Timmermans is een goede, maar botert niet zo met Spekman vrees is.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:16 schreef naatje_1 het volgende:
Nebahat Albayrak![]()
Ronald Plasterk![]()
Mariëtte Hamer![]()
Jeroen Dijsselbloem![]()
Diederik Samsom![]()
Frans Timmermans
quote:Op maandag 20 februari 2012 15:18 schreef Disana het volgende:
'Het onfatsoen heeft gewonnen van het fatsoen.'
Zo zie ik dat ook.
Da's nog een broekie joh, die wordt afgeslacht in de debatten.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:25 schreef lezzer het volgende:
Ik heb de naam van Martijn van Dam ook wel eens horen vallen als kandidaat. Misschien een beetje jong, maar die gast gaat wel als een komeet.
De man is natuurlijk niet geschikt voor zo'n rol. Inhoudelijk zal er weinig mis zijn, maar hij mist de welbespraaktheid en het charisma van een leider. Dat heb je of je hebt het niet. Hij had het niet. Hij had er nooit in moeten stappen en het bestuur heeft een verkeerde keuze gemaakt.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:18 schreef Disana het volgende:
'Het onfatsoen heeft gewonnen van het fatsoen.'
Zo zie ik dat ook.
Ik vind niet echt dat Pechtold dat kan hoor.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:29 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik vind het ook te flauw om hier fatsoen versus onfatsoen van te maken. Cohen was al een stuk beter uit de verf gekomen als hij vol vuur zijn standpunten had kunnen verkopen. Dat heeft niets met fatsoen te maken en alles met politieke vaardigheden.
Een Bos, Halsema, Pechtold kunnen dat wel. En echt niet omdat ze minder fatsoenlijk zijn dan Cohen hoor.
Persconferentie is om 16:30quote:Op maandag 20 februari 2012 14:33 schreef Mestras het volgende:
[..]twitter:fritswester twitterde op maandag 20-02-2012 om 14:31:46Job Cohen treedt vandaag af. Vanmiddag perconferentie reageer retweet
Bron: NRC
En meer. Hij is een leider en weet de boodschap te verkopen. Je ziet en hoort hem ook veel meer. Maar het kan snel gaan als ze nu iemand weten te krijgen die wel dat is wat Cohen nooit is geweest. Kijk maar naar de SP eerst met Agnes Kant en later met Roemer.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:30 schreef naatje_1 het volgende:
Ik wil niet veel zeggen, maar Roemer heeft ook fatsoen.
Dat zou een vreemde zet zijn.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:30 schreef Fockker het volgende:
[..]
Persconferentie is om 16:30
Ik denk dat Spekman opvolgt!
Precies.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:32 schreef Big-Ern het volgende:
[..]
En meer. Hij is een leider en weet de boodschap te verkopen. Je ziet en hoort hem ook veel meer. Maar het kan snel gaan als ze nu iemand weten te krijgen die wel dat is wat Cohen nooit is geweest. Kijk maar naar de SP eerst met Agnes Kant en later met Roemer.
Onwaarschijnlijk idd, die is net 3 dagen voorzitter.quote:
Hij kan het wel. Maar is een populistische drol. Ouwehoeren over anderen en het zelf ook doenquote:Op maandag 20 februari 2012 15:30 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ik vind niet echt dat Pechtold dat kan hoor.
quote:Op maandag 20 februari 2012 15:30 schreef Fockker het volgende:
[..]
Persconferentie is om 16:30
Ik denk dat Spekman opvolgt!
Ik denk dat Cohen best wel een aantal kwaliteiten heeft die als fractie-voorzitter en zeker als premier heel goed werken, alleen niet in het huidige klimaat. Denk dat daar op gedoeld wordt.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:29 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik vind het ook te flauw om hier fatsoen versus onfatsoen van te maken. Cohen was al een stuk beter uit de verf gekomen als hij vol vuur zijn standpunten had kunnen verkopen. Dat heeft niets met fatsoen te maken en alles met politieke vaardigheden.
Een Bos, Halsema, Pechtold kunnen dat wel. En echt niet omdat ze minder fatsoenlijk zijn dan Cohen hoor.
Ach de SP heeft een communistische prol en de PVV een populistische Trolquote:Op maandag 20 februari 2012 15:34 schreef Fockker het volgende:
[..]
Hij kan het wel. Maar is een populistische drol. Ouwehoeren over anderen en het zelf ook doen
Dat vind jij jammer?quote:Op maandag 20 februari 2012 15:33 schreef Pietverdriet het volgende:
Maar evengoed jammer dat Job GoHen gaat, niemand kon de PvdA beter het graf in krijgen dan hij
In dit geval zeggen plaatjes dat je geen verdere argumentatie hebt. Kortom. NAAITJE!quote:
Ja, jammer dat ie gaat.quote:
Heb je het gezien?quote:Op maandag 20 februari 2012 15:35 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ach de SP heeft een communistische prol en de PVV een populistische Trol
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |