En daarna trap je hem het huis uit en en en gaan wij chillen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:39 schreef JanPiraat het volgende:
Chillen gefaald ik ben nog even uurtje op Fok!
Hier moet je geen grapjes over maken.quote:
Awww liefiequote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En daarna trap je hem het huis uit en en en gaan wij chillen.
[..]
maggotstory?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:42 schreef Beach het volgende:
sorry
en later enz, kb geef me eens de goeie link niet voor meeloopdag
quote:
Ik heb vandaag geleerd bij omgangskunde dat mensen die altijd verhaaltjes van een ander willen overtreffen, nare mensen zijn.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb twee mini chocoladebroodjes, boh.En glas sinaasappelsap.
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:58 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Ik heb vandaag geleerd bij omgangskunde dat mensen die altijd verhaaltjes van een ander willen overtreffen, nare mensen zijn.
Is wel haalbaar denk ik, grappig. Ik zeg doen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:11 schreef Furdinand het volgende:
Zal ik proberen op 11 maart (mijn 2e FOK!verjaardag) mijn 10.000ste post te plaatsen?
Nee gek.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Leuk.
Heb je het geverfd eigenlijk?
Ohh in mijn gedachte had je donkerder haar.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:44 schreef Beach het volgende:
[..]
Nee gek.
Ik heb dat ooit één keer gedaan (op mn 14e blond) maar dat werd meer rood durfde toen niet naar school
Ik heb lichtbruin haar.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ohh in mijn gedachte had je donkerder haar.En hahaha
Vertel me meer van dit soort acties.
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:46 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik heb lichtbruin haar.
En nee verder heb ik niet van zulk soort acties
Welkequote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]En dat piercing verhaal moet je nog steeds vertellen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |