quote:Op maandag 20 februari 2012 23:54 schreef Henkie94 het volgende:
Ik heb nog een hele sexy pic van toen ik door de sneeuw moest lopen.
Pm ze.quote:
Ik heb momenteel maar 1 afspeellijstquote:Op maandag 20 februari 2012 23:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jeuj1!
Ik heb twee afspeellijsten met hipstermuziekjes.
[..]
Omdat spotify! Vet handy.
Nah valt me, hahahaha je harenquote:Op maandag 20 februari 2012 23:57 schreef Henkie94 het volgende:
Heb ik er trouwens rode ogen?of leg da an mei
Ik heb allemaal mini-afspeellijsten.quote:Op maandag 20 februari 2012 23:57 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik heb momenteel maar 1 afspeellijstMoet mezelf er een keer toe zetten om alle nummers in Spotify te zoeken
Nou, niet haten op mijn haartjes.quote:Op maandag 20 februari 2012 23:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nah valt me, hahahaha je haren
[..]
Ik heb allemaal mini-afspeellijsten.
Paardenspelquote:Op maandag 20 februari 2012 23:59 schreef Hooidraad het volgende:
12u alweer en ik wilde nog sporten vanavond maar dat kon niet door dat paardenspel
gr kusquote:Op maandag 20 februari 2012 23:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
My work is done her boys, ik ga laptop afsluiten en filmpje kijken in mn bed. Ciao!
gr kusquote:Op maandag 20 februari 2012 23:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
My work is done her boys, ik ga laptop afsluiten en filmpje kijken in mn bed. Ciao!
[..]
Paardenspel
Ik kende dat nummer trouwens niet, Klinkyquote:Op maandag 20 februari 2012 23:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nah valt me, hahahaha je haren
[..]
Ik heb allemaal mini-afspeellijsten.
Daarom kompjoeter > tefeloonquote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jongens ik faal, ik zette film op telefoon maar kan hem niet vinden.
Laptoppertquote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jammaar in bed lekker liggen
gvd kutfilm doet het niet eens op mn telefoon #$()@#$ ik ben chagrijnig en ga nu slapen doeiquote:
eensquote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:13 schreef HappyBob het volgende:
Dat is wel een lekkere versie, Klinky. Maar toch ben ik meer van het origineel
kusdagdoeiquote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
gvd kutfilm doet het niet eens op mn telefoon #$()@#$ ik ben chagrijnig en ga nu slapen doei![]()
[..]
eens
Slaap lekker, Klinkyquote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
gvd kutfilm doet het niet eens op mn telefoon #$()@#$ ik ben chagrijnig en ga nu slapen doei![]()
[..]
eens
quote:Hooidraad is overleden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:46 schreef HappyBob het volgende:
OMG
[..]gecondoleerd manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:46 schreef HappyBob het volgende:
OMG
[..]omg hoe !?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |