Geilquote:Op zondag 19 februari 2012 22:27 schreef WcPot het volgende:
[..]
Alberto gaat gewoon weer minderjarigen gebruiken net als vandaag
quote:Op zondag 19 februari 2012 22:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je allebei akkoord gaat zou ik ook niet weten waarom dat niet zou mogen inderdaad.
Ja gewoon ruilhandel... Als er geen dwang of zware manupilatie isquote:Op zondag 19 februari 2012 22:27 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Niks je verplicht je om alles in geld te laten betalen. Je kan ook spullen ruilen of betalen in kamelen
maar sex in ruil voor een vergoeding is gewoon prostitutiequote:Op zondag 19 februari 2012 22:27 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Niks je verplicht je om alles in geld te laten betalen. Je kan ook spullen ruilen of betalen in kamelen
Een auto? Kledingwinkel, ik weet niet wat we allemaal gaan zienquote:Op zondag 19 februari 2012 22:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Je doet het toch niet in het openbaar lijkt me?
En dat mag niet? je hebt toch ook thuishoertjesquote:Op zondag 19 februari 2012 22:28 schreef donald_dick het volgende:
[..]
maar sex in ruil voor een vergoeding is gewoon prostitutie
Hoezo, je betaald toch niks? Prostitutie is het pas als je betaald.quote:Op zondag 19 februari 2012 22:28 schreef donald_dick het volgende:
[..]
maar sex in ruil voor een vergoeding is gewoon prostitutie
Nou, wat let jequote:Op zondag 19 februari 2012 22:29 schreef Karina het volgende:
[..]
maar serieus: als je dat allebei afspreekt zie ik geen probleem.
je hebt ook boksbeugels en kinderen die spullen verkopenquote:Op zondag 19 februari 2012 22:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
En dat mag niet? je hebt toch ook thuishoertjes
betalen in natura is ook een betalingquote:Op zondag 19 februari 2012 22:29 schreef StephanL het volgende:
[..]
Hoezo, je betaald toch niks? Prostitutie is het pas als je betaald.
maar dat is betalen met geld ookquote:
Precies mijn punt. Wat is dan het probleem?quote:Op zondag 19 februari 2012 22:30 schreef donald_dick het volgende:
[..]
maar dat is betalen met geld ook
We zullen het wel horen volgende week. Ben benieuwd.quote:Op zondag 19 februari 2012 22:30 schreef donald_dick het volgende:
[..]
betalen in natura is ook een betaling
Als iedereen dit gaat doen stort de economische wereld in elkaarquote:Op zondag 19 februari 2012 22:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Precies mijn punt. Wat is dan het probleem?
dat heb ik niet, anderen welquote:Op zondag 19 februari 2012 22:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Precies mijn punt. Wat is dan het probleem?
philosoraptor.jpgquote:Op zondag 19 februari 2012 22:31 schreef Tinos85 het volgende:
Als je een hoer verkracht, is het dan verkrachting of winkeldiefstal?
Juist niet, je hebt dan geen geld meer nodig. Ik ga naar de slager en geef hem een jas en ik krijg een biefstuk.quote:Op zondag 19 februari 2012 22:31 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Als iedereen dit gaat doen stort de economische wereld in elkaar
Net als bij de smurfen, die hebben ook geen geldquote:Op zondag 19 februari 2012 22:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Juist niet, je hebt dan geen geld meer nodig. Ik ga naar de slager en geef hem een jas en ik krijg een biefstuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |