Skrillex is een kutmongoolquote:
hihi ik luister nu toevallig Skream & Example - Shot yourself in the foot again!quote:Op maandag 20 februari 2012 21:15 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
skream,benga,rusko,caspa, cookie monsta, excision, chase and status, mt eden, noisia, ed solo
Avicii maakt ook wel chille muziek, maar heeft ook een rotkop..quote:Op maandag 20 februari 2012 21:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Skrillex is een kutmongool
Idd. 10x liever dubstep dan de eeuwige autotunenegers van tegenwoordig...quote:Op maandag 20 februari 2012 21:12 schreef Nober het volgende:
Slechter dan de huidige top 40 kan het niet worden lijkt me.
Daarnaast is Drum 'n Bass ook niet verkeerdquote:Op maandag 20 februari 2012 21:16 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Avicii maakt ook wel chille muziek, maar heeft ook een rotkop..
[ afbeelding ]
lekkere flow zit er inquote:Op maandag 20 februari 2012 21:17 schreef MAHL het volgende:
[..]
Idd. 10x liever dubstep dan de eeuwige autotunenegers van tegenwoordig...
Vind zelf deze wel aardig, niet echt dubstep maar wel elementen:
Oh god wat was die Gareth Emery denkende.quote:Op maandag 20 februari 2012 21:17 schreef MAHL het volgende:
[..]
Idd. 10x liever dubstep dan de eeuwige autotunenegers van tegenwoordig...
Vind zelf deze wel aardig, niet echt dubstep maar wel elementen:
Nee, doe een ouder nummer van ze. Duke Nukem Forever heeft dit nummer helemaal verpest.quote:
Vond het wel een aardig nummer tho... En het was eenmalig he, als hij alleen nog maar dat soort nummers zou gaan maken zou je een punt hebbenquote:Op maandag 20 februari 2012 21:19 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Oh god wat was die Gareth Emery denkende.
Kijk dit was wel lekker:
Probeer zeker mee te liften met die veel te commerciële bagger.
quote:
1 van me favo'squote:Op maandag 20 februari 2012 21:22 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Nee, doe een ouder nummer van ze. Duke Nukem Forever heeft dit nummer helemaal verpest.
Ben gestopt met muziek van armada luisteren, ze doen eigenlijk al jaren precies hetzelfde. Als ik de mix van Armin van Buuren had gedownload kon ik met mijn ogen dicht horen welke artiest het was omdat hij weer de zelfde lead of drumkit gebruikte.quote:Op maandag 20 februari 2012 21:22 schreef MAHL het volgende:
[..]
Vond het wel een aardig nummer tho... En het was eenmalig he, als hij alleen nog maar dat soort nummers zou gaan maken zou je een punt hebben
Wat Gareth Emery betreft blijft deze natuurlijk ook nog koning:
quote:Op maandag 20 februari 2012 21:22 schreef HSG-BOMBER het volgende:
leuk al die youtubenummers weer die niemand gaat luisteren
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |