Ja daar doelde ik ook niet op. Maar op het feit dat ik het jammer vind dat hij niet een echte topclub aan de gang gaat ipv bij zo'n sjeik ergens.quote:
Zijn vrouw is Surinaams dacht ik.quote:Op zondag 19 februari 2012 23:01 schreef BansheeBoy het volgende:
Die Hiddink, zou hij een vaste girl hebben?²
Braziliaans toch? edit: nee toch Surinaamsquote:Op zondag 19 februari 2012 23:02 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Zijn vrouw is Surinaams dacht ik.
Wij kunnen alleen Sjeik zijn.quote:Op zondag 19 februari 2012 23:01 schreef alors het volgende:
[..]
Ja daar doelde ik ook niet op. Maar op het feit dat ik het jammer vind dat hij niet een echte topclub aan de gang gaat ipv bij zo'n sjeik ergens.
Zal die het niet koud hebben dan in Ruslandquote:Op zondag 19 februari 2012 23:02 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Zijn vrouw is Surinaams dacht ik.
UND VON LIVERPOOL UND MANCHESTER!!!quote:Op zondag 19 februari 2012 23:05 schreef msnk het volgende:
WIR SIND DIE BESTE... VON LONDON. UND VON ENGELAND. UND VON... WALES!!!
Hij samen met Ronaldo, daar lik ik mijn vingers bij af.quote:
RVP en Sneijder in 1 team?quote:
sjekk... I am disappoint.quote:Op zondag 19 februari 2012 23:05 schreef msnk het volgende:
Hey sjekk, messi hep een hattrick gemaakt. Ga je ons niet verblijden met dit grootse nieuws?
Alles behalve united en ingooiquote:
Milan is ook gezegd, maar je ac milan wegstrepen.quote:
Ze zeiden manchester city dus streep alleen manchester.quote:
Zeikwijfquote:Op zondag 19 februari 2012 23:09 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Kansloos gedoe, zeker als je de helft vergeet.
quote:Op zondag 19 februari 2012 23:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze zeiden manchester city dus streep alleen manchester.
Guidettiquote:Op zondag 19 februari 2012 23:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nu weten we nog steeds niet wie dat kleine blonde Zweedse jongetje nou was uit dat voorstukje van SV om 19.50...
Slordig inderdaadquote:Op zondag 19 februari 2012 23:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nu weten we nog steeds niet wie dat kleine blonde Zweedse jongetje nou was uit dat voorstukje van SV om 19.50...
quote:Op zondag 19 februari 2012 23:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
SV en Rutten zijn bijna even voorspelbaarquote:
Echt raar dat ze de woorden Ajax en Van Basten noemen.quote:Op zondag 19 februari 2012 23:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
SV en Rutten zijn bijna even voorspelbaar
Dat garandeert een geweldige uitzendig, kan niet misgaan...quote:Op zondag 26 februari 2012 08:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Vader en Zoon Mulder, Tom van 't Hek, Ronald Waterreus schuiven aan bij Sjek.
hopen dat PSV verliest dan, alleen maar voor Waterreus.quote:Op zondag 26 februari 2012 08:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Vader en Zoon Mulder, Tom van 't Hek, Ronald Waterreus schuiven aan bij Sjek.
ja van 't Hek voegt niets toe.quote:Op zondag 26 februari 2012 10:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is toch weer een beetje oude tijden die herleven met Jan en Youri... Dat gebabbel van Youri heb ik echt gemist, als je het vergelijkt met dhr. van 't Hek.
but but daddyquote:Op zondag 26 februari 2012 10:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is toch weer een beetje oude tijden die herleven met Jan en Youri... Dat gebabbel van Youri heb ik echt gemist, als je het vergelijkt met dhr. van 't Hek.
Zou hij een plasser krijgen van Joan die NSF heeft gewonnen?quote:Op zondag 26 februari 2012 21:07 schreef Evertjan het volgende:
Jack zit natuurlijk als musical liefhebber met een hard latje naar het NSF te kijken nu
+ Ruud Brood en Ton Lokhoffquote:Op zondag 26 februari 2012 20:34 schreef zeeuws jongetje het volgende:
Bingo vanavond: kopstoot, Old Trafford, Mexico, Guidetti, Altidore.
Wat, waar?quote:Op zondag 26 februari 2012 22:05 schreef Van_Poppel het volgende:
Mooie cynische reactie van de VI-leute over het songfestival
Jezus doe maar rustig zegquote:Op zondag 26 februari 2012 22:07 schreef Document1 het volgende:
Donder op met die Waterkneus, gatverdamme wat een ontzettende teringmongool is dat.
quote:Op zondag 26 februari 2012 22:07 schreef Document1 het volgende:
Donder op met die Waterkneus, gatverdamme wat een ontzettende teringmongool is dat.
Ach man hoe die daar zit met zn zelf vooringenomen kop van zie je ik had gelijk herp derp....quote:
quote:
Hij is voor PSVquote:Op zondag 26 februari 2012 22:08 schreef Document1 het volgende:
[..]
Ach man hoe die daar zit met zn zelf vooringenomen kop van zie je ik had gelijk herp derp....
En ik ben Ajacied.... dat mag toch wat zeggen.
quote:Op zondag 26 februari 2012 22:25 schreef vincerusso het volgende:
[..]
die denkt ook dat zijn landje in 2014 wereldkampioen word.
kansloze uk dat het is
FCT wint niet van PSV.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:26 schreef GGMM het volgende:
Als FC Twente met 1-0 zou winnen van de Graafschap staan ze qua doelsaldo gewoon boven PSV.
PSV wint wel van FCT. Weet het wel zeker. Die eerste wedstrijd...twente was kanseloos.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
PSV wint niet van Twente, in geen 100 jaar niet.
Wedden?quote:Op zondag 26 februari 2012 22:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
PSV wint wel van FCT. Weet het wel zeker. Die eerste wedstrijd...twente was kanseloos.
Dus alle négers zijn malloten?quote:Op zondag 26 februari 2012 22:31 schreef rubbereend het volgende:
een kopstoot krijgen en je hebt het dan zelf gedaan volgens Jan
Fernandez is gewoon een maloot
Die indruk krijg ik ook heel sterk...quote:Op zondag 26 februari 2012 22:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn lip bloeddeVolgens mij baalt Jan dat Psv heeft gewonnen trouwens
wat?quote:Op zondag 26 februari 2012 22:32 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dus alle négers zijn malloten?
Is dat niet de definitie van racisme?²
Lol.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben allergisch voor 'T Hek volgens mij. Ik voel standaard agressie opkomen als ik naar zijn hoofd moet staren + geluid.
Negers hebben een grote lip.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn lip bloeddeVolgens mij baalt Jan dat Psv heeft gewonnen trouwens
Zorgt voor een ietwat elastische vochtige substantie in de underpants.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom altijd vergelijken met Real en Barca?
Dat zuinige smoelwerk van hem.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben allergisch voor 'T Hek volgens mij. Ik voel standaard agressie opkomen als ik naar zijn hoofd moet staren + geluid.
die neusgaten.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat zuinige smoelwerk van hem.
Ja, dat we het vooral niet vergeten.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:39 schreef Caland het volgende:
Ah. Daar issie weer
'Ik ben zelf ook keeper geweest'![]()
![]()
![]()
Kan iemand niet eens een plasje doen over Watergiant's body?quote:Op zondag 26 februari 2012 22:39 schreef Caland het volgende:
Ah. Daar issie weer
'Ik ben zelf ook keeper geweest'![]()
![]()
![]()
Watergiantquote:Op zondag 26 februari 2012 22:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Kan iemand niet eens een plasje doen over Watergiant's body?²
quote:Op zondag 26 februari 2012 22:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Is het wel jonge.. zet je roze bril af
Nee man, kijk eens goed naar de herhaling.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Met zijn zeikstemmetjequote:Op zondag 26 februari 2012 22:43 schreef Ambrosius het volgende:
Tom, waarom probeer je er constant doorheen te schreeuwen?
die is 10 jaar oud hoorquote:Op zondag 26 februari 2012 22:42 schreef BansheeBoy het volgende:
Ondergrens. Een paar jaar geleden hadden we "demoniseren".²
En rood.quote:
Dat zijn 5 paren.quote:
Er is contact maar aan de andere kant had hij er ook omheen kunnen lopen. Ik vind wel dat hij heel bewust op de sliding afloopt, maar ik ben dan ook wel erg blij met de beslissing. Want rood en een strafschop had ook zo gegeven kunnen worden.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Grafstem.Lijkt net alsof hij constant zn neus dicht houdquote:Op zondag 26 februari 2012 22:43 schreef Ambrosius het volgende:
Tom, waarom probeer je er constant doorheen te schreeuwen?
Bij tennis heb je veel meer intervallen. tom.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:43 schreef Van_Poppel het volgende:
Van 't Hek vergelijkt tennis met voetbal
quote:Op zondag 26 februari 2012 22:44 schreef BansheeBoy het volgende:
Gelukkig praten ze niet door elkaar inderdaad heen.²
Neus dichthoudt?quote:Op zondag 26 februari 2012 22:44 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Grafstem.Lijkt net alsof hij constant zn neus dicht houd
Hij heeft 8 ton op zijn rekening.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:44 schreef GGMM het volgende:
Van 't Hek is echt een enorme zak van een vent. Wat heeft hij eigenlijk gedaan waardoor hij bij dit programma moet zitten?
Paris Hilton ook, komt die volgende week?quote:Op zondag 26 februari 2012 22:45 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hij heeft 8 ton op zijn rekening.²
Jack is met SV al jaren door de ondergrens heenquote:
Dat is maar een aanname van je, weet je niet zeker.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Paris Hilton ook, komt die volgende week?
Zo klinkt het. Beter lezen mgoolquote:Op zondag 26 februari 2012 22:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Neus dichthoudt?Er past een negerlul in elk apart neusgat.
Onterechte pingel (speler van excelsior maakt juist een overtreding op Van Rhijn) tegen en geen penalty gekregen voor hands na 5 minuten.quote:
Hij doet radio commentaar volgens mij?quote:Op zondag 26 februari 2012 22:44 schreef GGMM het volgende:
Van 't Hek is echt een enorme zak van een vent. Wat heeft hij eigenlijk gedaan waardoor hij bij dit programma moet zitten?
Het was een cynisch voorbeeld om dit criterium onderuit te halen.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:46 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat is maar een aanname van je, weet je niet zeker.²
presenteert ldlquote:Op zondag 26 februari 2012 22:46 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hij doet radio commentaar volgens mij?
Van de WIKI: Maria Thomas ("Tom") van ’t Hek (Naarden, 1 april 1958) is een voormalig Nederlands tophockeyer.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:46 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hij had naar Real of Man Utd. moeten gaan.quote:
moeten die wel willenquote:Op zondag 26 februari 2012 22:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hij had naar Real of Man Utd. moeten gaan.²
Waarom zou hij AS Roma prefereren boven Real of Man Utd?quote:
quote:Op zondag 26 februari 2012 22:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Waarom zou hij AS Roma prefereren boven Real of Man Utd.²
quote:Op zondag 26 februari 2012 22:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Waarom zou hij AS Roma prefereren boven Real of Man Utd?²
quote:
En terecht.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:56 schreef BansheeBoy het volgende:
Stijn Vreven, de meest legendarische cultheld aller tijden.²
Second that.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:56 schreef BansheeBoy het volgende:
Jij gaat weleens met de trein? Zeer kwalijke zaak.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:55 schreef GGMM het volgende:
Als ik dit programma op de achtergrond heb aanstaan klinkt het alsof ik in een volle trein zit.
Eens.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jij gaat weleens met de trein? Zeer kwalijke zaak.²
Morgen naar een echt goed programma kijken.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:57 schreef zeeuws jongetje het volgende:
Nou, weer een hoop nieuws gehoord.
Not.
Held. 'Vreven laat je tieten zien'. Gebeurde ook gewoon.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:56 schreef BansheeBoy het volgende:
presentator, ook al op zo'n vervelend toontjequote:Op zondag 26 februari 2012 22:46 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
I know rightquote:Op maandag 27 februari 2012 00:10 schreef ajacied4lf het volgende:
Waterkneus, wat een zielig mannetje is dat zeg. Bah
Ik ben VI fan van het eerste uur en kijk altijd SV plichtmatig. Maar ik vond dit een goede uitzending voor hun doen.quote:Op zondag 26 februari 2012 23:49 schreef Bombvis het volgende:
Wacht, een hele aflevering zonder dat het topic vol is gekomen? Ik weet niet wat dat zegt over de kwaliteit, of het een goede aflevering was en dus weinig te zeiken of dat het zo slecht was dat iedereen weg gezapt heeft
Énnnnnnnnnn wie is onze eerste keus???????!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 27 februari 2012 00:10 schreef ajacied4lf het volgende:
Waterreus, wat een zielig mannetje is dat zeg. Bah
nou vanavond overslaan dan maar, Michael van Praag met zijn gezever.quote:Op zondag 4 maart 2012 10:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zet uw borrelnootjes alvast klaar, vanavond is het weer tijd voor uw wekelijkse portie spannende televisie en topjournalistiek.
22:15
NOS Studio Voetbal
Wekelijks opiniërend praatprogramma over voetbal met gastheer Jack van Gelder. Met aan tafel Jan van Halst, Jan Mulder, Arno Vermeulen en Michael van Praag, bondsvoorzitter van de KNVB. Gespreksonderwerpen zijn onder andere: 'Meer dan Voetbal', de topper PSV - FC Twente en de situatie bij Ajax. Van Praag was 14 jaar voorzitter van Ajax dat de laatste grote Europese successen behaalde onder zijn bewind. Zoals de winst van de UEFA Cup in 1992 en de Champions League in 1995. De stichting Meer dan Voetbal, een initiatief van de KNVB, de Ere- en Eerste Divisie, heeft dinsdag bij de start van de eerste Meer dan Voetbalweek bekend gemaakt dat in het vorig seizoen ruim honderdduizend personen deelnamen aan projecten over onderwijs, participatie en gezondheid
Gaat wat mij betreft ook niet zozeer over zijn keeperskwaliteiten, maar meer om de klanken die uit zijn keel komen op zondagavond, zijn ontbrekende analytische kennis en zijn onverholen voorkeur voor psv.quote:Op zondag 4 maart 2012 10:59 schreef Nober het volgende:
[..]
Énnnnnnnnnn wie is onze eerste keus???????!!!!!!!!!!!!
Ronaldje Waterreus, Ronaldje Waterreus!!!!!!!
Allemaal!!!![]()
Heb hem in 't echt gezien, niets mis mee kwam heel relaxed over maar was ook voor een vriendschappelijke thuiswedstrijd tegen Anderlecht dus stond geen druk op.
nou met Van Praag wel en al dat geslijm en geneuzel.quote:Op zondag 4 maart 2012 13:32 schreef ajacied4lf het volgende:
Geen Waterreus, dus veel slechter dan vorige week kan het niet zijn.
Van Praag vind ik ook helemaal niks. Maar ik hoef Waterreus niet meer te zien eigenlijk.quote:Op zondag 4 maart 2012 13:36 schreef macca728 het volgende:
[..]
nou met Van Praag wel en al dat geslijm en geneuzel.
Jammerquote:Op zondag 4 maart 2012 13:32 schreef ajacied4lf het volgende:
Geen Waterreus, dus veel slechter dan vorige week kan het niet zijn.
True. Nu zit je met Van Praag, slechter kan ECHT niet.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:39 schreef Paul-89 het volgende:
Toch jammer dat Ronald er niet is vanavond.
Idd, zal Sjekkie hem het vuur aan de schenen leggen ?quote:Op zondag 4 maart 2012 21:40 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
True. Nu zit je met Van Praag, slechter kan ECHT niet.
& over Blatterquote:Op zondag 4 maart 2012 21:44 schreef Caland het volgende:
Van Praag gaat het hebben over die maatschappelijke onzinacties van deze week 'meer dan voetbal'
Vreemd dat ze daarvoor Muntenman niet uitnodigen.
Van Praag kruipt graag in de reet van Sepp maar dat zal wss niet gezegd wordenquote:Op zondag 4 maart 2012 21:44 schreef Caland het volgende:
Van Praag gaat het hebben over die maatschappelijke onzinacties van deze week 'meer dan voetbal'
Vreemd dat ze daarvoor Muntenman niet uitnodigen.
die zit ondergedoken in het huis van Ger Sendenquote:Op zondag 4 maart 2012 22:13 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ze hadden Waterneus verplicht aan moeten laten schuiven.
desnoods komt Ger ook meequote:Op zondag 4 maart 2012 22:15 schreef vincerusso het volgende:
[..]
die zit ondergedoken in het huis van Ger Senden
Karma is mooi.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:21 schreef GGMM het volgende:
De kampioensoverwinning.. hoe krijg je het je strot uit.
Maar dan word er mssn nog wat aandacht bestaaed aan Roda JCquote:Op zondag 4 maart 2012 22:21 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Jerrie kunnen ze wss niet verstaan daar
Je zou denken dat de verplichte media training dat soort ondoordachte uitspraken er wel uit zou halen.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:21 schreef GGMM het volgende:
Ja die snapte ik vorige week ook al niet als je ziet wat voor programma we nog hebben.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:21 schreef GGMM het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |