Met de inlogbonus op 200% rij je zo 400,000 bijelkaar in 3:30 minuten op de High Speed Ring in een 400PP race.quote:Op woensdag 14 november 2012 07:37 schreef Schunckelstar het volgende:
om geld en auto's te verdienen![]()
verschrikkelijk saai wel...
gelukkig stelt het niks voor en hoef je alleen maar te starten met een betere wagen en kan ik daarna gewoon tv gaan kijken en een beetje fok!ken
Waarom zoveel moeite doen voor al die auto's? Dan heb je ze allemaal, en dan? Een trophy erbij? Jongens, zoek een leuke community op met races en regels die naar jullie persoonlijke stijl zijn en ga verdikkie toch racen... Auto's verzamelen is iets voor rijke yuppen die per jaar maximaal 100km rijden per autoquote:Op maandag 26 november 2012 19:17 schreef mar456 het volgende:
Hoe weet ik in welke lijst ik zit met die UCD? Of moet ik dan gaan kijken welke auto's er bij mij staan en dan gaan zoeken?
volgens mij heeft de installatie 8 nodig, weet alleen niet of er dan nog ruimte is voor DLCquote:Op maandag 26 november 2012 19:13 schreef Auti het volgende:
Heeft zo'n nieuwe PS3 met 12GB genoeg ruimte voor alleen GT5?
Mijn doel is niet alle auto's krijgen als je dat soms denktquote:Op maandag 26 november 2012 19:40 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Waarom zoveel moeite doen voor al die auto's? Dan heb je ze allemaal, en dan? Een trophy erbij? Jongens, zoek een leuke community op met races en regels die naar jullie persoonlijke stijl zijn en ga verdikkie toch racen... Auto's verzamelen is iets voor rijke yuppen die per jaar maximaal 100km rijden per auto
Ja af en toe koop ik ook wel weer eens een auto er bij, maar kom ik de DeLorean bijv. weer tegen, dan koop ik er weer één, ik heb er nu een stuk of 4, waarvan er 2 mishandeld en getuned zijn, de anderen zijn nog in originele staat(maar wel de olie ververst).
Dan ga ik toch maar voor save en de GT5 + Uncharted3 pack kopen, die heeft 500GB.quote:Op maandag 26 november 2012 19:48 schreef n8n het volgende:
[..]
volgens mij heeft de installatie 8 nodig, weet alleen niet of er dan nog ruimte is voor DLC
Inderdaad, ik vind 12GB net iets te krap allemaal.. je wilt toch ook wat screenshots/replay's saven en DLC.quote:Op dinsdag 27 november 2012 10:32 schreef Meike26 het volgende:
Heeeel verstandige keus !!![]()
Kan je tenminste nog af en toe een demo downloaden of iets, met die 12GB versie kan je eigenlijk niets. Voldoende om GT5 mee te spelen, maar meer ook niet.
Uncharted is ook baas. Zag dat pack met mn huisgenoot leek wel voor ons gemaaktquote:Op dinsdag 27 november 2012 10:30 schreef Auti het volgende:
[..]
Dan ga ik toch maar voor save en de GT5 + Uncharted3 pack kopen, die heeft 500GB.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
Ik ben er wel voor in. Maar woensdagavond 5 december lijkt me niet de meest handige avondquote:Op dinsdag 27 november 2012 10:15 schreef Meike26 het volgende:
Gister-avond even weer wat seasonal-events gereden. Ik heb mij enorm vermaakt met een oude Honda CRX, 410 prestatie punten tegen 420 pp van de tegenstanders in het jaren 80 festival ! Dat zijn geen makkelijke races, maar dat zijn tegelijkertijd dus wel de leukste.
Volgende week woensdagavond iemand in voor een paar korte races ?
- Cup races met bijv. de VW Lupo, Seat Ibiza of Honda CRX
- Cup race met bijvoorbeeld de Mazda MX5 TC (DLC auto).
- Roulette races.
?
Alle races zijn maximaal 5 rondes lang, zodat je elk moment kan binnenvallen. Vanaf circa 20:00.
quote:Op dinsdag 27 november 2012 12:57 schreef n8n het volgende:
[..]
Uncharted is ook baas. Zag dat pack met mn huisgenoot leek wel voor ons gemaaktIs wel een goed spelletje ja, maar ik heb de PS3 eigenlijk alleen voor GT5 (heb ik eerder gehad maar alles verkocht toen ik het ff zat was en er ook dat gezeik was dat het netwerk plat lag). Ik mis GT5 heel erg dus toch maar weer gekocht, voor andere spelletjes heb ik een PC.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uncharted zal ik ook wel gaan spelen maar vooral GT5, heb ook enorm veel zin in om opnieuw te beginnen.![]()
Een PS3 12GB met GT5 zou op 230 euro uitkomen.. nu heb ik voor 60 euro meer Uncharted3 en 500GB ruimte. Ik denk die ruimte wel nodig te hebben, is het niet nu dan wel in de toekomst.-weg-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |