Roel!quote:
Zekerquote:
Ah je bent gewoon vrijquote:Op maandag 20 februari 2012 10:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zeker. Waren weer paar mooie dagen
. Kan vandaag en morgen ook nog gaan, maar doe rustig aan, denk ik
Da's kutquote:Op maandag 20 februari 2012 10:11 schreef themauster het volgende:
Ziek thuis want heb geen stem meer en migraine aanval gehad vannacht
Dat. Ben helemaal blij nu. Zelfs de 4 Non Blondes kunnen deze dag niet meer vergallen.quote:
Was mooi hequote:
Nu nog een pfieuw-pfieuw strakke jingle, en het kan zo een item worden!1!quote:Op maandag 20 februari 2012 10:13 schreef Pino112 het volgende:
Waarom moeten wij Domiens weekend-samenvatting weten?
Nou idd. Hier is het nog steeds wit na een sneeuwbui van gisteren..quote:Op maandag 20 februari 2012 11:16 schreef SilentChaos het volgende:
Zomergevoel krijg ik bij dit nummerWas het maar zo'n feest
Zonquote:Op maandag 20 februari 2012 11:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nou idd. Hier is het nog steeds wit na een sneeuwbui van gisteren..
Idd...quote:Op maandag 20 februari 2012 12:16 schreef Piles het volgende:
Limburg vs Brabant is een lastige, maar de 2e plaat geeft de doorslag: Lunchbox 1.
Meui!!quote:
Ik zag die hoge temperaturen ook alquote:Op maandag 20 februari 2012 12:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Meui!!
Woensdag mee naar het strand? Het wordt potverdorie een graad of 13, zomer
Met zonder jasquote:Op maandag 20 februari 2012 13:04 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zag die hoge temperaturen ook alBinnenkort kunnen we met zonder jas naar buiten
Ik heb deze winter maar 2x m'n jas aan gehad, warmbloedigquote:Op maandag 20 februari 2012 13:09 schreef Evertjan het volgende:
ik ben net al met zonder jas naar buiten geweest
En hoe lang breng je gemiddeld buiten door zonder jas?quote:Op maandag 20 februari 2012 13:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb deze winter maar 2x m'n jas aan gehad, warmbloedig
Varieert van even naar de auto lopen, over galerijen huppelen op m'n werk tot keihard winkelen, wel een sjaal omquote:Op maandag 20 februari 2012 13:14 schreef CindieY het volgende:
[..]
En hoe lang breng je gemiddeld buiten door zonder jas?
Hm, okquote:Op maandag 20 februari 2012 13:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Varieert van even naar de auto lopen, over galerijen huppelen op m'n werk tot keihard winkelen, wel een sjaal om![]()
Ik heb het echt niet snel koud en ik haat een dikke winterjas, rijdt/zit niet fijn
Schaatsen heb ik me maar niet aan gewaagd, ben bang dat je dan Bambi-achtige taferelen had gekregenquote:Op maandag 20 februari 2012 13:20 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hm, okIk houd er ook niet zo van, maar zonder jas krijg ik het toch echt koud. Alleen schaatsten steeds zonder jas gedaan, maar met extra warme kleding
Oooh oooooooh ooooooh!quote:
Dat zal die van Melrose wel zijnquote:Op maandag 20 februari 2012 13:48 schreef InTrePidIvity het volgende:
Alleen is dit niet de versie die je altijd in de kroeg hoort
Die gasten zijn tofquote:
Zó heten zequote:
Datquote:Op maandag 20 februari 2012 13:48 schreef Sersjee het volgende:
Dat ik dit nog mag meemaken, Pennywise overdag op 3...
Ongetwijfeld. Ik kom nog wel eens in een kroeg, maar deze heb ik er nog nooit gehoordquote:Op maandag 20 februari 2012 13:49 schreef Etcetera het volgende:
Zul je zien dat die gast Melrose wil hebben
Fixedquote:Op maandag 20 februari 2012 13:50 schreef CindieY het volgende:
Wie doet er even een twittertje naar Ekdom dat die lieve jongen aan de lijn waarschijnlijk Melrose zoekt?
dan sta je in de verkeerde kroegquote:Op maandag 20 februari 2012 13:48 schreef InTrePidIvity het volgende:
Alleen is dit niet de versie die je altijd in de kroeg hoort
Afgezien daarvan is het huidige Melrose supertof vind ik, kan nu al weer uitkijken naar de pleinfeesten hier in de buurtquote:Op maandag 20 februari 2012 13:50 schreef Sersjee het volgende:
Die uitvoering van Melrose vind ik wel zó erg... Zeker sinds de dood van Jason Thirsk kan ik die niet meer aanhoren.
Pappa di Grazi bedoel jequote:Op maandag 20 februari 2012 13:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Afgezien daarvan is het huidige Melrose supertof vind ik, kan nu al weer uitkijken naar de pleinfeesten hier in de buurt
Das idd de band van de oude zanger. Ook leuk, afgelopen zomer ook gezien. Melrose blijft voor mij leuker, ook doordat ze lekker mee-ouwehoeren op Facebook/Twitter enzo. PdG is wat meer showquote:
Ze kwam allebei vroeger in mijn oude dorpje op de kermis, was wel leuk als was ik drukker met flesjes bier verzamelen om een dubbeltje te verdienen per flesquote:Op maandag 20 februari 2012 13:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Das idd de band van de oude zanger. Ook leuk, afgelopen zomer ook gezien. Melrose blijft voor mij leuker, ook doordat ze lekker mee-ouwehoeren op Facebook/Twitter enzo. PdG is wat meer show
Ik hou van die feestjesquote:Op maandag 20 februari 2012 14:00 schreef themauster het volgende:
[..]
Ze kwam allebei vroeger in mijn oude dorpje op de kermis, was wel leuk als was ik drukker met flesjes bier verzamelen om een dubbeltje te verdienen per fles.
quote:
Neu, dan zou ik er niet "I Realise I'm in love" achteraan brullenquote:
Geeft niks mop, ik hou nu niet minder van je!quote:
quote:Op maandag 20 februari 2012 15:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Geeft niks mop, ik hou nu niet minder van je!
Ik word overal vrolijk van op het momentquote:Op maandag 20 februari 2012 15:30 schreef SilentChaos het volgende:
Van alle uit je dip-tips beland je spontaan in een depressie... Gelukkig is het de minst erge geworden
ben je verliefd ?quote:Op maandag 20 februari 2012 15:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik word overal vrolijk van op het moment![]()
Womack x2
Nee, kom niks leuks tegen... Wil je me depri praten?quote:Op maandag 20 februari 2012 15:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
ben je verliefd ?
Wanneer rotten dit soort bandjes eens op van de radio
Jaaaaaaaaaaa voorjaarquote:Op maandag 20 februari 2012 15:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, kom niks leuks tegen... Wil je me depri praten?![]()
Het zit me gewoon lekker mee vandaag en het voorjaar ligt op de loer
Juist!quote:
*sluuuurpquote:Op maandag 20 februari 2012 16:02 schreef minthy het volgende:
Wat is het rustig trouwens... Iedereen aan de Cup-a-Soup?
Het nieuwe album van ome Bruce is gelekt, dus die staat nu op.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:02 schreef minthy het volgende:
Chinese Tomaatquote:Op maandag 20 februari 2012 16:02 schreef minthy het volgende:
Kan best met een kopje Cup-a-Soupquote:Op maandag 20 februari 2012 16:04 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Het nieuwe album van ome Bruce is gelekt, dus die staat nu op.
Bah, cup-a-soup. Dat verpest toch ook gelijk je beleving van het nieuwe album van Bruce.quote:
Tja... Cup-a-Bruce krijg ik dan weer hele nare beelden bijquote:Op maandag 20 februari 2012 16:08 schreef CindieY het volgende:
[..]
Bah, cup-a-soup. Dat verpest toch ook gelijk je beleving van het nieuwe album van Bruce.
Kut!quote:Op maandag 20 februari 2012 16:24 schreef wolfrolf het volgende:
Heeft Domien een leuq weekend gehad trouwens?
En mintthiej. Ik moest woensdag toch werkuhhhMaar strandze hoorrr
Wat moet iedereen wel niet van mij denken...quote:Op maandag 20 februari 2012 18:01 schreef wolfrolf het volgende:
[Zeroes @ 3FM #3386] minthy laat poepjes in bed!!! heeft trouwens 1493 hits gehadjammer dat #3385 er meer heeft!
Ach. Iedereen moet toch wel eens een lekkere wind laten hèquote:Op maandag 20 februari 2012 18:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Wat moet iedereen wel niet van mij denken...![]()
En ik doe altijd zo lief
Daarover doe ik geen uitspraken meer, lijkt me verstandigerquote:Op maandag 20 februari 2012 18:07 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ach. Iedereen moet toch wel eens een lekkere wind laten hè
quote:Op maandag 20 februari 2012 18:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Daarover doe ik geen uitspraken meer, lijkt me verstandiger
Ik zit al over m'n fup, kan geen filmpjes kijken.quote:
Vraag 'm eens aan na middernacht in de 3NA12 zou ik zeggen.quote:Op maandag 20 februari 2012 19:16 schreef Dagoduck het volgende:
MENSENMENSENMENSEN
Ik zat vandaag weer eens One by One van natuurlijk de Foo Fighters te luisteren, en dit nummer blijft toch wel een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel goed nummer!
Beter gaat Roos hem een keer draaien ofzo want hij is nog nooit op 3FM gedraaid in al die jaren, belachelijk!
Ik kan nooit meer luisterenquote:Op maandag 20 februari 2012 19:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vraag 'm eens aan na middernacht in de 3NA12 zou ik zeggen.
Ik zat even te kloten met die Nedereland24 player maar daar zit dus ook een livestream functie in. Misschien iets voor de socialradio site.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:54 schreef Sirolf het volgende:
Zo, mijn werk van de afgelopen week: http://3fm.nl/mobiel
Morgen verder met een leuk nieuw projectje. Kan ik nog niet al teveel over zeggen...
1 2 3 4 | <object type="application/x-silverlight" data="data:application/x-silverlight," width="640" height="360"> <param name="source" value="http://slplayer.nederland24.nl/xap/NPONL24.xap"/><param name="windowless" value="true"/> <param name="initParams" value="liveStream=http://livestreams.omroep.nl/npo/3fm_vsr-bb,loadingLogoType=nl,liveStreamTitle=3FM Webcam"/> </object> |
Zeg dan helemaal niks.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:54 schreef Sirolf het volgende:
Morgen verder met een leuk nieuw projectje. Kan ik nog niet al teveel over zeggen...
"Nog niet al teveel" betekent bij mij dat hij best een tipje van de sluier op mag lichtenquote:
Minthy!!!quote:
mag je het domein 3fm.mobi ook effe aanpassen die verwijst nog naar http://wapsbt.momac.net/p(...)1gfbZ/pa/130941/uid/quote:Op maandag 20 februari 2012 20:54 schreef Sirolf het volgende:
Zo, mijn werk van de afgelopen week: http://3fm.nl/mobiel
Familie van je? Ze typt op dezelfde manier als dat jij doetquote:Op maandag 20 februari 2012 21:44 schreef wolfrolf het volgende:
Deze Twitter account is een klik waard https://twitter.com/#!/riaendekids
Niet waar!quote:Op maandag 20 februari 2012 21:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Familie van je? Ze typt op dezelfde manier als dat jij doet![]()
Groetjens!!
Ik heb niet eens een pizza...quote:Op maandag 20 februari 2012 22:07 schreef wolfrolf het volgende:
Hallon minthy. Lekker aan het dancen met je pizza?
quote:Op maandag 20 februari 2012 22:17 schreef wolfrolf het volgende:
Even mijn ondertitel aan de huidige hype aangepast
ben immers enorm gefoelug foor hyypes
Ik ga denk ik zo maar eens afwassen, er is inderdaad weinig te doenquote:
Ik ben ook druk met school en afleiding zoeken daarvanquote:Op maandag 20 februari 2012 23:10 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ga denk ik zo maar eens afwassen, er is inderdaad weinig te doen
Het is een app, maar wat voor soort merk je nog wel.quote:Op maandag 20 februari 2012 21:42 schreef minthy het volgende:
[..]
"Nog niet al teveel" betekent bij mij dat hij best een tipje van de sluier op mag lichten
Neu, dat mag best wat uitgebreiderquote:Op maandag 20 februari 2012 23:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het is een app, maar wat voor soort merk je nog wel.
Zo genoeg tipje-sluier?
iOS?quote:Op maandag 20 februari 2012 23:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het is een app, maar wat voor soort merk je nog wel.
Zo genoeg tipje-sluier?
ik begon me net af te vragen of er nog levende zielen hier zijn....hoe is het met pino?quote:
Goed, ik moet eigenlijk slapen maar dat doe ik nog niet.quote:Op maandag 20 februari 2012 23:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik begon me net af te vragen of er nog levende zielen hier zijn....hoe is het met pino?
min of meer hetzelfde....goede Spaanse film in de bios gezien, net een aflevering Homeland en nu hoopte ik hier gezelligheid te vinden omdat ik nog geen zin heb naar bed te gaanquote:Op maandag 20 februari 2012 23:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Goed, ik moet eigenlijk slapen maar dat doe ik nog niet.
Met jou?
Geen idee waar de rest is nu, maar ik ga helaas pitten.quote:Op maandag 20 februari 2012 23:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
min of meer hetzelfde....goede Spaanse film in de bios gezien, net een aflevering Homeland en nu hoopte ik hier gezelligheid te vinden omdat ik nog geen zin heb naar bed te gaanrond 7 uur gaat de wekker weer en het zou verstandig zijn als ik naar bed zou gaan, maar dat doe ik lekker nog even niet
slaap lekker en tot weerziens!quote:Op maandag 20 februari 2012 23:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Geen idee waar de rest is nu, maar ik ga helaas pitten.
Veel plezier nog even, alvast welterusten en tot morgen
ik had net met mezelf afgesproken na dit nummer naar bed te gaan, maar misschien kun jij me nog stoppen?quote:Op maandag 20 februari 2012 23:46 schreef CindieY het volgende:
Zo, afwasje gedaan en wasje in de wasmachine gedaan. Ik kom een teken van leven geven
Jaahaa, de 3 na 12quote:Op maandag 20 februari 2012 23:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik had net met mezelf afgesproken na dit nummer naar bed te gaan, maar misschien kun jij me nog stoppen?
owja, daar kan ik nog wel op wachten.quote:
Gewoon request doenquote:Op maandag 20 februari 2012 23:56 schreef 3rdRock het volgende:
zeg, heeft 3fm er ooit aan gedacht om die request de driequest te gaan noemen? of is dat niet grappig?
lach om mijn grappen! begrepen?quote:
*kras*quote:
Mwah, ik heb mijn dag niet vandaag.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
*kras*
maar ehm, alles goed? fijne dag gehad?
gelukkig is er net een nieuwe dag begonnen waar je nog iets moois van kunt maken!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:01 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mwah, ik heb mijn dag niet vandaag.
Heb woensdag pas weer echt iets nuttigs te doen, namelijk solliciteren. Wel goed dat je een overhemd hebt gekochtquote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
gelukkig is er net een nieuwe dag begonnen waar je nog iets moois van kunt maken!
mijn dag was gewoon saai. en dinsdagmiddag 1 of andere debiele workshop waar ik geen zin in heb en woensdag moet ik naar t hoofdkantoor van de opdrachtgever. lekker tussen pakken en mantelpakjes rondlopen. heb speciaal voor de gelegenheid een overhemd, wel zeer casual, aangeschaftkan moeilijk in een hoodie met Cow (van chicken) erop aankomen...
Nee, niet echt!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:05 schreef 3rdRock het volgende:
nou, ik word niet echt wild van de 3na12...
mwoah...overhemd. een zeer casual witblauwgeblokt ding. weet nog niet of ik het veel vaker ga dragen...quote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:06 schreef CindieY het volgende:
[..]
Heb woensdag pas weer echt iets nuttigs te doen, namelijk solliciteren. Wel goed dat je een overhemd hebt gekocht
ik wil scheurende gitaren of beukende dance op dit tijdstip! ik zat er nog ff aan te denken Plaything van Raffish aan te vragen, maar ik denk niet dat dat er door zou zijn gekomen...quote:
Juist! Ik zat lekker in een flow met m'n schoolwerk, dus dat heb ik af en gemaild. Het mag wel wat lomperquote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[..]
ik wil scheurende gitaren of beukende dance op dit tijdstip! ik zat er nog ff aan te denken Plaything van Raffish aan te vragen, maar ik denk niet dat dat er door zou zijn gekomen...
Gewoon vaker dragenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mwoah...overhemd. een zeer casual witblauwgeblokt ding. weet nog niet of ik het veel vaker ga dragen...
oe, waar ga je solliciteren?
ja, prodigy! of qotsa! of tool! of z'n oudje van underworld of basement jaxxquote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Juist! Ik zat lekker in een flow met m'n schoolwerk, dus dat heb ik af en gemaild. Het mag wel wat lomper
postbezorger. grappig. een deel van die mensen wordt geworven via "mijn" callcenter in lwd of 1 van de andere vestigingen in breda of enschede geloof ik. jongen naast me op kantoor beoordeeld wat van die gesprekken.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:12 schreef CindieY het volgende:
[..]
Gewoon vaker dragen
PostNl als postbezorger.
Ah, ik zag al in de bevestingsmail dat ik naar Leeuwarden moet bellen als ik m'n gesprek zou willen afzeggen om whatever reasonquote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
postbezorger. grappig. een deel van die mensen wordt geworven via "mijn" callcenter in lwd of 1 van de andere vestigingen in breda of enschede geloof ik. jongen naast me op kantoor beoordeeld wat van die gesprekken.
en of ik dat overhemd vaker ga dragen weet ik nog niet. hangt er vanaf hoe ik me er in voel. dat vind ik het belangrijkste. de kans dat je mij ooit in pak zult zien is vrij klein....
nutteloze troep die zo snel mogelijk uit moet?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:17 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ah, ik zag al in de bevestingsmail dat ik naar Leeuwarden moet bellen als ik m'n gesprek zou willen afzeggen om whatever reason![]()
Enneh
[ afbeelding ]
Nee, een aanblik waarvan je moet genietenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nutteloze troep die zo snel mogelijk uit moet?zo'n pak is volgens mij mij pokkeduur en ik zou het zelden of nooit dragen. heb het in mijn werk absoluut niet nodig en behalve een ocassionele bruiloft of begrafenis kan ik geen gelegenheid bedenken wanneer ik het aan zou trekken
![]()
over uitdoen gesproken...ik ga mijn pc, kleren en lamp uitdoen en ga pitten. slaap lekker allemaal
Trustequote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nutteloze troep die zo snel mogelijk uit moet?zo'n pak is volgens mij mij pokkeduur en ik zou het zelden of nooit dragen. heb het in mijn werk absoluut niet nodig en behalve een ocassionele bruiloft of begrafenis kan ik geen gelegenheid bedenken wanneer ik het aan zou trekken
![]()
over uitdoen gesproken...ik ga mijn pc, kleren en lamp uitdoen en ga pitten. slaap lekker allemaal
quote:
quote:Op maandag 20 februari 2012 22:26 schreef JaneDoe het volgende:
je ergeren aan mensen die tijdens een optreden van roosbeef gaan praten
alsof op dat moment in dezelfde ruimte niets ernstigers gaande is..
hoe krijg je het voor elkaar dat voor 23% te wijzigen?quote:
Ik lig nog in bed met laptop en had er eerst \mogguh staanquote:Op dinsdag 21 februari 2012 08:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hoe krijg je het voor elkaar dat voor 23% te wijzigen?![]()
goedemorgen
wehehequote:Op dinsdag 21 februari 2012 08:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik lig nog in bed met laptop en had er eerst \mogguh staan
werkse!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 08:18 schreef 3rdRock het volgende:
zeg, t was weer gezellig, maar ik moet naar mn werk.
fijne dag iedereen
quote:
Spanjequote:
Vakantie zeker.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 08:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Spanje
Donderdag is'ie er weer
Veranderingenquote:
wehehe dat wel jaquote:Op dinsdag 21 februari 2012 08:56 schreef SilentChaos het volgende:
Klinkt alsof ze in een riool aan het zingen is
Ik vinnut coolquote:Op dinsdag 21 februari 2012 08:56 schreef SilentChaos het volgende:
Klinkt alsof ze in een riool aan het zingen is
Je zendt tegenstrijdige signalen uit, ik begrijp je nietquote:
Dat zou leuk zijn om heen te gaan met z'n allen, doen we de topicmeet van vorig jaar dunnetjes overquote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 09:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Je zendt tegenstrijdige signalen uit, ik begrijp je niet
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 09:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat zou leuk zijn om heen te gaan met z'n allen, doen we de topicmeet van vorig jaar dunnetjes over
Dat dacht ik ook ja...quote:Op dinsdag 21 februari 2012 09:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je kent me onderhand toch wel
Ik heb ooit eens gelezen dat tegenstrijdige signalen je "mysterieus" maken en dat vrouwen daar geïnteresseerd in zijnquote:
Oh... Dan blijkt maar eens te meer dat ik niet voldoe aan het stereotype vrouw; ik heb liever dat mensen duidelijk en rechtstreeks tegen me zijnquote:Op dinsdag 21 februari 2012 09:43 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens gelezen dat tegenstrijdige signalen je "mysterieus" maken en dat vrouwen daar geïnteresseerd in zijn
Halleluja!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 09:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh... Dan blijkt maar eens te meer dat ik niet voldoe aan het stereotype vrouw; ik heb liever dat mensen duidelijk en rechtstreeks tegen me zijn
Jeuj, medestander!quote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 09:59 schreef alors het volgende:
Waitin on the World to Change van John Mayer dus.
Altijdquote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:06 schreef wolfrolf het volgende:
Mogge
Hebben jullie me n beetje gemist lol
grgr
Kloon?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:49 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Toch lief als je zoeits hoort van je kloon
Ik had vlak nadat je terug was van je wintersport een grapje gemaakt dat je helemaal niet weg was geweest en dat jij mijn kloon bent.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:53 schreef SilentChaos het volgende:
Ik dacht dat ik een kloon was van 3rdRock
quote:
GMTA!!!!!quote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:18 schreef ConscienceNL het volgende:
Sting - If I Ever Lose My Faith In You
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:19 schreef Sersjee het volgende:
In dit geval gaat het A T-en van de GM niet op, want ik ga toch echt voor 2.
huh? dat is toch pas over een maand, kalendertechnisch gezien? de meteorologische lente begint op 1 maart dacht ik...quote:
Heb je wel eens naar het weer gekeken buiten?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
huh? dat is toch pas over een maand, kalendertechnisch gezien? de meteorologische lente begint op 1 maart dacht ik...
goedemiddag trouwens, of nou ja goed.....net een brief van de belastingdienst waar ik me een beetje zorgen over maak gekregen. iets over een derdenonderzoek. maar goed, daar heb ik net een topic over geopend
zo bijzonder mooi vind ik het weer hier nietquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:06 schreef CindieY het volgende:
[..]
Heb je wel eens naar het weer gekeken buiten?
Vervelend zeg.
Je woont gewoon verkeerd. Hier is het lente all overquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zo bijzonder mooi vind ik het weer hier niet
Ik had in die lichting gezeten als ik journalistiek had afgemaakt. Hoor al van verschillende oud-studiegenoten of ze wel of niet een goed diploma hebben.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:31 schreef Evertjan het volgende:
nog mensen van Windesheim hier?
Kwart diploma's Windesheim ten onrechte uitgereikt
Klinkt goedquote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:26 schreef wolfrolf het volgende:
[ afbeelding ] Ik ga nu even kip marineren voor morgenAjam Ketjap
twitter:MrsEkdom twitterde op dinsdag 21-02-2012 om 19:38:53Waar zijn we nu weer in terecht gekomen? Van @jamieoliver naar #RightSaidFred
reageer retweet
twitter:MrsEkdom twitterde op dinsdag 21-02-2012 om 19:46:19Haha kijk die @gerardekdom eens gaan bij de clipopname van #RightSaidFred #sxaholic
reageer retweet
twitter:gerardekdom twitterde op dinsdag 21-02-2012 om 20:08:29En dan ook nog effe een rolletje spelen in de nieuwe video van Right Said Fred! #wateendag
reageer retweet
die 2 kale gasten zijn niet een klein beetje foutquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:09 schreef hole1988 het volgende:
twitter:gerardekdom twitterde op dinsdag 21-02-2012 om 20:08:29En dan ook nog effe een rolletje spelen in de nieuwe video van Right Said Fred! #wateendag [ link | afbeelding ] reageer retweet
Fred zei dat je gelijk hebtquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:17 schreef Evertjan het volgende:
[..]
die 2 kale gasten zijn niet een klein beetje fout
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |