abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108830364
Als je tien kaarten kan versturen dan krijg je toch al gauw landen zoals België, Duitsland, Rusland, Oekraine, Polen, USA, Belarus, Taiwan, China... beetje die standaard landen dus. Als er dan ineens een totaal ander land verschijnt dan vind ik dat al gauw speciaal. :')
  Moderator woensdag 7 maart 2012 @ 18:27:00 #177
155227 crew  Guppy
dus
pi_108830829
Ik vind het ook leuk als ik een land krijg waar ik geweest ben, of naar toe wil
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  woensdag 7 maart 2012 @ 18:32:01 #178
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_108831000
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 18:13 schreef searchanddestroy het volgende:
Als je tien kaarten kan versturen dan krijg je toch al gauw landen zoals België, Duitsland, Rusland, Oekraine, Polen, USA, Belarus, Taiwan, China... beetje die standaard landen dus. Als er dan ineens een totaal ander land verschijnt dan vind ik dat al gauw speciaal. :')
Ja klopt. Belgie krijg ik zelf overigens niet vaak. Pas 2 keer gehad. Maar misschien kijken ze ook wel naar de afstand. Eindhoven is natuurlijk niet ver van de Belgische grens. Sterker nog een kaart van mij naar Frankrijk heeft hemelsbreed minder km moeten afleggen dan mijn verste adres binnen Nederland :D

Nu heb ik van minder grote landen kaarten onderweg naar Chili en Singapore.. :) :)
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_108835282
@Bos: niet gewoon omdat er in Belgie minder postcrossers zijn?

Mijn laatst 8 kaarten waren naar: Wit-Rusland, Duitsland, Rusland, Canada, Taiwan, Polen, Litouwen en Ukraine.
  woensdag 7 maart 2012 @ 20:36:05 #180
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_108837300
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 20:02 schreef Jum het volgende:
@Bos: niet gewoon omdat er in Belgie minder postcrossers zijn?

Mijn laatst 8 kaarten waren naar: Wit-Rusland, Duitsland, Rusland, Canada, Taiwan, Polen, Litouwen en Ukraine.
Zou ook kunnen hoor, grotere kans zelfs :@
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 8 maart 2012 @ 13:09:09 #181
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_108860682
zo jammer he, als men niets in t profiel heeft staan -O-

nog 5 kaarten van me zijn onderweg, waarvan eentje naar Rusland die nu 16 dagen onderweg is.
ben eens benieuwd hoelang de andere 3 naar Rusland erover doen

[ Bericht 36% gewijzigd door Ynske op 08-03-2012 13:22:00 ]
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_108862717
16 dgn Rusland is niet zo heel lang. Vaak doen ze er gewoon 3 weken over.
pi_108864788
Vangst voor vandaag;

Mijn tweede uit Argentinië, ik ben verwend O+

Uit Duitsland O+

Hele aparte (zelfgemaakte) uit Duitsland. Heeft er 30 dagen over gedaan.
pi_108866995
Die uit Duitsland is tof! O+ Ik kreeg er vandaag ook eentje uit Duitsland, die user was in Londen geweest en had daar kaartjes gekocht. Ze las toevallig op m'n profiel dat ik Engeland erg tof vind dus ze heeft me zo'n kaartje gestuurd. :-)

edit: Ik kreeg vandaag ook die gratis Greenpeace kaartjes binnen, ze zijn errrg leuk! O+
pi_108867125
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 16:21 schreef searchanddestroy het volgende:

edit: Ik kreeg vandaag ook die gratis Greenpeace kaartjes binnen, ze zijn errrg leuk! O+
Ik heb ook 2 pakketjes gehad. Wel 2 keer dezelfde 3, weet niet of dat standaard is :@
  donderdag 8 maart 2012 @ 18:43:58 #186
342418 VKV
Plausibel
pi_108872173
Ik hoop dat ik binnenkort ook m'n eerste kaart krijg... :)
pi_108873098
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 18:43 schreef VKV het volgende:
Ik hoop dat ik binnenkort ook m'n eerste kaart krijg... :)
ik denk dat je het best kan rekenen op een dag of 10 na het registreren van je eerste ontvangen kaart. Dat hangt af van het land van herkomst en wanneer de kaart is verstuurd. Kan natuurlijk eerder zijn, als je kaart uit bijvoorbeeld, Duiitsland of Zwitserland komt, maar ook langer als de kaart uit Australie of ZuidAmerika moet komen, wat je natuulijk niet weeet
  donderdag 8 maart 2012 @ 19:19:20 #188
342418 VKV
Plausibel
pi_108873408
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 19:11 schreef Bos81 het volgende:

[..]

ik denk dat je het best kan rekenen op een dag of 10 na het registreren van je eerste ontvangen kaart. Dat hangt af van het land van herkomst en wanneer de kaart is verstuurd. Kan natuurlijk eerder zijn, als je kaart uit bijvoorbeeld, Duiitsland of Zwitserland komt, maar ook langer als de kaart uit Australie of ZuidAmerika moet komen, wat je natuulijk niet weeet
Ben vandaag precies 10 dagen geregistreerd :P Heb nu 9 kaarten de deur uit, morgen weer even naar de Bruna om een nieuwe lading kaarten en postzegels in te slaan :)
  donderdag 8 maart 2012 @ 19:19:34 #189
342418 VKV
Plausibel
pi_108873416
-dubbel-
pi_108873625
ook hier een nieuwe 'postcrosser'!!

ik heb het een aantal keer gezien bij mijn schoonmoeder en vond het iedere keer wel grappig.
nu ligt ze in het ziekenhuis en ben al 2 weekjes voor haar aan het schrijven.
dus zodoende heb ik zelf maar een accountje aangemaakt omdat ik het denk ik wel leuker
vind als er kaartjes speciaal aan mij op de mat liggen.
dus ben sinds gisteren officieel lid! :W

heb gisteren eerst allemaal kaartjes aangeschaft en postzegels gehaald. plus 2 leuke blikken van de zeeman. 1 voor de lege kaarten en een voor de aangekomen kaartjes.
alleen had ik allemaal dubbele kaarten gekocht omdat ik die zelf het leukst vind. maar lees net dus bij mijn adressen die ik aangevraagd heb dat ze ze allemaal liever niet hebben.. ;(
heb ik weer..
maar toch maar een dubbele gepakt en meteen me excuses aangeboden.
er moest er een naar taiwan, finland, rusland, china ennnnnnn USA.

jeetje wat een tekst! o|O maar ben ook zo enthousiast haha :P
pi_108876562
Ik had tien kaartjes gekocht en 1 velletje Wereld + Europa postzegels en was zo'n 14 euro kwijt. Ik wil nu weer gewoon wachten tot alle kaartjes geregistreerd zijn, zo valt 't qua kosten nog een beetje mee. :)
pi_108882671
quote:
14s.gif Op donderdag 8 maart 2012 19:24 schreef xXmadelonXx het volgende:

ik heb het een aantal keer gezien bij mijn schoonmoeder en vond het iedere keer wel grappig.
dus zodoende heb ik zelf maar een accountje aangemaakt omdat ik het denk ik wel leuker

heb gisteren eerst allemaal kaartjes aangeschaft en postzegels gehaald. plus 2 leuke blikken van de zeeman. 1 voor de lege kaarten en een voor de aangekomen kaartjes.
alleen had ik allemaal dubbele kaarten gekocht omdat ik die zelf het leukst vind. maar lees net dus bij mijn adressen die ik aangevraagd heb dat ze ze allemaal liever niet hebben.. ;(
heb ik weer..

Hoi, welkom! :*

Volgende keer zo'n dubbel kaartje doormidden knippen, paar lijntjes tekenen en voilà, iedereen blij ;)
Heb ik zelf ook wel een paar keer gedaan, geen commentaar op gehad.
  Redactie Sport donderdag 8 maart 2012 @ 22:28:59 #193
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_108884459
Ik kreeg vandaag voor de 3e (?) keer een kaartje uit Wit-Rusland. Eentje met een zwaan er op met de tekst "Fauna of Belarus" Ik had er al een in deze serie, wie weet of ik er nog meer krijg. _O_
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_108885716
ja oh sorry ik bedoelde eigenlijk van welk speciaal land wil je graag een kaart. Maar heb net gezien dat er idd, wel heel veel speciale landen zijn!

ja ynske een leeg profiel is echt vervelend, had er pas ook 1 getrokken die persoon had ook maar 1 kaart verstuurd, en was een maand lang al niet online geweest. Maar ze heeft de kaart gister geregistreerd dus ik was helemaal blij

mijn frustratie ligt nog steeds in de nederlandse kaart die is nu bijna een maand onderweg..tegelijk op de post gegaan met andere kaarten die zijn wel aangekomen.

@poesopstokje, die uit argentie is leuk zeg!

madelon welkom!!
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 22:28 schreef DeLuna het volgende:
Ik kreeg vandaag voor de 3e (?) keer een kaartje uit Wit-Rusland. Eentje met een zwaan er op met de tekst "Fauna of Belarus" Ik had er al een in deze serie, wie weet of ik er nog meer krijg. _O_
haha die heb ik van de week ook gehad die zwaan uit wit rusland
pi_108885949
quote:
14s.gif Op donderdag 8 maart 2012 19:24 schreef xXmadelonXx het volgende:

heb ik weer..

welkom

Als je een beetje handig bent kun je van die dubbele kaarten, een enkele maken.. Gewoon netjes in de rand knippen ;)
pi_108900624
Holy sh*t! Worden er zomaar 5 kaarten binnen 3 dagen geregistreerd.. Heel mijn stats uit verband :P

42 sent, 34 received

[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 09-03-2012 12:29:35 ]
pi_108910110
ik moet zeggen dat het wachten voor je eerste kaartje erg lang duur haha..
2 dagen zijn ze nu onderweg. had vandaag ook groeten uit holland kaarten gehaald.
dit keer wel gewoon ansichtkaarten.. :')
  vrijdag 9 maart 2012 @ 17:04:44 #198
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_108910234
Ik probeer nu lekker door te trekken tot de 100 sent (nog 11 te gaan). Dan zet ik mijn stats even op 11 traveling en wacht dan echt tot die teller op 0 staat....
pi_108910925
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 17:01 schreef xXmadelonXx het volgende:
ik moet zeggen dat het wachten voor je eerste kaartje erg lang duur haha..
2 dagen zijn ze nu onderweg. had vandaag ook groeten uit holland kaarten gehaald.
dit keer wel gewoon ansichtkaarten.. :')
Joh geeft toch niets ;) Zoals we al zeiden, die dubbele kun je gewoon netjes doorknippen, kun je ze lsnog sturen ;)
En inderdaad, het kan soms langs duren. Maar als je er eenmaal inzit krijg je zo de een na de ander!

quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 17:04 schreef Bos81 het volgende:
Ik probeer nu lekker door te trekken tot de 100 sent (nog 11 te gaan). Dan zet ik mijn stats even op 11 traveling en wacht dan echt tot die teller op 0 staat....
Dat hou ik mezelf ook steeds voor, maar dat wil niet echt lukken :') Zojuist weer 5 aangevraagd, zit weer op 9/9
  Moderator vrijdag 9 maart 2012 @ 22:42:49 #200
155227 crew  Guppy
dus
pi_108924440
Ik heb een ontvanger in Duitsland maar eens een berichtje gestuurd, want mijn kaart naar haar is expired. Eens vragen of ze m misschien per ongeluk vergeten is. Kan gebeuren.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')