Hoe heet zij ook alweer? Hij is iig 71quote:Op maandag 20 februari 2012 23:22 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Wat zou het leeftijdsverschil nu zijn tussen die twee?
Die Klaas tochquote:
Is de weg schoon als het flink sneeuwt? Niet waarschijnlijk.quote:Op maandag 20 februari 2012 23:23 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Yes, waarom niet, zolang de weg schoon is?
Jannetje Koelenwijn of iets in die aard... Ze lijkt me achteraan de veertig of zo...?quote:Op maandag 20 februari 2012 23:24 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Hoe heet zij ook alweer? Hij is iig 71
Echt, wat een omhooggevallen kwal. Geen respect.quote:Op maandag 20 februari 2012 23:25 schreef roos85 het volgende:
Er is ook zoiets als een stukje ethiek.. wat een kwal zeg![]()
![]()
Lijkt me plausibel.quote:Op maandag 20 februari 2012 23:26 schreef Teslynd het volgende:
19 jaar verschil, is meen ik geschreven.
Nee dan niet. Heb jij enig idee hoeveel het gesneeuwd heeft en het weer was de afgelopen dagen?quote:Op maandag 20 februari 2012 23:25 schreef Mercer het volgende:
[..]
Is de weg schoon als het flink sneeuwt? Niet waarschijnlijk.
+infquote:Op maandag 20 februari 2012 23:29 schreef Mula het volgende:
Ik hoop dat deze mensen snel weer uit de publiciteit verdwijnen. Walgelijk stel.
quote:Op maandag 20 februari 2012 23:30 schreef Marie30 het volgende:
Ik zou toch ook niet blij zijn als mijn arts mijn toestand openbaar zou maken aan eender wie. Of het nu goed of slecht nieuws zou zijn... Hoort niet alleen bij koninklijke patiënten, hoort gewoon bij niemand. En dat de ene dokter het in vertrouwen zegt tegen de andere vind ik nog normaal... maar dat hij het dan meent naar buiten te moeten brengen. Djeezus
Nee geen idee of het heeft gesneeuwd op de route. Dus het is: tel er maar gerust wat bij op indien het gesneeuwd heeft.quote:Op maandag 20 februari 2012 23:28 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Heb jij enig idee hoeveel het gesneeuwd heeft en het weer was de afgelopen dagen?
Nou ja, strikt gezien is ze geen prinses, maar mag ze de titel van haar man gebruiken. Ze heeft iig geen adeldom verkregen. Dat is alleen bij Maxima gedaan.quote:Op maandag 20 februari 2012 23:18 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Inderdaad Friso en Mabel zijn een Prinses en Prins de kinderen zijn gravin
Klopt, hij is van 1940, zij is van 1959.quote:Op maandag 20 februari 2012 23:26 schreef Teslynd het volgende:
19 jaar verschil, is meen ik geschreven.
nee zij was de vriendin van Klaas Bruinsma, van die langequote:Op maandag 20 februari 2012 23:18 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Niet zij, maar haar vriendin was het gangsterliefje.
Ow ok (die indien staat biet in je eerdere postings), vandaag regen en laatste sneeuwval was donderdagmiddag (vanaf woensdag tot 40cm tot 500mtr hoogte). Oftewel, snelweg was prima, zelfs afgelooen vrijdag was die meer dan prima. Ja dit heb ik persoonlijk zelf ervarenquote:Op maandag 20 februari 2012 23:30 schreef Mercer het volgende:
[..]
Nee geen idee of het heeft gesneeuwd op de route. Dus het is: tel er maar gerust wat bij op indien het gesneeuwd heeft.
Vast om zijn wijf een primeurtje te gunnenquote:Op maandag 20 februari 2012 23:33 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Hij was daar voor een bijeenkomst, waarom ging hij zich uberhaupt ermee bemoeien, het is zijn patiënt nieteens.
want??quote:Op maandag 20 februari 2012 23:33 schreef J0kkebr0k het volgende:
Sorry hoor, maar die vent heeft gewoon een punt.
Dat levert hem vast een extra pijpbeurt op.quote:Op maandag 20 februari 2012 23:34 schreef roos85 het volgende:
[..]
Vast om zijn wijf een primeurtje te gunnen
Zo komt het bij mij ook overquote:Op maandag 20 februari 2012 23:34 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ja daarom.quote:Op maandag 20 februari 2012 23:34 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nee zij was de vriendin van Klaas Bruinsma, van die lange
Dat had je ook direct mogen zeggen.quote:Op maandag 20 februari 2012 23:34 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ow ok (die indien staat biet in je eerdere postings), vandaag regen en laatste sneeuwval was donderdagmiddag (vanaf woensdag tot 40cm tot 500mtr hoogte). Oftewel, snelweg was prima, zelfs afgelooen vrijdag was die meer dan prima. Ja dit heb ik persoonlijk zelf ervaren
Dat. En nou heeft hij heel veul woorden nodig om zijn gedrag te verantwoorden.quote:Op maandag 20 februari 2012 23:34 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik doe graag ridicuul e zeker als iemand zonder inhoudelijke kennis een soort van standpunt inneemt :pquote:Op maandag 20 februari 2012 23:36 schreef Mercer het volgende:
[..]
Dat had je ook direct mogen zeggen.
De ene arts tegen de andere vind ik eigenlijk al niet kunnen tenzij beide beroepsmatig bij de diagnose/behandeling betrokken zijn. Zeker niet als die andere arts op enige wijze privé bekend is met mij.quote:Op maandag 20 februari 2012 23:30 schreef Marie30 het volgende:
Ik zou toch ook niet blij zijn als mijn arts mijn toestand openbaar zou maken aan eender wie. Of het nu goed of slecht nieuws zou zijn... Hoort niet alleen bij koninklijke patiënten, hoort gewoon bij niemand. En dat de ene dokter het in vertrouwen zegt tegen de andere vind ik nog normaal... maar dat hij het dan meent naar buiten te moeten brengen. Djeezus
Grappig.quote:Op maandag 20 februari 2012 23:37 schreef Marie30 het volgende:
Blijft fascinerend om te zien hoe het er in NL talkshows aan toe gaat. Hier is dat altijd zo braaf, zelfs wanneer er controverse is...
Ik werk op een advocatenkantoor (ben geen advocaat). En wij praten op kantoor of op bedrijfsetentjes ook wel eens over zaken die onder het beroepsgeheim vallen in aanwezigheid van de partners. Het is een ongeschreven code dat die partner evenzeer zijn mond houdt. In ons wereldje dan toch... Dus indien dat vergelijkbaar is, denk ik dat die Oostenrijkse arts niet zo veel te verwijten valt...quote:Op maandag 20 februari 2012 23:38 schreef Leandra het volgende:
Ik vermoed overigens dat de Oostenrijkse arts die ze aanspraken en te horen kreeg dat zij journaliste was niet ingeschat had dat ze voor een landelijk dagblad werkte.
De gemiddelde journalist zal niet zo even zijn/haar werk opzij kunnen zetten om met zijn/haar echtgeno(o)t(e) mee te reizen als de ze een lezing moet geven.
Het zou me zelfs niet verbazen als echtgenotes van gepensioneerde artsen/hoogleraren in over het algemeen sowieso al geen baan (meer) hebben, en die arts had ingeschat dat ze voor een plaatselijk suffertje of het maandblad van de tennisclub schreef ofzo.
Amenquote:Op maandag 20 februari 2012 23:39 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
De ene arts tegen de andere vind ik eigenlijk al niet kunnen tenzij beide beroepsmatig bij de diagnose/behandeling betrokken zijn. Zeker niet als die andere arts op enige wijze privé bekend is met mij.
Zoals die Tulleken zegt dat hij daar naartoe ging omdat hij de familie een beetje kent en daarom interesse had en met de artsen ging praten? Die hadden ze aan zijn nekvel dat ziekenhuis uit moeten lazeren. JUIST als je op wat voor manier dan ook persoonlijk betrokken bent en medisch gezien geen enkel belang hebt bij informatie over een patiënt, heb je geen enkel recht op die informatie en zou deze dus ook niet met je gedeeld mogen worden.
En dan zegt hij ook nog dat hij de volgende dag (dus nadat de hele shitstorm losgebarsten was vanwege het artikel van zijn vrouw) nogmaals contact heeft gehad met artsen uit het ziekenhuis en weer een uitslag te horen heeft gekregen. Ik vind het onbegrijpelijk en hoop van harte dat ze de betrokken artsen aan een onderzoek onderwerpen en op de vingers tikken.
Veel beter. Als je er zelf niet tussen zit natuurlijk...quote:Op maandag 20 februari 2012 23:39 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Grappig.Hier is het gewoon vol er bovenop.
Je hebt gelijk hoor, maar ik denk toch dat het vaker gebeurt. Dat ze hem de tweede keer, nadat hij duidelijk onbetrouwbaar was gebleken, toch nog extra informatie hebben gegeven vind ik ook onbegrijpelijk.quote:Op maandag 20 februari 2012 23:39 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
De ene arts tegen de andere vind ik eigenlijk al niet kunnen tenzij beide beroepsmatig bij de diagnose/behandeling betrokken zijn. Zeker niet als die andere arts op enige wijze privé bekend is met mij.
Zoals die Tulleken zegt dat hij daar naartoe ging omdat hij de familie een beetje kent en daarom interesse had en met de artsen ging praten? Die hadden ze aan zijn nekvel dat ziekenhuis uit moeten lazeren. JUIST als je op wat voor manier dan ook persoonlijk betrokken bent en medisch gezien geen enkel belang hebt bij informatie over een patiënt, heb je geen enkel recht op die informatie en zou deze dus ook niet met je gedeeld mogen worden.
En dan zegt hij ook nog dat hij de volgende dag (dus nadat de hele shitstorm losgebarsten was vanwege het artikel van zijn vrouw) nogmaals contact heeft gehad met artsen uit het ziekenhuis en weer een uitslag te horen heeft gekregen. Ik vind het onbegrijpelijk en hoop van harte dat ze de betrokken artsen aan een onderzoek onderwerpen en op de vingers tikken.
Tulleken had fatsoen moeten hebben en zich er niet mee moeten bemoeien en niet met smoesjes aankomen van wij kennen de familie en ik wilde een fout rechtzetten, blabla...quote:Op maandag 20 februari 2012 23:40 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ik werk op een advocatenkantoor (ben geen advocaat). En wij praten op kantoor of op bedrijfsetentjes ook wel eens over zaken die onder het beroepsgeheim vallen in aanwezigheid van de partners. Het is een ongeschreven code dat die partner evenzeer zijn mond houdt. In ons wereldje dan toch... Dus indien dat vergelijkbaar is, denk ik dat die Oostenrijkse arts niet zo veel te verwijten valt...
Wij zouden er een Jerry Springer show van makenquote:Op maandag 20 februari 2012 23:39 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Grappig.Hier is het gewoon vol er bovenop.
Haha, dan niet nee.quote:Op maandag 20 februari 2012 23:41 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Veel beter. Als je er zelf niet tussen zit natuurlijk...
Dat sowieso. Die man lijdt duidelijk aan hoogmoed.quote:Op maandag 20 februari 2012 23:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Tulleken had fatsoen moeten hebben en zich er niet mee moeten bemoeien en niet met smoesjes aankomen van wij kennen de familie en ik wilde een fout rechtzetten, blabla...
Dat dus, ik hoor thuis ook wel eens eea van manlief, maar met die informatie doe je simpelweg niets.quote:Op maandag 20 februari 2012 23:40 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ik werk op een advocatenkantoor (ben geen advocaat). En wij praten op kantoor of op bedrijfsetentjes ook wel eens over zaken die onder het beroepsgeheim vallen in aanwezigheid van de partners. Het is een ongeschreven code dat die partner evenzeer zijn mond houdt. In ons wereldje dan toch... Dus indien dat vergelijkbaar is, denk ik dat die Oostenrijkse arts niet zo veel te verwijten valt...
Gaaf! JERRY! JERRY!quote:Op maandag 20 februari 2012 23:43 schreef roos85 het volgende:
[..]
Wij zouden er een Jerry Springer show van maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |