M'n meiden zijn film aan het kijken, dus ik kan vanavond niet, helaas.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:03 schreef Meike26 het volgende:
Ik ben online![]()
Voor mensen die mij in PSN hebben, even naar "community gaan in GT menu en op het gele bolletje klikken achter mijn naam.
Open lobby nummer: 1472-6118-3787-3248-2292
Logitech Driving Force GTquote:Op maandag 8 oktober 2012 08:21 schreef Schunckelstar het volgende:
Ik ben 2 weken terug ongeveer begonnen om gt5 te leren spelen vanuit cockpit view en manueel schakelen, dit na ongeveed 15 jaar racegames te hebben gespeeld in topdown view en automatisch schakelen
Was behoorlijk wennen, maar het is zoveel leukerzeker met de 3d functie van de tv erbij!
Nu is het enigewat ontbreekt een stuur en pedalen, wat is een beetje fatsoenljjk spul als je kijkt naar prijs/kwaliteit?
En gisteren wilde ik voof de eerste keer online effe testsn hoe het niveau is, en hoeveel ik nog moet verbeterenmaar ik krijg de hele tijd errors in de lobby
Meer mensen daar last van? Of heb ik iets niet goed ingesteld?
Dat lag niet aan jou. Gister was er groot onderhoud aan PSN en wij hebben ook onze race moeten cancellen omdat er constant mensen uit de lobby vlogen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 08:21 schreef Schunckelstar het volgende:
Ik ben 2 weken terug ongeveer begonnen om gt5 te leren spelen vanuit cockpit view en manueel schakelen, dit na ongeveed 15 jaar racegames te hebben gespeeld in topdown view en automatisch schakelen
Was behoorlijk wennen, maar het is zoveel leukerzeker met de 3d functie van de tv erbij!
Nu is het enigewat ontbreekt een stuur en pedalen, wat is een beetje fatsoenljjk spul als je kijkt naar prijs/kwaliteit?
En gisteren wilde ik voof de eerste keer online effe testsn hoe het niveau is, en hoeveel ik nog moet verbeterenmaar ik krijg de hele tijd errors in de lobby
quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:37 schreef very het volgende:
[..]
Logitech Driving Force GT
Geen schakelpook en koppeling, maar wel flippers. Verder echt een prima stuur. Gebruik hem ook standaard voor gt5.
Wat betreft het laatste....geen idee, speel zelden online eigenlijk.
Deze dingen kan je al(ik) voor ¤50 op pikken op internet.quote:Op maandag 8 oktober 2012 08:21 schreef Schunckelstar het volgende:
Herstel...geen H-shifterquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:12 schreef Woods het volgende:
Zag dit topic net pas maar wordt er nog geraced? Heb eindelijk mn stuurtje proper kunnen neerzetten
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Deze dingen kan je al(ik) voor ¤50 op pikken op internet.
Als ik in het echt ga racen gebruik ik ook gewoon een H-shifter.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 06:59 schreef Meike26 het volgende:
Waarom een H-shifter ? Deze manier van schakelen, pull-up & push-down, wordt meer gebruikt in de racerij dan de H-shifter plus koppelingspedaal.
Het is alleen het gevoel (beter gezegd, het gebrek er aan) in deze shifter wat het oninteressant maakt om hiermee te gaan rijden. Er zijn diverse DIY video's te vinden van mensen die voor hun G25 of DFGT een eigen pull/push shifter hebben gemaakt. Eerlijk gezegd heeft ook dat mijn voorkeur, maar voorlopig houdt ik het bij de schakelflippers
Gebruik je dan van die opzetstukken of gewoon de standard?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:29 schreef very het volgende:
[..]
Herstel...geen H-shifter
Sowieso gebruik ik die pook als handrem en achteruit, terwijl ik schakel met de "flippers"
Het is maar net hoe je het classificeerd want in de WRC is het handiger om met een grote pook te shiften en geen moeilijke handelingen te doenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:38 schreef very het volgende:
[..]
Als ik in het echt ga racen gebruik ik ook gewoon een H-shifter.
Daarbij vind ik het gewoon leuker. Of het nou sneller is of niet :p
Gewoon de standaard. Was even wennen, maar nu wel prima.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:26 schreef Woods het volgende:
[..]
Gebruik je dan van die opzetstukken of gewoon de standard?
Ik race enkel op trackdays.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:26 schreef Woods het volgende:
Het is maar net hoe je het classificeerd want in de WRC is het handiger om met een grote pook te shiften en geen moeilijke handelingen te doen
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |