Ja klopt. Belgie krijg ik zelf overigens niet vaak. Pas 2 keer gehad. Maar misschien kijken ze ook wel naar de afstand. Eindhoven is natuurlijk niet ver van de Belgische grens. Sterker nog een kaart van mij naar Frankrijk heeft hemelsbreed minder km moeten afleggen dan mijn verste adres binnen Nederlandquote:Op woensdag 7 maart 2012 18:13 schreef searchanddestroy het volgende:
Als je tien kaarten kan versturen dan krijg je toch al gauw landen zoals België, Duitsland, Rusland, Oekraine, Polen, USA, Belarus, Taiwan, China... beetje die standaard landen dus. Als er dan ineens een totaal ander land verschijnt dan vind ik dat al gauw speciaal.
Zou ook kunnen hoor, grotere kans zelfsquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:02 schreef Jum het volgende:
@Bos: niet gewoon omdat er in Belgie minder postcrossers zijn?
Mijn laatst 8 kaarten waren naar: Wit-Rusland, Duitsland, Rusland, Canada, Taiwan, Polen, Litouwen en Ukraine.
Ik heb ook 2 pakketjes gehad. Wel 2 keer dezelfde 3, weet niet of dat standaard isquote:Op donderdag 8 maart 2012 16:21 schreef searchanddestroy het volgende:
edit: Ik kreeg vandaag ook die gratis Greenpeace kaartjes binnen, ze zijn errrg leuk!
ik denk dat je het best kan rekenen op een dag of 10 na het registreren van je eerste ontvangen kaart. Dat hangt af van het land van herkomst en wanneer de kaart is verstuurd. Kan natuurlijk eerder zijn, als je kaart uit bijvoorbeeld, Duiitsland of Zwitserland komt, maar ook langer als de kaart uit Australie of ZuidAmerika moet komen, wat je natuulijk niet weeetquote:Op donderdag 8 maart 2012 18:43 schreef VKV het volgende:
Ik hoop dat ik binnenkort ook m'n eerste kaart krijg...
Ben vandaag precies 10 dagen geregistreerdquote:Op donderdag 8 maart 2012 19:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
ik denk dat je het best kan rekenen op een dag of 10 na het registreren van je eerste ontvangen kaart. Dat hangt af van het land van herkomst en wanneer de kaart is verstuurd. Kan natuurlijk eerder zijn, als je kaart uit bijvoorbeeld, Duiitsland of Zwitserland komt, maar ook langer als de kaart uit Australie of ZuidAmerika moet komen, wat je natuulijk niet weeet
Hoi, welkom!quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:24 schreef xXmadelonXx het volgende:
ook hier een nieuwe 'postcrosser'!!
ik heb het een aantal keer gezien bij mijn schoonmoeder en vond het iedere keer wel grappig.
nu ligt ze in het ziekenhuis en ben al 2 weekjes voor haar aan het schrijven.
dus zodoende heb ik zelf maar een accountje aangemaakt omdat ik het denk ik wel leuker
vind als er kaartjes speciaal aan mij op de mat liggen.
dus ben sinds gisteren officieel lid!![]()
heb gisteren eerst allemaal kaartjes aangeschaft en postzegels gehaald. plus 2 leuke blikken van de zeeman. 1 voor de lege kaarten en een voor de aangekomen kaartjes.
alleen had ik allemaal dubbele kaarten gekocht omdat ik die zelf het leukst vind. maar lees net dus bij mijn adressen die ik aangevraagd heb dat ze ze allemaal liever niet hebben..![]()
heb ik weer..
maar toch maar een dubbele gepakt en meteen me excuses aangeboden.
er moest er een naar taiwan, finland, rusland, china ennnnnnn USA.
jeetje wat een tekst!maar ben ook zo enthousiast haha
haha die heb ik van de week ook gehad die zwaan uit wit ruslandquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:28 schreef DeLuna het volgende:
Ik kreeg vandaag voor de 3e (?) keer een kaartje uit Wit-Rusland. Eentje met een zwaan er op met de tekst "Fauna of Belarus" Ik had er al een in deze serie, wie weet of ik er nog meer krijg.
welkomquote:Op donderdag 8 maart 2012 19:24 schreef xXmadelonXx het volgende:
ook hier een nieuwe 'postcrosser'!!
ik heb het een aantal keer gezien bij mijn schoonmoeder en vond het iedere keer wel grappig.
nu ligt ze in het ziekenhuis en ben al 2 weekjes voor haar aan het schrijven.
dus zodoende heb ik zelf maar een accountje aangemaakt omdat ik het denk ik wel leuker
vind als er kaartjes speciaal aan mij op de mat liggen.
dus ben sinds gisteren officieel lid!![]()
heb gisteren eerst allemaal kaartjes aangeschaft en postzegels gehaald. plus 2 leuke blikken van de zeeman. 1 voor de lege kaarten en een voor de aangekomen kaartjes.
alleen had ik allemaal dubbele kaarten gekocht omdat ik die zelf het leukst vind. maar lees net dus bij mijn adressen die ik aangevraagd heb dat ze ze allemaal liever niet hebben..![]()
heb ik weer..
maar toch maar een dubbele gepakt en meteen me excuses aangeboden.
er moest er een naar taiwan, finland, rusland, china ennnnnnn USA.
jeetje wat een tekst!maar ben ook zo enthousiast haha
Joh geeft toch nietsquote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:01 schreef xXmadelonXx het volgende:
ik moet zeggen dat het wachten voor je eerste kaartje erg lang duur haha..
2 dagen zijn ze nu onderweg. had vandaag ook groeten uit holland kaarten gehaald.
dit keer wel gewoon ansichtkaarten..
Dat hou ik mezelf ook steeds voor, maar dat wil niet echt lukkenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:04 schreef Bos81 het volgende:
Ik probeer nu lekker door te trekken tot de 100 sent (nog 11 te gaan). Dan zet ik mijn stats even op 11 traveling en wacht dan echt tot die teller op 0 staat....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |