Wat luister je wel dan, Anjunabeats? Nog een paar goede nummers daarvan? Want opzich wel terechte klacht, vind het nog aardige muziek maar echt vernieuwend en origineel is het zeker niet meer.quote:Op maandag 20 februari 2012 21:23 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Ben gestopt met muziek van armada luisteren, ze doen eigenlijk al jaren precies hetzelfde. Als ik de mix van Armin van Buuren had gedownload kon ik met mijn ogen dicht horen welke artiest het was omdat hij weer de zelfde lead of drumkit gebruikte.
DJ blendquote:
Ik luister gewoon het hele genre bijna niet meer. Zit altijd even op What.cd ff kijken welke nieuwe albums en EP's uit zijn. Als het iets elektronisch is zoek ik het even op youtube op en download ik het vaak.quote:Op maandag 20 februari 2012 21:25 schreef MAHL het volgende:
[..]
Wat luister je wel dan, Anjunabeats? Nog een paar goede nummers daarvan? Want opzich wel terechte klacht, vind het nog aardige muziek maar echt vernieuwend en origineel is het zeker niet meer.
Precies vroeger toen ik 11 was toen had je de echte dubstepquote:Op maandag 20 februari 2012 21:35 schreef Kamergezocht het volgende:
De 'dubstep' van tegenwoordig mag nog niet eens dubstep genoemd worden.. Lijkt nog eerder op een soort hard-electro of iets dergelijks. Het is dan ook een heel apart subgenre, ookwel brostep, dubcrap op popstep genaamd. Puur overgehypte oortyfus voor rondeukende tienertjes met xtc op.
Jawel, die luisteren het allemaal om het 'hip', 'nieuw' en 'in' is.quote:Op maandag 20 februari 2012 21:39 schreef reinbertio het volgende:
Dubstep![]()
Skrillex![]()
Beats by Dr. Dre
Deze klacht![]()
TS![]()
Trouwens, de mensen die dubstep 'luisteren' zijn vaak geen hipsters.
quote:Op maandag 20 februari 2012 21:41 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Jawel, die luisteren het allemaal om het 'hip', 'nieuw' en 'in' is.
Over 2 jaar is het weer in een laatje geschoven en kan niemand zich meer herinneren waarom ze er naar luisterden.
Hipsters luisteren toch juist vaak muziek die niét 'in' is. Over 2 jaar zeggen de hipsters over de muziek die dan 'in' is: "jaaa, dat luisterde ik al in 2012!".quote:Op maandag 20 februari 2012 21:41 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Jawel, die luisteren het allemaal om het 'hip', 'nieuw' en 'in' is.
Over 2 jaar is het weer in een laatje geschoven en kan niemand zich meer herinneren waarom ze er naar luisterden.
Kan best wel hoor, hier lopen ze een beetje achter. Ze spelen minecraft, baggeren Facebook onder met 9gag.quote:Op maandag 20 februari 2012 21:44 schreef reinbertio het volgende:
[..]
Hipsters luisteren toch juist vaak muziek die niét 'in' is. Over 2 jaar zeggen de hipsters over de muziek die dan 'in' is: "jaaa, dat luisterde ik al in 2012!".
Of ben ik nu mis?
quote:Op maandag 20 februari 2012 22:02 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Kan best wel hoor, hier lopen ze een beetje achter. Ze spelen minecraft, baggeren Facebook onder met 9gag.
Luisteren dubstep. Belachelijk grote koptelefoon meezeulen.
Ik zal de term wel verkeerd hebben maar beide types zijn even sneu.
Die lui van UDF? Heb ik zelfs op mijn mp3 speler gehad, verveelde enorm snel.quote:Op maandag 20 februari 2012 22:00 schreef Avaron het volgende:
Wat een kuttopic en ook erg origineel.![]()
TS heeft sowieso een vertekend beeld van lui die naar dubstep luisteren. Jij komt waarschijnlijk alleen de kuthipsters tegen die Skrillex aanbidden en verder geen waardige dubstep artiesten kunnen noemen (zoals jijzelf)
Toegegeven, dubstep is ietwat verkankerd maar dat komt door de populariteit en tijd. Zo gaat dat met muziekstijlen.
Verder:
Rusko, Flux Pavillion, Mt Eden, Nero, Skream, Chase & Status
Vergeleken met Skrillex wel redelijk? Het is één van de dingen die ik niet begrijp, als er een discussie is over dubstep moet Skrillex hoe dan ook worden genoemd. Waarom? Omdat hij nu ''hot en happening'' is?quote:Op maandag 20 februari 2012 22:06 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Die lui van UDF? Heb ik zelfs op mijn mp3 speler gehad, verveelde enorm snel.
Maar toegegeven het is vergeleken met skrillex wel redelijk.
Maar goed je moet toch wat als je oren dicht zitten en je hoge frequenties niet meer kunt horen.
Daarmee bedoelde ik dat skrillex slecht is.quote:Op maandag 20 februari 2012 22:14 schreef Avaron het volgende:
[..]
Vergeleken met Skrillex wel redelijk? Het is één van de dingen die ik niet begrijp, als er een discussie is over dubstep moet Skrillex hoe dan ook worden genoemd. Waarom? Omdat hij nu ''hot en happening'' is?![]()
Lees dit eens door, aub.
http://liquido.dk/index.p(...)4-who-killed-dubstep
Gast, als je dubstep zo kut vindt dan luister je er toch niet naar?quote:Op maandag 20 februari 2012 22:27 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Daarmee bedoelde ik dat skrillex slecht is.
En geen zin om op je link te klikken. Het is vast een praatje dat alles voordat het mainstream werd zo goed was. Laat die totale muziekstijl maar langzaam afbranden voordat de volgende generatie het gaat waarderen als 'muziek'.
Nooit gedacht dat ik dit ooit zpu zeggen, maar ik meen het uit de grond van m'n hart: Ik luister nogliever naar skrillex dan naar dat emo gejank vam die kerelquote:Op maandag 20 februari 2012 22:37 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Inderdaad, onvoorstelbare kut muziek.
Deze is nog op 3FM geweest (één keer, daarna gelukkig nooit meer gehoord):
Echt waar, hoe is het mogelijk dat een nummer zó kunt verkloten.
Uhm, neuh.quote:Op maandag 20 februari 2012 22:53 schreef Gesmoltenkaas het volgende:
Tegen dubstep zijn maar wel wanhopig zoeken naar een artiest die je wel goed vind![]()
Je moet niet eens zozeer luisteren naar het zingen, maar naar de muziek zelf. De eerste keer dat ik dit nummer hoorde was ik in een soort trancequote:Op maandag 20 februari 2012 22:50 schreef Kamergezocht het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat ik dit ooit zpu zeggen, maar ik meen het uit de grond van m'n hart: Ik luister nogliever naar skrillex dan naar dat emo gejank vam die kerel
Jahovaquote:Op maandag 20 februari 2012 23:47 schreef Avaron het volgende:
Deze niet vergeten:
![]()
Die sfeer, heerlijk!
En daar gaat het dus misquote:Op maandag 20 februari 2012 23:43 schreef Juminelle het volgende:
Ohja en Doctor P en Flux Pavillon inderdaad
quote:Op maandag 20 februari 2012 23:49 schreef luckass het volgende:
[..]
Jahova.
En The Others zijn toch wel de grootste bazen voor mij.
Sfeerquote:Op maandag 20 februari 2012 23:47 schreef Avaron het volgende:
Deze niet vergeten:
![]()
Die sfeer, heerlijk!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |