Valt mee opzich. 2 verdiepingen.quote:Op zondag 19 februari 2012 22:02 schreef donald_dick het volgende:
100.000 euro voor een bar, vet goedkoop
Ik wist dat deze geplaatst ging worden zag hem al boven bij google staanquote:
mijn huis was wel een tikketlje duurderquote:
je weet dat je ook mannen krijgt als je op haar googlet?quote:
Bedrijfsnaam gebruiken om andere mensen op te lichten.quote:Op zondag 19 februari 2012 22:04 schreef Bombshell het volgende:
waarom zou je net doen alsof je een kroeg wilt kopen?
swingersparties!quote:
Zolang er niet betaald wordt gaat er ook niet getekend worden lijkt me..quote:Op zondag 19 februari 2012 22:05 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Bedrijfsnaam gebruiken om andere mensen op te lichten.
Misschien denkt ze niet verder na.quote:Op zondag 19 februari 2012 22:06 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Zolang er niet betaald wordt gaat er ook niet getekend worden lijkt me..
Het is een illusie.quote:Op zondag 19 februari 2012 22:06 schreef donald_dick het volgende:
De tering, dat is echt wel amsterdam waar hij loopt
Had alberto geen uitzending meerquote:Op zondag 19 februari 2012 22:06 schreef Che_ het volgende:
Zou mooi geweest zijn als ze daadwerkelijk had betaald
Haarlemquote:Op zondag 19 februari 2012 22:06 schreef donald_dick het volgende:
De tering, dat is echt wel amsterdam waar hij loopt
neehee, ik geloof het niet, dat loopje is later en ergens anders opgenomenquote:
geil!quote:
Ik snap er ook geen bal van wat ze nou doet.quote:Op zondag 19 februari 2012 22:07 schreef Quyxz_ het volgende:
Wat is nou het doel van die Angelique?Alleen maar trollen ofzo?
Ik begrijp niks van dit gedrag. Wat levert haar dit nu in godsnaam op??quote:
doorverkopen voor 2 ton en dat geld WEL innenquote:Op zondag 19 februari 2012 22:08 schreef muzas het volgende:
Ik snap nou nog steeds het probleem niet. Geen geld = ontbinden koopcontract... En snap ook niet hoe die shoarmahoer er geld aan verdient?
Ze kan vanuit dat bedrijf werken ofzoquote:Op zondag 19 februari 2012 22:08 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ik begrijp niks van dit gedrag. Wat levert haar dit nu in godsnaam op??
Niks, ze is gewoon ziek.quote:Op zondag 19 februari 2012 22:08 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ik begrijp niks van dit gedrag. Wat levert haar dit nu in godsnaam op??
gotta go!quote:
Maar zonder geld toch geen deal?quote:Op zondag 19 februari 2012 22:08 schreef donald_dick het volgende:
[..]
doorverkopen voor 2 ton en dat geld WEL innen
met hun bekken ja!quote:
Klopt. Ze is zo'n pathologische leugenaar. Iemand die constant liegt. Is gewoon een ziekte.quote:Op zondag 19 februari 2012 22:08 schreef Karina het volgende:
het enige dat ze doet is liegen volgens mij.
en dat boeit omdat?quote:Op zondag 19 februari 2012 22:09 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Maar zonder geld toch geen deal?
Ik dacht ook dat ze dat zeidenquote:Op zondag 19 februari 2012 22:09 schreef Zipportal het volgende:
Die naam van die kroeg eigenaar: Jhuarem (of zo) Als je het uitspreekt is het net Boer Harm.
Betaling is geen vereiste voor eigendomsoverdrachtquote:Op zondag 19 februari 2012 22:09 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Maar zonder geld toch geen deal?
de remix van 10 uur is meesterlijkquote:
Dat ze met dat koopcontract iemand anders wijsmaakt dat het van haar is? Maar wie gaat nou een cafe overkopen zonder het te zien?quote:Op zondag 19 februari 2012 22:08 schreef donald_dick het volgende:
[..]
doorverkopen voor 2 ton en dat geld WEL innen
je loopt naar binnen en ziet het danquote:Op zondag 19 februari 2012 22:10 schreef Injetta het volgende:
[..]
Dat ze met dat koopcontract iemand anders wijsmaakt dat het van haar is? Maar wie gaat nou een cafe overkopen zonder het te zien?
Ze lijkt eerder een pathologische leugenaar......
Maar toch wel voordat je de papieren in orde maakt?quote:Op zondag 19 februari 2012 22:10 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Betaling is geen vereiste voor eigendomsoverdracht
ja, al 5 jaar niet mee gedronkenquote:Op zondag 19 februari 2012 22:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
die breezers zijn nog steeds vermist
Dan gaat ze thuis lekker soppen na zo'n gesprekje.quote:Op zondag 19 februari 2012 22:11 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Geloven in je eigen leugens vind ze een kick zeker. Gratis trippen.
Ik denk dat je er niet ver vanaf zit: ze kickt op dat gelieg.quote:Op zondag 19 februari 2012 22:12 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Dan gaat ze thuis lekker soppen na zo'n gesprekje.
Kan toch ook terplekke, stiekem met handje in broekje.quote:Op zondag 19 februari 2012 22:12 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ik bedoel dat als ze iemand vindt die een café wil kopen, toch dat café eerst wil zien? Dat betekent dat ze dan ook nog moet regelen dat iemand komt kijken, zonder dat de huidige eigenaar doorheeft dat die komt kijken om het te kopen en dat Angelique dat heeft geregeld.quote:Op zondag 19 februari 2012 22:11 schreef donald_dick het volgende:
[..]
je loopt naar binnen en ziet het dan
als ik vrouw was zou ik de gehele dag met me tepels spelen!quote:Op zondag 19 februari 2012 22:12 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Heb jij een huur of koophuis?quote:Op zondag 19 februari 2012 22:13 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ik bedoel dat als ze iemand vindt die een café wil kopen, toch dat café eerst wil zien? Dat betekent dat ze dan ook nog moet regelen dat iemand komt kijken, zonder dat de huidige eigenaar doorheeft dat die komt kijken om het te kopen en dat Angelique dat heeft geregeld.
Alleen met een contract verkoop je toch niet een café?
Of speeltje met afstandsbediening.quote:Op zondag 19 februari 2012 22:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Kan toch ook terplekke, stiekem met handje in broekje.
of op een paard of motor zittenquote:Op zondag 19 februari 2012 22:14 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Of speeltje met afstandsbediening.
quote:Op zondag 19 februari 2012 22:14 schreef Bombshell het volgende:
Ga ook een keer net doen alsof ik een kroeg ga kopen lijkt me echt leuk!
Huurhuis, hoezo?quote:
Dat is een fabeltje.quote:Op zondag 19 februari 2012 22:14 schreef donald_dick het volgende:
[..]
of op een paard of motor zitten
Je hebt wel een hoop fantasie nodigquote:Op zondag 19 februari 2012 22:14 schreef Bombshell het volgende:
Kruisstraat in Haarlem schijnt er nog 1 te koop te staan.quote:Op zondag 19 februari 2012 22:14 schreef Bombshell het volgende:
Als je een huis koopt, dan zie je dat huis ook maar 2 a 3 keer 10 minuten voordat je het koopt. Dat is redelijk normaal, moet je voorstellen wanneer je een cafe koopt, dan zie je dat pand ook maar 5 minuten.quote:
Word ook opgelicht?quote:Op zondag 19 februari 2012 22:16 schreef Karina het volgende:
Waarom is die makelaar er eigenlijk bij?
die kan trollen als een beest!quote:Op zondag 19 februari 2012 22:16 schreef Karina het volgende:
De makelaar checkt het met zijn Iphonequote:Op zondag 19 februari 2012 22:17 schreef Karina het volgende:
Dat kan hij toch zo zien met internetbankieren? OF het geld binnen is.
Die zou het geld dus moeten krijgen.quote:Op zondag 19 februari 2012 22:16 schreef Karina het volgende:
extra geil toch?quote:Op zondag 19 februari 2012 22:18 schreef psychosomatic het volgende:
Ze heeft wel een dikke reet gekregen.
Ja dat begreep ik even nietquote:Op zondag 19 februari 2012 22:18 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Die zou het geld dus moeten krijgen.
quote:
pedobear is er trots opquote:
nah, het mag van mij maar weer over de laarsen heenquote:
Dat dit niet kan in NLquote:Op zondag 19 februari 2012 22:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Nieuwe naam krijgen van de rechter
Oplichtster zekerquote:Op zondag 19 februari 2012 22:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Nieuwe naam krijgen van de rechter
als je papie rechter is!quote:
Dat denk ik ook, geen oplichtster, maar gewoon niet helemaal goed bij haar hoofd..quote:Op zondag 19 februari 2012 22:20 schreef Injetta het volgende:
Dat mens is zo gek als een deur.... ...
hoelang denk je dat je daarvoor krijgt in nederlandquote:Op zondag 19 februari 2012 22:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hoe kan ze niet vervolgt zijn vorige keer??
nee, want anders raakt albertnoes in comaquote:Op zondag 19 februari 2012 22:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Kan ze niet harder rennen ofzo
stopzetten die subsidies!quote:
Goeie kant opquote:Op zondag 19 februari 2012 22:22 schreef Tinos85 het volgende:
Ze loopt wel richting het politiebureau.
voor stalking maakt ze nog best een kansquote:Op zondag 19 februari 2012 22:22 schreef Injetta het volgende:
Alberto gaat het zien.. Ze gaat aangifte doen tegen Alberto!
Daar maakt alberto niet uitquote:Op zondag 19 februari 2012 22:22 schreef Injetta het volgende:
Alberto gaat het zien.. Ze gaat aangifte doen tegen Alberto!
Dat willen ze allemaal, resulteert telkens in ddat ze zelf gepakt worden _)O-quote:
quote:Op zondag 19 februari 2012 22:23 schreef Ties02 het volgende:
Je echte naam gebruiken!? Dat dit kan !
Ja echt ik wil weer van die vuurwerk dingen zienquote:
inderdaad!quote:Op zondag 19 februari 2012 22:24 schreef Bombshell het volgende:
Dit meisje moet gewoon zo snel mogelijk achter de ramen
Haha ja dat was echt master, zon dikke bomquote:Op zondag 19 februari 2012 22:24 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ja echt ik wil weer van die vuurwerk dingen zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |