De sessies zijn afgelopen, maar ja ik ging wel. Alleen de eerste afspraak was met mijn moeder de rest alleen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:31 schreef Staal het volgende:
[..]
Dat heeft hij al wel gedaan en gaat zelf nog steeds.
I
Hahaha ik ben ervoor naar de huisarts, dermatoloog en haarkliniek gegaan. Dus ben best zejer dat ik geen spoken ziequote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:42 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Als kaalheid een obsessie voor je was.. Of is.. Want je hebt het er nog best veel over in je topic. Kun je ook kaalheid zien waar geen kaalheid is. Zoals een meisje met bijv een slecht zelfbeeld vet ziet waar geen vet zit.
Eindelijk iemand die mij snapt! Ze word boos, omdat ik verdrietig ben..quote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:18 schreef JohannesKozijn het volgende:
Je klacht is terecht. Ze is inderdaad te beschermend en dat is niet ok. Het is een slechte manier van opvoeden.Ik ben licht autistisch en heb daardoor heel veel moeite moeten doen om een goede sociale omgang met mensen te krijgen en zo vrienden te krijgen. Vrienden hebben is heel belangrijk en haar overgrote bescherming veroorzaakt dat je te weinig vrienden hebt en daarom is ZIJ heel fout bezig.
Sommige jongeren krijgen zelfmoordneigingen als ze onder zo'n beschermd beleid leven.
Mijn conclusie uit dit verhaal is dat het misschien beter was geweest als je ergens anders dan bij je moeder zou hebben gewoond: jeugdzorg had er wel iets aan kunnen doen ofzo.
Je moeder heeft ook echt niet het recht zo boos te reageren, want het is logisch dat je die vrijheid wil en ZIJ maakt jou kapot van binnen: jij verdient op dat moment geen boze reactie.
Als je straks 18 bent en NOG NIET DIE VRIJHEID HEBT, dan raad je aan om zo snel mogelijk te verhuizen. Voor zover ik weet heb je op je achttiende het recht om te verhuizen en van dat recht moet je ook gebruik maken: ongeacht wat je moeder zegt. Ik ben nu 18, heb een wajong-uitkering en woon daarmee op mezelf in een huurkamer
http://nl.wikipedia.org/w(...)ng_jonggehandicaptenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:21 schreef chadson95 het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die mij snapt! Ze word boos, omdat ik verdrietig ben..
En kan je die wajong-uitkering uitleggen?
Nee, ze wordt boos omdat ze zich machteloos voelt of omdat ze het erg vindt dat ze zoiets belangrijks kennelijk verkeerd heeft gedaan.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:21 schreef chadson95 het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die mij snapt! Ze word boos, omdat ik verdrietig ben..
En kan je die wajong-uitkering uitleggen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |