Een beetje romantisch off piste in de sneeuw gaan rollebollen. De hommo.quote:Op maandag 20 februari 2012 13:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
En dat allemaal om te bewijzen dat hij geen homo is.
MAAR NU WETEN WE WEL BETER MET JE OOSTENRIJKSE SKIMAATJE!
Komt bij dat het door de wrijving gedeeltelijk smelt en meteen als het stil ligt weer bevriest. Het is niet alleen veel compacter, het is ook nog eens keihard. Zonder tools kom je er nauwelijks doorheen. Hij heeft geluk gehad dat het maar 40cm was, als het meer was geweest dan had het veel te lang geduurd voordat ze hem eruit hadden. Het is voorgekomen dat ze bij slachtoffers de benen al vrij hadden, die persoon nog leefde (benen bewogen) maar dat ze tegen de tijd dat ze z'n hoofd vrij konden maken al telaat waren.quote:Op maandag 20 februari 2012 12:39 schreef StateOfMind het volgende:
Sneeuw wordt in/door een lawine zeer compact samengeperst weegt derhalve veel meer, zo'n 800 kg per vierkante meter. Was in een van de voorgaande delen al aan bod gekomen.
Ik wist niet dat jij ook homo bent.quote:Op maandag 20 februari 2012 13:14 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Een beetje romantisch off piste in de sneeuw gaan rollebollen. De hommo.
Dat was toch wel het genanste punt uit z'n leven lijkt mij. Dat je de Rijksvoorlichtingsdienst een statement laat maken dat je niet van de piemels bent.
Nee hoor dames, echt niet heus niet, kijk maar, zelfs de RVD zegt dat ik op meisjes val. Wil er nu dan misschien iemand met me daten?
quote:Op maandag 20 februari 2012 13:14 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Een beetje romantisch off piste in de sneeuw gaan rollebollen. De hommo.
Dat was toch wel het genanste punt uit z'n leven lijkt mij. Dat je de Rijksvoorlichtingsdienst een statement laat maken dat je niet van de piemels bent.
Nee hoor dames, echt niet heus niet, kijk maar, zelfs de RVD zegt dat ik op meisjes val. Wil er nu dan misschien iemand met me daten?
Florian lijkt op Heatwave!quote:Op maandag 20 februari 2012 13:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Friso und Florian.
Klinkt beter dan die namen van z'n dochters..
Ik zal even bellen met wimpie, moment...quote:Op maandag 20 februari 2012 13:20 schreef Anonymousz het volgende:
is er nog nieuws?
(hopelijke goed nieuws)
Verrek!quote:
quote:Op maandag 20 februari 2012 13:14 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Doe je hem ook de groetjes van FOK! We hebben al 20 topics vol. En menen recht te hebben op meer info.quote:Op maandag 20 februari 2012 13:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik zal even bellen met wimpie, moment...
quote:Op maandag 20 februari 2012 13:23 schreef Jarno het volgende:
Ontopic mensen. Of moet ik weer @ random gaan doodverwensen om de boel op de rit te krijgen?.
Hey bier! Heuj!!quote:
en?quote:Op maandag 20 februari 2012 13:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik zal even bellen met wimpie, moment...
Nee, Friso heeft de RVD gevraagd om te vragen of zij het land willen vertellen dat hij van de borstjes is en niet van de balletjes. Hij vond dat een beetje eng.quote:Op maandag 20 februari 2012 13:23 schreef zaans_boefje het volgende:
Dus de RVD houd alleen maar vieze praatjes tegen en over koninklijke kindjes![]()
Nemen ze hun taak ten aanzien van voorlichting tenminste serieus, zullen ze ook condooms verstrekken?
Hij was even aan het masturberen, maar er is nog geen nieuws.quote:
jammer maar bedanktquote:Op maandag 20 februari 2012 13:27 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hij was even aan het masturberen, maar er is nog geen nieuws.
Goftedomme. Vinden we het gek dat die hele kliek zo in Engeland zit als Duitsland een keer boos kijkt?quote:Op maandag 20 februari 2012 13:27 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nee, Friso heeft de RVD gevraagd om te vragen of zij het land willen vertellen dat hij van de borstjes is en niet van de balletjes. Hij vond dat een beetje eng.
ywquote:
Fok! op zijn mooist.quote:
In liefde en oorlog is alles toegestaan toch?quote:Op maandag 20 februari 2012 13:28 schreef Jarno het volgende:
[..]
Goftedomme. Vinden we het gek dat die hele kliek zo in Engeland zit als Duitsland een keer boos kijkt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |