Ja, dat welquote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:47 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik zeg deal![]()
Nee, voorlopig mogen we even niet meer op vakantie.
We zijn net terug, en hebben net een nieuwe keuken besteld. Dat wilden we eigenlijk al doen toen we dit huis kochten, in 2008. Maar goed, we zijn elk jaar gaan reizen van het keukenbudgetEn elke keer kwamen we terug, "nu gaan we echt een keuken kopen". Niet dus, steeds weer opnieuw op reis. Dus nu we terugkwamen, zijn we meteen naar een keukenzaak gegaan. De huidige keuken kon ècht niet meer, de keuken zelf is helemaal op en de apparatuur hangt met duct tape aan elkaar. Geen porem! Maar daar komt nu verandering in
[..]
Je bent anders flink losgegaan
Ben je in de stad geweest.. Vooral rond de markt veel toeristen kaarten natuurlijk..quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:27 schreef DeHovenier het volgende:
Ben weer terug uit de stad, heb 49 kaarten gekocht. Zometeen schrijven en dan volgende week op de bus!
Het viel me op dat er in de winkels waar ik geweest ben weinig leuke onderwerpen te vinden waren. Meestal toeristische kaartjes, en veel gebeurtenissen-kaarten, of dubbele kaarten, of kaarten met Nederlandse tekst erop.
Ik in 2 minutenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:03 schreef Guppyfriend het volgende:
Kan vrij snel gaanIk had een keer binnen een dag antwoord. Misschien dat het in het weekend wat langer duurt
Ja, rond de markt zitten veel toeristenwinkeltjes. Ik ben ook in een leuk winkeltje genaamd 'De Winkel' geweest, daar hadden ze ook leuke kaarten. En verder heb ik wat kaarten in een antiekzaak gekocht. In The Readshop ben ik idd ook geweest.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:02 schreef janeway het volgende:
[..]
Ben je in de stad geweest.. Vooral rond de markt veel toeristen kaarten natuurlijk..
Maar bij the readshop op de wijnhaven verkopen ze ook veel leuk kaarten, niet alleen toeristen kaartjes.
nee ik heb het toch niet gedaan, iemand zij hier ook van ja het moet leuk blijven natuurlijk, als je steeds bij een kaart die niet aankomt er een kaart achter stuurt in de hoop dat die wel aankomt, ja dan stijgen de kosten natuurlijk ook...t is niet veel maar toch al wel snel 2 euro. Als je dat steeds doet...quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:50 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Jij had toch een tweede kaart gestuurd?Is die ook nog niet aangekomen?
quote:Op zondag 4 maart 2012 20:39 schreef Poesopstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Daar was ie al! Dit poesje lijkt sprekend op mijn eigen
Misschien dat ze naar Amerika toe ook al onderscheid maken in welk vliegtuig welke post moet en die naar Rusland gewoon alleen naar Moskou. Daarnaast is zeker een deel van Rusland (Siberie bijv), moelijker bereikbaar..quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:12 schreef zoeperzazke het volgende:
Ver weg, slechte posterijen? En niet iedereen kan daar niet elke dag op internet he. Ik had ook eens een rus die deed er 50 dagen over en toen zag ik ook dat hij op 1 dag 15 kaarten had geregistreed ofzo...
wat vinden jullie speciale landen?quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:48 schreef searchanddestroy het volgende:
Ik kreeg vandaag drie kaartjes (Minsk, Polen en Oekraine) en tot mijn grote verbazing zijn alle kaartjes geregistreerd. Nu kan ik dus weer 9 nieuwe adresjes aanvragen, ben benieuwd of er een speciaal land bij zit of zo. Vast niet.
Landen waar niet veel postcrossers zijn bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:08 schreef vlissingen het volgende:
[..]
wat vinden jullie speciale landen?
gister 1 uit litouwen gehad, vandaag kreeg ik er 4 1 uit, engeland, australie, letland, en duitsland.
nu sta ik op 7 verzonden
10 ontvangen,
en nog 6 onderweg
Ja klopt. Belgie krijg ik zelf overigens niet vaak. Pas 2 keer gehad. Maar misschien kijken ze ook wel naar de afstand. Eindhoven is natuurlijk niet ver van de Belgische grens. Sterker nog een kaart van mij naar Frankrijk heeft hemelsbreed minder km moeten afleggen dan mijn verste adres binnen Nederlandquote:Op woensdag 7 maart 2012 18:13 schreef searchanddestroy het volgende:
Als je tien kaarten kan versturen dan krijg je toch al gauw landen zoals België, Duitsland, Rusland, Oekraine, Polen, USA, Belarus, Taiwan, China... beetje die standaard landen dus. Als er dan ineens een totaal ander land verschijnt dan vind ik dat al gauw speciaal.
Zou ook kunnen hoor, grotere kans zelfsquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:02 schreef Jum het volgende:
@Bos: niet gewoon omdat er in Belgie minder postcrossers zijn?
Mijn laatst 8 kaarten waren naar: Wit-Rusland, Duitsland, Rusland, Canada, Taiwan, Polen, Litouwen en Ukraine.
Ik heb ook 2 pakketjes gehad. Wel 2 keer dezelfde 3, weet niet of dat standaard isquote:Op donderdag 8 maart 2012 16:21 schreef searchanddestroy het volgende:
edit: Ik kreeg vandaag ook die gratis Greenpeace kaartjes binnen, ze zijn errrg leuk!
ik denk dat je het best kan rekenen op een dag of 10 na het registreren van je eerste ontvangen kaart. Dat hangt af van het land van herkomst en wanneer de kaart is verstuurd. Kan natuurlijk eerder zijn, als je kaart uit bijvoorbeeld, Duiitsland of Zwitserland komt, maar ook langer als de kaart uit Australie of ZuidAmerika moet komen, wat je natuulijk niet weeetquote:Op donderdag 8 maart 2012 18:43 schreef VKV het volgende:
Ik hoop dat ik binnenkort ook m'n eerste kaart krijg...
Ben vandaag precies 10 dagen geregistreerdquote:Op donderdag 8 maart 2012 19:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
ik denk dat je het best kan rekenen op een dag of 10 na het registreren van je eerste ontvangen kaart. Dat hangt af van het land van herkomst en wanneer de kaart is verstuurd. Kan natuurlijk eerder zijn, als je kaart uit bijvoorbeeld, Duiitsland of Zwitserland komt, maar ook langer als de kaart uit Australie of ZuidAmerika moet komen, wat je natuulijk niet weeet
Hoi, welkom!quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:24 schreef xXmadelonXx het volgende:
ook hier een nieuwe 'postcrosser'!!
ik heb het een aantal keer gezien bij mijn schoonmoeder en vond het iedere keer wel grappig.
nu ligt ze in het ziekenhuis en ben al 2 weekjes voor haar aan het schrijven.
dus zodoende heb ik zelf maar een accountje aangemaakt omdat ik het denk ik wel leuker
vind als er kaartjes speciaal aan mij op de mat liggen.
dus ben sinds gisteren officieel lid!![]()
heb gisteren eerst allemaal kaartjes aangeschaft en postzegels gehaald. plus 2 leuke blikken van de zeeman. 1 voor de lege kaarten en een voor de aangekomen kaartjes.
alleen had ik allemaal dubbele kaarten gekocht omdat ik die zelf het leukst vind. maar lees net dus bij mijn adressen die ik aangevraagd heb dat ze ze allemaal liever niet hebben..![]()
heb ik weer..
maar toch maar een dubbele gepakt en meteen me excuses aangeboden.
er moest er een naar taiwan, finland, rusland, china ennnnnnn USA.
jeetje wat een tekst!maar ben ook zo enthousiast haha
haha die heb ik van de week ook gehad die zwaan uit wit ruslandquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:28 schreef DeLuna het volgende:
Ik kreeg vandaag voor de 3e (?) keer een kaartje uit Wit-Rusland. Eentje met een zwaan er op met de tekst "Fauna of Belarus" Ik had er al een in deze serie, wie weet of ik er nog meer krijg.
welkomquote:Op donderdag 8 maart 2012 19:24 schreef xXmadelonXx het volgende:
ook hier een nieuwe 'postcrosser'!!
ik heb het een aantal keer gezien bij mijn schoonmoeder en vond het iedere keer wel grappig.
nu ligt ze in het ziekenhuis en ben al 2 weekjes voor haar aan het schrijven.
dus zodoende heb ik zelf maar een accountje aangemaakt omdat ik het denk ik wel leuker
vind als er kaartjes speciaal aan mij op de mat liggen.
dus ben sinds gisteren officieel lid!![]()
heb gisteren eerst allemaal kaartjes aangeschaft en postzegels gehaald. plus 2 leuke blikken van de zeeman. 1 voor de lege kaarten en een voor de aangekomen kaartjes.
alleen had ik allemaal dubbele kaarten gekocht omdat ik die zelf het leukst vind. maar lees net dus bij mijn adressen die ik aangevraagd heb dat ze ze allemaal liever niet hebben..![]()
heb ik weer..
maar toch maar een dubbele gepakt en meteen me excuses aangeboden.
er moest er een naar taiwan, finland, rusland, china ennnnnnn USA.
jeetje wat een tekst!maar ben ook zo enthousiast haha
Joh geeft toch nietsquote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:01 schreef xXmadelonXx het volgende:
ik moet zeggen dat het wachten voor je eerste kaartje erg lang duur haha..
2 dagen zijn ze nu onderweg. had vandaag ook groeten uit holland kaarten gehaald.
dit keer wel gewoon ansichtkaarten..
Dat hou ik mezelf ook steeds voor, maar dat wil niet echt lukkenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:04 schreef Bos81 het volgende:
Ik probeer nu lekker door te trekken tot de 100 sent (nog 11 te gaan). Dan zet ik mijn stats even op 11 traveling en wacht dan echt tot die teller op 0 staat....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |