Goed! Oscar is een zeer energiek kereltje met soms de branie van een 4-jarige waar hij niet helemaal mee om weet te gaan.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:57 schreef chacama het volgende:
Nee, hoor BE. Ik wachte meer op andere reacties....
In dat kader: hoe is met jouw jongens?
De huisarts schrijft die tijden niet zomaar erbij, het is niet onnadenkend of zo. Bij het toedienen van antibiotica mag er niet teveel tijd tussen 2 tijdstippen van toediening zitten om het goed te laten werken. Om 19 uur en dan pas om 8 uur 's morgens is dus echt niet de bedoeling. Zelf houd ik het volgende schema aan: bij het opstaan (7 uur), direct uit school (vlak na half vier) en 's avonds als ik ga slapen (elf uur 's avonds). Dan maar een week die vechtpartij 's avonds, die kuur moet wel zijn werk kunnen doen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:20 schreef chacama het volgende:
Hier is koorts ook de leidende factor bij het inzetten van AB.
Hier AB om 8/ 13 en 19 uur. Ik ga d'r echt niet midden in haar slaap wakker maken voor een vechtpartij.
Ik zou de HA dan vragen of ie het komt toedienen...wat een tijd. Sorry, dat wordt er dan even opgezet, niet rekening houdend met het kind en wat wel en niet kan.
Nou ja... Nog niet... even spoileren wegens lang verhaal.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:35 schreef Ynske het volgende:
Gaat de oude school van Sasha stoppen BE?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Glukkig kon hij dus snel over en kan hij nu zsm gaan meedraaien in dit schoolsysteem met nieuwe vriendjes etc. Hij heeft al bekenden van daar ook weer gespot bij de BSO.***
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:15 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou ja... Nog niet... even spoileren wegens lang verhaal.k kan me voorstellen dat je zoiets inderdaad niet wilt afwachten, en liever voor zekerheid gaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wel fijn dat hij dan alsnog zo snel over kan.quote:Glukkig kon hij dus snel over en kan hij nu zsm gaan meedraaien in dit schoolsysteem met nieuwe vriendjes etc. Hij heeft al bekenden van daar ook weer gespot bij de BSO.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
ja, zo doe ik het ook. het is zéker bij antibiotica belangrijk het zo te doen. Je wilt ook niet dat ze resistent worden.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:31 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik wilde nog even een reactie op deze post uit het vorige topic geven:
[..]
De huisarts schrijft die tijden niet zomaar erbij, het is niet onnadenkend of zo. Bij het toedienen van antibiotica mag er niet teveel tijd tussen 2 tijdstippen van toediening zitten om het goed te laten werken. Om 19 uur en dan pas om 8 uur 's morgens is dus echt niet de bedoeling. Zelf houd ik het volgende schema aan: bij het opstaan (7 uur), direct uit school (vlak na half vier) en 's avonds als ik ga slapen (elf uur 's avonds). Dan maar een week die vechtpartij 's avonds, die kuur moet wel zijn werk kunnen doen.
Voorheen hebben wij echt met 'geweld' ab moeten toedienen. Gelukkig is hij nu oud genoeg om de noodzaak ervan in te zien en het vrijwillig in te nemen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:12 schreef Ticootje het volgende:
Ik mag hopen dat ik Jen nooit van die vieze drankjes hoef te geven, want no way dat mevrouw dat pikt.
Is ook zo, maar als je al je vriendinnetjes naar de volgende groep ziet gaan, dan kan dat toch even moeilijk zijn.quote:
Oh dat is ook zo, maar dat lost zich zo snel op...quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:42 schreef chacama het volgende:
[..]
Is ook zo, maar als je al je vriendinnetjes naar de volgende groep ziet gaan, dan kan dat toch even moeilijk zijn.
Dat is ook zo. Maar ik spiegelde even....en kan me voorstellen dat je er als een berg tegenop kunt zien, terwijl het achteraf 100% meevalt. Dus vandaar de vraag.quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:44 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh dat is ook zo, maar dat lost zich zo snel op...
Hey!quote:Op woensdag 22 februari 2012 08:09 schreef Luchtbel het volgende:
Beter toch die nieuwe school BE. Wanneer gaat de jongeste dan naar school?
Jolie gaat blijven zitten dit jaar. Door al het gedoe is het er niet van gekomen allemaal.
Ze begint ook nu pas met zwemles en zit samen met d'r pleegzus op balletles.
Ervaring hier leert dat het achteraf 90% meevaltquote:Op woensdag 22 februari 2012 16:49 schreef chacama het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Maar ik spiegelde even....en kan me voorstellen dat je er als een berg tegenop kunt zien, terwijl het achteraf 100% meevalt. Dus vandaar de vraag.
Ja, de vraag is minder, absoluut maar nog wel aanwezig. Het scheelt dat hij met zijn 2 maatjes is blijven zittenquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:31 schreef Luchtbel het volgende:
Saffier ik zal even op het bankje vertellen hoe het verder gaat.
Ik kan me voorstellen dat Tobias vraagt naar 'zijn' groep. Is het niet minder geworden in de loop van de tijd?
Klinkt goed hoor, fijn dat hij zo goed kan kiezen voor zichzelfquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:38 schreef Deepfreeze het volgende:
Rewimo, Fijn dat de school het oppakt. Hoelang zitten jullie al in duitsland? Is natuurlijk ook lastiger met duits als 2e taal en naast klasgenootjes voor wie het de moedertaal is.
Hier net 10-minuten gesprek gehad. En helemaal geen bijzonderheden. Hij komt steeds meer los met werkjes uitkiezen (montessori), als het druk is kiest hij wel de bekende werkjes, en is het rustig kiest hij de moeilijke dingen. Hij was nu oa. bezig met klokkijken, splitsbakje (oefenen met sommen van 10+0, 9+1, 8+2 etc), kapla, vorm tekenen.
Wat lief dat je daaraan denkt!quote:Op maandag 27 februari 2012 09:41 schreef livelink het volgende:
Kim![]()
Ging het vannacht weer zo goed?
En gelukkig dat Maud niet meer zoveel last heeft van haar oren. Hoe gaat het met de andere orenpatientjes, Meike en Lotte (uit mijn hoofd)?
mijn puber is op werkweek bij omaquote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:35 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Mijn kleuters zijn logeren,al vanaf zaterdag!Ze komen morgenavond weer thuis.
Wat heb je toch een zee van tijd als dat gespuis niet thuis is.
Yep, heerlijk inderdaad.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:17 schreef livelink het volgende:
KP, wat een luxe. Was jij ook niet degene die nog niet zo lang geleden op zo'n heerlijke vakantie was?![]()
En als ze morgen thuis komen, heb je vast niks nuttigs gedaan met al die tijd.
Oei, dat heeft ze vlot in de gaten! Fijn dat jullie er wel zo mee om kunnen gaan. Oudste heeft het trouwens bij ons ook geprobeerd hoor. Tegenwoordig is ze erachter dat het nogal contraproductief werktquote:Op donderdag 1 maart 2012 08:41 schreef Ticootje het volgende:
En dame weet al goed te manipuleren:
Nee Jen dat mag niet.
- Papa zegt van wel.
Zullen we papa even bellen en het vragen of het mag?
- Nee doe maar even niet.
Ja, dat is misschien beter... Ik ben dus een beetje nieuw hiermee...quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:27 schreef trui het volgende:
he jakkes gao, da's wel flink hoog zeg. heel plotseling? wat rot dat je nou zo ver weg zit... beterschap voor je hem!
tico, ik zou er behalve niet teveel aandacht eraan te besteden toch ook wel wat van zeggen hoor, even de grenzen aangeven. iets als 'zo praten we hier niet tegen elkaar'. laatst was hier ons neefje op bezoek die ook wat groffe taal bezigde. hoorde ik Willem tegen hem zeggen 'dat soort dingen zeggen we hier niet hoor!'. haha, goed gedrild!en 't had nog effect ook, want hij stopte er wel mee.
Nou dat vind ik wel heel grof. Ik zat nog in dubio over doos of poes. Maar zelfs dat vind ik te plat voor een 4 jarige.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:13 schreef livelink het volgende:
Bij ons ook plasser en piemel. Ik heb ooit een keer een thema-avond gehad van de BSO, waar gepleit werd om het gewoon kut te noemen.
Maar dat vind ik zo grof klinken.
Rewimo, wat een vervelende situatie zeg
Kut? Voor een kind?quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:13 schreef livelink het volgende:
Bij ons ook plasser en piemel. Ik heb ooit een keer een thema-avond gehad van de BSO, waar gepleit werd om het gewoon kut te noemen.
Maar dat vind ik zo grof klinken.
Rewimo, wat een vervelende situatie zeg
Ik zat hier net nog over te denken (oudste zat over haar schoolkamp te vertellen, en ik vroeg haar haar taalgebruik en manier van praten aan te passen, onder het motto 'ik ben je moeder, niet je vriendinnetje'). Ik denk dat het best belangrijk is om er, simpel en neutraal, iets over te zeggen. Taalgebruik aanpassen bij de luisteraar is best een belangrijk stukje ontwikkeling. Bovendien is het een tamelijk onschuldig onderwerp om maar vast te gaan duidelijk maken dat sommige dingen niet kunnen. Ongetwijfeld weldra gevolgd door "maar bij vriendinnetje thuis...." e.d., zodat je daar ook vast mee kunt beginnen: "dat kan best, maar bij ons...".quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:53 schreef Ticootje het volgende:
Ja, dat is misschien beter... Ik ben dus een beetje nieuw hiermee...
Maar idd even zeggen dat dat geen taalgebruik is is misschien wel beter dan helemaal niets zeggen..
Moet je eens een schoolbus met (ook) middelbare scholieren proberenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:21 schreef debuurvrouw het volgende:
Samen met het naar school gaan komen er woorden je huis in waarvan je nooit gedacht had ze ooit uit je kind te horen!
en in dat geval merk je heel snel verbeteringquote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:25 schreef debuurvrouw het volgende:
Ze kunnen bij de KNO heel makkelijk een gehoortest doen. Even een doorverwijzing vragen. Hier zitten dan vaak binnen twee weken de buisjes er al in.
Hahahahahaha! Geen idee hoe ik het wel noem,iig geen kut nee. Plasser ook denk ik. Vagina vind ik zo'n zwaar woord. Onderkantje dan maar?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:31 schreef mignonne het volgende:
jemig![]()
kut is toch überhaupt geen porum? Kom op, je gaat zelf toch ook niet naar de dokter om te zeggen dat je zo'n jeuk hebt aan je kut?![]()
nee sorry maar ik vind kut eerlijk gezegd nooit kunnen, niet voor volwassenen okay platte kroegpraat uitgesloten he, maar zéker niet voor een kind.
plasser en piemel, en voor later vind ik vagina een prima woord geloof ik.
ja vagina is wel wat plastisch he?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:35 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Hahahahahaha! Geen idee hoe ik het wel noem,iig geen kut nee. Plasser ook denk ik. Vagina vind ik zo'n zwaar woord. Onderkantje dan maar?
iddquote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:38 schreef debuurvrouw het volgende:
Er is niet echt een piemelwoord voor vagina hè? punani zeg ik vaak. Maar niet bij de dokter nee
Ik voelde me wel een opvoedingsfaal toen ik kleutertjes hoorde spreken over hun bipsquote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:39 schreef mignonne het volgende:
oh nee dat vind ik ook zo'n no-go woord idd.
Het is gewoon de platheid die t em doet, ik zou ook niet erg gecharmeerd zijn van een kind dat aangeeft dat ie effe gaat zeiken/pissen. Gewoon plassen dus.
Daarentegen zeg ik wel weer poepen tegen eh, poepenvind k ook een beetje suf, maar it beats kakken of schijten
en het beat al helemaal 'drukken'
Zo zong Sasha een tijdje: kuttelaya, kuttelaya en bleef maar volhouden dat dat echt mama's liedje was.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:43 schreef livelink het volgende:
Kut is bij ons thuis het verboden woord![]()
Dat soort regels doen het bij Job wel goed.
Het was dan ook niet makkelijk toen dit lied een hit was. Waar a good night wordt gezongen verstonden de kinderen een kut night.
"Oh mama, ze zingen het verboden woord"
Het lied werd er wel meteen 10x aantrekkelijker op![]()
Zeg je ook Parbleu? 8)quote:
Hier hetzelfde verhaal, afgezien van het slecht etenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:46 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Wat goed Meimeltje!
Hier een kleutertje wat nog steeds hartstikke doof is.
Gister was ze een dag bij mijn ouders, mijn moeder belde vanmorgen nog speciaal op om te zeggen dat het wel heel erg was met het gehoor. Ze hoort het gewoon echt niet.
Vanmorgen lag ze bij ons in bed tv te kijken, en ze wilde graag naar beneden. Waarom vroeg ik... "omdat ik het hier niet kan horen"
Het is wel dusdanig erg dat dit niet een half jaar aan te kijken is.
Maar wanneer ga je dan wel heen? En dan?
Want ze vragen toch wat ik ermee wil.... KNO arts? Audiologisch centrum?
zijn er hier ervaringsdeskundigen?
Meike heeft eigenlijk haar leven lang al last van haar oren. Ze eet slecht. Ze snurkt. Ze is om de haverklap ziek....Ze is bijna altijd verkouden, maar haar amandelen zijn volgens mij niet groot.
Ahh ok, bij oorproblemen bedoelde jequote:Op zondag 4 maart 2012 22:44 schreef debuurvrouw het volgende:
Is niet relevant voor oren zo begreep ik. Meer bij herhaaldelijk keelontsteking. En aangezien nog niet helemaal duidelijk was/is waarvoor amandelen eigenlijk dienen lieten ze ze liever zitten? Is al wel 10 jaar oud dit verhaal hoor.
Ja, Karin had het over amandelen icm Meikes doofheid. Vandaar dat ik het zei.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:46 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Ahh ok, bij oorproblemen bedoelde je
Het zou kunnen dat de neusamandel (die er zoiezo uit moet, want snurken etc.) ervoor zorgt dat er vocht achter de oren blijft zitten. Dit kunnen ze testen bij het audiologisch centrum. Als dit niet het geval is, zou het kunnen dat de KNO vind dat ze ook buisjes nodig heeft. Dat hangt dus helemaal af van de uitslagen van het audiologisch centrum. Keelamandelen was niks mis mee, die blijven dus ook gewoon zitten.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:37 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Oei Kim, bij jullie dus ook al.... Zou wel fijn zijn als je voor ze naar school moet wat meer duidelijkheid hebt. Maar de KNO arts dacht dus niet aan buisjes/amandelen eruit?
Wanneer wordt Lilah 4?
De laatste tijd juist weer wel, vind ik. Ze zijn er een tijdje terughoudend in geweest, maar nu hoor ik weer steeds vaker dat het wel gebeurt.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:48 schreef livelink het volgende:
Nou je het zegt, je hoort inderdaad niet zo gek vaak meer over het knippen van amandelen, terwijl het vroeger redelijk standaard leek te zijn.
Die kan aangroeien, maar het hoeft niet, meen ik me te herinneren. Hier is die er dus ook uit, tegelijk met buisjes. Keelamandelen zitten nog. En het bleek toch tevergeefs: het kwam allemaal door z'n voedselallergie.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:52 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh ja, neusamandel!die is er bij oudste ook uitgehaald! Die groeit weer aan toch?(ik was het helemaal vergeten!)
Dat weet ik niet maar ik hoop van wel.quote:Op maandag 5 maart 2012 13:35 schreef livelink het volgende:
Zou de nieuwe directeur ook nog actie ondernemen tegen het pesten zelf, Rewimo?
Wauw, het is mooi daar! Geen wonder dat hij het naar zijn zin heeft gehadquote:Op maandag 5 maart 2012 14:36 schreef Spuuglokje het volgende:
Een paar van zijn foto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Da's ook een oplossing dan voor niet zelf nog een keer te moeten, zorgen dat de juf zwanger wordtquote:Op maandag 5 maart 2012 21:08 schreef Stiemie het volgende:
Wow Spuuglokje het is daar op die onderste foto echt als je je voorstelt als je aan Rusland denktWat is het toch fantastisch dat hij dat mee heeft mogen maken!
En kinderen met buisjesGelukkig met de meiden geen ervaring mee, maar vroeger zelf wel vaste buisjesafnemer geweest
En de school van mijn oudste staakt morgen niet. Helaas voor haar en fijn voor ons![]()
En we hebben het gesprek met de juf gehad en de rapportbespreking. Rapport was heel goed. Alles moest op niveau 2 zijn en ze zit vrijwel met alles op 3 en soms zelfs op 4. Juf gaat haar nu meer meenemen in het lettergebeuren waar de kindjes van eind groep 2 mee bezig zijn. Ik denk dat dat voorlopig weer voldoende voor haar is, maar we zullen zien hoe het gaat.
O ja en juf blijkt dus niet gewoon vaak ziek geweest te zijn de laatste tijd. Ze is zwanger en mijn kleuter gedraagt zich bijna alsof ze er een broertje of zusje bij krijgt zo blij
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:14 schreef Rewimo het volgende:
We hebben wat lekkers gehaald om het te vieren
Ik heb afgelopen vrijdag het boek " eet smakelijk" (serie kippenvel) uitgelezen.Heerlijk om voor te lezen en mijn 6,7,8 e groepers vonden het boek fantastisch!quote:Op maandag 12 maart 2012 08:15 schreef ik80lll het volgende:
Fijn Rewino! Ik kan me dat soms zo voorstellen, en ik vind dat ook zo knap hoe kinderen goed de knop kunnen omzetten om er dan vol tegenaan te gaan!
Vraag, ik zoek een leuk voorleesboek voor gr 6/7/8 iemand een leuk idee? Ben een beetje leeg
het vervolg op die eerste vind ik trouwens vies tegenvallenquote:Op maandag 12 maart 2012 13:16 schreef livelink het volgende:
Koning van Katoren of Briefgeheim van Jan Terlouw zijn ook nog leuke voorleesboeken. Maar ik merk wel aan al mijn antwoorden dat ik niet echt met de tijd ben meegegaan.
Ik heb nu net wel 8e groepers huilen niet gelezen en ik lees ook Dolfje Weerwolfje en Geronimo Stilton voor, maar voor de rest ben ik toch wel erg blijven steken geloof ik.
Het was niet mijn dingquote:Op maandag 12 maart 2012 13:23 schreef livelink het volgende:
Die heb ik nooit gelezen. Maar dat hoeft dus ook niet, begrijp ik.
gevondenquote:Op maandag 12 maart 2012 14:03 schreef Rewimo het volgende:
Er moet ook ergens een kinderboekentopic(s?) zijn, misschien kun je daar nog inspiratie opdoen, livelink
het is niet livelink die wat zoektquote:Op maandag 12 maart 2012 14:03 schreef Rewimo het volgende:
Er moet ook ergens een kinderboekentopic(s?) zijn, misschien kun je daar nog inspiratie opdoen, livelink
had het niet beter kunnen zeggen!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:43 schreef Deepfreeze het volgende:
Rewimo, fijn dat het zo goed gaat!
Nijna, mooi dat het zo snel al helpt.
ik80, dan zou je even bij de JGZ/GGD in jou regio moeten vragen hoe dat zit. Anders kun je vast wel via de huisarts naar de kno-arts..
Fijn dat het goed is gegaan. Maud gaat slapen met het grote licht aan. Ze draait zich dan wel van het licht af als ze echt in slaap valt, maar het licht uit doen, voordat d'r ogen dicht zijn, komt maar zelden voor. Ze slaapt meestal wel al als ik Fleur een half uur later naar bed breng, dus dan doe ik het licht uit als ik weer naar beneden ga. Binnenkort gaat opa een bedlampje maken. Dit kan ze dan zelf aan en uit doen vanuit d'r bed. Dat vind ze zelf wel erg fijn. Ook omdat ze nu zonder luier slaapt en wakker wordt om te plassen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 11:48 schreef Nijna het volgende:
Buisjes allemaal goed gegaan. Ze is wel erg bang met in slaap vallen. was ze hiervoor al een beetje maar lijkt nu erger... maar hoorde ook al dat t leeftijd ook is. beestjes op de muur en de muur die naar haar toe komt... sneu masr ik hoop dat t helpt als we wat feller lampje gaan ophangen
ik heb ook zegels van dezelfde keten waarschijnlijk (poisz, deen etc) dus wie wil pm-t maar effquote:Op donderdag 15 maart 2012 18:09 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Ik gooi hem er hier even in, bij onze supermarkt kan je sparen voor korting bij sixflags.
1 persoon 12,50 korting, 2 personen 25,00, 3 personen 37,50 korting en 4 personen 50 euro korting. Ik heb voor mezelf al een kaart vol en een tweede kaart schiet al op. Kan ik iemand hier daar een plezier ,mee doen? hij is in te leveren tot 31 juli.
Da's de oppasmoeder van de meiden. Die zorgt al voor die twee van me vanaf dat ze een baby zijn. Fleur is daar sinds ze tien weken is en Maud zelfs al vanaf 6 weken. Echt een tweede moeder met alle zorgzaamheid die je maar kan wensen. (En niet alleen voor mijn meiden, maar ook voor mij)quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:47 schreef livelink het volgende:
Goed zo Kim
En leuke foto's van jouw kroost, Chacama![]()
Dat brilletje staat Maud goed. En wie is die lieve Ada?
nou ja, hij heeft het uiteindelijk met dikke zenuwen in zijn lijf toch gedaan.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:23 schreef Deepfreeze het volgende:
Chaca, lekker stel!
Rewimo, hoe is het de rest van de week gegaan?
Lady, hoe ging het met L.?
Livelink, katja klinkt bijzonder zorgzaam voor haar broertje![]()
Hier lekker rustig, Chris lijkt af en toe wat moe of prikkelbaar. Of hij klaagt over school en vriendjes. Maar gisteren lekker vrolijk 2,5 uur buiten gespeeld op de speeltuin met allerlei kindjes en spullen. Dan kan ik lekker genieten van mijn jochie. Zonlicht doet wonderen
wat knap! L kan het nu nog niet goed. hij moet wel, want ik vertik het om nog klittebandschoenen te kopenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:04 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Goedzo Helft van tweeling!!
Hier ook een mijlpaal; meike kan veterstrikken!!
als ik zo ben opgestaan Livelink ga ik even googelen. Maar daar is iets voor! Iets dat je er in kunt rijgen maar dan alleen aan hoeft te trekken.quote:Op zondag 18 maart 2012 08:34 schreef livelink het volgende:
Veter strikken heb ik opgegeven voor Job. En helaas wil hij alleen maar veterschoenen, dus weet ik dat ik mezelf en zijn juf ermee opzadel. Ik heb het echt geprobeerd, maar mijn creativiteit op dit punt is op.
Misschien moet ik me eens gaan verdiepen in die zelf strikkende veters. Want ik voel me wel een beetje schuldig richting zijn juf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |