Mja, maar je kon toen in ieder geval nog kiezen of je voor een OP build ging of niet.quote:
Dit is echt een slechte zaak. Dat had ik van diablo niet verwacht.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:53 schreef 16meter het volgende:
Vind het ook jammer. Het is zo laagdrempelig geworden als maar kan, spel verliest zo een hoop diepte.
Idd , straks lopen ze allemaal weer te klagen dat het te moeilijk is op hell/inferno...quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bliz geeft zelf aan dat Normal voor iedereen een simpel iets is. En dat we in hell/inferno pas echt gaan piepen dat ze het lastig hebben gemaakt. Hardcore mode wordt leuker dan ooit als dat waar is
Lezen is lastig he?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 08:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dit is echt een slechte zaak. Dat had ik van diablo niet verwacht.
Dat was toch een van de weinige spellen waarvan ik dacht dat ze deze trend niet zouden volgen.
Ik denk dat er meer builds mogelijk zijn dan in deel 2. En dat het ook een stuk moeilijker wordt als je eenmaal door normal bent gegaan. Die woestijn heeft al een paar vervelende critters in zich, ik heb af en toe gewoon moeten rennen omdat die wespen bv echt enorm snel zijn.quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:11 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Mja, maar je kon toen in ieder geval nog kiezen of je voor een OP build ging of niet.Nu wordt iedereen bij het handje genomen en gestoomd tot hetzelfde character. Iedereen zal hetzelfde zijn op lvl 60, gezien je ook attributes als Strength of Dexterity niet meer zelf kunt beïnvloeden. De verschil zit hem nu in het gebruik van Runes en Spells (die je allemaal vanzelf vrijspeelt) en natuurlijk in je gear... wat het voornaamste is. En nu nog meer word je dus 'verplicht' om uiteindelijk de AH te gebruiken met gold .... en als het je niet snel genoeg gaat, je de credit card of wat dan ook er maar bij pakt om iets te kopen met echt geld. Monetize that fucker.
Wat dat betreft mis ik m'n Warrior uit Diablo 1 die gewoon melee gear had, maar ook een spellbook vol spells ala een mage. Dat kon toen allemaal nog gewoon. Dát onderscheid, dat is passé.
Ogen of leesvaardigheid.quote:
Dus zoals altijd weer rap door normal en dan het betere werk. Zoals D2 ook was, want normal was doodsaai, ook op hardcorequote:Op donderdag 23 februari 2012 13:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bliz geeft zelf aan dat Normal voor iedereen een simpel iets is. En dat we in hell/inferno pas echt gaan piepen dat ze het lastig hebben gemaakt. Hardcore mode wordt leuker dan ooit als dat waar is
Nee, je mist niks maar geeft je mening en die deelt Pheno niet, dat kan. Sommigen mensen vinden moeilijkheidsgraad hetzelfde als diepgang, ik niet.quote:
Idd , iemand op de Diablo forums heeft hier ook een hele lange post over uitgetypt.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk dat er meer builds mogelijk zijn dan in deel 2. En dat het ook een stuk moeilijker wordt als je eenmaal door normal bent gegaan. Die woestijn heeft al een paar vervelende critters in zich, ik heb af en toe gewoon moeten rennen omdat die wespen bv echt enorm snel zijn.
Nou het ging me niet om de moeilijkheidsgraad. Dat komt wel goed in Nightmare.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:02 schreef jackson het volgende:
[..]
Nee, je mist niks maar geeft je mening en die deelt Pheno niet, dat kan. Sommigen mensen vinden moeilijkheidsgraad hetzelfde als diepgang, ik niet.
Je zou het ook wat aardiger mogen brengen.quote:
Dat zeg ik jaquote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nou het ging me niet om de moeilijkheidsgraad. Dat komt wel goed in Nightmare.
Het ging me meer om de vermindering van opties.
Ik heb best veel pvp gedaan. Maar diepgang maak je zelf in Diablo, door te spelen zoals je wilt. De game faciliteert alleen maar. EN als ik terugkijk zie ik weinig diepgang in twee dingen die ze nu hebben aangepakt: attributen en skilltree/synergies. Voor d emensen die de game kopen om het alleen op normal te spelen, prima, zoals D2 ook was. Daarna moet je ect gaan werken. Voor alles dat het spel naar je kan gooien moet je een antwoord hebben. Immunes kwamen dan bv ook pas in nightmare. De firesorc had er als eerst last vanquote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:08 schreef seto het volgende:
Ik vond dat er toch best veel diepgang in de PvP zat, daar hield ik me ook het meest mee bezig in Diablo II. Leuke tijden waren dat nog, toen ik op mijn Barb boven de 220% (volgens mij) faster run speed had en de server het niet meer bij kon houden
Zul je zien dat ie uitkomt als ik op reis ben. NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO.quote:
Woestijn? Wespen?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk dat er meer builds mogelijk zijn dan in deel 2. En dat het ook een stuk moeilijker wordt als je eenmaal door normal bent gegaan. Die woestijn heeft al een paar vervelende critters in zich, ik heb af en toe gewoon moeten rennen omdat die wespen bv echt enorm snel zijn.
Dat klopt. Niet te vinden in de demoquote:
Waar dan wel?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat klopt. Niet te vinden in de demo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |