Ja, je merkt echt dat ze met allerlei relatiegedoe aan het klooien zijn, om maar tegen lage kosten wat verhaal te creëren. Gvd, er zijn nauwelijks meer mensen over en zombies liggen constant op de loer... mensen gaan in zo'n situatie echt niet zo belachelijk overdreven emo doen op zo'n moment.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 02:48 schreef MrSweets het volgende:
Hier weer verder dan he
Laatste epp was denk ik beste van s2?
Zo doodzonde dat deze serie een budget cut heeft gehad ter behoeve van Mad Man.
Met als gevolg dat ze 1 season lang op een farm aan het rondhangen zijn.
Ik geloof zelfs een record.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:52 schreef Johnny Blaze het volgende:
8 miljoen kijkers voor de aflevering van vorige week. Wat erg veel is voor cable zenders in Amerika.
oke doeiquote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:16 schreef Armageddon het volgende:
Ik ben er wel klaar mee denk ik. De actie is leuk maar dat bold and the beautyfull tussen door, daar ben ik echt helemaal klaar mee.
Ja het was weer verschrikkelijk kut allemaal, tot volgende week heh!!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:16 schreef Armageddon het volgende:
Ik ben er wel klaar mee denk ik. De actie is leuk maar dat bold and the beautyfull tussen door, daar ben ik echt helemaal klaar mee.
Jammer dat het na die 25 minuten ook wel afgelopen was.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:02 schreef splendor het volgende:
Erg vette aflevering!Eerste 25 minuten gebeurde zoveel dat ik het idee had dat de aflevering al bijna was afgelopen. Ook leuk dat ze de comics toch niet hele nauwkeurig volgen en het spannend blijft.
Dit dusquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:10 schreef dimmak het volgende:
[..]
Jammer dat het na die 25 minuten ook wel afgelopen was.
Alleen jammer van de luie editing op momenten. Still van een publiek vanuit bovenin de zaal met een video erin..quote:
Amerikaanse series maken het wel bont met al die drama. tegelijkertijd is er niks beters. Klagen mag toch welquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:14 schreef kingmob het volgende:
Dit topic ook elke keer
Sowieso eigenlijk elk topic in TV is minimaal 50% zuurheid
Ja maar ze kunnen toch zo veel betere verhaallijnen verzinnen dan dir gezeik wat echt nergens over gaat.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:08 schreef Danielle83 het volgende:
Ik snap de kritiek wel van het drama gedoe. Maar het is en blijft een serie met verhaallijnen. Alleen maar zombies afknallen, is ook niksVond ep9 zeker spannend en ben zeker benieuwd naar volgende week!
ghehehquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:27 schreef MrSweets het volgende:
[..]
Ja maar ze kunnen toch zo veel betere verhaallijnen verzinnen dan dir gezeik wat echt nergens over gaat.
Ben het met je eens dat continu zombies afknallen n beetje saai is. De huidige dosering daarvan is opzich prima.
Wat ik wel mis is n beetje het grotere idee ervan. Waar gaan ze heen ? Hoe verbouwen ze eten ? Waar gaan ze hun minutie vandaan halen ? Benzine ? Hoe gaan ze zich beter beveiligen ? Wat is uberhoubt hun plan. ?? Dat mis ik, en de continue spanning mis ik ook, er is notabene een zombie epedimie gaande.
Maar als ze van die drama scenes erin gooie is de spanning echt ver te zoeken, dan gaat het meer de soap kant op...
Ik ben het met je eens hoor dat ze iets andere verhaallijnen zouden mogen verzinnen. Merk bij mezelf dat ik soms stukken skip en dan bij actie denk jaaa knal ze neerquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:27 schreef MrSweets het volgende:
[..]
Ja maar ze kunnen toch zo veel betere verhaallijnen verzinnen dan dir gezeik wat echt nergens over gaat.
Ben het met je eens dat continu zombies afknallen n beetje saai is. De huidige dosering daarvan is opzich prima.
Wat ik wel mis is n beetje het grotere idee ervan. Waar gaan ze heen ? Hoe verbouwen ze eten ? Waar gaan ze hun minutie vandaan halen ? Benzine ? Hoe gaan ze zich beter beveiligen ? Wat is uberhoubt hun plan. ?? Dat mis ik, en de continue spanning mis ik ook, er is notabene een zombie epedimie gaande.
Maar als ze van die drama scenes erin gooie is de spanning echt ver te zoeken, dan gaat het meer de soap kant op...
Wat je zelf als antwoord geeft, het budget laat het gewoon niet toe. Daarnaast vind ik dat zeuren op de serie wel te makkelijk. Weinig series halen elke week een hoog niveau en van dit genre zijn de goede series op 1 hand te tellen. Daarnaast is en blijft het een drama serie, alleen actie is niet te verkopen. Hoe tof sommige mensen dat ook zouden vinden.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:02 schreef MrSweets het volgende:
Ja precies het is jammer dat ze niet meer de comic volgen daar gaan ze echt van plek naar plek en gaat het wat meer over het grotere geheel.
Maar goed zal vast met budget te maken hebben. Telkens een nieuwe set kost natuurlijk bakken met geld. En die zombies ook. Maarja jammer is het wel.
Hoe kan je nu sympathie voelen voor Shane?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 09:38 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Ik heb door deze aflevering weer een beetje meer sympathie voor Shane ontwikkeld, maar het blijft een ontiegelijk botte boer. Verder blijft Lori een doosWat een overdreven emotionele doos
![]()
![]()
![]()
Als ze de comics hadden gevolgd had je echt goede tv gehadquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:39 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens hoor dat ze iets andere verhaallijnen zouden mogen verzinnen.
Ik heb totaal gaan problemen met drama in een serie, maar wel met "draaamaaa": overdreven en onrealistisch gedoe dat niet in de rest van het verhaal past en daardoor ongeloofwaardig overkomt. Het is een goedkoop trucje om verhaallijnen te creëren voor weinig geld.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:19 schreef Johnny Blaze het volgende:
Niet iedereen heeft problemen met drama in een serie he.
Dit ja gewoon om de tijd te vullen tussen de scenes die er toe doenquote:Op woensdag 22 februari 2012 01:13 schreef SillyWalks het volgende:
[..]
Ik heb totaal gaan problemen met drama in een serie, maar wel met "draaamaaa": overdreven en onrealistisch gedoe dat niet in de rest van het verhaal past en daardoor ongeloofwaardig overkomt. Het is een goedkoop trucje om verhaallijnen te creëren voor weinig geld.
Hij is nu gewoon hardstikke gek geworden, hij zou de hele farm doodschieten om zichzelf en lori te beschermen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 01:09 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Hoe kan je nu sympathie voelen voor Shane?
Juist hét personage dat het in zijn eentje nooit had gered (hij had al in epi 1 dood moeten gaan, zegt genoeg). Als hij op een extreem grove, langzame manier dood gaat in een scene van een complete aflevering trek ik hier een fles Glenmorangie Pride '81 los. Omdat het kan.
Wat een waardeloze nietsnut is dat.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 02:16 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Hij is nu gewoon hardstikke gek geworden, hij zou de hele farm doodschieten om zichzelf en lori te beschermen.
Ik hoop dat Lori en Shane gaan batsen en opgevreten worden door een zooi walkers.quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:19 schreef WatskeZegt het volgende:
Dit gezeurhartstikke goede serie! Laten we praten over de characters en wat er komen gaat etc.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:49 schreef Patapon het volgende:
Prima serie, ik vind alleen die Lori echt een k*t, maar dat vind ik in de comic ook.Ik had niet moeten klikken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |