Ik snap het ook welquote:Op zondag 15 april 2012 11:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ah... nee da's waarik ben ook vegetarier dus geen veganist, dus had ik niet aan gedacht,
nou ja .. ze zijn wel lekker, misschien een pitabroodje met iets wél helemaal plantaardigs
Het gaat dan ook niet om de producten niet willen eten, maar om geen dierenleed te willen consumeren. Als je er een discussie over wil voeren graag een ander topic openenquote:Op zondag 15 april 2012 12:00 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
altijd mooi, mensen die vegetarisch willen eten en dan op zoek gaan naar iets dat op niet-vegetarische producten lijkt
zoek een lekker alternatief dan zonder te willen kopiėren ofzo?quote:Op zondag 15 april 2012 12:10 schreef Selestha het volgende:
[..]
Het gaat dan ook niet om de producten niet willen eten, maar om geen dierenleed te willen consumeren. Als je er een discussie over wil voeren graag een ander topic openen
Dat doe ik ook 99% van de tijd, maar soms heb je wel zin in bijvoorbeeld een kazige pizza. En dan is het fijn als er alternatieven zijn die geen dierenleed veroorzaken.quote:Op zondag 15 april 2012 12:11 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
zoek een lekker alternatief dan zonder te willen kopiėren ofzo?
Mja, ik was ook niet van plan meer te gaan zeggen dan ik nu heb gezegdquote:Op zondag 15 april 2012 12:13 schreef jerney het volgende:
Don't feed the trollhooguit was Sheese misschien
Die tofutti mozzarella is opzich wel ok (smelt goed) maar smaakt niet naar mozzarella, maar eerder stinkkaasquote:Op zondag 15 april 2012 12:16 schreef jerney het volgende:
Ik bestrooi alles met plezier met mijn veganistische kaasjes. Because I can
Zal binnenkort eens mijn nepmozerella eens uitproberen en kijken of dat echt smelt
je kunt toch prima een goede smaak maken door kruiden (basilicum), zongedroogde tomaatjes, olijven, zout? zelf goede pesto maken, nomnomquote:Op zondag 15 april 2012 12:14 schreef Selestha het volgende:
[..]
Dat doe ik ook 99% van de tijd, maar soms heb je wel zin in bijvoorbeeld een kazige pizza. En dan is het fijn als er alternatieven zijn die geen dierenleed veroorzaken.
Wat is je probleem daarmee?quote:Op zondag 15 april 2012 12:11 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
zoek een lekker alternatief dan zonder te willen kopiėren ofzo?
Ik geef toe dat ik ook even de behoefte voelde om te happen, maar dan help ik mijn eigen topic op zeep en dat is stomquote:Op zondag 15 april 2012 12:15 schreef Selestha het volgende:
[..]
Mja, ik was ook niet van plan meer te gaan zeggen dan ik nu heb gezegd![]()
Weet jij nog een lekkere kaas-vervanger voor op de pizza?
Brrr ik heb liever goedsmakende, slechtsmeltende kaas, dan tofutti mozzarellaquote:Op zondag 15 april 2012 12:17 schreef Selestha het volgende:
[..]
Die tofutti mozzarella is opzich wel ok (smelt goed) maar smaakt niet naar mozzarella, maar eerder stinkkaas
Maar er is hier niets anders te koop dan tofutti, vandaar dat ik het geprobeerd heb. Ik zal die anderen die jij aanraadt eens gaan bestellenquote:Op zondag 15 april 2012 12:24 schreef jerney het volgende:
[..]
Brrr ik heb liever goedsmakende, slechtsmeltende kaas, dan tofutti mozzarellaCheezly blief ik ook niet
Die smeerseltjes van tofutti met knoflook in zijn wel ok. Maar kan ook wel verbeterd worden.
Ik weet het, de natuurwinkels zijn dunbezaaid wat kaasalternatieven betreft.quote:Op zondag 15 april 2012 12:39 schreef Selestha het volgende:
[..]
Maar er is hier niets anders te koop dan tofutti, vandaar dat ik het geprobeerd heb. Ik zal die anderen die jij aanraadt eens gaan bestellen
Ja pizza is mijn lievelingseten, dus een aardig struikelblok op weg naar veganisme. Vandaar dat ik koortsig op zoek ben naar alternatievenquote:Op zondag 15 april 2012 12:43 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik weet het, de natuurwinkels zijn dunbezaaid wat kaasalternatieven betreft.Vandaar dat ik ook uitgeweken ben naar de webshops, maar ik was dan ook een behoorlijke kaasfreak. Kaas op alles.
![]()
Ik hoop dat jij ook een paar zult vinden die je bevallen.
In Canada schijnt er een hele goede gemaakt te worden. Een die stretcht en smaakt als kaas. Alleen is die in Europa nog niet te krijgen.quote:Op zondag 15 april 2012 12:44 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ja pizza is mijn lievelingseten, dus een aardig struikelblok op weg naar veganisme. Vandaar dat ik koortsig op zoek ben naar alternatieven
Daiya bedoel je misschien? Daar lees ik steeds over op vegaforums ja, helaas hier niet te krijgenquote:Op zondag 15 april 2012 13:03 schreef jerney het volgende:
[..]
In Canada schijnt er een hele goede gemaakt te worden. Een die stretcht en smaakt als kaas. Alleen is die in Europa nog niet te krijgen.
Je kan hem geloof ik wel via veganessentials.com oid bestellen, maar dat zal een dure aangelegenheid worden en op eigen risico. Ik vrees dat we voor die kaas dus nog behoorlijk wat geduld moeten hebben.
Die ja!quote:Op zondag 15 april 2012 13:09 schreef Selestha het volgende:
[..]
Daiya bedoel je misschien? Daar lees ik steeds over op vegaforums ja, helaas hier niet te krijgen
Ik ookquote:Op zondag 15 april 2012 13:15 schreef jerney het volgende:
[..]
Die ja!ik ben daar zo nieuwsgierig naar.
Door lactose intolerantie mag ik sowieso geen melk, maar alpro is goed te doen! Rode vruchten en banaan zijn lekkahquote:Op zondag 15 april 2012 11:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
De chocomel en de rode vruchtendrank zijn ook lekker![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zeker Hoera voor dit topic ! Respect voor TSquote:Op maandag 23 april 2012 15:35 schreef Together__ het volgende:
Hoera voor deze topic! Ik ben altijd erg tevreden over de producten van http://www.wheaty.de/en/
Verder ben ik zwaar fan geworden van Grated Cheese van Wilmersburger
Die kaas smelt goed en de smaak is veel beter dan de andere 'kazen'. Ik gebruik deze voor pizza, sauzen en tosti's! Jammer dat ik nog geen winkel ben tegengekomen waar ze 'm verkopen. Ik bestel 'm dus altijd online.
Zo zie je maar weer ook mensen met Lactose intolerantie hebben iets aan dit topic enquote:Op dinsdag 24 april 2012 10:57 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Door lactose intolerantie mag ik sowieso geen melk, maar alpro is goed te doen! Rode vruchten en banaan zijn lekkah
quote:De beste prijs voor Spirulina en Chlorella wordt betaald bij Het Kruidvat en de Etos (huismerk).
* het moet dan wel in maximum dosering geslikt worden, en het daarnaast gebruiken van
zuivelproducten en/of noten + paddestoelen en (verse) sinaasappelsap lijkt een aanrader
(zie ook vitamine B12, B2 en foliumzuur).
Gaat heen gij snoodaard !quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:17 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
omg omg omg
echt darwin komt jullie halen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die kaas heb ik ooit eens geprobeerd op een ovenschotel, maar hij smolt niet geweldig bij mij, wat deed ik verkeerd?quote:Op maandag 23 april 2012 15:35 schreef Together__ het volgende:
Hoera voor deze topic! Ik ben altijd erg tevreden over de producten van http://www.wheaty.de/en/
Verder ben ik zwaar fan geworden van Grated Cheese van Wilmersburger
Die kaas smelt goed en de smaak is veel beter dan de andere 'kazen'. Ik gebruik deze voor pizza, sauzen en tosti's! Jammer dat ik nog geen winkel ben tegengekomen waar ze 'm verkopen. Ik bestel 'm dus altijd online.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Zeker Hoera voor dit topic ! Respect voor TS![]()
Op FOK moet je vechten tegen zoveel vooroordelen dat je er soms moe van wordt![]()
Maar dat mag de pret niet drukken die kunnen we wel aan![]()
Ik ben dan wel geen Veganist maar Vegetariėr maar ik volg het wel![]()
Voor inspitatie enzo..
[..]
Zo zie je maar weer ook mensen met Lactose intolerantie hebben iets aan dit topic en
zo zijn er nog veel meer mensen die iets aan dit topic hebben![]()
Ik als Vegetariėr slik wel Spirulina, is volgens mij 100 % plantaardig hoor![]()
![]()
maar een vraagje aan andere Vegetariėrs en/of Veganisten, slikken jullie dat ook?
Ik heb trouwens gewoon het huismerk van Kruidvat of Etosda's een stuk goedkoper
en soms aanbiedingen van 2 potjes voor de prijs van 1, dan sla ik dus altijd effe in ...
http://www.warenwelenwee.nl/supplementen_flavonolen.html
[..]
Ach jonge lul niet!quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:17 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
omg omg omg
echt darwin komt jullie halen
quote:Op woensdag 25 april 2012 08:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Iemand ervaring met dit ???
http://www.slowjuice.nl/wat-is-tarwegras
Ik ga gras vreten als er goeie ervaringen zijn![]()
maar ik ben te lui omdat zelf te gaan kweken enzo dus dan zo ik een potje pillen kopen![]()
de tip komt van hiero....
Groot nieuws voor mannen van middelmatige leeftijd.geen goede ervaring hier mee niet lekker ! en het schijnt dat het niks doet je neemt de stoffen niet op hoe fijn je ze ook pureert. maar veel verschillende meningen hier over van mij hoeft het nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oké, dan hou ik me bij mijn Spirulinaquote:Op donderdag 26 april 2012 19:30 schreef habanero het volgende:
[..]
geen goede ervaring hier mee niet lekker ! en het schijnt dat het niks doet je neemt de stoffen niet op hoe fijn je ze ook pureert. maar veel verschillende meningen hier over van mij hoeft het niet
hm, ga ik eens dat Spirulina proberen.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Oké, dan hou ik me bij mijn Spirulina![]()
Dank je wel !!!
Kan ik ook weer moussaka eten met gehakt !quote:Op zondag 29 april 2012 08:42 schreef jerney het volgende:
Jaaaaaaaa
de natuurwinkel had na maanden en maaaanden eindelijk weer soja-gehakt van Naturana
[ afbeelding ]
We hadden in de tussentijd eens burgerdream van Vegourmet geprobeerd, maar hoeveel sambal, knoflook en ui er ook doorheen zat, het smaakte nog steeds naar karton.![]()
Oh en gister moussaka gemaakt met behulp van Alpro gehakt, No Egg - egg replacer en een van m'n kaasjes en dat ging heel goed
Hang me nu maar even aan de schandpaal voor al die zonden.Maar wel in een eigen topic!
Eerlijk gezegd, nee, maar normaal was ik al niet zo van ''vlees op mijn brood'' meer het ttypequote:Op zondag 29 april 2012 13:33 schreef habanero het volgende:
iemand al eens wat bij de 'vegetarische slager' gehaald/besteld ? veel goede dingen over gehoord vooral over de producten die met lupine zijn gemaakt.
Nee maar Vegetariėrs mogen hier ook posten, Veganisten zijn vrij tolerantquote:Op zondag 29 april 2012 17:53 schreef Pietverdriet het volgende:
Ei, kaas en champigons zijn natuurlijk niet plantaardig, fan...
Is het wel Biologische biefstuk dan?quote:
bij mij wel ja.quote:Op zondag 29 april 2012 18:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Is het wel Biologische biefstuk dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |