Stilstaan voor de finish, en vervolgens hardlopen, series kijken, studeren en als er 8:59 voorbij zijn even wachten en over de finish rijden...quote:Op woensdag 7 november 2012 02:19 schreef Nober het volgende:
Maar wat doe je dan na die 540 rondes met nog 3:45 te gaan? Zeg ook even welke auto's je wint, krijg ik wat meer motivatie.
Heb inmiddels zo'n 625 auto's, er zijn veel auto's uit Japan die je eigenlijk best kunt missen. Al die Fairlady's en RX7ens, man waar is dat goed voor!?
Als ik had geweten dat je bij de Indy 500 die Jaguar van 20 miljoen krijgt dan had ik die race al veel eerder gedaan. Maar die andere endurance races zijn 4 uur en langer, ik weet niet of ik daar wel zin in heb.quote:Op woensdag 7 november 2012 08:58 schreef very het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook tegen zijn zin een endurance rijden?
PS3 opnieuw opstarten en dan vraagt ie vanzelf om die update te downloaden als je het spel start?quote:Op woensdag 7 november 2012 09:41 schreef Schunckelstar het volgende:
Ik kan niet meer inloggen...
Hij geeft aan dat er een update nodig is, en dat het spel word afgesloten en de update word gedownload.
Vervolgens sluit ie het spel af en gebeurt er verder niks![]()
Ik kan ook nergens vinden hoe ik handmatig die update kan downloaden.
Tips??
Haha, jammer dat ze niet snappen dat je met zo'n voorsprong en nog 2:45 te gaan niet meer in te halen bent.quote:Op woensdag 7 november 2012 09:46 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Stilstaan voor de finish, en vervolgens hardlopen, series kijken, studeren en als er 8:59 voorbij zijn even wachten en over de finish rijden...
ja normaal gesproken wel, maar ik heb gisteren wel 10x de playstation opnieuw aangezet, en net zo vaak gt5 opgestart, maar hij begint niks te downloaden.. het enige wat er gebeurt is dat ie gt5 weer afsluitquote:Op woensdag 7 november 2012 11:17 schreef Nober het volgende:
PS3 opnieuw opstarten en dan vraagt ie vanzelf om die update te downloaden als je het spel start?
Systee update al gedaan ,anders update gt5 nietquote:Op woensdag 7 november 2012 11:39 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ja normaal gesproken wel, maar ik heb gisteren wel 10x de playstation opnieuw aangezet, en net zo vaak gt5 opgestart, maar hij begint niks te downloaden.. het enige wat er gebeurt is dat ie gt5 weer afsluit
aaah, dat was het idd, wist niet dat er ook een ps update wasquote:Op woensdag 7 november 2012 15:25 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Systee update al gedaan ,anders update gt5 niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zoek de Sauber Mercedes C9, dacht dat ik die al had maar dat bleek niet zo te zijn.
De hoeveelste is het vandaag?quote:Op zondag 11 november 2012 10:00 schreef Nober het volgende:
Even gekeken hoeveel racedagen het nog gaat duren voor ik de C9 en 2J aangeboden krijg maar dat duurt nog wel een paar honderd racedagen. Ondertussen kreeg ik wel een Ford GT voor 19,7 miljoen aangeboden en dat was niet eens de Mark IV van 20 miljoen.
Edit:
[ afbeelding ]
Inmiddels toch de 2J kunnen kopen maar weet iemand waar die '11' voor staat achter de klok?
Ja of het is de maand, viel mij vandaag pas op die 11.quote:Op zondag 11 november 2012 12:27 schreef pretpletter het volgende:
[..]
De hoeveelste is het vandaag?Ik denk dat er morgen 12 staat.
Met de inlogbonus op 200% rij je zo 400,000 bijelkaar in 3:30 minuten op de High Speed Ring in een 400PP race.quote:Op woensdag 14 november 2012 07:37 schreef Schunckelstar het volgende:
om geld en auto's te verdienen![]()
verschrikkelijk saai wel...
gelukkig stelt het niks voor en hoef je alleen maar te starten met een betere wagen en kan ik daarna gewoon tv gaan kijken en een beetje fok!ken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |