abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 1 augustus 2012 @ 11:49:57 #126
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_114940344
Ik kan pas vrijdagavond. Ben nu trouwens bezig met die licenties. Best lollig en sommige ook pittig.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_114961575
Ik ben online :)

Voor mensen die mij in PSN hebben, even naar "community gaan in GT menu en op het gele bolletje klikken achter mijn naam.

Open lobby nummer: 1472-6118-3787-3248-2292
  woensdag 1 augustus 2012 @ 20:04:38 #128
277865 Sejt
Ondertitel
pi_114961629
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 20:03 schreef Meike26 het volgende:
Ik ben online :)

Voor mensen die mij in PSN hebben, even naar "community gaan in GT menu en op het gele bolletje klikken achter mijn naam.

Open lobby nummer: 1472-6118-3787-3248-2292
M'n meiden zijn film aan het kijken, dus ik kan vanavond niet, helaas.
I love my mispoken words.
pi_114962935
Da's jammer, ik werd er net ook even uitgegooid, heb geen zin meer in onzin.

Wie nog zin heeft in potje racen, ik blijf wel online, voeg mij even toe op PSN (YukinoSuzuka) en misschien tot vanavond ? :)
  donderdag 2 augustus 2012 @ 12:48:38 #130
277865 Sejt
Ondertitel
pi_114991533
Ik ben er vanavond misschien wel.
Gisteren nog wel even een Practice gereden om te zien welke van de volgende auto's (met minimale veranderingen in afstelling) met 450PP het snelste zou zijn op de Nordschleife:
Mazda RX8
Honda Integra '04
Honda Civic TypeR '01

Het ligt allemaal heel dicht bij elkaar, maar uiteindelijk zal de Civic een paar seconden sneller zijn. De RX8 rijdt echter 'safe', dwz fouten kan je snel corrigeren en de Integra stuurt weer het beste in de bochten.
Allemaal rond de 7min18sec in ieder geval.
I love my mispoken words.
pi_117204399
Over twee dagen komt GT5 Academy Edition uit. Kopen maar even! ¤30 maar!
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 21:53:11 #132
384948 SuperVeloce
Is een trotse Limburger.
pi_117524290
zou het niet leuk zijn om een FOK! 2 uur van le mans race of zoiets te houden? :)
◢◤◥◣◢◤◥◣◢◤◥◣◢◤◥◣
◥◣◢◤◥◣◢◤◥◣◢◤◥◣◢◤
pi_117554311
Ben ik wel bij!
  zondag 7 oktober 2012 @ 23:37:38 #134
384948 SuperVeloce
Is een trotse Limburger.
pi_117716790
Gran Turismo 5: FOK! 2 uur van de Nürburgring
Hier info over de FOK! race aankomende zondag.
◢◤◥◣◢◤◥◣◢◤◥◣◢◤◥◣
◥◣◢◤◥◣◢◤◥◣◢◤◥◣◢◤
pi_117721479
Ik ben 2 weken terug ongeveer begonnen om gt5 te leren spelen vanuit cockpit view en manueel schakelen, dit na ongeveed 15 jaar racegames te hebben gespeeld in topdown view en automatisch schakelen :P
Was behoorlijk wennen, maar het is zoveel leuker :D zeker met de 3d functie van de tv erbij!
Nu is het enigewat ontbreekt een stuur en pedalen, wat is een beetje fatsoenljjk spul als je kijkt naar prijs/kwaliteit?

En gisteren wilde ik voof de eerste keer online effe testsn hoe het niveau is, en hoeveel ik nog moet verbeteren :P maar ik krijg de hele tijd errors in de lobby ;(
Meer mensen daar last van? Of heb ik iets niet goed ingesteld?
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_117722681
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2012 08:21 schreef Schunckelstar het volgende:
Ik ben 2 weken terug ongeveer begonnen om gt5 te leren spelen vanuit cockpit view en manueel schakelen, dit na ongeveed 15 jaar racegames te hebben gespeeld in topdown view en automatisch schakelen :P
Was behoorlijk wennen, maar het is zoveel leuker :D zeker met de 3d functie van de tv erbij!
Nu is het enigewat ontbreekt een stuur en pedalen, wat is een beetje fatsoenljjk spul als je kijkt naar prijs/kwaliteit?

En gisteren wilde ik voof de eerste keer online effe testsn hoe het niveau is, en hoeveel ik nog moet verbeteren :P maar ik krijg de hele tijd errors in de lobby ;(
Logitech Driving Force GT
Geen schakelpook en koppeling, maar wel flippers. Verder echt een prima stuur. Gebruik hem ook standaard voor gt5.

Wat betreft het laatste....geen idee, speel zelden online eigenlijk.
People assume too much.
pi_117723914
quote:

Dat lag niet aan jou. Gister was er groot onderhoud aan PSN en wij hebben ook onze race moeten cancellen omdat er constant mensen uit de lobby vlogen.
pi_117755501
zou dit wat zijn?

http://www.bol.com/nl/p/b(...)s3/1004004006886426/

ik kan het me eigenlijk bijna niet voorstellen gezien de prijs, maar het zou wel meteen het probleem van een bijzettafeltje of iets dergelijks voor je stuurtje oplossen :P
blablablablablablablablablablablablablabla
  maandag 8 oktober 2012 @ 23:12:57 #139
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_117757286
Zag dit topic net pas maar wordt er nog geraced? Heb eindelijk mn stuurtje proper kunnen neerzetten :P

quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 09:37 schreef very het volgende:

[..]

Logitech Driving Force GT
Geen schakelpook en koppeling, maar wel flippers. Verder echt een prima stuur. Gebruik hem ook standaard voor gt5.

Wat betreft het laatste....geen idee, speel zelden online eigenlijk.

quote:

Deze dingen kan je al(ik) voor ¤50 op pikken op internet.
woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
pi_117757567
Mooie prijs, maar toch zou ik voor de DFGT stuurwiel plus pedalen gaan, officieel GT stuur, goede service van Logitech als er wat met je set aan de hand is en gewoon een erg fijn ding. Let wel op het rempedaal is wat losjes, ik heb deze nu wat stugger gemaakt door een paar sokken (bolletje) er tussen te proppen, miet nu dus wat meer kracht zetten bij het remmen.

Lijkt nu juist een nadeel van de DFGT, maar echt, je zult hie rdenk ik eerder spijt van krijgen dan maanden lang speelplezier.

Btw, een doe-het-zelf projectje hoort er imo ook wel een beetje bij :) ;)
pi_117759923
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 23:12 schreef Woods het volgende:
Zag dit topic net pas maar wordt er nog geraced? Heb eindelijk mn stuurtje proper kunnen neerzetten :P

[..]

[ afbeelding ]

[..]

Deze dingen kan je al(ik) voor ¤50 op pikken op internet.

Herstel...geen H-shifter :)
Sowieso gebruik ik die pook als handrem en achteruit, terwijl ik schakel met de "flippers"
People assume too much.
pi_117762277
Waarom een H-shifter ? Deze manier van schakelen, pull-up & push-down, wordt meer gebruikt in de racerij dan de H-shifter plus koppelingspedaal.

Het is alleen het gevoel (beter gezegd, het gebrek er aan) in deze shifter wat het oninteressant maakt om hiermee te gaan rijden. Er zijn diverse DIY video's te vinden van mensen die voor hun G25 of DFGT een eigen pull/push shifter hebben gemaakt. Eerlijk gezegd heeft ook dat mijn voorkeur, maar voorlopig houdt ik het bij de schakelflippers ;)
pi_117764164
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 06:59 schreef Meike26 het volgende:
Waarom een H-shifter ? Deze manier van schakelen, pull-up & push-down, wordt meer gebruikt in de racerij dan de H-shifter plus koppelingspedaal.

Het is alleen het gevoel (beter gezegd, het gebrek er aan) in deze shifter wat het oninteressant maakt om hiermee te gaan rijden. Er zijn diverse DIY video's te vinden van mensen die voor hun G25 of DFGT een eigen pull/push shifter hebben gemaakt. Eerlijk gezegd heeft ook dat mijn voorkeur, maar voorlopig houdt ik het bij de schakelflippers ;)
Als ik in het echt ga racen gebruik ik ook gewoon een H-shifter.
Daarbij vind ik het gewoon leuker. Of het nou sneller is of niet :p
People assume too much.
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 17:26:27 #144
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_117780743
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 00:29 schreef very het volgende:

[..]

Herstel...geen H-shifter :)
Sowieso gebruik ik die pook als handrem en achteruit, terwijl ik schakel met de "flippers"
Gebruik je dan van die opzetstukken of gewoon de standard?

quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 09:38 schreef very het volgende:

[..]

Als ik in het echt ga racen gebruik ik ook gewoon een H-shifter.
Daarbij vind ik het gewoon leuker. Of het nou sneller is of niet :p
Het is maar net hoe je het classificeerd want in de WRC is het handiger om met een grote pook te shiften en geen moeilijke handelingen te doen
woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
pi_117780965
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 17:26 schreef Woods het volgende:

[..]

Gebruik je dan van die opzetstukken of gewoon de standard?

Gewoon de standaard. Was even wennen, maar nu wel prima.

quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 17:26 schreef Woods het volgende:
Het is maar net hoe je het classificeerd want in de WRC is het handiger om met een grote pook te shiften en geen moeilijke handelingen te doen
[ afbeelding ]
Ik race enkel op trackdays.
People assume too much.
pi_118686242
Vandaag weer even gespeeld, eerste rijbewijs gehaald met 2 gouden, 6 zilveren en 2 bronzen medailles. Er had iemand een PS3 met GT5 gekocht dus ik ben toen eens gaan kijken of ik dat rijbewijs makkelijk zou halen.
pi_118687094
Komende zondag een pittige wedstrijd op het programma. Finale race van 4WD challenge op de Nordschleife. Leuk detail, samen met iemand anders rijden we met 2 Subaru's tegen een stuk of 6 Mitsubishi's. De Mitsubishis zijn zeker 'sneller' , maar de Subaru's hebben meer mechanische grip, dus dat belooft echt een heftige race te worden :D

pi_118693562
Toevallig vandaag ook voor het eerst sinds tijden weer gespeeld. Vooral om de UCD te cyclen, omdat ik wist dat er een auto aankwam die ik lange tijd ben misgelopen maar nu eindelijk heb: Chapparal 2J! _O_

Kost je 15 miljoen, maar dan heb je ook een rijdende stofzuiger. :) Nog 11 auto's te gaan in het spel die ik niet in mijn bezit heb (buiten de betaalde DLC dan) en daarvan kan ik er nog 3 winnen (X2010, X2010 Prototype, Audi - R8 LMS Race Car '09) en nog 8 uit de UCD:

Toyota - CELICA GT-FOUR Rally Car (ST185) '95
Toyota - ALTEZZA Touring Car
Dodge - Viper GTS-R Team Oreca Race Car #91 '00
Honda - Gathers Drider CIVIC Race Car '98
Nissan - MOTUL PITWORK Z '04
Mercedes-Benz - Sauber Mercedes C9 Race Car '89
Toyota - RSC '01
Mitsubishi - CZ-3 Tarmac '01

Idioot zeldzaam al deze auto's, vooral die CZ-3. Verder moet ik mij nog steeds een keer zetten tot die Vettel Challenge op Suzuka, dat is namelijk de enige die ik nog goud moet halen in het hele spel, maar met een DS3 is het nogal lastig op zich (al gingen de andere 2 challenges wel).

Vind de seasonals die ze eens in de zoveel tijd vernieuwen nog steeds wel grappig trouwens! :)
Jack does it in real time...
pi_118716871
Ik ben ook auto's aan het verzamelen al heb ik er pas 300 maar ben benieuwd of ik auto's tegenkom waar ik het bestaan niet eens van wist.

Maar er zijn er dus zo'n 1050 in totaal? Ik wilde de Suzuki Escudo (met die achtervleugel) maar had geen 2,5 miljoen credits dus toen heb ik alle auto's in de occasiondealer gekocht.
pi_118732193
Mooiste voorbeeld van zon unknown brand die ik door GT heb leren kennen, is het merk uit België, Gillet.

Sinds GT3/4? zit deze leuke maar listige racer in het spel. Waar ik later ontdekte dat Gillet ook straatauto's bouwt van de Vertigo. Die mag van mij dan wel als Premium in de garage komen te staan :Y

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')