Ok, dan ben je inderdaad op de hoogtequote:Op woensdag 22 februari 2012 11:58 schreef Mangostine het volgende:
Claudia, dankje voor je input. Ik heb me inderdaad al voorgenomen om indien nodig een lactatiedeskundige in te schakelen (ook overwogen bij het afsluiten van een aanvullende verzekering). En ook qua kraamhulp wil ik aangeven dat ik de voorkeur geef aan iemand die ervaring heeft met borstvoeding.
Clubsoda, mogelijk dat ik in die periode toch af en toe zal kolven, zodat mijn man ook kan voeden. Mede ook door de tips in dit topic om de baby op die manier al aan de fles te laten wennen. Het zal voor ons allebei een kwestie van gewenning zijn.
Dat je werkgever verplicht is om een kolfruimte beschikbaar te stellen is mij bekend, ik ben zelf personeelsfunctionarisEr zijn wel afsluitbare ruimtes op kantoor, maar het is een verouderd en slecht geisoleerd pand, dan te warm dan weer te koud, en het lijkt me gewoon niet prettig om zo'n intieme handeling te moeten doen in een oncomfortabele omgeving.
En mensen zien toch alleen maar wat ze willen zien...quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:39 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vond het te veel gehannes en ontdekte al gauw dat andere mensen minder zagen als ik er geen gedoe van maakte.
Goede vraag. Ze zeiden dat hij na drie uur nog geen honger had en zijn fles dan niet op kreeg. Maar meestal drinkt hij alles gewoon op volgens mij. Het lastige is dat voeden op verzoek op het KDV nauwelijks gaat omdat Joris als hij afgeleid is niet echt hongersignalen laat zien. Thuis voed ik wel op verzoek en is de tijd tussen de voedingen heel verschillend.quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:46 schreef Morretje het volgende:
[..]
Minder vaak gaan drinken is idd wel normaal, maar waarom zou het KDV minder bv geven? Vraagt hij er zelf pas na 4 uur om en gaven ze om de 3, of rekken ze het nu? In principe mag borstvoeding onbeperkt, dus ik snap het niet. Maar dat kan ook aan mij liggen
Ja zoetig, maar niet overheersend...quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:28 schreef bitterend het volgende:
smaakt zoet, beetje waterig....hier tenminste
wat heb je gegeten?quote:
Ja! heel licht!quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:29 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja zoetig, maar niet overheersend...
Geen idee meerquote:
Dan wil ik best een slokje!quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:40 schreef Ticootje het volgende:
Ik drink een liter cola per dag... Komt er dan ook melk met cola smaak uit?
Je mag altijd even komen sabbelen hoor, als je maar wel een mooie grote hap neemt.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:46 schreef bitterend het volgende:
[..]
Dan wil ik best een slokje!![]()
Mooi BJ! je doet het goed
Ik ben echt verzot op melk.. ook op soya melk.. Heerlijk.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:46 schreef bitterend het volgende:
Kalfjesmelk is ook best lekker hoor...maar alleen van campina
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |