Hahaha, jij lult ook maar wat raak. Straks gaat het misschien weer goed met de PvdA. Wil jij dat? Jij bent toch anti alles wat ook maar iets met links van doen heeft?quote:Op maandag 20 februari 2012 15:36 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ja, jammer dat ie gaat.
Maar de SP zou iemand als hem wel kunnen gebruiken.
Ik zou graag zien dat Job het goede werk wat ie bij de PvdA gedaan heeft bij de SP voortzet.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:39 schreef Big-Ern het volgende:
[..]
Hahaha, jij lult ook maar wat raak. Straks gaat het misschien weer goed met de PvdA. Wil jij dat? Jij bent toch anti alles wat ook maar iets met links van doen heeft?
Hij zegt toch dat hij het jammer vindt dat Job Cohen gaat (en dat daarmee de PvdA weer een kans op herstel heeft)?quote:Op maandag 20 februari 2012 15:39 schreef Big-Ern het volgende:
[..]
Hahaha, jij lult ook maar wat raak. Straks gaat het misschien weer goed met de PvdA. Wil jij dat? Jij bent toch anti alles wat ook maar iets met links van doen heeft?
Troost je.Dat zit er voorlopig niet in.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:39 schreef Big-Ern het volgende:
[..]
Hahaha, jij lult ook maar wat raak. Straks gaat het misschien weer goed met de PvdA.
Thee drinken?quote:Op maandag 20 februari 2012 15:42 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik zou graag zien dat Job het goede werk wat ie bij de PvdA gedaan heeft bij de SP voortzet.
Er is wel plek voor de PvdA. De jonge garde moet naar voren geschoven worden om zich vervolgens te verwijderen van de SP en zich veel meer progressief durft te profileren. Er is ruimte voor progressief links, ondanks dat GL het slecht doet.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:42 schreef Fockker het volgende:
[..]
Troost je.Dat zit er voorlopig niet in.
Dus jij vindt Roemer (van de SP), die wel succes heeft, een onfatsoenlijke man? Klinkt wel erg simpel.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:18 schreef Disana het volgende:
'Het onfatsoen heeft gewonnen van het fatsoen.'
Zo zie ik dat ook.
Juist niet want hij stuurde Cohen en nu is wel duidelijk geworden dat zijn werkwijze niet werkt.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:23 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik vind Samsom persoonlijk niks, maar hij zou wel de beste man voor de functie zijn denk ik. Jong, enthousiast, welbespraakt en bevlogen. Dat is wat de PvdA nodig heeft...
Ik vind Roemer een bijzonder aardige vent, zou graag eens een biertje met hem drinken. Dan kan ik hem precies vertellen waar hij met zijn politieke overtuiging de plank zo mis gaat. Ik ben zeker dat we would agree to disagreequote:Op maandag 20 februari 2012 15:47 schreef rsfxrs020 het volgende:
[..]
Dus jij vindt Roemer (van de SP), die wel succes heeft, een onfatsoenlijke man? Klinkt wel erg simpel.
Eva zegt het goed, Wilders bepaald de agenda van Pechtold.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:39 schreef Fockker het volgende:
[..]
Heb je het gezien?
http://www.dossierdenhaag(...)partelt-bij-Eva.html
Eva maakte hem af!
Jij houdt meer van boekverbrandingen?quote:
Ik zou bij Jeroen Dijsselbloem graag een driedubbelequote:Op maandag 20 februari 2012 15:16 schreef naatje_1 het volgende:
Nebahat Albayrak![]()
Ronald Plasterk![]()
Mariëtte Hamer![]()
Jeroen Dijsselbloem![]()
Diederik Samsom![]()
Frans Timmermans![]()
Zou best kunnen, maar er zitten natuurlijk meer dan alleen journalisten in de zaal.quote:
Ik heb daar de nodige discussies over gehad met mijn vader. Uiteindelijk zag mijn vader ook in dat Cohen een goede bestuurder is, maar dat hij als oppositieleider niet genoeg streetwise is.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:34 schreef Verbal het volgende:
Erg sneu. Uiterst integer mens, goed bestuurder, maar niet de straatvechter die je moet zijn om in de Tweede Kamer smoel te geven aan de PvdA-fractie.
V.
Die is ondertussen al afgelopen.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Waar is de persconferentie te zien?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |