Ja, je merkt echt dat ze met allerlei relatiegedoe aan het klooien zijn, om maar tegen lage kosten wat verhaal te creëren. Gvd, er zijn nauwelijks meer mensen over en zombies liggen constant op de loer... mensen gaan in zo'n situatie echt niet zo belachelijk overdreven emo doen op zo'n moment.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 02:48 schreef MrSweets het volgende:
Hier weer verder dan he
Laatste epp was denk ik beste van s2?
Zo doodzonde dat deze serie een budget cut heeft gehad ter behoeve van Mad Man.
Met als gevolg dat ze 1 season lang op een farm aan het rondhangen zijn.
Ik geloof zelfs een record.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:52 schreef Johnny Blaze het volgende:
8 miljoen kijkers voor de aflevering van vorige week. Wat erg veel is voor cable zenders in Amerika.
oke doeiquote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:16 schreef Armageddon het volgende:
Ik ben er wel klaar mee denk ik. De actie is leuk maar dat bold and the beautyfull tussen door, daar ben ik echt helemaal klaar mee.
Ja het was weer verschrikkelijk kut allemaal, tot volgende week heh!!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:16 schreef Armageddon het volgende:
Ik ben er wel klaar mee denk ik. De actie is leuk maar dat bold and the beautyfull tussen door, daar ben ik echt helemaal klaar mee.
Jammer dat het na die 25 minuten ook wel afgelopen was.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:02 schreef splendor het volgende:
Erg vette aflevering!Eerste 25 minuten gebeurde zoveel dat ik het idee had dat de aflevering al bijna was afgelopen. Ook leuk dat ze de comics toch niet hele nauwkeurig volgen en het spannend blijft.
Dit dusquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:10 schreef dimmak het volgende:
[..]
Jammer dat het na die 25 minuten ook wel afgelopen was.
Alleen jammer van de luie editing op momenten. Still van een publiek vanuit bovenin de zaal met een video erin..quote:
Amerikaanse series maken het wel bont met al die drama. tegelijkertijd is er niks beters. Klagen mag toch welquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:14 schreef kingmob het volgende:
Dit topic ook elke keer
Sowieso eigenlijk elk topic in TV is minimaal 50% zuurheid
Ja maar ze kunnen toch zo veel betere verhaallijnen verzinnen dan dir gezeik wat echt nergens over gaat.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:08 schreef Danielle83 het volgende:
Ik snap de kritiek wel van het drama gedoe. Maar het is en blijft een serie met verhaallijnen. Alleen maar zombies afknallen, is ook niksVond ep9 zeker spannend en ben zeker benieuwd naar volgende week!
ghehehquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:27 schreef MrSweets het volgende:
[..]
Ja maar ze kunnen toch zo veel betere verhaallijnen verzinnen dan dir gezeik wat echt nergens over gaat.
Ben het met je eens dat continu zombies afknallen n beetje saai is. De huidige dosering daarvan is opzich prima.
Wat ik wel mis is n beetje het grotere idee ervan. Waar gaan ze heen ? Hoe verbouwen ze eten ? Waar gaan ze hun minutie vandaan halen ? Benzine ? Hoe gaan ze zich beter beveiligen ? Wat is uberhoubt hun plan. ?? Dat mis ik, en de continue spanning mis ik ook, er is notabene een zombie epedimie gaande.
Maar als ze van die drama scenes erin gooie is de spanning echt ver te zoeken, dan gaat het meer de soap kant op...
Ik ben het met je eens hoor dat ze iets andere verhaallijnen zouden mogen verzinnen. Merk bij mezelf dat ik soms stukken skip en dan bij actie denk jaaa knal ze neerquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:27 schreef MrSweets het volgende:
[..]
Ja maar ze kunnen toch zo veel betere verhaallijnen verzinnen dan dir gezeik wat echt nergens over gaat.
Ben het met je eens dat continu zombies afknallen n beetje saai is. De huidige dosering daarvan is opzich prima.
Wat ik wel mis is n beetje het grotere idee ervan. Waar gaan ze heen ? Hoe verbouwen ze eten ? Waar gaan ze hun minutie vandaan halen ? Benzine ? Hoe gaan ze zich beter beveiligen ? Wat is uberhoubt hun plan. ?? Dat mis ik, en de continue spanning mis ik ook, er is notabene een zombie epedimie gaande.
Maar als ze van die drama scenes erin gooie is de spanning echt ver te zoeken, dan gaat het meer de soap kant op...
Wat je zelf als antwoord geeft, het budget laat het gewoon niet toe. Daarnaast vind ik dat zeuren op de serie wel te makkelijk. Weinig series halen elke week een hoog niveau en van dit genre zijn de goede series op 1 hand te tellen. Daarnaast is en blijft het een drama serie, alleen actie is niet te verkopen. Hoe tof sommige mensen dat ook zouden vinden.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:02 schreef MrSweets het volgende:
Ja precies het is jammer dat ze niet meer de comic volgen daar gaan ze echt van plek naar plek en gaat het wat meer over het grotere geheel.
Maar goed zal vast met budget te maken hebben. Telkens een nieuwe set kost natuurlijk bakken met geld. En die zombies ook. Maarja jammer is het wel.
Hoe kan je nu sympathie voelen voor Shane?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 09:38 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Ik heb door deze aflevering weer een beetje meer sympathie voor Shane ontwikkeld, maar het blijft een ontiegelijk botte boer. Verder blijft Lori een doosWat een overdreven emotionele doos
![]()
![]()
![]()
Als ze de comics hadden gevolgd had je echt goede tv gehadquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:39 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens hoor dat ze iets andere verhaallijnen zouden mogen verzinnen.
Ik heb totaal gaan problemen met drama in een serie, maar wel met "draaamaaa": overdreven en onrealistisch gedoe dat niet in de rest van het verhaal past en daardoor ongeloofwaardig overkomt. Het is een goedkoop trucje om verhaallijnen te creëren voor weinig geld.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:19 schreef Johnny Blaze het volgende:
Niet iedereen heeft problemen met drama in een serie he.
Dit ja gewoon om de tijd te vullen tussen de scenes die er toe doenquote:Op woensdag 22 februari 2012 01:13 schreef SillyWalks het volgende:
[..]
Ik heb totaal gaan problemen met drama in een serie, maar wel met "draaamaaa": overdreven en onrealistisch gedoe dat niet in de rest van het verhaal past en daardoor ongeloofwaardig overkomt. Het is een goedkoop trucje om verhaallijnen te creëren voor weinig geld.
Hij is nu gewoon hardstikke gek geworden, hij zou de hele farm doodschieten om zichzelf en lori te beschermen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 01:09 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Hoe kan je nu sympathie voelen voor Shane?
Juist hét personage dat het in zijn eentje nooit had gered (hij had al in epi 1 dood moeten gaan, zegt genoeg). Als hij op een extreem grove, langzame manier dood gaat in een scene van een complete aflevering trek ik hier een fles Glenmorangie Pride '81 los. Omdat het kan.
Wat een waardeloze nietsnut is dat.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 02:16 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Hij is nu gewoon hardstikke gek geworden, hij zou de hele farm doodschieten om zichzelf en lori te beschermen.
Ik hoop dat Lori en Shane gaan batsen en opgevreten worden door een zooi walkers.quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:19 schreef WatskeZegt het volgende:
Dit gezeurhartstikke goede serie! Laten we praten over de characters en wat er komen gaat etc.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:49 schreef Patapon het volgende:
Prima serie, ik vind alleen die Lori echt een k*t, maar dat vind ik in de comic ook.Ik had niet moeten klikken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, in de comic is alles toch compleet anders. Als ze die meer hadden aangehouden was dit de meest briljante serie ooit geworden.quote:
Dit dusquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
seizoen 2 is ook tof hoor, dat haal je voor komende aflevering wel inquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:21 schreef Norrage het volgende:
Ik heb net seizoen 1 gezien, en wat een briljante serie is dit zegDie zombies, tsja, daar ben ik niet voor gaan kijken. Maar de karakterontwikkelingen, de sfeer, alles klopt voor mij. Dit is echt precies wat ik zoek in een serie. Ongeveer dezelfde sfeer roept het op als the Stand bij mij, en dat vond ik toch echt een van de meest briljante boeken die ik ooit heb gelezen. Laten we hopen dat het hier echter niet zo'n religieus tintje gaat krijgen
Lijkt ook heel veel op 28 days later, maar dat was gewoon een absolute boutfilm (begint goed..daarna..pff). Zombies zijn echt veel interessanter wat dat betreft dan die kut infectedErg fijn wel dat de zombies niet de hoofdverhaallijn zijn. Genoeg momenten zonder ze. Zoals die laatste ep van seizoen 6, geen zombie gezien (op het eind na)..en briljante ep
Even een hulde voor deze serie dus![]()
En nu ga ik verder met serie 2, dus ik hoop dat ik straks bij jullie aan kan sluiten voor het eind van dit seizoen
Ik lees zo'n beetje dit topic door (veel threads zeg! Wist niet dat het zo populair was!) en merk dat iedereen het steeds slechter begint te vinden. Nou, ik vond ep1 de slechtste van de serie (toen dacht ik echt van, ok, ik ga wel weer een andere serie kijken. Dat was zó hard 28 days later, zo nep. (weet niet wie van wie gejat heeft, maar dat was gewoon jammer). Daarna, waar het gewoon op een soort van soap in een postapocalyptische zombiewereld zonder hoop begon te lijken, begon ik pas echt vet te vinden. Dat trage vind ik juist de reden dat ik blijf kijken! En als er dan maar elke ep een cliffhangertje zitquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:31 schreef andreas612 het volgende:
[..]
seizoen 2 is ook tof hoor, dat haal je voor komende aflevering wel in
wat het is met seizoen 2 (t/m ep8), d'r gebeurt gewoon te weinig om dan elke week erop te gaan wachten, als je achteraf heel seizoen 2 in één keer door kachelt dan valt dat echt niet op dat er de eerste afleveringen wat minder gebeurt want dan zit je gewoon in het verhaalMaar vooralsnog zijn de aflevering na de winterstop sowieso de moeite waard!
Volgens mij is de comic ouder dan 28 days later..daar komt het van. Kan me vergissen though.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:52 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik lees zo'n beetje dit topic door (veel threads zeg! Wist niet dat het zo populair was!) en merk dat iedereen het steeds slechter begint te vinden. Nou, ik vond ep1 de slechtste van de serie (toen dacht ik echt van, ok, ik ga wel weer een andere serie kijken. Dat was zó hard 28 days later, zo nep. (weet niet wie van wie gejat heeft, maar dat was gewoon jammer). Daarna, waar het gewoon op een soort van soap in een postapocalyptische zombiewereld zonder hoop begon te lijken, begon ik pas echt vet te vinden. Dat trage vind ik juist de reden dat ik blijf kijken! En als er dan maar elke ep een cliffhangertje zit
Was ik alweer vergeten.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:27 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ben ik de enige die iedere aflevering weer hoopt dat we eindelijk te horen krijgen wat Rick in het CDC gehoord heeft?
eeh.. waar ging dat ook alweer over?quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:27 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ben ik de enige die iedere aflevering weer hoopt dat we eindelijk te horen krijgen wat Rick in het CDC gehoord heeft?
dat weet niemandquote:Op donderdag 23 februari 2012 11:31 schreef andreas612 het volgende:
[..]
eeh.. waar ging dat ook alweer over?
quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:49 schreef truedestiny het volgende:
Comic spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:42 schreef S_Holmes het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. dood is.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Gebeurde dat niet vlak voordat die hele toko ging ontploffen?quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:02 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat ik me dat stukje niet meer herinner waar dat gebeurde..
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, en aan het begin van S2 is er nog wel aan gerefereerd, maar daarna niets meer, terwijl het toch vrij belangrijk leek te zijnquote:Op donderdag 23 februari 2012 12:26 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Gebeurde dat niet vlak voordat die hele toko ging ontploffen?
quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:04 schreef truedestiny het volgende:
[..]lees jij nou maar gewoon de comicsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:09 schreef S_Holmes het volgende:
[..]
lees jij nou maar gewoon de comics
Ik denk dat er nog wel zoiets zit aan te komen. Mr. one armquote:Op donderdag 23 februari 2012 16:01 schreef Funzel het volgende:
Ik hoop stiekem dat Daryl's redneck broer nog terugkomt en even de halve groep aan gort schiet. Maar ben bang van niet.
Je hebt nu ook als Yakuza Dead Souls. Weliswaar niet the Walking Dead, maar beter zombiesknallen dan dit heb ik nog niet gezien:quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:54 schreef dimmak het volgende:
In de lengte komt er ook een game trouwens, maar deze is gebaseerd op de comics. Evengoed lijkt het me wel tof om te spelen. Zelf zombies knallen!
dat spel zal wel gaan zuigenquote:Op donderdag 23 februari 2012 16:54 schreef dimmak het volgende:
In de lengte komt er ook een game trouwens, maar deze is gebaseerd op de comics. Evengoed lijkt het me wel tof om te spelen. Zelf zombies knallen!
Telltale maakt erg goede en leuke games hoor.quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:33 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dat spel zal wel gaan zuigen
nou...nee.quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:35 schreef Beach het volgende:
[..]
Telltale maakt erg goede en leuke games hoor.
Er zijn zoveel zombie games..quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:31 schreef Kenju het volgende:
[..]
Je hebt nu ook als Yakuza Dead Souls. Weliswaar niet the Walking Dead, maar beter zombiesknallen dan dit heb ik nog niet gezien:
Misschien in House of the Dead. Maar dat was in 1999 ofzo...
Yes ik ben dus een huisvrouw.quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:46 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ze maken games voor huisvrouwen.
En dan heb je ook nog Dead Rising en Dead Island..Er zijn eerder teveel zombiegames dan te weinigquote:Op donderdag 23 februari 2012 18:50 schreef haakon het volgende:
Beter de oudere Resident Evils!
En Left 4 Dead natuurlijk!
Mwa, maar een enkeling van de genoemde games zijn het spelen waard imo. In mijn ogen zijn er nog steeds veels te weinig.quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:56 schreef Tim86 het volgende:
Er zijn eerder teveel zombiegames dan te weinig
Shane.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 09:38 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Ik heb door deze aflevering weer een beetje meer sympathie voor Shane ontwikkeld, maar het blijft een ontiegelijk botte boer. Verder blijft Lori een doosWat een overdreven emotionele doos
![]()
![]()
![]()
Of het wordt point en click adventure. Dat is immers Telltale's sterke kant.quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:54 schreef dimmak het volgende:
Comic is van 2003, 28DL van 2002.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Volgens mij is de comic ouder dan 28 days later..daar komt het van. Kan me vergissen though.
En dus vergis ik mequote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:48 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Comic is van 2003, 28DL van 2002.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:14 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Of het wordt point en click adventure.
[..]Volgens mij durft AMC dit niet aan, ivm kind enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
whehe, dit dusquote:Op donderdag 23 februari 2012 18:59 schreef k_i_m het volgende:
Alle spoilers geklikt.
.
Slapjanus dat ik ben.
Dat werd in deze reeks ook over Sofia gezegd en we weten allemaal hoe dat is afgelopen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:03 schreef Stefan het volgende:
[..]
Volgens mij durft AMC dit niet aan, ivm kind enzo
Jezus, ik had moeten stoppen na seizoen 1. Wat is 2 slecht zegquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:21 schreef Norrage het volgende:
Ik heb net seizoen 1 gezien, en wat een briljante serie is dit zegDie zombies, tsja, daar ben ik niet voor gaan kijken. Maar de karakterontwikkelingen, de sfeer, alles klopt voor mij. Dit is echt precies wat ik zoek in een serie. Ongeveer dezelfde sfeer roept het op als the Stand bij mij, en dat vond ik toch echt een van de meest briljante boeken die ik ooit heb gelezen. Laten we hopen dat het hier echter niet zo'n religieus tintje gaat krijgen
Lijkt ook heel veel op 28 days later, maar dat was gewoon een absolute boutfilm (begint goed..daarna..pff). Zombies zijn echt veel interessanter wat dat betreft dan die kut infectedErg fijn wel dat de zombies niet de hoofdverhaallijn zijn. Genoeg momenten zonder ze. Zoals die laatste ep van seizoen 6, geen zombie gezien (op het eind na)..en briljante ep
Even een hulde voor deze serie dus![]()
En nu ga ik verder met serie 2, dus ik hoop dat ik straks bij jullie aan kan sluiten voor het eind van dit seizoen
komt wel goed sgatjequote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:23 schreef Norrage het volgende:
[..]
Jezus, ik had moeten stoppen na seizoen 1. Wat is 2 slecht zeg
Wordt het nog wat beter straks? Ik ben bij ep 5, en ik type dit tijdens de aflevering, zo slecht en saai is het...
Gelukkigquote:
The serie werkt ook neit echt naar een doel toe heb ik het idee. Dat is mijn voornaamste ergernis.quote:
Dat vind ik nog niet eens het probleem, want waar het allemaal zo ongeveer om draait is dat er geen doel is. Maar ze moeten niet van die kansloze verhaallijnen erin verwerkenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:22 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
The serie werkt ook neit echt naar een doel toe heb ik het idee. Dat is mijn voornaamste ergernis.
Je hebt dat in elke Amerikaanse serie in meer of mindere mate. Dan wordt het in TWD wel erg doorzichtig en vervelend. Dat men de serie dus van aflevering tot aflevering instand houdt. Met afentoe en hersenscheet waar ze een heel seizoen mee kunnen vullen. Maakt het in zn geheel erg langdradig,quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:28 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dat vind ik nog niet eens het probleem, want waar het allemaal zo ongeveer om draait is dat er geen doel is. Maar ze moeten niet van die kansloze verhaallijnen erin verwerkenZwangere vrouw, een kutkind dat wegloopt en wat echt tig afleveringen duurt (is ze in de huidige aflevering (ik ben bij 6) uberhaupt al teruggevonden? Ja, je mag me spoilen
... Echt...maar het wordt vast beter. Zo slecht kan het niet blijven. Dat is onmogelijk
ik had niet moeten klikkenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 08:04 schreef RanTheMan het volgende:
Tering wat zit daar een enorme spoiler in die link... Hmm.....
Je mocht stoppen bij het spoileren van het meisje hoor, je hoeft niet meteen de rest van de verhaallijn te gaan vertellenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:01 schreef truedestiny het volgende:
Ik houd wel van mensen spoileren. Meisje is een zombie geworden en zit met de andere zombies in de schuur. die worden allemaal dood geschoten door shane. Daarna komt er een hord(heel veel zombies), en die pakken Lori, daarna wordt ze opgegeten.
quote:
Hij zit te trollen.. gooit wat dingen uit de serie en comics door elkaar en het slaat nergens op.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:08 schreef Norrage het volgende:
[..]
Je mocht stoppen bij het spoileren van het meisje hoor, je hoeft niet meteen de rest van de verhaallijn te gaan vertellen![]()
Maar ep 7 maakte veel goed. Niet eens doordat er eindelijk wat actie was, en dat het verhaal van dat stomme meisje eindelijk eens wordt afgerond. Maar ook omdat er veel emotie in zat, veel goed acteerwerk (de rest van het seizoen is toch wel semi bedroevend slecht te noemen) en omdat Shane gewoon een koning is.Zonder hem zou deze serie echt heel saai zijn...
GLENN IS EEN KOREAAN! Chinezen zien er heel anders uit.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:15 schreef kapiteintje het volgende:
Ze moeten Darryl echt een wat prominentere rol laten spelen. Meest geweldige personage in de hele serie, samen met die Chinees.
Aziaat dan!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:43 schreef Beach het volgende:
[..]
GLENN IS EEN KOREAAN! Chinezen zien er heel anders uit.
Japanners, Koreanen, vietnamezen, what the hell?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:43 schreef Beach het volgende:
[..]
GLENN IS EEN KOREAAN! Chinezen zien er heel anders uit.
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:04 schreef dimmak het volgende:
[..]
Japanners, Koreanen, vietnamezen, what the hell?
Het zijn allemaal chinezen.
Alleen alles over het meisje is waar.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:08 schreef Norrage het volgende:
[..]
Je mocht stoppen bij het spoileren van het meisje hoor, je hoeft niet meteen de rest van de verhaallijn te gaan vertellen![]()
Maar ep 7 maakte veel goed. Niet eens doordat er eindelijk wat actie was, en dat het verhaal van dat stomme meisje eindelijk eens wordt afgerond. Maar ook omdat er veel emotie in zat, veel goed acteerwerk (de rest van het seizoen is toch wel semi bedroevend slecht te noemen) en omdat Shane gewoon een koning is.Zonder hem zou deze serie echt heel saai zijn...
aflevering 7, 8 en 9 zijn de beste van seizoen 2 tot nu toequote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:23 schreef Norrage het volgende:
[..]
Jezus, ik had moeten stoppen na seizoen 1. Wat is 2 slecht zeg
Wordt het nog wat beter straks? Ik ben bij ep 5, en ik type dit tijdens de aflevering, zo slecht en saai is het...
je bent gewoon incapabelquote:Op zondag 26 februari 2012 13:56 schreef Norrage het volgende:
P.S. Ik moet deze serie wel met ondertiteling kijken zeg. Ep 8 had ik toevallig zonder subtitles (omdat ik een rare versie had ofzo) en ik kon er echt geen drol van verstaan. Ze praten erg onduidelijk
quote:
Je bent zelf een Chinees, nerd.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:15 schreef kapiteintje het volgende:
Ze moeten Darryl echt een wat prominentere rol laten spelen. Meest geweldige personage in de hele serie, samen met die Chinees.
Ik weet niet eens wat er aan de hand is? Een paar spleetogen die op hun pik getrapt zijn omdat ik een Koreaan een Chinees heb genoemd?quote:
Bierdopje.com is je vriend voor zowel subs als de juiste file. Naam sub is namelijk de naam van het goede bestandquote:Op zondag 26 februari 2012 13:56 schreef Norrage het volgende:
P.S. Ik moet deze serie wel met ondertiteling kijken zeg. Ep 8 had ik toevallig zonder subtitles (omdat ik een rare versie had ofzo) en ik kon er echt geen drol van verstaan. Ze praten erg onduidelijk
Ja dat gebruik ik, maar deze had echt geen goede subsquote:Op zondag 26 februari 2012 18:24 schreef Stefan het volgende:
[..]
Bierdopje.com is je vriend voor zowel subs als de juiste file. Naam sub is namelijk de naam van het goede bestand
Ik heb ook geen idee waarom ik zo'n rare aflevering had gedownload. Hij was ook 1.4 GB (beetje veelquote:Op zondag 26 februari 2012 18:42 schreef Stefan het volgende:
Bierdopje heeft een paar uur later al prima engelse subs dus de 720p file is dan al tevinden, zombie!
1,4 GB download ik ze altijd in. Ik heb altijd de IMMERSE rips en vrijwel meteen een engelse sub voor te vinden!quote:Op zondag 26 februari 2012 18:50 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee waarom ik zo'n rare aflevering had gedownload. Hij was ook 1.4 GB (beetje veel) Maar de rest is goed
Inderdaad! Wat een aflevering de beste tot nu toe!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uitvinder van de biersmiley.
heb je de laatste 3 eps al gezien? terug op niveau in mijn optiekquote:Op maandag 27 februari 2012 11:30 schreef SimtekF1 het volgende:
Seizoen 1 vond ik echt boeiend maar zoals meerdere hebben, seizoen 2 valt mij een beetje tegen tot nu toe, vind het niet echt heel boeiend meer.
Dit. Ik heb het idee dat die snee in hun hand hun nog parten gaat spelen als je snapt wat ik bedoel.quote:Op maandag 27 februari 2012 15:46 schreef truedestiny het volgende:
Sterke episode. Gaat weer de goede kant op.
quote:Op maandag 27 februari 2012 16:21 schreef d1ce het volgende:
Nee, ik denk dat Shane zichzelf in die walker herkende als "iemand die alleen wandelt".SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
love itquote:Op maandag 27 februari 2012 16:56 schreef lipjes het volgende:
kwam trouwens deze tegen op theoatmeal en dat deed me toch wel denken aan the walking dead
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Behalve dat geneuzel van die wijven dan, schrap die shit en je hebt een wereld ep.quote:Op maandag 27 februari 2012 15:46 schreef truedestiny het volgende:
Sterke episode. Gaat weer de goede kant op.
Echt die Lori, jaag toch gewoon een kogel door de kop van dat zeikwijf. Die Andrea kan zich tenminste verdedigen Lori kan alleen je auto mollen en dan raakt het ook nog zwangerquote:Op maandag 27 februari 2012 18:56 schreef Pek het volgende:
[..]
Behalve dat geneuzel van die wijven dan, schrap die shit en je hebt een wereld ep.
Heel veel bidden naar de lieve almachtige God en dan komt alles goedquote:Op maandag 27 februari 2012 21:47 schreef .C het volgende:
De magische boerderij heeft ervoor gezorgd dat die jongen in een week tijd volledig is genezen van zijn doorboorde been!
Ik vroeg me ook al af, hoe de fuck kan hij lopenquote:Op maandag 27 februari 2012 21:47 schreef .C het volgende:
De magische boerderij heeft ervoor gezorgd dat die jongen in een week tijd volledig is genezen van zijn doorboorde been!
Dat idee sluimert ook al een tijdje bij mij... en de vraag of dit ook geldt voor pasgeboren baby's. Stel dat het kind van Lori sterft in haar buik... krijgen we dan een mini-walker/crawler die zich een weg baant door z'n moeder? Of blijkt de baby immuun te zijn voor walkers en daarmee de sleutel tot een vaccin? Ik hoop eerlijk gezegd het eerste, want het laatste is wel erg cliché... dus bye bye Lori.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:50 schreef Tim86 het volgende:
Key moment in de ep trouwens: Die discussie over de dode zombies die geen bitemarks hadden..ze deden het af als "zullen wel scratches zijn", maar ik denk dat ze er achter zullen komen dat iedereen die dood gaat een walker wordt, of je nou gebeten bent of niet. Dat is nooit echt duidelijk geworden in de serie tot nu toe.
En het gehannes van Rick vond je wel ok?quote:Op maandag 27 februari 2012 19:15 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Top idd, op dat gekloot van die wijven na
quote:Op maandag 27 februari 2012 23:51 schreef Mestras het volgende:
Leuke episode! Ik vrees echter dat de volgende aflevering in zijn geheel over het doden van die nieuwe gozer gaat..
Jij hebt niet de hele epi gezienquote:Op dinsdag 28 februari 2012 01:56 schreef Yurithemaster het volgende:
goede aflevering. shane lijkt weer ietsje normaal te worden. Die stukjes met die blonde stoorden niet echt maar maggie had haar gewoon een klap in het gezicht moeten geven van "En nu weer normaal doen"
en natuurlijk dit![]()
At least it looks like he got the messagequote:Op dinsdag 28 februari 2012 02:17 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Jij hebt niet de hele epi gezien
Lees nog eens mijn qoutequote:Op dinsdag 28 februari 2012 02:18 schreef d1ce het volgende:
[..]
At least it looks like he got the message
als je op het einde afgaat dat hinten ze die kant op maar volgens jou zei de preview van volgende week iets andersquote:Op dinsdag 28 februari 2012 02:17 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Jij hebt niet de hele epi gezien
Hij gaatquote:Op dinsdag 28 februari 2012 02:55 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
als je op het einde afgaat dat hinten ze die kant op maar volgens jou zei de preview van volgende week iets anders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..http://steam-cards.com/?click=a07a01
voor gratis spellen
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 03:07 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Hij gaatWat heeft die blonde tegen Rick?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
Zij geilt op macht net als Shane. Zij is een kansloze hoer, net als Shane. Maar buiten dat zal zij Rick vooral een loer willen draaien vanwege Lori. Ze is op alles, maar dan ook echt alles, jaloers wat Lori heeft en zij nooit zal kunnen krijgen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 03:20 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Wat heeft die blonde tegen Rick?
Die andere blonde natuurlijkquote:Op dinsdag 28 februari 2012 04:02 schreef Schenkstroop het volgende:
Ene moment ligt ze ziek in bed en is ze 16. En daarna verandert zij vlug in een valsspelert?
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 04:02 schreef Schenkstroop het volgende:
Ene moment ligt ze ziek in bed en is ze 16. En daarna verandert zij vlug in een valsspelert?
Doe mij maar een wijze goedzak ipv een ego-survivalist die zichzelf binnen no-time in problemen zal krijgen (zie busscene) omdat hij denk dat hij alles wel onder controle heeft en de beste is.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:49 schreef yavanna het volgende:
[..]
En het gehannes van Rick vond je wel ok?De 1001'ste keer dat hij zichzelf en anderen in gevaar bracht voor niets. Die knul redden, die knul mee naar de boerderij nemen, die knul in een dorp willen afzetten, die knul willen laten leven. die knul weer mee terug nemen.
Treurnis ten top.
quote:Op maandag 27 februari 2012 18:56 schreef Pek het volgende:
[..]
Behalve dat geneuzel van die wijven dan, schrap die shit en je hebt een wereld ep.
quote:Op maandag 27 februari 2012 19:15 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Top idd, op dat gekloot van die wijven na
tja, kan niet alleen maar actie zijn he..quote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:25 schreef Razor21 het volgende:
Top aflevering was dit. Alleen dat gehannes met die wijven tussendoor is niets.
Je weet dat het nep is he?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:05 schreef Zith het volgende:
[..]
Doe mij maar een wijze goedzak ipv een ego-survivalist die zichzelf binnen no-time in problemen zal krijgen (zie busscene) omdat hij denk dat hij alles wel onder controle heeft en de beste is.
En de precieze reden dat je dit tegen mij zegt en niet tegen degene die ik quotte is...?quote:
Nope, alleen de eerste 3 van seizoen 2.quote:Op maandag 27 februari 2012 11:49 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
heb je de laatste 3 eps al gezien? terug op niveau in mijn optiek
Dat jij er serieus op ingaat ik misschien nog wel erger vind dan de originele reactie.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:57 schreef Zith het volgende:
[..]
En de precieze reden dat je dit tegen mij zegt en niet tegen degene die ik quotte is...?
zijn niet te vergelijken.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:46 schreef Razor21 het volgende:
Blijf het een toffe serie vinden.
Alleen blijft Prison Break (SE1) de allerbeste serie aller tijden die ik heb gevolgd.
Hier had ik echt de kriebels van in mijn buik (spanning). Met Walking Dead mis ik dit gevoel een beetje wat ik dus met Prison Break had.
Ze waren vast bezig met een orgie. Het schreeuwen hoorden ze ook niet.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:08 schreef Platina het volgende:
Waarom hoorden die zombies dat pistoolschot niet?
Ik vond al die plot-twists uitermate debiel maar heb in middels alle seizoenen wel een keer of vijf gezien.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:46 schreef Razor21 het volgende:
Alleen blijft Prison Break (SE1) de allerbeste serie aller tijden die ik heb gevolgd.
Hier had ik echt de kriebels van in mijn buik (spanning). Met Walking Dead mis ik dit gevoel een beetje wat ik dus met Prison Break had.
Ik voel hierbij wel die constante spanning van een walker die plotseling kan opduiken.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:46 schreef Razor21 het volgende:
Welk pistoolschot?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:08 schreef Platina het volgende:
Ja heb ik bij sommige scenes ook. En dat is heel tof van deze serie.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:43 schreef Mestras het volgende:
[..]
Ik voel hierbij wel die constante spanning van een walker die plotseling kan opduiken.
Waarschijnlijk zaten ze gewoon vast in dat gebouw en hoorden het wel en liepen misschien tegen een deur op te lopen wat niet open ging. Er moest eerst een raam uit voor ze eruit konden.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:08 schreef Platina het volgende:
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:46 schreef Razor21 het volgende:
Mwah, ik moet zeggen dat ik sinds Prison Break, Lost en Heroes niet echt een serie meer heb gevonden waar ik echt wekelijks op zit te wachtenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:14 schreef planethugo het volgende:
[..]W T F
laat me raden, dit is de 2de serie die je volgt?
Je noemt echt niet-kwalitatief hoogstaande series. Dan mis je écht veel goeie series.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:09 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Mwah, ik moet zeggen dat ik sinds Prison Break, Lost en Heroes niet echt een serie meer heb gevonden waar ik echt wekelijks op zit te wachten
Misschien met je Boardwalk empire, Homeland of Dexter S1,S2 eens aanzettenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:09 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Mwah, ik moet zeggen dat ik sinds Prison Break, Lost en Heroes niet echt een serie meer heb gevonden waar ik echt wekelijks op zit te wachten
Haha, niet het de bedoeling is een discussie te starten over de beste series..maar inderdaad...Ik heb Prison Break nooit gezien, maar Lost en Heroes?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:37 schreef MrSweets het volgende:
[..]
Misschien met je Boardwalk empire, Homeland of Dexter S1,S2 eens aanzetten
Heroes lol dat was echt te slechtLost hahha werd ook dramatisch slecht
Tegen wie heb je het nu? Want je hebt volgens mij meerdere posts verkeerd gelezen. Je snapte ze zeker niet?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:48 schreef Jaytonism het volgende:
Lost geen goede serie vinden. Dat is pas zorgbarend. Snapte je het zeker niet.
Ah komop man, S1,2,3 suppertof hoor maar die laatste paar seasons toch niet, om van het einde maar niet te spreken. Tis een verdienstelijke serie dat zeker, maar het is niet de top. vindt het geen toppertje.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:48 schreef Jaytonism het volgende:
Lost geen goede serie vinden. Dat is pas zorgbarend. Snapte je het zeker niet.
Hehe dat zal het wel weer gaan wordenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:31 schreef Stefan het volgende:
Pfff, nemen ze die gast mee, gaan ze zeker een hele aflevering beslissen of ie al of niet dood moet
quote:Op woensdag 29 februari 2012 00:07 schreef TheGeneral het volgende:
En Dale gaat volgende week weer flink irriteren..
Ik vond de eerste 3 epi's anders wel erg goed in elkaar zitten.quote:
Ja dat vond ik de hele aflevering al raar.....quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:31 schreef Stefan het volgende:
Pfff, nemen ze die gast mee, gaan ze zeker een hele aflevering beslissen of ie al of niet dood moet
Ja wat een kut-personage.quote:
Onbekend. Maar Rick zal het sowieso opvoeden als de zijne.quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:58 schreef Schenkstroop het volgende:
Is de baby op komst nou van Shane of Rick?
Alsof iemand dat ook maar iets interesseertquote:Op woensdag 29 februari 2012 12:58 schreef Schenkstroop het volgende:
Is de baby op komst nou van Shane of Rick?
Comicbookspoilerquote:Op woensdag 29 februari 2012 12:59 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Onbekend. Maar Rick zal het sowieso opvoeden als de zijne.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:07 schreef Stefan het volgende:
[..]
ComicbookspoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ben voorquote:Op woensdag 29 februari 2012 13:13 schreef SteveBudin het volgende:
Het zou wel tof zijn als de ongeboren baby ineens een walker wordt en Lori vanbinnenuit opvreet
Voor het begrijpen van de context van de drama dat Lori teweegbrengt welquote:Op woensdag 29 februari 2012 13:01 schreef Beach het volgende:
[..]
Alsof iemand dat ook maar iets interesseertmij niet iig.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:07 schreef Stefan het volgende:
[..]
ComicbookspoilerHuhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:13 schreef truedestiny het volgende:
[..]Huuuuh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
Elke maand toch, elke zesmaand een tradepaperback en elk jaar een Volume met alle issues en alle covers en schetsenquote:Op woensdag 29 februari 2012 13:39 schreef splendor het volgende:
Weet iemand hier toevallig wanneer comic 94 uitkomt? Zit daar een vast ritme in of hoe kan ik daarvan ergens op de hoogte blijven? Ik download ze nu via TPB, tot er dalijk weer een compendium uitkomt en dan koop ik ze pas.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 07:11 schreef NotYou het volgende:
Daryl doet mij altijd aan heel iets anders denken:
[ afbeelding ]
Dat zou mooi zijn, dan moet ie elk moment uitkomen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:11 schreef Stefan het volgende:
[..]
Elke maand toch, elke zesmaand een tradepaperback en elk jaar een Volume met alle issues en alle covers en schetsen
Ik denk dat nu iedereen op de boerderij gaat meebeslissen over die gast.quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:53 schreef lipjes het volgende:
laatste wel ja, vraag me toch wel af wat de volgende brengt.
ben bang dat die niet zo spannend gaat worden als de vorige
Ben bang van ook, dat de hele aflevering daar om draaitquote:Op woensdag 29 februari 2012 16:00 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik denk dat nu iedereen op de boerderij gaat meebeslissen over die gast.
dat stond ik me vanmiddag in de stripwinkel ook te bedenkenquote:Op woensdag 29 februari 2012 16:25 schreef Norrage het volgende:
Misschien moet ik ook gewoon maar de comics gaan lezen
Ligt het gewoon in de stripwinkel? Ik ben niet zo bekend met comics lezenquote:Op woensdag 29 februari 2012 16:34 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dat stond ik me vanmiddag in de stripwinkel ook te bedenken![]()
Ja, de NLse versie is hardcover maar prijzig, 20 euro per deel, een deel bevat 6 episodes. Voor 20 euro heb je ook de Engelse Volumes, een Volume bevat 12 episodes en alle covers. alleen wel via Amazon UK bestellen dan.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:52 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ligt het gewoon in de stripwinkel? Ik ben niet zo bekend met comics lezen
Dat zijn wel schappelijke prijzen (en ik lees het natuurlijk in het Engelsquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:00 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ja, de NLse versie is hardcover maar prijzig, 20 euro per deel, een deel bevat 6 episodes. Voor 20 euro heb je ook de Engelse Volumes, een Volume bevat 12 episodes en alle covers. alleen wel via Amazon UK bestellen dan.
Je kunt ook voor 35 euro ofzo de omnibus kopen met 50 episodes!
Ik heb 8 delen Nederlands en de rest Engels.
Zo simpel is het voor mij helaas niet.. Ook ik blijf kijken (hey, het heeft zombies) maar ze laten op veel zaken steken vallen. Qua menselijkheid vind ik de manier van denken van Rick herkenbaar, maar qua survivalinstinct zit er weer niks in. Shane daarentegen is pure survival zonder planning, wat het meer een oermens maakt dan wat anders.quote:
Ik denk stiekem dat ze als ze hem doodmaken hem gewoon door het hoofd schieten, dus dan krijgen we dat niet te wetenquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:01 schreef n0ir het volgende:
Als ze die gast doodschieten weten we eindelijk zeker of mensen die sterven zonder zombie-beet ook veranderen in een zombie!
Ik vind deze serie ondanks de 'vrouwenscenes' nog steeds interessant. De twee benaderingen (die van Shane en die van Rick) waar je voor kan kiezen na een Zombie-apocalypse hebben allebei veel voor zich te zeggen en daarom is het een mooi dilemma. Gooi je alle regels overboord en doe je alles om te overleven of is het als de beschaving naar de verdoemenis gaat juist extra belangrijk om wat beschaving in stand te houden?
Ik ben zelf voorstander van Rick z'n benadering en vind Dale een baas als hij door middel van zijn bekende blik zijn afschuw over Shane uit, maar hier in het topic vinden een hoop mensen Shane de enige die snapt hoe het in de nieuwe wereld werkt. Dat die tweedeling die zich in de groep afspeelt ook voorkomt in de echte wereld is de kwaliteit van deze serie.
Poll: Aan wiens kant sta jij?
• Rick
• Shane
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:15 schreef dimmak het volgende:
Rick is de baas, en Shane trekt wel weer bij. Je kan niet zomaar mensen afknallen, ook niet in de nieuwe wereld.
Waarom denken jullie zo serieus na over die serie?quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:19 schreef Zith het volgende:
Ik vind Rick een betere survivalist dan Shane. Maakt veel beter overwogen beslissingen, kan me voorstellen dat Shane het in zn eentje binnen no-time zou verpesten.
Gelukkig ben jij zo normaal in de omgang he.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:59 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik zou gek worden als ik met ze moest optrekken wat een drama-queens.
In real life wel. En jij?quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij zo normaal in de omgang he.
Ach gut, vind je het niet kunnen?quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
Waarom denken jullie zo serieus na over die serie?
Inlevingsvermogen noemen we dat,quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zeker wel, vraag me alleen af hoe je er zo serieus over kunt fantaseren.
Heb zelf genoeg fantasie, maar vind 't een beetje van 't kaliber mensen die in real life aan de kassa bij de supermarkt boos worden op GTST-acteurs vanwege hun acties op tv.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:07 schreef Zith het volgende:
[..]
Inlevingsvermogen noemen we dat,
http://home.deds.nl/~autistje/testen/aq-test.html
Dat is zeker niet alleen zo bij Twilight hoor.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:17 schreef Beach het volgende:
We gaan toch niet shippen he, zoals bij Twilight
Omdat ik nog steeds hoop dat die zombie take over in real life komt.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
Waarom denken jullie zo serieus na over die serie?
vind eerder dat degene die ervoor zorgen dat die expedities nodig zijn beter moet nadenken. En dat er altijd ruzie met bijbehorend (levensgevaarlijk) kabaal gemaakt wordt onderweg. Maarja dan hou je natuurlijk weinig overquote:Op donderdag 1 maart 2012 09:32 schreef HiZ het volgende:
Ik weet dat het nodig is voor plot-lines, maar het blijft me iedere keer verbijsteren hoe er elke keer weer expedities worden uitgevoerd voor drie keer niks. Hershel is zich een stuk in de kraag aan het drinken en hup er gaan weer 2 leven op het spel zetten omdat er iemand debiel doet.
Heb je een linkje in de PM voor me?quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:35 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ff alle comics op de download gezet
quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:23 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Heb je een linkje in de PM voor me?
Aah zo ziet de strip eruit, al deze plaatjes worden uit de strip gehaaldquote:
quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:23 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Heb je een linkje in de PM voor me?
quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:25 schreef Norrage het volgende:
[..]
Aah zo ziet de strip eruit, al deze plaatjes worden uit de strip gehaaldIk begrijp nu waarom deze zo goed is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |