abonnement Unibet Coolblue
pi_108224651
Nou vooruit dan maar. Omdat het moet van Merlijn, die meeleest in mijn K&W topic de lurkers in mijn K&W topic, en omdat ik makkelijker over te halen ben.

Mijn huis is een bende! Kijk maar in mijn klustopic. Ik zal morgen es foto's maken van de stand van zaken. Het komt erop neer dat er allemaal muurtjes van kale gipsplaat staan die nog geplamuurd of gestuct ofzo moeten worden, evenals het plafond in de gang en in de badkamer. En dan moet de trap naar zolder nog gebeitst ofzo? Geen idee. En dan is er nog de ZooiZolder.

waarom het ons zelf niet lukt
Nou snap ik ook wel dat we niet zo handig zijn geweest om de verbouwing zo te plannen terwijl ik dan ook nog eens tussendoor zwanger werd (en bekkeninstabiliteit kreeg zodat ik écht niks kon doen, en manlief aan het huishouden moest werken ipv aan het klussen). Maar goed. Nu hebben we dus twee kinderen, manliefs werk hield ermee op, dus nieuwe baan gezocht en gevonden, maar wel een waar er voorlopig verwacht wordt dat ie 60+ uur per week werkt.

Ik probeer een carrière te vinden ( :') dat lukt dus niet) en heb daarom een stagebaantje aangenomen (omdat het dus een hele interessante stage is hè). Dat betaalt geen zak dus dat doe ik naast mijn gewone baan. Dus ik werk 16 + 24 uur. Waarvan 8 uur thuis ingevuld zou moeten worden.
Samen werken we dus 100 uur per week :7 en dat dan met 2 kinderen. En een matig salaris dus. Anders had ik wel mensen ingehuurd.

vraag + aanbod
Ik vraag niet graag zomaar wildvreemden om hulp en eigenlijk kan ik het me uberhaupt niet voorstellen dat iemand zou willen helpen terwijl ze me totaal niet kennen.... mocht je wel zo iemand zijn, hulde!
Maar verder had ik het volgende bedacht: naast mijn 2 baantjes en moederschap enzo wil ik graag een eenmanszaakje opzetten als muurschilderingenschilder (whahaha wat een lomp woord, daar ga ik nog wat mooiers voor bedenken :+ ). Maar dan moet je wel een portfolio opbouwen. Dus bied ik een muurschildering naar keuze aan in ruil voor je hulp :s)

Dus. Help jij mij? Dan help ik jou. En mezelf. Met een mooie muurschildering. Als je wil. Want verder kan ik niks :Y) Nou ja, koffie zetten.

Edit: kluswerk overigens in het midden van het land, tussen Utrecht en Den Bosch.

Edit2: voorbeeldjes van muurschilderingen:






Voorbeeldje van tekening
:s)

[ Bericht 1% gewijzigd door innepin op 21-02-2012 15:14:54 ]
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_108224868
Goeie OP :D
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_108224922
Kunstwerkje, non? :7

Stormlooptopic B-)
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_108224929
wand decorateur.

En kan niet helpen want ben zelf bezig in eigen huis.
'krak'
pi_108224948
quote:
Nou snap ik ook wel dat we niet zo handig zijn geweest om de verbouwing zo te plannen
Dat was inderdaad niet handig :')
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_108224982
Dankjewel vosss, voor je waardevolle bijdrage :7

Maar 't moet gezegd worden dat de onvoorziene omstandigheden ook niet echt hielpen.

Oh, tuinklussers zijn ook welkom. In de lente ofzo. Kan ik ook al niet, namelijk, en ik heb een tuin van 32 meter diep :')
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_108225063
Lekkere instelling. Iedereen kan grasmaaien of onkruid uittrekken of wat plantjes planten.

}:|
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_108225097
Ik wil op zich misschien best een keer komen helpen hoor. Alleen ik ben niet supertechnisch ofzo, dus het gaat dan meer om 'dom' werk..

Misschien lees ik er overheen, maar waar moet dat allemaal gaan plaatsvinden?

Foto's van de tuin, en wat moet er gebeuren?
  dinsdag 21 februari 2012 @ 14:47:34 #9
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_108225125
quote:
13s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 14:45 schreef vosss het volgende:
Lekkere instelling. Iedereen kan grasmaaien of onkruid uittrekken of wat plantjes planten.

}:|
Vosss, doe eens lief :P

Innepin, ik kan best een aantal daagjes mee komen klussen, moeten we even wat datums afstemmen. Als jij eens een lijstje maakt met wat er nu nog allemaal moet gebeuren?
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_108225174
quote:
13s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 14:45 schreef vosss het volgende:
Lekkere instelling. Iedereen kan grasmaaien of onkruid uittrekken of wat plantjes planten.

}:|
True, ik bedoelde alleen meer wat groter werk. Als ik een paar mensen kan vinden die het leuk vinden om te doen, zou ik namelijk graag de hele tuin anders inrichten. En dan ben je er niet met alleen wat onkruid uittrekken. Dat moet namelijk geregeld als je zo'n grote tuin hebt. 't is er alleen zo'n ongeorganiseerd zooitje! :(
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_108225196
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 14:47 schreef Merlijn het volgende:

[..]

Vosss, doe eens lief :P
Ik doe lief. Ik vind het gewoon nogal wat om te roepen ja ik kan niks en ik laat mijn vent 60+ uur werken anders kunnen we het allemaal niet betalen en ik kan echt niks en wat moet ik met die tuin ik kan niks?

Weet je wat, laat ik eens wat mensen vragen die me komen helpen, want ik kan immers niks.

Wees dan gewoon eerlijk en zeg dat je er gewoon geen ene flikker zin in hebt na je werk en de zorg voor die kinderen.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_108225224
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 14:46 schreef JK1982 het volgende:
Ik wil op zich misschien best een keer komen helpen hoor. Alleen ik ben niet supertechnisch ofzo, dus het gaat dan meer om 'dom' werk..

Misschien lees ik er overheen, maar waar moet dat allemaal gaan plaatsvinden?

Foto's van de tuin, en wat moet er gebeuren?
Dom werk? :D
Timmeren, stucken, plamuren, isoleren enzo. En dan verven denk ik. Is te doen toch?

Waar: in het midden des lands. Tussen Utrecht en Den Bosch in.

Tuin was net een spontane ingeving, heb er nog geen foto's van en ook nog geen plan voor :+ Behalve dat er véél zooi uit verscheept moet worden met een aanhanger (die ik niet heb) naar het grofvuil (tenzij iemand een grote stapel stenen gratis op wil komen halen, en een hele zooi Oud-Hollandse dakpannen?)
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_108225236
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 14:47 schreef Merlijn het volgende:

[..]

Vosss, doe eens lief :P

Innepin, ik kan best een aantal daagjes mee komen klussen, moeten we even wat datums afstemmen. Als jij eens een lijstje maakt met wat er nu nog allemaal moet gebeuren?
*O* *O*
Jeuj de eerste vrijwilliger! Ik vind je nu al geweldig <3

Lijstje ga ik even typen.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  dinsdag 21 februari 2012 @ 14:52:19 #14
330992 Ganzz
Expect the unexpected
pi_108225290
Ik ben vrij handig, maar geen timmerman oid. Als je een lijst hebt kan ik misschien wel iets vinden wat ik kan ;)
pi_108225314
quote:
17s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 14:50 schreef innepin het volgende:

[..]

Dom werk? :D
Timmeren, stucken, plamuren, isoleren enzo. En dan verven denk ik. Is te doen toch?

Waar: in het midden des lands. Tussen Utrecht en Den Bosch in.

Tuin was net een spontane ingeving, heb er nog geen foto's van en ook nog geen plan voor :+ Behalve dat er véél zooi uit verscheept moet worden met een aanhanger (die ik niet heb) naar het grofvuil (tenzij iemand een grote stapel stenen gratis op wil komen halen, en een hele zooi Oud-Hollandse dakpannen?)
Nou, ik zou beginnen met die stenen en dakpannen vast op Marktplaats te zetten. Dan hoeft daar in ieder geval niemand mee naar de stort te zeulen.. ;)
pi_108225319
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 14:49 schreef vosss het volgende:

[..]

Ik doe lief. Ik vind het gewoon nogal wat om te roepen ja ik kan niks en ik laat mijn vent 60+ uur werken anders kunnen we het allemaal niet betalen en ik kan echt niks en wat moet ik met die tuin ik kan niks?

Weet je wat, laat ik eens wat mensen vragen die me komen helpen, want ik kan immers niks.

Wees dan gewoon eerlijk en zeg dat je er gewoon geen ene flikker zin in hebt na je werk en de zorg voor die kinderen.
Woei, kritiek.

Ten eerste: je hóeft niet te komen helpen. Maar vragen staat vrij toch?
Mijn man werkt 60 uur omdat hij deze baan nou eenmaal moest grijpen toen zijn vorige werk ineens ermee ophield en hij dus op straat kwam te staan.
"normale" gezinnen kunnen zeggen: 's avonds gaan we samen klussen.
Maar mijn man werkt in de horeca en is dus 's avonds altijd weg. Het gebeurt zelden dat wij beiden thuis zijn zodat er één iemand op de kinderen kan letten en één iemand kan klussen. Dat maakt het nogal problematisch.

En ik doe natuurlijk wat ik kan hè. Ik heb echt wel meegeholpen en ben ook van plan daarmee door te gaan. Ik heb er alleen nul ervaring in en ben nou eenmaal niet zo praktisch aangelegd.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  dinsdag 21 februari 2012 @ 15:02:24 #17
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_108225643
Innepin, mss een idee om iig hier wel in de OP wat foto's van je muurschilderingen te doen zodat men ziet wat je kan. ;) :Y
***
  dinsdag 21 februari 2012 @ 15:02:59 #18
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_108225669
Ik ben ook geen die-hard klusser, maar heb iig geen twee linkerhanden... :)

En die muurschildering mag je aan iemand cadeau geven.... Ik heb er helaas geen plek voor.
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_108225929
Lijstje van wat er nog moet gebeuren

1. Plafond overloop afwerken (plamuren? stucken?)
2. Plafond badkamer idem
3. Muren overloop stucken
4. Trap beitsen
5. Overloop: kast bouwen (letterlijk gewoon een paar planken, misschien met ytongblokken als zijkant, de andere zijkant is de muur. Ingewikkelder hoeft niet)
6. Muur slaapkamer stucken of plamuren en dan met glasvliesbehang (hee dat kan ik :7 )
7. Zolder: dakkapel afwerken (dat is met gipsplaten en isolatie enzo? Ik weet eigenlijk niet wat daar nodig is)
8. Zolder: vloer egaliseren op de een of andere manier, die bestaat uit allemaal losse platen van verschillende hoogtes en dr zitten ook wel wat gaten in. :') Dus houtwerk en dan een ondervloer.
9. Zooi isoleren op zolder
10. Veel afwerk-werk op zolder, muren strak maken, gaten wegwerken, 't is er gewoon een beetje een chaos, ik kan niet goed overzien wat daar moet gebeuren :')
11. Opbergruimte creëren onder het lage schuine gedeelte van het dak op zolder
12. uiteindelijk verven. maar dat zal nog wel even duren voor we zo ver zijn. :+
Oh en volgens mij moeten er ook nog wat elektriciteitsdingen verlegd worden.

Dit lijstje is natuurlijk niet bedoeld als een overzicht van alles waar ik hulp bij nodig heb. Meer een: dit moet er gebeuren, en als er iemand bij één van de punten wil helpen, ben je mijn persoonlijke held. :+

Ik heb overigens een schoonvader die de klusleiding zal hebben. Die heeft wel verstand van zaken, dat scheelt.

BE, goed plan, ga ik zo ff naar kijken :)

Merlijn, als ik je iets anders aan kan bieden, doe ik dat natuurlijk ook graag. Muurschildering was ook maar een idee.
Ik kan ook een portret tekenen op basis van een foto bijvoorbeeld. Of koffie zetten. :7
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  dinsdag 21 februari 2012 @ 15:11:32 #20
229849 klusfoobje
Fokke & Sukke zeggen;
pi_108226010
Er moet best wat te organiseren zijn, iet sin de zin van dat er wat fokkers een dagje bij je op bezoek komen.

Het is dan wel erg handig als je hier nu wel alvast wat concrete zaken aangeeft. Zoals bijvoorbeeld. Er moeten 3 deuren worden afhangen. Er moeten plinten worden gemaakt etc etc etc. Dan kun je ook echt wat gedaan hebben aan het eind van de dag.

Als je dat niet doet krijg je helpers over de vloer en is niemand een steek opgeschoten aan het einde van de dag.

Tussen Utrecht en Den Bosch... dichter bij Utrecht ?
Heb je gereedschap in huis of moet men dat zelf meenemen...

Jij vraagt hulp, wees concreet, dan kun je hier best hulp krijgen vermoed ik, maar neem voor de helpers en jezelf wel graag de leiding in handen.
We willen wel kindertjes ontvoeren, maar probeer vandaag de dag maar eens een vergunning voor een kelder te krijgen...
  dinsdag 21 februari 2012 @ 15:11:43 #21
229849 klusfoobje
Fokke & Sukke zeggen;
pi_108226017
oops...

opeens is er een lijstje:)

waar zou je het meest mee geholpen zijn? afwerking van je dakkapel aan de binnenkant? heb je materiaal in huis?
We willen wel kindertjes ontvoeren, maar probeer vandaag de dag maar eens een vergunning voor een kelder te krijgen...
  dinsdag 21 februari 2012 @ 15:13:28 #22
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_108226096
quote:
17s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 15:09 schreef innepin het volgende:
Lijstje van wat er nog moet gebeuren

[knip]

Merlijn, als ik je iets anders aan kan bieden, doe ik dat natuurlijk ook graag. Muurschildering was ook maar een idee.
Ik kan ook een portret tekenen op basis van een foto bijvoorbeeld. Of koffie zetten. :7
^O^

Zonder gein: we komen met een aantal man best een eind. En klussen werkt altijd aanstekelijk.... :)
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_108226219
Dank voor de tips klusfoobje! (en ohja, plinten :+)

Als het helpen-met-klussen ook echt de realiteit nadert, schakel ik mijn schoonvader in die de leiding zal nemen en concrete zaken bedenkt en wie wat kan doen.

Ohhh ja die dakkapel, als die toch eens afgewerkt zou worden, dat zou zó geweldig zijn <3
En het afwerken van de muren en het plafond, want dat maakt de hele 1e verdieping gewoon AF.

fotootjes van muurschilderingen enzo toegevoegd in de OP.

Edit: ja en materiaal en gereedschap wil ik best voor zorgen. Als er iets niet in huis is, rij ik wel naar de gamma. :s)
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  dinsdag 21 februari 2012 @ 15:19:10 #24
229849 klusfoobje
Fokke & Sukke zeggen;
pi_108226330
Misschien dat het idd handig is als je een bepaalde ruimte pakt en daar met je schoonpa een plan van aanpak voor maakt in de juiste volgorde.

meeste klussers hebben wel gereedschap dus om dat nu te gaan kopen.. dara zou ik even mee wachten. materiaal zul je wel moeten regelen, het is immers jullie huis.
We willen wel kindertjes ontvoeren, maar probeer vandaag de dag maar eens een vergunning voor een kelder te krijgen...
pi_108226998
Oh maar we zijn al een jaar aan 't klussen hè, dus gereedschap hebben we wel ;)

En wb de ruimte, dat ligt eraan wie er komt helpen en waar ze goed in zijn. Op zolder kun je mooi timmeren, op de verdieping mooi stucken of plamuren. En op de trap kun je beitsen.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  dinsdag 21 februari 2012 @ 15:37:05 #26
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_108227025
Beitsen van de trap met iemand boven aan het timmeren :P _O-
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_108227196
Ja joehoe grapjas, ik verwacht natuurlijk niet dat dat op één dag gebeurt :+
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  dinsdag 21 februari 2012 @ 16:01:39 #28
229849 klusfoobje
Fokke & Sukke zeggen;
pi_108227836
dat snap ik, maar het geeft wel exact aan waar je aan moet beginnen... planning maken en obv die planning vraag je dan specifiek om hulp. Dan komt het wel goed hoor.
We willen wel kindertjes ontvoeren, maar probeer vandaag de dag maar eens een vergunning voor een kelder te krijgen...
pi_108229387
welke ruimte wil je het eerste af hebben? wat is het belangrijkste nu?
je wilt nu van alles een beetje heb ik het idee. eerst 1 ruimte/verdieping af en dan door naar de volgende.

wachten totdat er iemand reageert die een klus leuk vind gaat niet werken.
maak een plan voor een ruimte die je nu het belangrijkste vind, wat moet er precies gebeuren en hoeveel mensen kunnen helpen.
pi_108233303
Mja maar ik ging uit van de lezer, niet van mezelf :P

Prioriteit 1: 2 mensen die het plafond op de gang willen plamuren, of de muren willen stucken, ism mijn schoonpa en mij.

:)
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_108235595
Als het dichter bij Den Bosch is wil ik wel helpen de trap te beitsen. De rest kan ik ook niet dat besteed ik altijd uit aan mijn vader.
pi_108237102
Lief, FR!
We zitten in Culemborg :s)
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_108237180
culemborg zwengelt de anwb site aan

Dat is best een eindje een uur. Mochten er meer mensen vanuit mijn regio komen heeft dat mijn voorkeur.
  dinsdag 21 februari 2012 @ 20:16:50 #34
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_108237239
Mocht Merlijn komen helpen dan kan ik eventueel wel met hem meerijden en dan heb je er nog één bij. :Y
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
  dinsdag 21 februari 2012 @ 20:32:00 #35
150967 Papabear
Bona diagnosis, bona curatio
pi_108238045
Ik meld me wel aan als backup-electriciën :)
Bona valetudo melior est quam maximae divitiae
  dinsdag 21 februari 2012 @ 20:35:52 #36
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_108238242
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 20:32 schreef Papabear het volgende:
Ik meld me wel aan als backup-electriciën :)
En dat is het enige waarvan ik kan zeggen dat ik er verstand van heb. :D
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
  dinsdag 21 februari 2012 @ 20:38:58 #37
150967 Papabear
Bona diagnosis, bona curatio
pi_108238382
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 20:35 schreef Rucky het volgende:

[..]

En dat is het enige waarvan ik kan zeggen dat ik er verstand van heb. :D
Dat zou ik de 3e dus zijn :') Backup van de backup dan maar :s)
Bona valetudo melior est quam maximae divitiae
  dinsdag 21 februari 2012 @ 20:47:49 #38
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_108238829
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 20:38 schreef Papabear het volgende:
Dat zou ik de 3e dus zijn :') Backup van de backup dan maar :s)
Elektra is mijn voor opleiding geweest maar ik ben opgegroeid in een huis uit 1795. Ik ben wel wat gewent. :D
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
pi_108240366
Jullie zijn allemaal superlief O+
Ik zal een taart bakken voor wie er komt klussen, ok? :7
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  dinsdag 21 februari 2012 @ 21:24:23 #40
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_108241015
quote:
17s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 21:13 schreef innepin het volgende:
Jullie zijn allemaal superlief O+
Ik zal een taart bakken voor wie er komt klussen, ok? :7
Gezien je lijstje heb ik meer behoefte aan een bruine boterham met kaas. :D
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
pi_108241448
Oh dat kan ik ook maken! :7
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_108242062
Wat ik mij af vraag :

Je hebt een tuin, circa 32 meter diep ? Wat zijn je plannen met de tuin ? Het lijkt me met bekken instabiliteit, je drukke leven + 2 kinderen enz enz enz nou niet bepaald handig om een tuin aan te leggen dat veel onderhoud vergt.

Circa 50% bestraten + 20% grasveldje + 10 % terras en de overige 10 procent in bloembakken of iets dergelijks stoppen.

Niet dat ik zulke groene vingers heb (dacht ik zelf ook te hebben in het begin), maar denk dat het voor jou voornamelijk een tuin moet zijn/worden waar je niet hoeft te bukken.
  dinsdag 21 februari 2012 @ 21:47:14 #43
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_108242142
In, ik wil ook best komen helpen! Echt nuttig ben ik niet maar ik kan wel sjouwen, verven, en dingen vasthouden voor de mensen die wel kunnen klussen. Ik ben lang dus dat is altijd handig. :+
A grand adventure has begun.
pi_108242763
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 21:45 schreef Meike26 het volgende:
Wat ik mij af vraag :

Je hebt een tuin, circa 32 meter diep ? Wat zijn je plannen met de tuin ? Het lijkt me met bekken instabiliteit, je drukke leven + 2 kinderen enz enz enz nou niet bepaald handig om een tuin aan te leggen dat veel onderhoud vergt.

Circa 50% bestraten + 20% grasveldje + 10 % terras en de overige 10 procent in bloembakken of iets dergelijks stoppen.

Niet dat ik zulke groene vingers heb (dacht ik zelf ook te hebben in het begin), maar denk dat het voor jou voornamelijk een tuin moet zijn/worden waar je niet hoeft te bukken.
Ik heb geen bekkeninstabiliteit meer hoor! Was tijdens de zwangerschap. Heb inmiddels vrijwel nergens meer last van :) En ik heb nog geen concrete plannen voor de tuin. Iets kindvriendelijks. En ik wil een erfafscheiding, en ik wil de onlogisch geplaatste carport slopen, maar dat mag niet van de echtgenoot :Y)
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_108242859
Keshet <3 Neem je je meiske ook mee dan?
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  dinsdag 21 februari 2012 @ 22:05:18 #46
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_108243100
Nou nee, dat lijkt me dus niet handig. Die loopt dan alleen maar in de weg. ;)

Dingen slopen kan ik trouwens wel goed. :@
A grand adventure has begun.
pi_108250973
Ohja -O- ik zal die van mij ook maar ergens anders onderbrengen dan :P

Voor slopen had je een jaartje eerder moeten komen ;)
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_108296071
Nou, mijn schoonpa blijkt op vakantie :') Dus die zal ik dit weekend eens bellen om samen met hem een beter lijstje en plan op te zetten. En een datum prikken. En dan hopen dat jullie kunnen komen :7

Ik zie het helemaal zitten *O* zo lief, jullie <3
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_108296974
quote:
17s.gif Op donderdag 23 februari 2012 11:42 schreef innepin het volgende:
Nou, mijn schoonpa blijkt op vakantie :') Dus die zal ik dit weekend eens bellen om samen met hem een beter lijstje en plan op te zetten. En een datum prikken. En dan hopen dat jullie kunnen komen :7

Ik zie het helemaal zitten *O* zo lief, jullie <3
Gezien de kluslijst worden dat meerdere dagen _O- :D
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
  donderdag 23 februari 2012 @ 12:37:31 #50
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_108298155
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 12:05 schreef Merlijn het volgende:

[..]

Gezien de kluslijst worden dat meerdere dagen _O- :D
Daaraan zat ik ook al te denken. :D
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
pi_108300106
Maar ik neem Rucky wel mee idd.
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_108304177
Meerdere dagen vind ik ook prima hoor :7
Ik zit er wel aan te denken om voor het stucwerk toch maar een stukadoor in te huren. Ik heb een beetje geld gekregen voor mijn verjaardag voor een klusjesman, D. kan het duidelijk niet zo heel erg goed, ik ben kritisch, etcetera.

Dat scheelt een hoop, denk ik, dan is het alleen plafonds en de zolder! :P
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_108304935
Een stucadoor gaat natuurlijk veel sneller te werk en het is een vak apart :)
Doen Rucky en ik de electra wel....
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_108307935
Klinkt bijna geroutineerd :D
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  donderdag 23 februari 2012 @ 18:10:11 #55
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_108310003
quote:
17s.gif Op donderdag 23 februari 2012 17:05 schreef innepin het volgende:
Klinkt bijna geroutineerd :D
Ik heb bij Ireth ook klussen gedaan met mede Fokkers en hoewel we elkaar pas net kende konden we samenwerken alsof we dat al jaren deden. :D
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
pi_108310578
Oh wat leuk joh, dit wordt dus gewoon een reünie voor jullie :D
En jij bent dus van de elektra en Merlijn doet algemeen kluswerk, oui?
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  donderdag 23 februari 2012 @ 19:17:56 #57
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_108312660
Merlijn ken ik nog een beetje van de meeting van vorig jaar. Maar ik heb een vermoeden dat we wel goed kunnen samen werken.
:s)
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
pi_108312938
quote:
17s.gif Op donderdag 23 februari 2012 18:28 schreef innepin het volgende:
Oh wat leuk joh, dit wordt dus gewoon een reünie voor jullie :D
En jij bent dus van de elektra en Merlijn doet algemeen kluswerk, oui?
Multifunctioneel inzetbaar. Meestal bezig met laminaat, afwasmachines en wasdrogers, bekabeling, schakelaars, trek- & buigveren en mensen achter de vodden zitten.... :D
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
  donderdag 23 februari 2012 @ 19:25:11 #59
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_108313092
Ik kan alleen maar pc's fixen, netwerkjes en kabel aanleggen, daarna houdt het wel op :)
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  donderdag 23 februari 2012 @ 19:26:00 #60
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_108313138
Hoeveel moet zo'n muurschildering kosten trouwens?
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_108313161
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 19:25 schreef Scorpie het volgende:
Ik kan alleen maar pc's fixen, netwerkjes en kabel aanleggen, daarna houdt het wel op :)
Scorpie doet dus de catering :P
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
  donderdag 23 februari 2012 @ 19:27:20 #62
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_108313221
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 19:26 schreef Merlijn het volgende:

[..]

Scorpie doet dus de catering :P
Ik ben geen wijf hè.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  donderdag 23 februari 2012 @ 19:28:32 #63
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_108313290
quote:
10s.gif Op donderdag 23 februari 2012 19:27 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik ben geen wijf hè.
BBQ'en en frituren is ook een mannenzaak. :D
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
  donderdag 23 februari 2012 @ 19:31:03 #64
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_108313448
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 19:28 schreef Rucky het volgende:

[..]

BBQ'en en frituren is ook een mannenzaak. :D
Laat me dan maar verven of plinten fixen.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_108317001
Catering, mwah, mijn man is kok, ik denk dat dát wel goedkomt :7 Mits hij vrij kan nemen natuurlijk. Oh en hij is ook geen wijf, trouwens, Scorpie. :P

Een muurschildering: dat ligt er héél erg aan hoe groot ie moet worden, hoeveel tijd het kost etc. Die van Jip en Janneke in de OP heb ik in één dag gedaan, voor een vriendenprijsje :+ maar daar zou ik denk ik zo'n 250 euro voor vragen. Hij is gróót hè, 2,5 bij 2,5 meter ofzo. En op andere sites ben je dan rustig 600 euro kwijt.

Met de muurschildering in de babykamer (die met de kaboutertjes op de paddestoelen) ben ik overigens een eeuwigheid bezig geweest, ook al is ie veel kleiner, maar ja, dat was ook wel wat perfectionistisch (hormonaal :+ ).

En verder zou ik zeggen, alles in overleg. Het ligt aan het plaatje, aan de details, aan hoe ingewikkeld ie is. En hoe groot :+
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_108317018
Overkill aan :+ - smileys.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_108317513
quote:
9s.gif Op donderdag 23 februari 2012 20:21 schreef innepin het volgende:
Overkill aan :+ - smileys.
* Merlijn tipp-ex aangeeft
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_108329748
* Egberts is blond, dacht dat het hier de SC was :(

[ Bericht 57% gewijzigd door Egberts op 23-02-2012 23:50:05 ]
pi_108334518
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 23:38 schreef Egberts het volgende:
* Egberts is blond, dacht dat het hier de SC was :(

:D
Kopje koffie? c_/
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_108385300
Zo, manlief ook maar even ingelicht :Y) Hij is ook erg enthousiast en dankbaar!

We gaan een stucadoor doen voor de overloop, zie m'n K&W topic, dus wordt 't vooral focussen op zolder!

Ik ga morgen met de echtgenoot des huizes een lijstje opstellen van wat er moet gebeuren.
In elk geval moet er wat elektra verlegd worden, en dat kunnen we écht niet zelf! Verder veel timmer- en sjouwwerk, denk ik.

Zal ik gewoon eens proberen een datum te prikken?
17 of 24 maart? Wie wil, mag komen? :7
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  zaterdag 25 februari 2012 @ 17:22:21 #71
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_108387604
De datum maakt mij niet zoveel uit. Het weekend is sowieso geen probleem.
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
pi_108387801
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 17:22 schreef Rucky het volgende:
De datum maakt mij niet zoveel uit. Het weekend is sowieso geen probleem.
Tis zeker niet aardig als ik hier een grapje maak over een gebrek aan sociaal leven hè? :Y)
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  zaterdag 25 februari 2012 @ 19:05:15 #73
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_108390925
quote:
12s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 17:27 schreef innepin het volgende:

[..]

Tis zeker niet aardig als ik hier een grapje maak over een gebrek aan sociaal leven hè? :Y)
Verstandig is het iig niet. :6
:+
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
pi_108391147
Dan zal ik 't niet doen B-)
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  zondag 26 februari 2012 @ 19:51:51 #75
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_108430205
Maart is bij mij helaas chaos in de weekenden. Als het een weekend moet zijn heb ik alleen 14/15 april in de aanbieding :{
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
  zondag 26 februari 2012 @ 20:24:13 #76
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_108431812
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 19:51 schreef Merlijn het volgende:
Maart is bij mij helaas chaos in de weekenden. Als het een weekend moet zijn heb ik alleen 14/15 april in de aanbieding :{
Moeten we dan niet bijkomen van de bowling meeting? :D
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
  zondag 26 februari 2012 @ 20:27:43 #77
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_108432044
Niks beters dan een kop koffie op de vroege ochtend... En gelijk aan de slag.
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
  zondag 26 februari 2012 @ 20:33:50 #78
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_108432565
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 20:27 schreef Merlijn het volgende:
Niks beters dan een kop koffie op de vroege ochtend... En gelijk aan de slag.
Zou je het erg vinden als ik eerst mijzelf aankleed voordat ik mee ga? :D
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
  zondag 26 februari 2012 @ 21:10:21 #79
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_108436020
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 20:33 schreef Rucky het volgende:

[..]

Zou je het erg vinden als ik eerst mijzelf aankleed voordat ik mee ga? :D
Ja, anders kom je geeneens bij Innepin binnen gok ik (en moet je daadwerkelijk op de trekhaak)
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_108452026
:')

Ach, mijn vader was naturist, ik heb wel wat meegemaakt :')
Maar als t even kan, gaarne gekleed komen ja.
Verder stel ik weinig eisen :D
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  maandag 27 februari 2012 @ 15:49:01 #81
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_108465768
Aankomend weekend kan ook overigens...
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_108468448
quote:
17s.gif Op maandag 27 februari 2012 07:43 schreef innepin het volgende:
:')

Ach, mijn vader was naturist, ik heb wel wat meegemaakt :')
Maar als t even kan, gaarne gekleed komen ja.
Verder stel ik weinig eisen :D
_O- Weet wat je zegt..
pi_108474187
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 15:49 schreef Merlijn het volgende:
Aankomend weekend kan ook overigens...
Oh da's rap!
Dat zou ik even moeten overleggen. Stap één is namelijk: zorgen dat er ruimte is op zolder door een heleboel zooi naar beneden te brengen. En daar heb ik de rest vd week geen tijd voor, vrees ik.
Hoewel dat voor de elektra niet strikt noodzakelijk is :P

@JK1982, wat ben je van plan dan? :D
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_108474316
quote:
17s.gif Op maandag 27 februari 2012 19:25 schreef innepin het volgende:

[..]

Oh da's rap!
Dat zou ik even moeten overleggen. Stap één is namelijk: zorgen dat er ruimte is op zolder door een heleboel zooi naar beneden te brengen. En daar heb ik de rest vd week geen tijd voor, vrees ik.
Hoewel dat voor de elektra niet strikt noodzakelijk is :P

@JK1982, wat ben je van plan dan? :D
Ik niks, ik kijk wel uit! :P
  maandag 27 februari 2012 @ 19:33:54 #85
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_108474529
Ik weet niet hoe Rucky in zijn planning zit dit weekend?
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_108475446
Maar jongens, mijn man moet nog even wennen aan het feit dat er echt mensen zijn die zomaar vrijwillig vreemden willen helpen. Ik weet niet of 't te erg overdondert als we dit weekend al aan de slag zouden gaan :Y)
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  maandag 27 februari 2012 @ 19:55:07 #87
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_108475508
Ik heb begrepen dat ik gekleed moet komen en aankomend weekend is de wasdag vd maand. :D
Maar de dingen die ik moet doen in het weekend kan ik verschuiven dus het maakt mij niet uit.
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
pi_108475697
Ik blijf de hele tijd naar je PI kijken :'(
Ik irriteer mezelf.
Zucht.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_108475830
Maar desnoods koop ik een overall voor je hoor, als dat 't enige is :Y)
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  maandag 27 februari 2012 @ 20:14:30 #90
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_108476585
quote:
17s.gif Op maandag 27 februari 2012 19:53 schreef innepin het volgende:
Maar jongens, mijn man moet nog even wennen aan het feit dat er echt mensen zijn die zomaar vrijwillig vreemden willen helpen. Ik weet niet of 't te erg overdondert als we dit weekend al aan de slag zouden gaan :Y)

quote:
17s.gif Op maandag 27 februari 2012 20:02 schreef innepin het volgende:
Maar desnoods koop ik een overall voor je hoor, als dat 't enige is :Y)
Ik heb het touwtje vd luxaflex afgeknipt en 2 breinaalden geregeld dus dat komt wel goed.
:D
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
pi_108477741
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 20:14 schreef Rucky het volgende:
Ik heb het touwtje vd luxaflex afgeknipt en 2 breinaalden geregeld dus dat komt wel goed.
:D
Whuuuuuuuu
Dat ziet er héél raar uit in mijn hoofd _O-
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  maandag 27 februari 2012 @ 20:44:05 #92
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_108478466
quote:
10s.gif Op maandag 27 februari 2012 20:33 schreef innepin het volgende:

[..]

Whuuuuuuuu
Dat ziet er héél raar uit in mijn hoofd _O-
Mijn luxaflex ziet er ook redelijk naakt uit zonder touwtje. _O-
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
pi_108479322
Ok. Mijn schoonpa kan helpen klussen zaterdag en zondag, en mijn schoonmoeder kan oppassen zaterdag of zondag.

Alleen mijn man is aan 't werk en die heeft zijn telefoon niet bij zich. Dus even onder voorbehoud, maar eh, wat mij betreft zijn de inschrijvingen geopend ;)
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  maandag 27 februari 2012 @ 21:01:44 #94
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_108479627
* meldt *
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_108479962
Puik.
Nog een voorkeur voor een zaterdag of zondag, of blijf je gewoon het hele weekend? :+
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  maandag 27 februari 2012 @ 21:21:59 #96
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_108480830
Zaterdag iig. De rest moet ik even zien hoe het loopt, en met Rucky overleggen als hij mee gaat
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
  maandag 27 februari 2012 @ 21:22:15 #97
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_108480850
Ik denk dat zelfs één weekend niet voldoende is. :D Het zou verstandig zijn om een stappen plan te maken mocht je die nog niet hebben. :Y
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
pi_108480976
Voldoende voor wat? Ik ga er niet bepaald van uit dat we de hele zolder af krijgen hoor ;) Het is meer een 'alle hulp is welkom, yay!'.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_108492447
Ochtendschopje B-)
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  dinsdag 28 februari 2012 @ 11:07:05 #100
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_108495779
quote:
17s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 07:23 schreef innepin het volgende:
Ochtendschopje B-)
Dat blijft maar schoppen en doen.... :')
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_108495825
Ik schop zelden.
Doen, dat wat vaker.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  dinsdag 28 februari 2012 @ 12:50:48 #102
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_108498945
Note to self: Accu's opladen vrijdag....
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_108515230
Welke accu's?
Loop jij op batterijen?
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  dinsdag 28 februari 2012 @ 20:29:03 #104
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_108515943
quote:
17s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 20:15 schreef innepin het volgende:
Welke accu's?
Loop jij op batterijen?
Wist je dat niet? Ik wou iets zeggen maar ik houd wijselijk mijn mond. _O-
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
  dinsdag 28 februari 2012 @ 20:31:15 #105
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_108516066
quote:
17s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 20:15 schreef innepin het volgende:
Welke accu's?
Loop jij op batterijen?
Een gedeelte van mijn gereedschap wel. En mijn eigen accu is momenteel ook erg leeg inderdaad.
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
  dinsdag 28 februari 2012 @ 20:34:38 #106
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_108516244
Ik kan dit weekend niet maar ik blijf wel meelezen! Ik gok dat er nog wel een dagje geklust gaat worden binnenkort?
A grand adventure has begun.
pi_108519651
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 20:31 schreef Merlijn het volgende:

[..]

Een gedeelte van mijn gereedschap wel. En mijn eigen accu is momenteel ook erg leeg inderdaad.
Oh toch :+ Whehehe.

Zeg, zonder al te optimistisch te zijn hè, de teller blijft steken op 2 man voor dit weekend he? :P
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  dinsdag 28 februari 2012 @ 21:50:45 #108
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_108520087
quote:
17s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 21:42 schreef innepin het volgende:

[..]

Oh toch :+ Whehehe.

Zeg, zonder al te optimistisch te zijn hè, de teller blijft steken op 2 man voor dit weekend he? :P
Aan 60 man in huis heb je ook niets... veel te druk.
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
  woensdag 29 februari 2012 @ 15:18:26 #109
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_108545850
Maareuh.... Rucky, ga je nou mee? en Innepin, waar en hoe laat moeten we er zijn?
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_108558804
Ohja, is wel handig om te weten hè, waar je moet zijn? :D
Is het goed als ik morgen hierop terugkom? Kan ik even met man een mooi plan maken. :s)
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_108561542
je weet morgen pas waar de heren mogen klussen :D ;)
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  woensdag 29 februari 2012 @ 22:13:47 #112
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_108564942
quote:
17s.gif Op woensdag 29 februari 2012 20:32 schreef innepin het volgende:
Ohja, is wel handig om te weten hè, waar je moet zijn? :D
Is het goed als ik morgen hierop terugkom? Kan ik even met man een mooi plan maken. :s)
Ik heb net met Merlijn contact gehad om mee te rijden, dus dat komt wel goed.
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
  donderdag 1 maart 2012 @ 21:03:13 #113
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_108601521
InnuhPihihihihiin!

* ongeduldig met voeten stampt *
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
  vrijdag 2 maart 2012 @ 13:36:29 #114
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_108622543
Ik stamp mee en rammelt Innepin even wakker. :s)
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
pi_108633679
Jaja sorry! Hier ben ik!
Ik ga jullie even PMen, Rucky en Merlijn.

Nog andere geïnteresseerden?
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_108655975
Goedemorgen B-) Vandaag wordt er geklust *O*
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  zaterdag 3 maart 2012 @ 07:54:28 #117
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_108656002
quote:
17s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 07:45 schreef innepin het volgende:
Goedemorgen B-) Vandaag wordt er geklust *O*
Moet er nog iets van gereedschap meekomen?
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
  zaterdag 3 maart 2012 @ 08:00:17 #118
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_108656017
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 07:54 schreef Rucky het volgende:

[..]

Moet er nog iets van gereedschap meekomen?
Hou op, schei uit. Mijn auto zit vol :P Of je moet nog een buigveer voor pvc hebbeb toevallig :D
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
  zaterdag 3 maart 2012 @ 08:04:25 #119
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_108656037
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 08:00 schreef Merlijn het volgende:

[..]

Hou op, schei uit. Mijn auto zit vol :P Of je moet nog een buigveer voor pvc hebbeb toevallig :D
Dan gaat het wel goed komen. :Y
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
pi_108660449
Ik zie dat ik weer te laat ben voor iets waar ik best mee had willen helpen aangezien ik vandaag toch vrij weinig om handen had.

Nou..volgende keer dan maar weer.
pi_108661905
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 12:48 schreef Iwanius het volgende:
Ik zie dat ik weer te laat ben voor iets waar ik best mee had willen helpen aangezien ik vandaag toch vrij weinig om handen had.

Nou..volgende keer dan maar weer.
Je bent nog steeds welkom hoor :D
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_108661991
en hoe gaat het met de klussers :P
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_108663338
Volgens mij wel goed!
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_108664897
ben je het huis ontvlucht of zo :D
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_108665630
neen, maar na vijf keer vragen of ik wat kon doen (en weggestuurd worden met een 'neuh') heb ik 't maar opgegeven ;) dus de mannen doen hun ding, haha.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_108666769
ik neem aan dat je wel bier in huis hebt *)
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_108667787
Jup, en ik ga zo pizza halen :Y)
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_108672888
Mag ik even een dikke _O_ _O_ doen voor Rucky en Merlijn?
Ze zijn er gewoon nog steeds! :o En ze zijn aan het opruimen :o _O_

Goed, de zolder ziet er - in hun eigen woorden! - erger uit dan toen ze kwamen en daar hebben ze gelijk in ook, maar toch is er veel gedaan, er is elektra op zolder aangelegd en dat is nogal een klus in een huis als dit, en ook precies iets dat je alleen moet doen als je er verstand van hebt ;)

Echt, hulde _O_
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_108673236
quote:
17s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 19:16 schreef innepin het volgende:

Echt, hulde _O_
Ik doe met je mee, echt geweldig! _O_ _O_
  zaterdag 3 maart 2012 @ 21:15:43 #130
150967 Papabear
Bona diagnosis, bona curatio
pi_108676977
Goed bezig daar ^O^
Bona valetudo melior est quam maximae divitiae
  zaterdag 3 maart 2012 @ 21:46:50 #131
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_108678072
En we hebben niet eens alles afgekregen dus we gaan gezellig nog een keer. :D
Wat een uitzoekerij, waar komt dit draadje vandaan, waar gaat die heen en waarvoor dient hij? Maar er zit tenminste weer een beetje logica in de bedrading.
We hebben onze dag tenminste weer nuttig besteed.
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
  zaterdag 3 maart 2012 @ 21:56:14 #132
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_108678449
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 21:46 schreef Rucky het volgende:
En we hebben niet eens alles afgekregen dus we gaan gezellig nog een keer. :D
Wat een uitzoekerij, waar komt dit draadje vandaan, waar gaat die heen en waarvoor dient hij? Maar er zit tenminste weer een beetje logica in de bedrading.
We hebben onze dag tenminste weer nuttig besteed.
* Merlijn haat vanaf nu zwarte, rode en groene kabeltjes in verborgen lasdozen }:|
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_108679500
Welnee, zie het als een spannende speurtocht!
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  zaterdag 3 maart 2012 @ 22:20:48 #134
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_108679557
quote:
17s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 22:19 schreef innepin het volgende:
Welnee, zie het als een spannende speurtocht!
_O- Maar het was erg gezellig. :Y
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_108679715
Gelukkig maar :7
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_108682943
Ik mis een ding.. en dat zijn foto's! :P
  zaterdag 3 maart 2012 @ 23:52:27 #137
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_108683081
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 23:48 schreef JK1982 het volgende:
Ik mis een ding.. en dat zijn foto's! :P
Die staan hier:
Innepin gaat verbouwen!
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
pi_108683311
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 23:52 schreef Rucky het volgende:

[..]

Die staan hier:
Innepin gaat verbouwen!
Ik had ze toevallig net gevonden, nav de SC :P
Effe kijken..
pi_108684537
Heren: ^O^ van mij voor wat het waard is.
pi_108688446
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 00:40 schreef vannelle het volgende:
Heren: ^O^ van mij voor wat het waard is.
Mee eens inderdaad! :Y

^O^
  zondag 4 maart 2012 @ 20:51:07 #141
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_108715584
Klinkt als een hele geslaagde dag!

Heb je al een klus bedacht voor een onhandige nitwit? 8-)
A grand adventure has begun.
pi_108715820
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 20:51 schreef Keshet het volgende:
Klinkt als een hele geslaagde dag!

Heb je al een klus bedacht voor een onhandige nitwit? 8-)
Uhm....
Zooiv van zolder naar auto brengen?
Zooi naar de stort brengen?
Gipsplaten vastmaken op de muur?
Koffie zetten?
Deur verven?
Deurkozijn verven?
Plinten leggen?

Zit er wat voor je bij? :D
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  zondag 4 maart 2012 @ 21:07:11 #143
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_108716668
Zooiv van zolder naar auto brengen?
Zooi naar de stort brengen?
Gipsplaten vastmaken op de muur?

Koffie zetten?
Deur verven?
Deurkozijn verven?
Plinten leggen?

^O^
Die zooi van de zolder wegkrijgen is wel iets wat als 1e moet denk ik? Anders blijf je er mee rondslepen?
Ik ga even googlen hoe je die gipsplaten vast moet zetten, misschien kan ik dat ook nog wel. :D
Ik ga je van de week even PM'en over een datum!
A grand adventure has begun.
pi_108717285
Je bent geweldig *O* Alles is welkom, echt. Ik kan zelf ook niet zo veel, dus had ik mij zaterdag op een klein bankje voor Willow gestort (schuren en verven). We kunnen heus wel een project bedenken dat wij met z'n tweeën kunnen doen :P
En gipsplaten vastzetten kan ik ook! Da's letterlijk niet meer dan een zooi schroeven erin duwen.
Gipsplaten op maat snijden is ook te doen trouwens, én handig, want dan kan er een iemand de gipsplaten snijden en de ander ze ophangen. En gipsplaat snijden kan gewoon met een aardappelmesje :D

Zooi van zolder af moet eerst ja. Ik denk alleen dat dat niet handig is om te combineren met een echte klusdag, want je verliest natuurlijk wel veel tijd door al dat gesjouw. Ik dacht eigenlijk dat dat vooral onze voorbereiding zou moeten zijn. Maar op een klusdag zelf wordt er ook een hoop troep gemaakt vrees ik :P

(Hoewel hulde voor Merlijn en Rucky die gewoon nog netjes opgeruimd hebben ook _O_ )
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  zondag 4 maart 2012 @ 21:20:55 #145
330992 Ganzz
Expect the unexpected
pi_108717695
Ik zou ook binnenkort wel een dat kunnen helpen, maar dat wordt dan pas april. Liefst dan ook met wat andere mensen erbij, gipsplaten vastzetten kan ik ook :P
  zondag 4 maart 2012 @ 21:24:25 #146
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_108717945
quote:
17s.gif Op zondag 4 maart 2012 21:15 schreef innepin het volgende:
En gipsplaten vastzetten kan ik ook! Da's letterlijk niet meer dan een zooi schroeven erin duwen.
* Rucky pakt een stoel en gaat toekijken hoe je het voor elkaar krijgt om in je eentje een gipsplaat tegen het plafond krijgt. :D
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
  zondag 4 maart 2012 @ 21:27:13 #147
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_108718179
Ik denk dat ik ook pas in april kan trouwens. :@ Ik vind het geen ramp om een dagje te komen sjouwen trouwens, als dat er voor zorgt dat de echt handige mensen daarna makkelijker aan het werk kunnen!
Is nog goed voor m'n conditie ook. ;)
Sjouwen met een aantal mensen zodat je een treintje van boven naar beneden kan maken kan ook handig zijn. ;)
Maar, als er meer mensen zijn die pas in april kunnen, is het dan een idee om tussen nu en dan zo langzaamaan de zolder leeg te maken door bijvoorbeeld elke dag iets naar beneden te brengen? :@

Rucky, zo hoog mogelijk op een trap gaan staan, gipsplaat met je hoofd op z'n plek houden en dan op goed geluk ergens schroeven? O-)

Ik denk wel dat ik gipsplaten vast kan zetten als ik de beschrijving zo lees!
A grand adventure has begun.
pi_108719487
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 21:24 schreef Rucky het volgende:

[..]

* Rucky pakt een stoel en gaat toekijken hoe je het voor elkaar krijgt om in je eentje een gipsplaat tegen het plafond krijgt. :D
stempel maken. ;)
  zondag 4 maart 2012 @ 21:54:57 #149
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_108720317
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 21:42 schreef vannelle het volgende:

[..]

stempel maken. ;)
Met een zak popcorn erbij. :D
Een gipsplaat is 2,6 m als je die met 2 handen horizontaal houdt dan zegt die knik. :Y Dat moet je met zijn tweeën doen.
Maar het belangrijkste is om even te kijken hoe innepin van het bouwafval afkomt want anders kan je niet veel doen.
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
pi_108721128
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 21:54 schreef Rucky het volgende:

Maar het belangrijkste is om even te kijken hoe innepin van het bouwafval afkomt want anders kan je niet veel doen.
Ik heb een hele grote tuin O-)
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_108723981
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 21:54 schreef Rucky het volgende:

[..]

Met een zak popcorn erbij. :D
Een gipsplaat is 2,6 m als je die met 2 handen horizontaal houdt dan zegt die knik. :Y Dat moet je met zijn tweeën doen.

Sorry, ik ga er toch ff op door ook al is het eigenlijk onbelangrijk. ;)

Je zet een gipsplaat op z'n kant en je houdt er een lat tegenaan.
Vervolgens kantel je de boel zodat de plaat op de lat rust en je het als 1 geheel op kan tillen zonder de plaat te breken.
Heb het vaker zo gedaan, met 2 man is een stuk makkelijker! maar het kan wel. :)
  maandag 5 maart 2012 @ 00:05:28 #152
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_108727089
Dat weekend in april staat nog steeds vrij overigens ;)
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_108731204
Wat heb ik gemist? Welk weekend in april? :o
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  maandag 5 maart 2012 @ 07:54:37 #154
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_108731376
Geen idee laat maar weten wanneer het uitkomt. Alleen het weekend van 14 april liever niet.
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
  dinsdag 6 maart 2012 @ 13:45:43 #155
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_108780327
Na, dat weekend dus ^^ _O-
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_108780628
21 april?
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  dinsdag 6 maart 2012 @ 13:55:43 #157
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_108780728
Nee, dan is mijn dochter er. Week daarna ben ik ook bezet.
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_108784413
Noem jij dan es een datum? Ik ben toch wel thuis :P
7 april kan dan vast ook niet?
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  dinsdag 6 maart 2012 @ 18:50:32 #159
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_108790624
Ik ga kijken wanneer ik kan.
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
  dinsdag 6 maart 2012 @ 19:44:55 #160
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_108793073
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 13:45 schreef Merlijn het volgende:
Na, dat weekend dus ^^ _O-
Mocht je op 14 april kunnen dan moet ik even een afspraak verzetten.
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
  dinsdag 6 maart 2012 @ 20:14:27 #161
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_108794625
Dat weekend kan ik tot nu toe zeker. De rest moet ik uitzoeken.
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_108797691
Ja, ik laat het toch gewoon van jullie afhangen, heren :+
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  dinsdag 6 maart 2012 @ 21:32:18 #163
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_108798936
quote:
17s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 21:10 schreef innepin het volgende:
Ja, ik laat het toch gewoon van jullie afhangen, heren :+
Komt goe....

Hmmz, ik kan eigenlijk alleen dat weekend (14/15 april), de rest heb ik ofwel afspraken in Limburg ofwel mijn dochter.

[ Bericht 10% gewijzigd door Merlijn op 06-03-2012 22:01:23 ]
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
  woensdag 7 maart 2012 @ 08:23:49 #164
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_108809939
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 21:32 schreef Merlijn het volgende:

[..]

Komt goe....

Hmmz, ik kan eigenlijk alleen dat weekend (14/15 april), de rest heb ik ofwel afspraken in Limburg ofwel mijn dochter.
Dan spreken we dat weekend toch af. Dan zorg ik wel dat ik ook kan.
Ik hoop dat de bowling meeting niet al te laat word. :D
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
  woensdag 7 maart 2012 @ 09:04:45 #165
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_108810476
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 08:23 schreef Rucky het volgende:

[..]

Dan spreken we dat weekend toch af. Dan zorg ik wel dat ik ook kan.
Ik hoop dat de bowling meeting niet al te laat word. :D
Voor mij iig niet, ik moet DJMO en de kids nog terug brengen.
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
  woensdag 7 maart 2012 @ 13:02:29 #166
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_108817764
quote:
1s.gif Op woensdag 7 maart 2012 09:04 schreef Merlijn het volgende:

[..]

Voor mij iig niet, ik moet DJMO en de kids nog terug brengen.
Wie?
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
pi_108818361
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 13:02 schreef Rucky het volgende:

[..]

Wie?
Een andere user van Fok! met dr kinderen :+
pi_108832539
14 april dus? of de 15e?
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  woensdag 7 maart 2012 @ 19:26:18 #169
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_108833227
Dat laat ik aan Merlijn over wanneer het hem het beste uitkomt. Ik kan beide dagen.
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
  woensdag 7 maart 2012 @ 20:00:16 #170
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_108835168
De 14e, maar dan iets later op de dag (tegen de middag). Moet nog wat dingen thuis regelen.
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_108839640
Lijkt mij prima. Als ik oppas weet te regelen, kunnen D. en ik en eventuele andere klushulpen zorgen dat er dan ruimte is op zolder tegen de tijd dat je er bent :)
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_108984041
Subtiele schop O-)

Mijn schoonpa heeft al gemeld dat ie ervoor gaat zorgen dat de zolder wat leger is op 14 april (door het óf zelf leeg te maken, óf D te dwingen :P ) en zal ook van de partij zijn om te helpen klussen.

Nog vrijwilligers? O-)
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  zondag 11 maart 2012 @ 23:50:54 #173
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_108995826
Zeg.... Rucky en ik komen al ja :{w
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_109010984
Yay *O*
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  maandag 12 maart 2012 @ 15:12:12 #175
78498 classpc
I don't like change
pi_109012156
Als je nog iemand met twee linker handen nodig hebt die altijd in de weg staat, dan ben ik van de partij :P .
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
pi_109013290
Dat klinkt nog eens nuttig! :D
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  woensdag 11 april 2012 @ 22:56:58 #177
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_110209835
Hoe is het bij/met Innepin???? Is er nog een relevante update te melden??
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  woensdag 11 april 2012 @ 23:14:03 #178
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_110210746
Ja In.... nog nieuws?
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_110218545
Oh verrek joh, zit ik net m'n klustopic te kicken, zijn jullie dat hier al aan 't doen :D

Wat voor nieuws wil je?
Volgens mij komen Rucky en Merlijn ergens in de loop van a.s. zaterdag om te helpen klussen. Ik neem aan dat de elektra gedaan zal worden (moet ik nog wat kopen? Ja he? Zo'n contactdoos mét aarde?) en met wat mazzel kunnen we (ik zeg we :') ) beginnen met afwerken. De zolder leegkrijgen voor zaterdag is denk ik niet haalbaar, ik zou niet weten wanneer ik dat moet doen.

En als 't goed is wordt er vandaag en morgen gestuct *O*
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  donderdag 12 april 2012 @ 09:47:46 #180
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_110219169
quote:
17s.gif Op donderdag 12 april 2012 09:19 schreef innepin het volgende:

(moet ik nog wat kopen? Ja he? Zo'n contactdoos mét aarde?)

[...]

Heb ik voordat we weggingen een mooi lijstje voor gemaakt....
En als je wilt gaan afwerken: Gipsplaten, latten voor rachelwerk, gipsplaatschroeven, bitje voor gipsplaat.
quote:
17s.gif Op donderdag 12 april 2012 09:19 schreef innepin het volgende:

De zolder leegkrijgen voor zaterdag is denk ik niet haalbaar, ik zou niet weten wanneer ik dat moet doen.

Hmmm. Was niets nieuws toch ?Als je wilt gaan afwerken moet je ook de ruimte ervoor hebben. Het is niet dat het niet op tijd aangegeven is :{

[ Bericht 3% gewijzigd door Merlijn op 12-04-2012 09:58:27 ]
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_110219578
I know Merlijn, I know. De communicatie gaat hier wat moeizaam. :')

Er zijn twee ritjes naar de stort gemaakt, zodat een hoop van het sloopafval wel weg is. De rest wat er nu staat, zijn eigenlijk spullen die op zolder horen. Dus wat er dan moet gebeuren, is dat ze tijdelijk verhuisd worden, en na zaterdag weer teruggaan. Maar je wil natuurlijk niet een stapel verhuisdozen in je woonkamer hebben staan, dus is dat wat last-minute-werk, zodoende. Misschien dat ik er straks alvast mee begin. Dan maar een paar dagen een woonkamer vol zooi.

En ohja, je lijstje natuurlijk, daar stond 't gewoon op. Duhhhh. Sorry :@
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_110234873
Ik heb meteen maar even vrij geregeld voor morgenmiddag, zodat ik zoveel mogelijk heen en weer kan lopen van zolder naar beneden met een verhuisdoos in m'n handen :P

Reactie van mijn collega die invalt voor me: "Zou je dat nou wel doen, klussen op vrijdag de 13e?"

Dus als jullie niets meer van mij horen... :Y)
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  donderdag 12 april 2012 @ 16:28:19 #183
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_110235636
Merlijn en ik gaan morgen met bowlingballen spelen. Daar kan het ook nog fout gaan. :D
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
pi_110238074
Uh oh.... :D
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_110275511
Zo, middagje vrij om zolder leeg te halen. Fijn: echtgenoot heeft zich daar vanmorgen al mee bezig gehouden dus er is al een groot deel van de spullen naar beneden verhuisd.

Hoe laat komen jullie ook alweer? Want we kunnen pas morgenochtend naar de Gamma voor spullen vrees ik (maakt op zich niks uit natuurlijk, want daar kun je ook om 9u al zijn)
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  vrijdag 13 april 2012 @ 14:20:47 #186
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_110276756
Ik overleg het zometeen even met Rucky.
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
  vrijdag 13 april 2012 @ 14:23:51 #187
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_110276868
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 14:20 schreef Merlijn het volgende:
Ik overleg het zometeen even met Rucky.
Ik hoor wel hoe laat je kan, ik heb de dag vrij gehouden.
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
pi_110280907
T is niet perfect, maar je hebt in elk geval wandel- en klusruimte...

POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  zaterdag 14 april 2012 @ 00:32:17 #189
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_110303148
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 april 2012 15:57 schreef innepin het volgende:
T is niet perfect, maar je hebt in elk geval wandel- en klusruimte...

[ afbeelding ]
Ziet er al een stuk ruimtelijker uit :Y

Ik rij hier rond half negen weg, dan zijn we rond tienen bij jou.
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_110306684
Tof *O* 'k heb d'r zin an.
Word ik vanmorgen ineens wakker met een stekende pijn ergens bij m'n long/ribben/weetikveel joh :o Bukken lukt niet, liggen ook niet, diep inademen ook niet. :o
Ben benieuwd of dit straks weer overwaait, dan kan ik tenminste wat nuttigs doen...
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  zaterdag 14 april 2012 @ 08:03:14 #191
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_110306714
:W

quote:
17s.gif Op zaterdag 14 april 2012 07:56 schreef innepin het volgende:
Tof *O* 'k heb d'r zin an.

Ben benieuwd of dit straks weer overwaait, dan kan ik tenminste wat nuttigs doen...
Niet in de weg lopen graag. _O-
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
  zaterdag 14 april 2012 @ 08:04:26 #192
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_110306726
quote:
17s.gif Op zaterdag 14 april 2012 07:56 schreef innepin het volgende:
Tof *O* 'k heb d'r zin an.
Word ik vanmorgen ineens wakker met een stekende pijn ergens bij m'n long/ribben/weetikveel joh :o Bukken lukt niet, liggen ook niet, diep inademen ook niet. :o
Ben benieuwd of dit straks weer overwaait, dan kan ik tenminste wat nuttigs doen...
Koffie zetten!
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_110307438
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 08:03 schreef Rucky het volgende:
:W

[..]

Niet in de weg lopen graag. _O-
}:|

Ik heb nog steeds het bankje voor dochters kamer niet af :Y) Dus dat kan ik wel doen.

En koffie zetten zoals Merlijn al zegt.

En boodschappen doen.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  zaterdag 14 april 2012 @ 09:49:02 #194
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_110307794
Om 10.00 uur zijn we er. :s)
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
  zaterdag 14 april 2012 @ 21:58:39 #195
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_110329020
UPDATE!
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
  zaterdag 14 april 2012 @ 22:00:37 #196
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_110329140
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 21:58 schreef YskaFredriksson het volgende:
UPDATE!
Dat dus!
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  zaterdag 14 april 2012 @ 22:01:57 #197
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_110329214
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
pi_110334210
Rucky en Merlijn zijn tof.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')