Ja daar doelde ik ook niet op. Maar op het feit dat ik het jammer vind dat hij niet een echte topclub aan de gang gaat ipv bij zo'n sjeik ergens.quote:
Zijn vrouw is Surinaams dacht ik.quote:Op zondag 19 februari 2012 23:01 schreef BansheeBoy het volgende:
Die Hiddink, zou hij een vaste girl hebben?²
Braziliaans toch? edit: nee toch Surinaamsquote:Op zondag 19 februari 2012 23:02 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Zijn vrouw is Surinaams dacht ik.
Wij kunnen alleen Sjeik zijn.quote:Op zondag 19 februari 2012 23:01 schreef alors het volgende:
[..]
Ja daar doelde ik ook niet op. Maar op het feit dat ik het jammer vind dat hij niet een echte topclub aan de gang gaat ipv bij zo'n sjeik ergens.
Zal die het niet koud hebben dan in Ruslandquote:Op zondag 19 februari 2012 23:02 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Zijn vrouw is Surinaams dacht ik.
UND VON LIVERPOOL UND MANCHESTER!!!quote:Op zondag 19 februari 2012 23:05 schreef msnk het volgende:
WIR SIND DIE BESTE... VON LONDON. UND VON ENGELAND. UND VON... WALES!!!
Hij samen met Ronaldo, daar lik ik mijn vingers bij af.quote:
RVP en Sneijder in 1 team?quote:
sjekk... I am disappoint.quote:Op zondag 19 februari 2012 23:05 schreef msnk het volgende:
Hey sjekk, messi hep een hattrick gemaakt. Ga je ons niet verblijden met dit grootse nieuws?
Alles behalve united en ingooiquote:
Milan is ook gezegd, maar je ac milan wegstrepen.quote:
Ze zeiden manchester city dus streep alleen manchester.quote:
Zeikwijfquote:Op zondag 19 februari 2012 23:09 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Kansloos gedoe, zeker als je de helft vergeet.
quote:Op zondag 19 februari 2012 23:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze zeiden manchester city dus streep alleen manchester.
Guidettiquote:Op zondag 19 februari 2012 23:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nu weten we nog steeds niet wie dat kleine blonde Zweedse jongetje nou was uit dat voorstukje van SV om 19.50...
Slordig inderdaadquote:Op zondag 19 februari 2012 23:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nu weten we nog steeds niet wie dat kleine blonde Zweedse jongetje nou was uit dat voorstukje van SV om 19.50...
quote:Op zondag 19 februari 2012 23:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
SV en Rutten zijn bijna even voorspelbaarquote:
Echt raar dat ze de woorden Ajax en Van Basten noemen.quote:Op zondag 19 februari 2012 23:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
SV en Rutten zijn bijna even voorspelbaar
Dat garandeert een geweldige uitzendig, kan niet misgaan...quote:Op zondag 26 februari 2012 08:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Vader en Zoon Mulder, Tom van 't Hek, Ronald Waterreus schuiven aan bij Sjek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |