was een geintje hoor troel !quote:Op zondag 19 februari 2012 20:42 schreef Troel het volgende:
[..]
Ruben had het liefst vandaag al zwemles gehadUiteraard afwachten hoe hij het gaat vinden, maar ze zijn op de hoogte van zijn achtergrond en hebben ook ervaring ermee, dus ik heb goede hoop.
Daarnaast: als hij niet zou willen, had ik nog rustig even gewacht met de aanmelding hoor.
sorry, dat had ik niet doorquote:Op maandag 20 februari 2012 10:34 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
was een geintje hoor troel !
wat fijn dat hij er zo'n zin in heeft!
en je opmerking daaronder dat je ook had gewacht als hij niet zou willen, vind ik ook helemaal top!
quote:Op maandag 20 februari 2012 14:31 schreef Spuuglokje het volgende:
heeft een matroesjka voor mij gekocht
Wat heerlijk zeg. En een uur is best lang toch? Ik krijg dat niet voor elkaar in ieder geval., een uur aandacht.quote:Op maandag 20 februari 2012 19:05 schreef Moonah het volgende:
Ik heb zojuist leesles aan mijn zoon gegeven. Hij kende al zo'n beetje alle letters. En toen heb ik het eerste boek van groep 3 gepakt, en hij heeft net ruim een uur met me zitten lezen. Joehei!
Zonder gehoortest? Dat vind ik nogal een tijd. Ik zou toch wel sneller gaan als je echt de indruk hebt dat het langere tijd niet goed gaat, nadat de schimmel weg is. Bij jongste werd het oor trouwens dooe de kno arts helemaal schoon gestofzuigd, en daar kwam me toch een schimmeltroep uit.... Maar toch.... De cijfers over achterstand die kinderen oplopen doordat ze niet goed horen zijn nogal stevig.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:22 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ze hoort echt al tijden slecht, aangegeven, maar zolang haar spraakontwikkeling goed blijft konden we dat wel een half jaar nog aankijken.... Daar ben ik iets minder blij mee.
Ze kwakkelt zo, ik had de KNOarts wel even willen laten kijken, maar we wachten maar weer af.... Als het te gek wordt sta ik weer op de stoep
Ik heb zelf vanmiddag nog aangedrongen op een gehoortest, maar dat had voor een 4jarige niet zoveel zin alsdus meneer de dokter....quote:Op maandag 20 februari 2012 21:56 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Zonder gehoortest? Dat vind ik nogal een tijd. Ik zou toch wel sneller gaan als je echt de indruk hebt dat het langere tijd niet goed gaat, nadat de schimmel weg is. Bij jongste werd het oor trouwens dooe de kno arts helemaal schoon gestofzuigd, en daar kwam me toch een schimmeltroep uit.... Maar toch.... De cijfers over achterstand die kinderen oplopen doordat ze niet goed horen zijn nogal stevig.
Ach gosh.quote:Op maandag 20 februari 2012 19:58 schreef livelink het volgende:
Wat goed van Thies! Ik heb deze week ook geprobeerd om Job een beetje aan het lezen te krijgen. Het knaagt toch aan me dat hij nog niet leest. Het ging overigens best goed en ik begreep nu ook dat zijn juf ook met hem aan het lezen is. Het is dus niet zo dat er helemaal niks gebeurt op dat punt.
Maar ja, bij het eerste woord dat hij niet kon lezen raakte hij alweer zo gefrustreerd dat we weer even helemaal gestopt zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |