Wat fijn dat jullie daar goed tegen kunnen, dat scheelt een hoop. Da's hier wel anders!quote:Op woensdag 15 februari 2012 11:41 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Het afscheid ging prima, daar kunnen we allemaal gelukkig wel goed tegenMaar ik mis hem wel hoor, normaal is hij er natuurlijk ook niet overdag omdat hij dan op school zit maar het is toch anders.
Ik kan me goed voorstellen dat je er tegenop ziet, Rusland is ook wel een heel eind weg. Gaat hij alleen met die taxi, nee toch zeker? En natuurlijk gaat het goed maar het is wel een hele onderneming voor hem. Spannend hoor!
Ik las 'geblowd'. Drie keerquote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:49 schreef Rewimo het volgende:
Kind is weer thuis
Hij heeft geschaatst, gebowld....
Nee, daar heeft hij zich gelukkig niet mee bezig gehoudenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:20 schreef Gaoxing het volgende:
Ik las 'geblowd'. Drie keer't Was vroeg, vanmorgen, zullen we maar zeggen
Wat zal 'ie lekker slapen, vanavond. Hoewel 'ie helemaal niet moe is, natuurlijk.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:49 schreef Rewimo het volgende:
Kind is weer thuis
Hij heeft geschaatst, gebowld, geskied (van de zwarte piste!), sleetje gereden, gezwommen, en gewandeld. En ook nog geslapen zowaar. En hij is helemaal niet moe
Ruben had het liefst vandaag al zwemles gehadquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |