abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119190352
om geld en auto's te verdienen :P
verschrikkelijk saai wel...
gelukkig stelt het niks voor en hoef je alleen maar te starten met een betere wagen en kan ik daarna gewoon tv gaan kijken en een beetje fok!ken :')
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_119201257
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 07:37 schreef Schunckelstar het volgende:
om geld en auto's te verdienen :P
verschrikkelijk saai wel...
gelukkig stelt het niks voor en hoef je alleen maar te starten met een betere wagen en kan ik daarna gewoon tv gaan kijken en een beetje fok!ken :')
Met de inlogbonus op 200% rij je zo 400,000 bijelkaar in 3:30 minuten op de High Speed Ring in een 400PP race.
pi_119248798
Ik heb inmiddels meer dan 900 verschillende auto's maar ik krijg steeds minder auto's in de occasion die ik nog niet heb! Ik wil heel graag de Sauber C9 maar die heb ik nog niet gezien en de Chaparral 2D kon ik wel kopen maar ik had toen net de Chaparral 2J gekocht en niet genoeg credits voor de 2D.
pi_119252165
Ik moet nog 1 (!) auto uit de UCD, de Mitsubishi CZ-3 Tarmac '01. Hij is tot nu toe 2x langs gekomen op ML1 die ik heb in de UCD, en ik heb hem de laatste keer gemist! :(

Probeer hem nu al een paar dagen te traden met iemand maar het gaat super langzaam...

De een na laatste auto die ik heb gekocht is de Sauber C9 toevallig ook! Die was pas op dag 2200 voor de tweede keer in de UCD gekomen en het bizarre is dat er dan 2 op één dag komen... :D Heb ze ook allebei gekocht, en kan hem helaas niet giften aan je Nober, want hij is > 1 miljoen credits waard, ook zo'n stom iets...
Jack does it in real time...
pi_119252373
"Op ML1 die ik heb in de UCD", vertaling?

Ik zit ook al in de 2200 racedagen maar ik heb nog geen C9 gezien.

Hoeveel races moet je starten en weer afsluiten voor één racedag? 2? 3?

Ik heb trouwens ook een auto dubbel, de X2010 S. Vettel, twee keer vrijgespeeld eerst via die challenge en daarna bij het behalen van niveau 35 in de B Spec.

[ Bericht 27% gewijzigd door Nober op 15-11-2012 20:50:58 ]
pi_119252924
Zie dit topic voor de uitgebreide beschrijving: http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=134403

In het kort:

Elke keer dat je een race laadt komen er 6 nieuwe auto's in de Used Car Dealership (UCD), dus 5 keer een race laden en je hebt een compleet nieuwe 'UCD'. Elke keer laden is een 'dag' voorbij laten gaan, dus elke 5 dagen een compleet nieuwe UCD.

De UCD is niet random, maar ververst volgens twee vaste patronen: master list 1 of master list 2 (ML1 / ML2). Het is wel random op welke lijst je komt, dit heeft gewoon met het serienummer van je PS3 te maken of zo...

De helden van GTPlanet zijn op een gegeven moment op gaan schrijven welke auto's wanneer voorbij komen, zie deze Google Doc met een beschrijving van ML1 en ML2:

https://docs.google.com/f(...)me&layout=list&pli=1

Niemand weet nog of deze lijsten eindigen en niet elke lijst is al helemaal compleet. Het kan zijn dat je voorbij een stuk bent wat nog niet 'gelogged' is. Je moet dus even opzoeken waar je in deze lijsten bent (welke dag), dan kan je vervolgens goed inschatten wanneer een bepaalde auto komt (ik had even een Excel-sheetje extra geklust ervoor, maar je kan ook handmatig op de naam zoeken).

Zo duidelijker? :P Het is in ieder geval een van de meest idiote dingen van Gran Turismo, dat je tientallen dagen moet skippen om je laatste auto's te kunnen kopen... :D
pi_119278794
Ik weet nu in ieder geval wanneer die UCD nieuwe auto's geeft, ik heb nu 965 verschillende auto's en er zijn er 1086 volgens deze lijst.
pi_119370523
Zit bijna op 2500 dagen en nog steeds geen Sauber Mercedes C9 gezien heb inmiddels wel de Chaparral 2D gekocht.
pi_119472175
Heb inmiddels 1017 auto's en ik kan er nog 28 kopen in de showroom dus er zouden er nog 31 moeten verschijnen bij de UCD. Ik heb die DLC3 niet en als ik goed geteld heb zitten daar 10 auto's bij die ik dus niet kan kopen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Nober op 22-11-2012 18:21:33 ]
pi_119509903
Nieuwe online showroom:

Lotus Europa Special '71 Cr.38,470
Lotus Elise '00 Cr.41,060
Lotus Espirt Turbo HC '87 Cr.48,550
Lotus Elise 111S '03 Cr.51,680
Lotus Elise Type 72 '01 Cr.52,470
Lotus Elan S1 '62 Cr.57,710
Lotus Elise Sport 190 '98 Cr.65,270
Lotus Carlton '90 Cr.81,490
Lotus Espirt V8 GT '98 Cr.97,430
Lotus Espirt V8 SE '98 Cr.116,870
Lotus Espirt Sport 350 '00 Cr.126,240
Lotus Elise 111R '04 Cr.54,400
Lotus Espirt V8 '02 Cr.116,520
Lamborghini Countach 25th Annaversary '88 Cr.182,000
Lamborghini Countach LP400 '74 Cr.216,600
Ford SVT F-150 Lightning '03 Cr.35,050
Mercedes Benz 190 E 2.5-1.6 Evolution II Touring Car '92 Cr.1,500,000
Gran Turismo Formula Gran Turismo Cr.5,000,000
pi_119647790
Heeft zo'n nieuwe PS3 met 12GB genoeg ruimte voor alleen GT5?
-weg-
  maandag 26 november 2012 @ 19:17:22 #212
357211 mar456
Is fan van Chloë Grace Moretz
pi_119647944
Hoe weet ik in welke lijst ik zit met die UCD? Of moet ik dan gaan kijken welke auto's er bij mij staan en dan gaan zoeken?
Is trouwens ook fan van Taylor Swift
pi_119648496
Eigenlijk wel raar, volgende week is GT5 alweer 2 jaar oud, we hebben zo lang op dit spel gewacht en ik moet toch wel zeggen dat het het wachten meer dan waar heeft gemaakt, enorm veel plezier gehad in het offline gebeuren, ongelovelijke lol gehad en mooie online races gereden !
pi_119648858
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 19:17 schreef mar456 het volgende:
Hoe weet ik in welke lijst ik zit met die UCD? Of moet ik dan gaan kijken welke auto's er bij mij staan en dan gaan zoeken?
Waarom zoveel moeite doen voor al die auto's? Dan heb je ze allemaal, en dan? Een trophy erbij? Jongens, zoek een leuke community op met races en regels die naar jullie persoonlijke stijl zijn en ga verdikkie toch racen... Auto's verzamelen is iets voor rijke yuppen die per jaar maximaal 100km rijden per auto ;)

Ja af en toe koop ik ook wel weer eens een auto er bij, maar kom ik de DeLorean bijv. weer tegen, dan koop ik er weer één, ik heb er nu een stuk of 4, waarvan er 2 mishandeld en getuned zijn, de anderen zijn nog in originele staat(maar wel de olie ververst).
  maandag 26 november 2012 @ 19:48:17 #215
230788 n8n
Pragmatisch
pi_119649187
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 19:13 schreef Auti het volgende:
Heeft zo'n nieuwe PS3 met 12GB genoeg ruimte voor alleen GT5?
volgens mij heeft de installatie 8 nodig, weet alleen niet of er dan nog ruimte is voor DLC
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
  maandag 26 november 2012 @ 20:05:51 #216
357211 mar456
pi_119650054
quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2012 19:40 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Waarom zoveel moeite doen voor al die auto's? Dan heb je ze allemaal, en dan? Een trophy erbij? Jongens, zoek een leuke community op met races en regels die naar jullie persoonlijke stijl zijn en ga verdikkie toch racen... Auto's verzamelen is iets voor rijke yuppen die per jaar maximaal 100km rijden per auto ;)

Ja af en toe koop ik ook wel weer eens een auto er bij, maar kom ik de DeLorean bijv. weer tegen, dan koop ik er weer één, ik heb er nu een stuk of 4, waarvan er 2 mishandeld en getuned zijn, de anderen zijn nog in originele staat(maar wel de olie ververst).
Mijn doel is niet alle auto's krijgen als je dat soms denkt :P.

Ik wil meer af en toe een auto bijvoorbeeld voor een race en dan zou ik wel willen weten wanneer ik die kans krijg om hem te kopen.
pi_119666494
Gister-avond even weer wat seasonal-events gereden. Ik heb mij enorm vermaakt met een oude Honda CRX, 410 prestatie punten tegen 420 pp van de tegenstanders in het jaren 80 festival ! Dat zijn geen makkelijke races, maar dat zijn tegelijkertijd dus wel de leukste. :Y

Volgende week woensdagavond iemand in voor een paar korte races ?
- Cup races met bijv. de VW Lupo, Seat Ibiza of Honda CRX
- Cup race met bijvoorbeeld de Mazda MX5 TC (DLC auto).
- Roulette races.

?

Alle races zijn maximaal 5 rondes lang, zodat je elk moment kan binnenvallen. Vanaf circa 20:00.
pi_119666842
quote:
7s.gif Op maandag 26 november 2012 19:48 schreef n8n het volgende:

[..]

volgens mij heeft de installatie 8 nodig, weet alleen niet of er dan nog ruimte is voor DLC
Dan ga ik toch maar voor save en de GT5 + Uncharted3 pack kopen, die heeft 500GB.
-weg-
pi_119666899
Heeeel verstandige keus !! ^O^

Kan je tenminste nog af en toe een demo downloaden of iets, met die 12GB versie kan je eigenlijk niets. Voldoende om GT5 mee te spelen, maar meer ook niet.
pi_119667033
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 10:32 schreef Meike26 het volgende:
Heeeel verstandige keus !! ^O^

Kan je tenminste nog af en toe een demo downloaden of iets, met die 12GB versie kan je eigenlijk niets. Voldoende om GT5 mee te spelen, maar meer ook niet.
Inderdaad, ik vind 12GB net iets te krap allemaal.. je wilt toch ook wat screenshots/replay's saven en DLC.
-weg-
  dinsdag 27 november 2012 @ 12:57:01 #221
230788 n8n
Pragmatisch
pi_119670459
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 10:30 schreef Auti het volgende:

[..]

Dan ga ik toch maar voor save en de GT5 + Uncharted3 pack kopen, die heeft 500GB.
Uncharted is ook baas. Zag dat pack met mn huisgenoot leek wel voor ons gemaakt

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 27 november 2012 @ 13:01:35 #222
277865 Sejt
Ondertitel
pi_119670585
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 10:15 schreef Meike26 het volgende:
Gister-avond even weer wat seasonal-events gereden. Ik heb mij enorm vermaakt met een oude Honda CRX, 410 prestatie punten tegen 420 pp van de tegenstanders in het jaren 80 festival ! Dat zijn geen makkelijke races, maar dat zijn tegelijkertijd dus wel de leukste. :Y

Volgende week woensdagavond iemand in voor een paar korte races ?
- Cup races met bijv. de VW Lupo, Seat Ibiza of Honda CRX
- Cup race met bijvoorbeeld de Mazda MX5 TC (DLC auto).
- Roulette races.

?

Alle races zijn maximaal 5 rondes lang, zodat je elk moment kan binnenvallen. Vanaf circa 20:00.
Ik ben er wel voor in. Maar woensdagavond 5 december lijkt me niet de meest handige avond ;) Ik vier het niet, maar misschien anderen wel.
I love my mispoken words.
pi_119671282
Oh crap... ja en anderen vieren het op 4 december...en weer anderen op 6 december... }:|

Maandag-avond 3 december dan maar doen ? ;)
pi_119671622
Hehe, het auto's verzamelen is op een gegeven moment wel leuk, zeker als je ongeveer alle races al gedaan hebt...

En vandaag is een heugelijke dag, want ik heb nu alle standard cars! _O_

De enige premium die ik nog moet is de X2010 Prototype, maar die kan je alleen winnen...dus verder heb ik elke auto in het spel nu minimaal 1x, hoera! *O*

Laatst ook een paar races online gedaan en tsja, ik vind het wel ok, maar toch een beetje brakkig. Vooral het feit dat als anderen niet goed remmen, ze je dan beuken, dat jij een bizarre snelheidsimpuls krijgt en vaker slechter af bent dan diegene die zich verremde...
pi_119671655
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 november 2012 12:57 schreef n8n het volgende:

[..]

Uncharted is ook baas. Zag dat pack met mn huisgenoot leek wel voor ons gemaakt

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is wel een goed spelletje ja, maar ik heb de PS3 eigenlijk alleen voor GT5 (heb ik eerder gehad maar alles verkocht toen ik het ff zat was en er ook dat gezeik was dat het netwerk plat lag). Ik mis GT5 heel erg dus toch maar weer gekocht, voor andere spelletjes heb ik een PC.
Uncharted zal ik ook wel gaan spelen maar vooral GT5, heb ook enorm veel zin in om opnieuw te beginnen. :9

Een PS3 12GB met GT5 zou op 230 euro uitkomen.. nu heb ik voor 60 euro meer Uncharted3 en 500GB ruimte. Ik denk die ruimte wel nodig te hebben, is het niet nu dan wel in de toekomst.
-weg-
  dinsdag 27 november 2012 @ 13:46:05 #226
230788 n8n
Pragmatisch
pi_119671872
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 13:39 schreef Auti het volgende:

[..]

Is wel een goed spelletje ja, maar ik heb de PS3 eigenlijk alleen voor GT5 (heb ik eerder gehad maar alles verkocht toen ik het ff zat was en er ook dat gezeik was dat het netwerk plat lag). Ik mis GT5 heel erg dus toch maar weer gekocht, voor andere spelletjes heb ik een PC.
Uncharted zal ik ook wel gaan spelen maar vooral GT5, heb ook enorm veel zin in om opnieuw te beginnen. :9

Een PS3 12GB met GT5 zou op 230 euro uitkomen.. nu heb ik voor 60 euro meer Uncharted3 en 500GB ruimte. Ik denk die ruimte wel nodig te hebben, is het niet nu dan wel in de toekomst.
voor beide is het erg chill als je een 3d tv/beamer hebt _O_
pi_119672035
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 november 2012 13:46 schreef n8n het volgende:

[..]

voor beide is het erg chill als je een 3d tv/beamer hebt _O_
Die heb ik helaas niet, en ik weet ook niet of dat wel echt iets voor mij is. Ik heb een keer een zware epileptische aanval gehad door gamen (slik ik nu medicijnen voor) en ik weet niet wat 3d zou doen met mij. Heb er ook geen dringende behoefte aan. Wil gewoon lekker racen en beetje driften :D
-weg-
pi_119678782
Wel al meteen een bug... had een 2e hands MX5 gekocht, beetje getuned en mee geraced en nu is hij weg.. :? Verder geen last van maar wel zonde van de eerst uitgegeven credits.
-weg-
pi_119698070
Wat 3D betreft, als je daar serieus interesse in hebt, dan zeker naar passieve 3D tv's kijken van Philips en LG. Persoonlijk vind ik de LG's mooier beeld geven en is het 3d niet zo anders/drukker dan gebruikelijk. Het is zelfde techniek als in de Bios en redelijk subtiel.

Soms zie je ook 3D tv's waar het echt bizar is qua diepte, dat is volgens mij ook, samen met dat knipperende beeld van actieve shuttrs, waardoor mensen epileptische aanvallen kunnen krijgen van 3D kijken.
pi_119711120
Ik heb GT5 vandaag precies 1 jaar.

quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2012 19:40 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Er zijjn ruim 1050 auto's in dat spel dus waarom niet verzamelen? Laat mij toch die auto's kopen joh. Ik kom er alleen op die manier achter welke auto's er allemaal zijn, zo kocht ik gisteren een Honda S800 RSC Race Car '68.

http://www.mygranturismo.net/car_sheet.php?id=320
pi_119738377
Dat snap ik aan de ene kant ook wel, net als dat ik in GTA bijvoorbeeld alle duiven ging opzoeken of in een ander spel ook alle (race)wagens verzamelen.

Alleen in GT5 zijn er een hele grote hand vol met nutteloze en overbodige auto's, bijvoorbeeld al de 38 verschillende versies van een MX-5, laat staan de Skylines, dan zie ik daar het nut niet van in om deze te verzamelen. Potentiele scheurijzers zijn altijd leuk natuurlijk, ik hoop deze week van iemand de Ford Ka (ja dat ei) te ontvangen, schijnt ook weer een erg leuk cupwagentje te zijn als deze een beetje volgestopt is met tuning spul, leuk voor latere online races.

Wat trouwens ook een leuke underdog racer is (zeker met achterspoilertje) :

Pontiac Solstice O+
pi_119792038
Dan heb je 1030 auto's maar die Solstice heb ik helemaal niet, ik heb maar 3 van de 5 Pontiacs! Hoe kom ik daar dan uiteindelijk aan? Pontiac staat niet bij de Showroom als Merk dus alleen via de Occasion?

Chevrolet Camaro Z28 RM '69 heb ik er nu bij via een van de Seizoenevents gewonnen (Classic Cars tot 500pp). Ook nog even met een Mazda Furai Concept '08 geracet en dat ding is perfect voor 650pp races (wel even de pp verlagen).

En ik heb de Chevrolet Chevrolet Corvette C7 Test Prototype '12 (Gratis DLC!)

[ Bericht 8% gewijzigd door Nober op 30-11-2012 20:49:39 ]
pi_119794855
Als je wil, kan ik je hem wel toesturen ??

Het is inderdaad een occasion/standaard wagen, minder in kwaliteit dus. Maar zelf ben ik van mening dat de grootste verrassingen ook tussen de standards zitten (niet gek met verhouding +800 / 200). Zoals dus de Solstice, de Seat Ibiza Cupra en de DeLorean een paar voorbeelden van zijn.

Enige premiums die ik echt leuk vind zijn de Honda CRZ, TVR Tamora en Suzuki Cappuccino RM en sinds kort de VW Beetle '66 is ook een erg leuk racertje !
pi_119797426
Ik heb je toegevoegd, viel mij ook al op dat er 800+ standards zijn maar ook een stuk of 240 premiums volgens mij.

[ Bericht 6% gewijzigd door Nober op 30-11-2012 23:17:44 ]
pi_119827213
Vanmorgen even een Pontiac Solstice cadeau gedaan aan Nober. Hij vroeg mij af ik deze auto dubbel had, anders had het niet van hem gehoeven ?!

Je kan met GT5 ook cheaten hé jongens. Vooral als je een 2e account heb, is dit erg gemakkelijk te doen.

Stappenplan !

1: Je hebt een usb-stickje of externe harde schijf nodig. Deze stop je in je PS3 en je gaat naar het Game-menu. Boven de disc-info zie je de selectie: Game Data huppeldepup. Deze selecteer je en hier kan je kiezen uit alle gamedata per spel, waaronder dus ook GT5. Met het driehoekje op je PS3 controller kies je voor kopiëren, vanzelf krijg je de optie om de gamedata naar de USB-stick te kopiëren.

2: Eenmaal dit gedaan te hebben, ga je terug naar je game menu en start je GT5 op. Je stuurt naar jezelf of naar een vriend een auto op, 5 kleuren of 10 auto-onderdelen en nadat je dit gedaan hebt, sluit je het spel weer af.

3: Je gaat terug naar je game-menu en wéér boven je disc-info staat ook je usb vermeld, wanneer je deze selecteert geeft hij vanzelf aan of er gamedata van Gt5 op staat of niet. Deze gamedata kopieer je weer van je usb stick terug op de PS3 en zo je schrijf je de oude game-data weer over de gamedata heen waarvan je een auto of kleuren hebt verstuurd. Je hebt de verstuurde auto weer terug of je bent geen kleuren kwijt die je aan je vriend hebt verstuurd.

Ook een goede manier om game-data van welk spel dan ook te kopieren op je usb stick... nooit meer het probleem dat je helemaal overnieuw moet beginnen :)
  zaterdag 1 december 2012 @ 23:21:17 #236
357211 mar456
pi_119828171
Ik heb dus driving force gt gehad :D.

Maar nu heb ik wat problemen met besturing. Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik als ik naar rechts ga ook naar rechts ga en niet mijn hele stuur 3x moet omdraaien voor ik een centimeter opzij ga?

Tnx alvast
pi_119831280
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 22:52 schreef Meike26 het volgende:
Vanmorgen even een Pontiac Solstice cadeau gedaan aan Nober. Hij vroeg mij af ik deze auto dubbel had, anders had het niet van hem gehoeven ?!

Je kan met GT5 ook cheaten hé jongens. Vooral als je een 2e account heb, is dit erg gemakkelijk te doen.

Stappenplan !

1: Je hebt een usb-stickje of externe harde schijf nodig. Deze stop je in je PS3 en je gaat naar het Game-menu. Boven de disc-info zie je de selectie: Game Data huppeldepup. Deze selecteer je en hier kan je kiezen uit alle gamedata per spel, waaronder dus ook GT5. Met het driehoekje op je PS3 controller kies je voor kopiëren, vanzelf krijg je de optie om de gamedata naar de USB-stick te kopiëren.

2: Eenmaal dit gedaan te hebben, ga je terug naar je game menu en start je GT5 op. Je stuurt naar jezelf of naar een vriend een auto op, 5 kleuren of 10 auto-onderdelen en nadat je dit gedaan hebt, sluit je het spel weer af.

3: Je gaat terug naar je game-menu en wéér boven je disc-info staat ook je usb vermeld, wanneer je deze selecteert geeft hij vanzelf aan of er gamedata van Gt5 op staat of niet. Deze gamedata kopieer je weer van je usb stick terug op de PS3 en zo je schrijf je de oude game-data weer over de gamedata heen waarvan je een auto of kleuren hebt verstuurd. Je hebt de verstuurde auto weer terug of je bent geen kleuren kwijt die je aan je vriend hebt verstuurd.

Ook een goede manier om game-data van welk spel dan ook te kopieren op je usb stick... nooit meer het probleem dat je helemaal overnieuw moet beginnen :)
Heb het net geprobeerd en dat werkt inderdaad, heb jij toevallig ook nog die andere Pontiac uit 2002?
pi_119870471
Zal vanavond even kijken.

Hebben er mensen interesse om vanavond even te schreuren ? Vanaf ca. 20:30 open ik een lounge.

Leuke uitdaging: Zoek een auto die in jouw ogen het best past bij de volgende beschrijving/eisen:

Minimaal 1.000 Kg
Maximaal 420 Pp.
Banden: Sport-zacht
Spoilers : Verboden.

Succes met zoeken, ik hoop op een bont gezelschap ^O^
  dinsdag 4 december 2012 @ 11:27:43 #239
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_119912054
Ik sta in twijfel deze te bestellen:
http://gpworld.nl/artikel.php?artikelID=4260

N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  dinsdag 4 december 2012 @ 12:09:19 #240
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_119913464
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 09:36 schreef Meike26 het volgende:
Succes met zoeken, ik hoop op een bont gezelschap ^O^
En... Dranghekken plaatsen zeker?
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_119915595
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 11:27 schreef nils7 het volgende:
Ik sta in twijfel deze te bestellen:
http://gpworld.nl/artikel.php?artikelID=4260

[ afbeelding ]
Prijs onbekend, maar toch 190 euro :')
Niet bepaald een schijntje :P

Als je dan toch zo veel geld uit wilt geven voor een schaalmodelletje, neem dan deze:
http://www.autoartmodels.(...)ails.do?articleId=13
(let op: extreem trage site)

Uiteraard is dit mijn persoonlijke voorkeur qua auto, maar qua detail is deze sowieso veel beter.
People assume too much.
pi_119919129
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 december 2012 12:09 schreef jackson het volgende:

[..]

En... Dranghekken plaatsen zeker?
Nee, ik kon op het laatste moment niet meer, maar als dat wel zo was, was het alsnog erg rustig geweest gisteravond, ik kom geen verontruste berichtjes tegen over lounge-nummers of "waar was je nou" ;)

Volgende event ga ik verder vooruit plannen, waarschijnlijk ook met een paar leden van het clubje waar ik mee race.

Eerste ideetje: 1 avond/3 races !

Race 1: Paar rondjes karten in London (4 ronden, kart moet nog uitgezocht worden)

Race 2: Scheuren met HotHatches op HighSpeed Ring (10 ronden)

Race 3: STCC Race op ..... ? (12 ronden, circuit staat nog open, suggesties zijn welkom).

SPOILER
Meer details wat betreft auto-specificaties heb ik over circa 1/2 weken! Moet nog het één en ander uittesten ;)

Edit:

Donderdag-avond 17 Januari 2013 zal ruim van te voren zijn. Het word een beetje Fok! versus GT-Racing.nl , natuurlijk vriendschappelijk en hoe meer de Fokkers zich kunnen weren tegen de ervaren racers van GT-Racing.nl, des te leuker/competitiever deze avond :D w/

Ik hoop snel met de specificaties van de auto's & kart te komen, dan kan er eerder al getraind worden ;)

[ Bericht 33% gewijzigd door Meike26 op 04-12-2012 16:15:32 ]
pi_119932401
Ik heb inmiddels de Pontiac die ik nog moest, wat is eigenlijk het verschil tussen zonder en met RM?

Zoals:
Chevrolet Camaro SS '10
Chevrolet Camaro SS RM '10
Chevrolet Camaro Z28 '69
Chevrolet Camaro Z28 RM '69
Honda INTEGRA TYPE R (DC5) '04
Honda INTEGRA TYPE R (DC5) RM '04
pi_119945099
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 20:49 schreef Nober het volgende:
Ik heb inmiddels de Pontiac die ik nog moest, wat is eigenlijk het verschil tussen zonder en met RM?

Zoals:
Chevrolet Camaro SS '10
Chevrolet Camaro SS RM '10
Chevrolet Camaro Z28 '69
Chevrolet Camaro Z28 RM '69
Honda INTEGRA TYPE R (DC5) '04
Honda INTEGRA TYPE R (DC5) RM '04
RM is Race Modificatie.
-weg-
pi_119946352
Uitgelegd met plaatjes ;

;)
  woensdag 5 december 2012 @ 09:23:27 #246
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_119946609
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 13:13 schreef very het volgende:

[..]

Prijs onbekend, maar toch 190 euro :')
Niet bepaald een schijntje :P

Als je dan toch zo veel geld uit wilt geven voor een schaalmodelletje, neem dan deze:
http://www.autoartmodels.(...)ails.do?articleId=13
(let op: extreem trage site)

Uiteraard is dit mijn persoonlijke voorkeur qua auto, maar qua detail is deze sowieso veel beter.
De X2010 is ook een AutoArt.
Is toch iets exclusiever en past iets beter bij mn collectie F1-modellen (38 stuks)
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_119946879
Tot nu toe al 2 aanmeldingen/toezeggingen, beide van GT-R die wel wat zien in die avond ! Wie durft/wil het opnemen tegen deze boys ?

We racen natuurlijk wel eerlijk, geen gedreun en geduw zoals je in veel van die lobbies ziet. Wanneer je iemand perongeluk door jouw fout (inschattingsfoutje bij remmen bijvoorbeeld) van de baan af ketst of iemand inhaalt omdat je een bocht afsnijdt, dan geef je die plek terug.
Voor 'ons' al meer dan een jaar een bewezen concept voor een leuke race-avond. Fair & Friendly ^O^
pi_119947098
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 09:23 schreef nils7 het volgende:

[..]

De X2010 is ook een AutoArt.
Is toch iets exclusiever en past iets beter bij mn collectie F1-modellen (38 stuks)
in dat geval: go with it ;)
People assume too much.
pi_119964057
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 09:36 schreef Meike26 het volgende:
Tot nu toe al 2 aanmeldingen/toezeggingen, beide van GT-R die wel wat zien in die avond ! Wie durft/wil het opnemen tegen deze boys ?

We racen natuurlijk wel eerlijk, geen gedreun en geduw zoals je in veel van die lobbies ziet. Wanneer je iemand perongeluk door jouw fout (inschattingsfoutje bij remmen bijvoorbeeld) van de baan af ketst of iemand inhaalt omdat je een bocht afsnijdt, dan geef je die plek terug.
Voor 'ons' al meer dan een jaar een bewezen concept voor een leuke race-avond. Fair & Friendly ^O^
Ik rijd ook wel mee vanavond!
pi_119966622
Het gaat niet om vanavond ! Donderdag 17 Januari is de avond dat we met z'n allen gaan knallen ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')