Je kan die Suzuki winnen in een van de seasonal events als het goed is, de 530PP 4WD Challenge!quote:Op donderdag 1 november 2012 19:44 schreef Nober het volgende:
Ik ben ook auto's aan het verzamelen al heb ik er pas 300 maar ben benieuwd of ik auto's tegenkom waar ik het bestaan niet eens van wist.
Maar er zijn er dus zo'n 1050 in totaal? Ik wilde de Suzuki Escudo (met die achtervleugel) maar had geen 2,5 miljoen credits dus toen heb ik alle auto's in de occasiondealer gekocht.
Wat is je budget. Beste bang-for-bucks stuurwiel is toch wel de Logitech DFGT, maar het rempedaal daarvan is wel wat gevoelloos, toch race ik al meer dan 2 jaar naar alle tevredenheid met dit stuurtje. Denk ook aan de sublieme service van Logitech. Mocht er iets mis gaan met het product, dan is Logitech erg hoffelijk en loyaal aan zijn klanten.quote:Op zondag 4 november 2012 12:34 schreef mar456 het volgende:
Ik wil dus een stuurtje gaan kopen, maar dat moet ik ook op de pc kunnen gebruiken. Heeft iemand tips welke is zal kopen?
Stuurtje met het liefst pedalen en versnellingen.
Ik moet inloggen op dat forum om het te kunnen lezen.quote:Op maandag 5 november 2012 00:00 schreef DeeBee het volgende:
Jaguar XJ13 Race Car '66 op A-spec Indy 500 (endurance), verder kan je die andere twee niet winnen volgens mij.
http://www.gtplanet.net/f(...)d=76823&d=1317585296 deze matrix staan alle races en cars in en de beste races om te grinden enzo.
Als het downloaden niet gelijk lukt even via GTPlanet aanmelden evt., zie dit topic over dit bestand:
www.gtplanet.net/forum/at(...)d=76823&d=1317585296
Een DFGT gaat niet op een PC volgens mij hoor.quote:Op maandag 5 november 2012 08:38 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Wat is je budget. Beste bang-for-bucks stuurwiel is toch wel de Logitech DFGT, maar het rempedaal daarvan is wel wat gevoelloos, toch race ik al meer dan 2 jaar naar alle tevredenheid met dit stuurtje. Denk ook aan de sublieme service van Logitech. Mocht er iets mis gaan met het product, dan is Logitech erg hoffelijk en loyaal aan zijn klanten.
Heb je meer te besteden dan 100 Euro, kijk dan naar een Logitech G25/27 of een Fanatec stuurwiel, met Porsche-looks !
GT5 voor de PC? Wist ik niet....quote:Op maandag 5 november 2012 14:48 schreef very het volgende:
[..]
Een DFGT gaat niet op een PC volgens mij hoor.
quote:
Ik zat hier ook al aan te denken maar weten jullie of die dan wel of neit op pc kan?quote:Op maandag 5 november 2012 14:48 schreef very het volgende:
[..]
Een DFGT gaat niet op een PC volgens mij hoor.
Indy 500? S. Vettel Challange? Ik kan die allemaal nog niet volgens mij. Moet je die unlocken?quote:Op maandag 5 november 2012 00:00 schreef DeeBee het volgende:
Jaguar XJ13 Race Car '66 op A-spec Indy 500 (endurance), verder kan je die andere twee niet winnen volgens mij.
http://www.gtplanet.net/f(...)d=76823&d=1317585296 deze matrix staan alle races en cars in en de beste races om te grinden enzo.
Als het downloaden niet gelijk lukt even via GTPlanet aanmelden evt., zie dit topic over dit bestand:
www.gtplanet.net/forum/at(...)d=76823&d=1317585296
Je moet level 30 halen in de A of B Spec voordat je de Vettel Challenge kunt doen, de X2010 kun je pas kopen bij level 40. Bij die Endurance races is ook een bepaalde level vereist, ik heb er best lang over gedaan om level 30 te halen.quote:Op maandag 5 november 2012 18:56 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Indy 500? S. Vettel Challange? Ik kan die allemaal nog niet volgens mij. Moet je die unlocken?
Relaxt dat er nog ziek veel unlocked raakt, ik ben nu level 23 en dacht dat ik al bijna klaar was!quote:Op maandag 5 november 2012 21:42 schreef Nober het volgende:
Ik heb de Jaguar inderdaad gewonnen, duurde wel bijna 2 uur die Indy 500 met de X2011 Prototype maar dan heb je alvast één 20 miljoen auto binnen!
[..]
Je moet level 30 halen in de A of B Spec voordat je de Vettel Challenge kunt doen, de X2010 kun je pas kopen bij level 40. Bij die Endurance races is ook een bepaalde level vereist, ik heb er best lang over gedaan om level 30 te halen.
Level 40 is het maximale en het is sowieso aan te raden om dagelijks in te loggen (200% loginbonus), je kunt ook nog auto's unlocken in de seizoenevents (zie post #151).quote:Op maandag 5 november 2012 21:46 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Relaxt dat er nog ziek veel unlocked raakt, ik ben nu level 23 en dacht dat ik al bijna klaar was!
Ik heb deze, met de gele racelivery zijn er nog meer Gillet's?! En weet jij hoeveel Spyker's er in GT5 zijn? Heb namelijk alleen de C8 Laviolette.quote:Op vrijdag 2 november 2012 06:24 schreef Meike26 het volgende:
Mooiste voorbeeld van zon unknown brand die ik door GT heb leren kennen, is het merk uit België, Gillet.
Sinds GT3/4? zit deze leuke maar listige racer in het spel. Waar ik later ontdekte dat Gillet ook straatauto's bouwt van de Vertigo. Die mag van mij dan wel als Premium in de garage komen te staan![]()
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op zondag 4 november 2012 12:34 schreef mar456 het volgende:
Ik wil dus een stuurtje gaan kopen, maar dat moet ik ook op de pc kunnen gebruiken. Heeft iemand tips welke is zal kopen?
Stuurtje met het liefst pedalen en versnellingen.
Er zijn ongeveer 1040 verschillende auto's.quote:Op maandag 5 november 2012 22:01 schreef Nober het volgende:
[..]
Level 40 is het maximale en het is sowieso aan te raden om dagelijks in te loggen (200% loginbonus), je kunt ook nog auto's unlocken in de seizoenevents (zie post #151).
Ben zelf ook bezig om alle auto's te kopen maar weet niet precies hoeveel er zijn, denk meer dan 1100 en zit tegen de 600 aan.
[..]
Ik heb deze, met de gele racelivery zijn er nog meer Gillet's?! En weet jij hoeveel Spyker's er in GT5 zijn? Heb namelijk alleen de C8 Laviolette.
Hoe saai moet dat zijn...quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:24 schreef DeeBee het volgende:
Nou ja, scheelt dat het nu stukken makkelijker die overwinning binnenhalen is, want kan gewoon rondjes rijden met een lege tank met 80 km / h en dan rij je veel sneller dan de AI die elke ronde stopt en ik had toch al 95 rondes voorsprong na 4 uur.
Wie gaat er nou voor spanning in een endurance race? Je wilt gewoon zosnel als mogelijk er vanaf zijn dus je pakt die X2010 of X2011 en je houdt je benzine in de gaten en dan nóg duurt het lang voordat de race eens klaar is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |