Hooidraad staat boven je.quote:Op maandag 20 februari 2012 23:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wut?
Oh, hoe wijzig ik mijn profielfoto op Facebook?Ik ben de draad een beetje kwijt.
2 + een embryo, maar ik ga nu toch maar eens het tabblaadje sluitenquote:Op maandag 20 februari 2012 23:39 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Mensen die dit niet eerder hebben gehad![]()
Al had ik iets andersHoeveel paarden heb je nu?
Net als vroegerquote:Op maandag 20 februari 2012 23:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
![]()
Ik vind het leuk dat je hier post.
Ze hebben je nodig!!quote:Op maandag 20 februari 2012 23:44 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
2 + een embryo, maar ik ga nu toch maar eens het tabblaadje sluiten
OMG HOE KUN JE? Dit is hetzelfde als een abortus plegen...quote:Op maandag 20 februari 2012 23:44 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
2 + een embryo, maar ik ga nu toch maar eens het tabblaadje sluiten
Jeeeh !quote:
IK ZAG HET! Zo'n eentje in mn groene cirkel!quote:Op maandag 20 februari 2012 23:46 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ze hebben je nodig!!
Klinky, ik heb er stiekem nog eentje gestuurd hoor
Afvegen met je wilde manen.quote:Op maandag 20 februari 2012 23:47 schreef Henkie94 het volgende:
Altijd leuk als je een bloedneus krijgt terwijl je een boodschapje doet.
Wtf?quote:Op maandag 20 februari 2012 23:47 schreef Henkie94 het volgende:
Groene cirkelquote:Op maandag 20 februari 2012 23:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
IK ZAG HET! Zo'n eentje in mn groene cirkel!Ik luister.
Hier zijn de winkels al dichtquote:Op maandag 20 februari 2012 23:47 schreef Henkie94 het volgende:
jmrquote:
Niks bloederig gezicht, meteen WC-papier gehosseld en erin gestouwd tokquote:Op maandag 20 februari 2012 23:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
BOB! Ik stuurde je nog een lied!Hihihi, leuke liedjes die jij stuurde, helemaal goedgekeurd.
![]()
Kusje op je kruin Henkie.Omdat gezicht bloederig enzo.
Je speelt met je leven vrind, voortaan lekker binnen blijven.quote:Op maandag 20 februari 2012 23:50 schreef Henkie94 het volgende:
Boodschapjes doen zorgt voor een verhoogde intercraniale druk enzo en dat is gevaarl0k
Als het niet komt, dan komt het niet. Niet zo forceren die poepje.quote:Op maandag 20 februari 2012 23:50 schreef Henkie94 het volgende:
Boodschapjes doen zorgt voor een verhoogde intercraniale druk enzo en dat is gevaarl0k
Oh, ik dacht metalheads houden wel van bloederig enzo.quote:Op maandag 20 februari 2012 23:51 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Niks bloederig gezicht, meteen WC-papier gehosseld en erin gestouwd tok
Zal ik doen pop.quote:Op maandag 20 februari 2012 23:51 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Je speelt met je leven vrind, voortaan lekker binnen blijven.
Bloederig is goed. Bestgore en Documentingreality enzo.quote:Op maandag 20 februari 2012 23:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Als het niet komt, dan komt het niet. Niet zo forceren die poepje.
[..]
Oh, ik dacht metalheads houden wel van bloederig enzo.Tok.
Hihi nieuwe muziekquote:Op maandag 20 februari 2012 23:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
BOB! Ik stuurde je nog een lied!Hihihi, leuke liedjes die jij stuurde, helemaal goedgekeurd.
![]()
Kusje op je kruin Henkie.Omdat gezicht bloederig enzo.
Jeuj1!quote:Op maandag 20 februari 2012 23:53 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Hihi nieuwe muziekMaar wel goed hoor
Omdat spotify! Vet handy.quote:Op maandag 20 februari 2012 23:53 schreef Hooidraad het volgende:
Waarom die liedjes niet hier posten
http://dl.dropbox.com/u/297400/07%20Blackjazz%20Deathtrance.mp3quote:Op maandag 20 februari 2012 23:53 schreef Hooidraad het volgende:
Waarom die liedjes niet hier posten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |