twitter:fritswester twitterde op maandag 20-02-2012 om 14:31:46Job Cohen treedt vandaag af. Vanmiddag perconferentie reageer retweet
Bron: NRCquote:Cohen weg als fractieleider PvdA
door Marije Willems
Binnenland
Job Cohen treedt vanmiddag af als fractievoorzitter van de Partij van de Arbeid. Dat maken diverse media zojuist bekend.
De persconferentie waarin Cohen een toelichting geeft op zijn besluit wordt om 16.30 uur verwacht.
twitter:fritswester twitterde op maandag 20-02-2012 om 14:31:46Job Cohen treedt vandaag af. Vanmiddag perconferentie reageer retweet
Hij naar Nijmegen en Dijksma volgt 'm opquote:Op maandag 20 februari 2012 14:38 schreef Boze_Appel het volgende:
Gaat ie nu weer burgemeester worden?
Waarom nu pas is een betere vraag...quote:
quote:Op maandag 20 februari 2012 14:39 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Waarom nu pas is een betere vraag...
Spekman?quote:Op maandag 20 februari 2012 14:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Ben benieuwd wie er nu naar voren geschoven wordt als mogelijke opvolger
Diederikje.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Asscher, gok ik.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:43 schreef Ajacied422 het volgende:
En niet erg waarschijnlijk.quote:
Inderdaad, zetels erbij, alles.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:46 schreef eriksd het volgende:
Maar wat nu? Zometeen komt er wellicht een capabel iemand?
Ze gaan straks eerst lekker herbronnen. Ik zet btw in op een totale onbekende.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Uiteraardquote:Op maandag 20 februari 2012 14:46 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Klopt, maar hoop hebben mag altijd toch?
Godver!quote:Op maandag 20 februari 2012 14:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Inderdaad, zetels erbij, alles.
De PvdA blijft maar terugkomen. Nagel aan mijn doodskist.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:49 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Geloof je het zelf? Heel die partij is stoffig.
Moet het per se een Kamerlid zijn? Want dan wordt het Asscher niet inderdaad, tenzij hij hoog staat op de kieslijst, maar dat lijkt me onwaarschijnlijk.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:48 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Maar zit die wel in de Kamer?
scenario Asscher is natuurlijk een tijdelijke opvolger in de Kamer die bij de volgende verkiezingen plaatsmaakt voor de lijsttrekker.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:48 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Niet dus, dus dat lijkt mij uitgesloten tenzij Cohen ook zijn Kamerzetel opgeeft.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:48 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
In de tussentijd heeft de PvdA dan een vrij kleurloos profiel, dat lijkt me ook weer geen ideale situatie.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Moet het per se een Kamerlid zijn? Want dan wordt het Asscher niet inderdaad, tenzij hij hoog staat op de kieslijst, maar dat lijkt me onwaarschijnlijk.
Dan krijgen we een kleurloze tussenpaus. Een Timmermans ofzo, waarna ze een nieuwe speler naar voren schuiven op het moment van verkiezingen.
Hij geeft zn zetel op, las ik net.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:50 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Niet dus, dus dat lijkt mij uitgesloten tenzij Cohen ook zijn Kamerzetel opgeeft.
Maar wat is het alternatief als je naar de Kamerfractie kijkt? Samsom? Lijkt me niet.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:51 schreef Reya het volgende:
[..]
In de tussentijd heeft de PvdA dan een vrij kleurloos profiel, dat lijkt me ook weer geen ideale situatie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |