Hey bier! Heuj!!quote:
en?quote:Op maandag 20 februari 2012 13:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik zal even bellen met wimpie, moment...
Nee, Friso heeft de RVD gevraagd om te vragen of zij het land willen vertellen dat hij van de borstjes is en niet van de balletjes. Hij vond dat een beetje eng.quote:Op maandag 20 februari 2012 13:23 schreef zaans_boefje het volgende:
Dus de RVD houd alleen maar vieze praatjes tegen en over koninklijke kindjes![]()
Nemen ze hun taak ten aanzien van voorlichting tenminste serieus, zullen ze ook condooms verstrekken?
Hij was even aan het masturberen, maar er is nog geen nieuws.quote:
jammer maar bedanktquote:Op maandag 20 februari 2012 13:27 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hij was even aan het masturberen, maar er is nog geen nieuws.
Goftedomme. Vinden we het gek dat die hele kliek zo in Engeland zit als Duitsland een keer boos kijkt?quote:Op maandag 20 februari 2012 13:27 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nee, Friso heeft de RVD gevraagd om te vragen of zij het land willen vertellen dat hij van de borstjes is en niet van de balletjes. Hij vond dat een beetje eng.
ywquote:
Fok! op zijn mooist.quote:
In liefde en oorlog is alles toegestaan toch?quote:Op maandag 20 februari 2012 13:28 schreef Jarno het volgende:
[..]
Goftedomme. Vinden we het gek dat die hele kliek zo in Engeland zit als Duitsland een keer boos kijkt?
Hij wordt kunstmatig in slaap gehouden.quote:Op maandag 20 februari 2012 13:27 schreef Anonymousz het volgende:
Hij ligt in gewoon in coma of kunstmatige
ik heb het nieuws amper gevolgd![]()
geef je een harde gil als je iets nieuws hoort?quote:
Is goed.quote:Op maandag 20 februari 2012 13:36 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
geef je een harde gil als je iets nieuws hoort?
bedanktquote:Op maandag 20 februari 2012 13:30 schreef StephanL het volgende:
[..]
Hij wordt kunstmatig in slaap gehouden.
Lijkt me ook terecht.quote:Op maandag 20 februari 2012 13:36 schreef Haaibaaike het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)voorgetrokken__.html
Terecht.quote:Op maandag 20 februari 2012 13:36 schreef Haaibaaike het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)voorgetrokken__.html
Ze komt toch niet bij P&W he?quote:Op maandag 20 februari 2012 13:37 schreef Specularium het volgende:
Jannetje Koelewijn zit vanavond bij DWDD.
Mij niet. De kans dat de privacy van Friso en zijn bezoek wordt geschonden is zo veel groter, want veel meer mensen hebben toegang tot hem.quote:
Ja die andere patiënten zouden ook graag privacy hebben.quote:Op maandag 20 februari 2012 13:42 schreef Mula het volgende:
[..]
Mij niet. De kans dat de privacy van Friso en zijn bezoek wordt geschonden is zo veel groter, want veel meer mensen hebben toegang tot hem.
Goeie!quote:Op maandag 20 februari 2012 13:42 schreef Mula het volgende:
[..]
Mij niet. De kans dat de privacy van Friso en zijn bezoek wordt geschonden is zo veel groter, want veel meer mensen hebben toegang tot hem.
Andere soort privacy. De kans dat de woorden van een huilende moeder van een medepatient aan het bed van haar zoon worden doorverkocht aan een roddelblad is niet zo groot. Bij Beatrix wel.quote:Op maandag 20 februari 2012 13:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja die andere patiënten zouden ook graag privacy hebben.
Wie?quote:Op maandag 20 februari 2012 13:37 schreef Specularium het volgende:
Jannetje Koelewijn zit vanavond bij DWDD.
Da's mijn tekst.quote:Op maandag 20 februari 2012 13:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Goeie!![]()
Ik ga je tip doorgeven aan al die andere patiënten die ook graag privacy willen.
GMTAquote:
De vrouw van de neurochirurg die met de dokter van friso zou hebben gesproken. Ze werkt voor het nrc.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |