SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat zijn de Regels?
-rij fatsoenlijk.
-rij de goede richting op.
-geen ideale lijn
-geen ASM
-geen stuurhulp
-Het lobbynummer komt hier te staan zodra de room online is.-
[ Bericht 0% gewijzigd door SuperVeloce op 09-10-2012 20:47:46 ]◢◤◥◣◢◤◥◣◢◤◥◣◢◤◥◣
◥◣◢◤◥◣◢◤◥◣◢◤◥◣◢◤
Dat was niet schofferen maar wijzen op een taalfoutjequote:Op zondag 7 oktober 2012 23:04 schreef stoereboii het volgende:
Dit topic is nu al
een organisator die zn misschien deelnemers schoffeert
Ik weet pas laat (lees: zondagochtend) of ik kan. Als er dan nog een plek is, dan schrijf ik me inquote:
Ja misschien kunnen we er ook een skyline race van maken.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:27 schreef hardcore-gabberr het volgende:
op zondag uhmmm tja... mag ik meedoen met m'n skyline uit de shop? gtr tje
Doe maar, heb er aardig zin in aangezien ik niet van mn stuurtje af te slaan ben.quote:
Er is een bepaalde Nissan Skyline te koop, met bestickering in de premium dealership. Je kan deze Skyline alsnog spuiten naar eigen kleur/wens + dat iedereen dan zelfde auto heeftquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:10 schreef SuperVeloce het volgende:
[..]
Ja misschien kunnen we er ook een skyline race van maken.
Ok goed idee dan verander ik daar de race inquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:31 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Er is een bepaalde Nissan Skyline te koop, met bestickering in de premium dealership. Je kan deze Skyline alsnog spuiten naar eigen kleur/wens + dat iedereen dan zelfde auto heeft![]()
Deze bedoel ik dus:
[ afbeelding ]
Als ik je mag adviseren, verlaag de PP naar ca 520/550 pp. Het gaat dan nog steeds hard zat, maar je hebt dan wat minder vermogen = beter je banden te gebruiken.
Wat is je psn en welke kleur wil je + welk nummerquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:16 schreef Woods het volgende:
[..]
Doe maar, heb er aardig zin in aangezien ik niet van mn stuurtje af te slaan ben.
Hoe bedoel je kleur? We rijden toch met een wagen tot 650 @#14quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 08:44 schreef SuperVeloce het volgende:
[..]
Wat is je psn en welke kleur wil je + welk nummer
Het is nu veranderd. Iedereen heeft de Nissan gt-r r35 tc en iedereen heeft een eigen kleur. PP is 530quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:25 schreef Woods het volgende:
[..]
Hoe bedoel je kleur? We rijden toch met een wagen tot 650 @#14
De gratis edition of die je bij die update gekregen had?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:34 schreef SuperVeloce het volgende:
[..]
Het is nu veranderd. Iedereen heeft de Nissan gt-r r35 tc en iedereen heeft een eigen kleur. PP is 530
deze is hetquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:58 schreef Woods het volgende:
[..]
De gratis edition of die je bij die update gekregen had?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |