Hij wordt kunstmatig in slaap gehouden.quote:Op maandag 20 februari 2012 13:27 schreef Anonymousz het volgende:
Hij ligt in gewoon in coma of kunstmatige
ik heb het nieuws amper gevolgd![]()
geef je een harde gil als je iets nieuws hoort?quote:
Is goed.quote:Op maandag 20 februari 2012 13:36 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
geef je een harde gil als je iets nieuws hoort?
bedanktquote:Op maandag 20 februari 2012 13:30 schreef StephanL het volgende:
[..]
Hij wordt kunstmatig in slaap gehouden.
Lijkt me ook terecht.quote:Op maandag 20 februari 2012 13:36 schreef Haaibaaike het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)voorgetrokken__.html
Terecht.quote:Op maandag 20 februari 2012 13:36 schreef Haaibaaike het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)voorgetrokken__.html
Ze komt toch niet bij P&W he?quote:Op maandag 20 februari 2012 13:37 schreef Specularium het volgende:
Jannetje Koelewijn zit vanavond bij DWDD.
Mij niet. De kans dat de privacy van Friso en zijn bezoek wordt geschonden is zo veel groter, want veel meer mensen hebben toegang tot hem.quote:
Ja die andere patiėnten zouden ook graag privacy hebben.quote:Op maandag 20 februari 2012 13:42 schreef Mula het volgende:
[..]
Mij niet. De kans dat de privacy van Friso en zijn bezoek wordt geschonden is zo veel groter, want veel meer mensen hebben toegang tot hem.
Goeie!quote:Op maandag 20 februari 2012 13:42 schreef Mula het volgende:
[..]
Mij niet. De kans dat de privacy van Friso en zijn bezoek wordt geschonden is zo veel groter, want veel meer mensen hebben toegang tot hem.
Andere soort privacy. De kans dat de woorden van een huilende moeder van een medepatient aan het bed van haar zoon worden doorverkocht aan een roddelblad is niet zo groot. Bij Beatrix wel.quote:Op maandag 20 februari 2012 13:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja die andere patiėnten zouden ook graag privacy hebben.
Wie?quote:Op maandag 20 februari 2012 13:37 schreef Specularium het volgende:
Da's mijn tekst.quote:Op maandag 20 februari 2012 13:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Goeie!![]()
Ik ga je tip doorgeven aan al die andere patiėnten die ook graag privacy willen.
GMTAquote:
De vrouw van de neurochirurg die met de dokter van friso zou hebben gesproken. Ze werkt voor het nrc.quote:
Dat ligt dan aan die andere staatshoofden met hun blingbling.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:02 schreef Lagrinta het volgende:
Het blijft een aparte familie. Aan de ene kant heel decadent maar aan de andere kant ook ongewoon normaal. Dat Bea jarenlang in een verlengde Ford Scorpio werd vervoerd bijvoorbeeld. Elk staatshoofd lacht je daarmee uit.
Dat is het Nederlandse standpunt. In de meeste landen is een Mercedes geen patserbak maar gewoon een luxe veilige comfortabele auto.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat ligt dan aan die andere staatshoofden met hun blingbling.
Had liever iets meer klasse gezien. Maybach ofzo, maar dat krijg je in Nederland nooit voor elkaar.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:02 schreef Lagrinta het volgende:
Het blijft een aparte familie. Aan de ene kant heel decadent maar aan de andere kant ook ongewoon normaal. Dat Bea jarenlang in een verlengde Ford Scorpio werd vervoerd bijvoorbeeld. Elk staatshoofd lacht je daarmee uit.
De meeste staatshoofden hebben die functie maar een paar jaar, en dan moeten ze even hun stempel drukken...quote:Op maandag 20 februari 2012 14:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat ligt dan aan die andere staatshoofden met hun blingbling.
Ze rijden vooral Volvo en Audi. Een Maybach is te overdreven maar een S-Klasse of 7-serie is niet raar.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:07 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Had liever iets meer klasse gezien. Maybach ofzo, maar dat krijg je in Nederland nooit voor elkaar.
Zou Nico Dijkshoorn al een mooi gedichtje voor haar hebben geschreven?quote:Op maandag 20 februari 2012 13:37 schreef Specularium het volgende:
Dat is dus nieuw geld. Oud geld heeft die show helemaal niet nodig.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:12 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Maybach uit 1909, sluit perfect aan bij de Oranjes.
Hoe lang is die planning van SBS eigenlijk al bekend? Ik zou ze er best voor aanzien om vrijdagavond te besluiten die film te plannen zodat ze hem vandaag uit piėteit met de familie weer kunnen schrappen om wat zieltjes te scoren.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Attentie Attentie: We passen weer even het schema aan!
http://www.nu.nl/media/27(...)sportfilm-friso.html
Goffer..quote:Op maandag 20 februari 2012 14:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Maybach is juist geen show. Een verlengde Ford Scorpio valt meer op dan een Maybach.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:13 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dat is dus nieuw geld. Oud geld heeft die show helemaal niet nodig.
Gelukkig beetje positief nieuws.quote:Op maandag 20 februari 2012 13:00 schreef Laysa het volgende:
http://nos.nl/artikel/343117-dochter-friso-bezoekt-vader.html
Dochtertje ook mee op bezoek
quote:Op maandag 20 februari 2012 14:16 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hoe lang is die planning van SBS eigenlijk al bekend? Ik zou ze er best voor aanzien om vrijdagavond te besluiten die film te plannen zodat ze hem vandaag uit piėteit met de familie weer kunnen schrappen om wat zieltjes te scoren.
Ik ga Vertical Limit en Alive kijken vanavond, denk ik.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Goffer..![]()
![]()
Tis wel goed met ze.. had me er zo op verheugd
Pak wel een dvdtje denk ik..deze misschien
[ afbeelding ]
En nu maar hopen dat John Jones of andere bekende donkere persoon niet vermoord wordt vandaag.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Of een zwarte knakker in een lange zwarte jas ergens om zich heen begint te schieten.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En nu maar hopen dat John Jones of andere bekende donkere persoon niet vermoord wordt vandaag.
quote:Op maandag 20 februari 2012 13:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ze komt toch niet bij P&W he?
quote:Neurochirurg Kees Tulleken bespreekt vanavond in Pauw & Witteman zijn uitlatingen over de lichamelijke gesteldheid van prins Friso tegenover de pers.
quote:Op maandag 20 februari 2012 14:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Volgend jaar een nieuwe show van J. de Mol.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:16 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hoe lang is die planning van SBS eigenlijk al bekend? Ik zou ze er best voor aanzien om vrijdagavond te besluiten die film te plannen zodat ze hem vandaag uit piėteit met de familie weer kunnen schrappen om wat zieltjes te scoren.
Niet meteen zo voorbarig he.quote:
Ik moest lachenquote:Op maandag 20 februari 2012 14:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Volgend jaar een nieuwe show van J. de Mol.
Waar is Friso!?!
Waarin 6 kandidaten opzoek gaan naar Friso!
Volgens mij hadden we donderdag de TV-gids van deze week al binnen, en zo'n film in de krokusvakantie is altijd leuk natuurlijk, voor de thuisblijvers...quote:Op maandag 20 februari 2012 14:16 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Met de pieper in de hand over de besneeuwde bergwand.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waar is Friso!?!
Hij is gewoon aan het voorbereiden om mee te doen aan 71 graden Noord.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waar is Friso!?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |