kan je het via die site ook gelijk al preloaden enzo?quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:23 schreef ems. het volgende:
Op g2play staat hij voor een tientje onder de battle.net prijs, voor de mierenneukers
Ook al zit er een setup bestand bij. THEY'RE TAUNTING US!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:23 schreef lipjes het volgende:
zo, gepreload.
alleen jammer dat je hem nog niet kan installeren
Pm + foto van me zushjequote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:38 schreef jackson het volgende:
Ik heb trouwens een beta die ik met regelmaat uitleen.... Mochten mensen hier interesse hebben om deze een dagje te lenen stuur me even een DM. Hoe liever je verhaal of knapper je zus des te eerder maak je kans.
Q!
Precies!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:32 schreef Killaht het volgende:
[..]
Heb alle diablo spellen in doos gekocht, dit zal niet anders wordenDit is een spel die moet je gewoon "bezitten".
Dat moet je daar even zelf uitzoeken maar het lijkt me wel. Je koopt immers alleen een key.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:53 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
kan je het via die site ook gelijk al preloaden enzo?
Het spel gaat mij bezitten, dat is al genoeg.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:32 schreef Killaht het volgende:
[..]
Heb alle diablo spellen in doos gekocht, dit zal niet anders wordenDit is een spel die moet je gewoon "bezitten".
Je hebt geluk... Morgen is de nieuwe patch erquote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:17 schreef LinQ het volgende:
Thanks jackson voor het uitlenen!Morgen eens uitproberen, ben erg benieuwd!
Terecht.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:35 schreef Ferdii het volgende:
waarom krijg ik geen beta key?
Zal ik nu gestraft worden voor eindeloos botten/tppk/maphack etc in D2?
quote:
Ik heb ook een paar keer stiekem Raymond's diablo trainer gebruikt in Diablo 1quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:35 schreef Ferdii het volgende:
waarom krijg ik geen beta key?
Zal ik nu gestraft worden voor eindeloos botten/tppk/maphack etc in D2?
In D2 LoD gebruikte iedereen op een gegeven moment ook maphack, dat voelde haast als onderdeel van het spel.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:21 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik heb ook een paar keer stiekem Raymond's diablo trainer gebruikt in Diablo 1
Maar dat was meer omdat iedereen cheatte. Tegenwoordig klaagt men al over cheaters maar in die tijd was het zeldzaam als je een niet cheater tegenkwam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |