Ik ook, of met banaan! (witlof, appel en banaan)quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:20 schreef vosss het volgende:
Ik vind witlof rauwkost met geraspte zure appel en zoete mandarijnenpartijes erdoor erg lekker
In de herfst... hebben ze nu geen banaan waar jij woont ofzo ?quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:27 schreef vosss het volgende:
Ik heb nog nooit een banaan erdoor gehad.
Kan je me in de herfst ff een PM sturen opdat ik het niet vergeet?
Het is niet mijn bedoeling om met dit topic veganisme te propageren.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:19 schreef Spanky78 het volgende:
Ehm, waarom wil je nepvlees als veganist.
Eet dan gewoon iets met noten, boontjes, linzen, peulvruchten, paddenstoelen. Mits goed klaargemaakt goed te doen. Nepvlees is net als het celibatair leven, maar neuken met een opblaaspop.
Feit is dat je het in de natuur als veganist niet lang overleeft. Misschien een optie om wat minder extreem te doen en iets minder zwart wit gewoon wel af en toe een stukje kaas of melk te nemen en daarmee gezonder te blijven. Ik snap best dat je niet houdt van dierenleed, maar denk maar neit dat er voor niet-dierlijke producten geen beesten zijn gestorven.
Het meest diervriendelijk zijn mensen die op het platteland leven in utigestrekte gebieden en leven van jacht, een beetje boeren, verzamelen etc. Die doden per saldo (ook indirect minder dieren). Dus als je echt iets wilt doen, koop voor 40.000euro een boerdeijtje in zweden en ga van de natuur leven. Leer jagen, verzamelen, roken, kuilen, drogen, slachten en leer het echte leven kennen. Veganisten zijn wat mij betreft nog verder heen dan de gemiddelde vleesetende stadsmens.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:34 schreef Lyriella het volgende:
Yofu van Provamel, en dan die met blauwe bessen! Nomnomnom.. Speculoos is volgens mij ook veganistisch?
Begrijp ik ook niet. Als je geen vlees eet, eet dan ook echt geen vlees. Blijkbaar zit er dan ook iets in je dan toch stiekem heel graag vlees wilt. Doe dan ook gewoon kwaliteitsspul en geen gortdroge valess of zo.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:19 schreef Spanky78 het volgende:
Ehm, waarom wil je nepvlees als veganist.
Valess heeft ook gewoon geen bestaansrecht. Bahquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:34 schreef _Loki het volgende:
[..]
Begrijp ik ook niet. Als je geen vlees eet, eet dan ook echt geen vlees. Blijkbaar zit er dan ook iets in je dan toch stiekem heel graag vlees wilt. Doe dan ook gewoon kwaliteitsspul en geen gortdroge valess of zo.
De chocomel en de rode vruchtendrank zijn ook lekkerquote:Op maandag 20 februari 2012 19:57 schreef Selestha het volgende:
[..]
En de Alpro soya dessert pudding met chocolade smaak vind ik ook heel lekker
[ afbeelding ]
Waar koop je die?quote:Op zondag 15 april 2012 11:12 schreef jerney het volgende:
Na mijn teese-trauma heb ik nu dan lekkere veganistische kaassaus gevonden![]()
Heel kazig en lekker van smaak. Geen weeïge of stoffige ondertoon. Het enige dat je er eventueel op aan zou kunnen merken, is dat hij net wat dikker had mogen zijn. Maar dat is muggenziften.
Vegusto No-Muh Sauce
[ afbeelding ]
Gelukkig zijn ze beter in kaasalternatieven maken, dan hun producten smakelijk over te laten komen op de foto.
Ik heb hem nu bij radixversandt.be gekocht, maar alleen omdat een andere site down was. Die hebben nogal hoge verzendkosten, maar wel een heel ruim assortiment.quote:Op zondag 15 april 2012 11:33 schreef Selestha het volgende:
[..]
Waar koop je die?
Ik was even van het pad afgeweken maar wil weer richting veganisme gaan werken dus ben zeker geïnteresseerd!
Die zal vast heel lekker zijn, maar of er plantaardige kazen voor gebruikt zijn, betwijfel ikquote:Op zondag 15 april 2012 11:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
In een Pitabroodje met tomaat uien en peterselie![]()
[ afbeelding ]
Pitabroodje eventje afbakken in olijfolie en de griekse rondo natuurlijk ook
Vet Lekker !
ah... nee da's waarquote:Op zondag 15 april 2012 11:43 schreef jerney het volgende:
[..]
Die zal vast heel lekker zijn, maar of er plantaardige kazen voor gebruikt zijn, betwijfel ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |