreef Pheno het volgende:

[..]

Woestijn? Wespen?
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_108339224
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 11:27 schreef Bullet-tooth het volgende:

[..]

Woestijn? Wespen?
Dat klopt. Niet te vinden in de demo ;)
  vrijdag 24 februari 2012 @ 11:30:32 #75