Mag niet van de NAVO!quote:Op zondag 19 februari 2012 21:38 schreef YazooW het volgende:
[..]
maar je tegenstander ook, BAM! splinter in je oog.
Als ze ze hem hadden tegengehouden, had hij ze met die boksbeugel een klap kunnen verkopen..quote:
vingeren met een boksbeugel omquote:Op zondag 19 februari 2012 21:40 schreef Injetta het volgende:
[..]
Als ze ze hem hadden tegengehouden, had hij ze met die boksbeugel een klap kunnen verkopen..
ze controleren kaartjes, het zijn geen bouncersquote:
Kaartjes?quote:Op zondag 19 februari 2012 21:41 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ze controleren kaartjes, het zijn geen bouncers
Ja dit is echt een kutitem.. Ik had gehoopt dat er een hele undergrondse markt was in beverwijk maar het was gewoon een handelaar die een boksbeugeltje verkooptquote:Op zondag 19 februari 2012 21:40 schreef Van_Poppel het volgende:
In vergelijking met vorige week is dit nogal een softe aflevering...
Inderdaad een paar kalashnikov's en wat napalm ofzo.quote:Op zondag 19 februari 2012 21:40 schreef YazooW het volgende:
Na de intro van deze aflevering gezien te hebben dacht ik dat we nu Uzi's en AK47s zouden zien, komt ie aankakken met boksbeugels
+1 scherp, maar alleen bruikbaar bij een les natuurkunde en een aflvering van The Big Bang Theoryquote:
Wil je graag zo'n ding tegen je bakkes dan?quote:Op zondag 19 februari 2012 21:40 schreef YazooW het volgende:
Na de intro van deze aflevering gezien te hebben dacht ik dat we nu Uzi's en AK47s zouden zien, komt ie aankakken met boksbeugels
Zelfde als met die drugs 2 weken geledenquote:Op zondag 19 februari 2012 21:40 schreef Karina het volgende:
Ok die dingen zijn verboden, maar zo wereldschokkend is het nou ook weer niet.
ja, je moet een kaartje kopen voordat je het terrein op magquote:
oh my..quote:Op zondag 19 februari 2012 21:42 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ja, je moet een kaartje kopen voordat je het terrein op mag
2,50 ofzo, dus valt wel meequote:
Ja met de miauw miauwquote:Op zondag 19 februari 2012 21:42 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Zelfde als met die drugs 2 weken geleden
je cockring is geen boksbeugel, maar een neukbeugel..quote:Op zondag 19 februari 2012 21:42 schreef Chlamydia het volgende:
Ik heb ook wel eens een boksbeugel omgedaan, Ik vond het een irritant gevoel
Als je een goede hebt is het nog wel te doen, maar om comfortabel is het ook niet nee.quote:Op zondag 19 februari 2012 21:42 schreef Chlamydia het volgende:
Ik heb ook wel eens een boksbeugel omgedaan, Ik vond het een irritant gevoel
nee, die cocainedealquote:
Viel me ook op, hij had zo een valse naam kunnen geven van iemand die wel een rijbewijs heeft.. en je kan zo wegquote:Op zondag 19 februari 2012 21:42 schreef Zipportal het volgende:
Dat laatste stuk in Wegmisbruikers klopte geen zak van. Die ouwe had geen ID of rijbewijs bijzich en kon zo verder rijden. Vaak zie je dat ze meteen opgepakt worden.![]()
Té krom voor woorden de regeltjes.
quote:Op zondag 19 februari 2012 21:43 schreef donald_dick het volgende:
[..]
je cockring is geen boksbeugel, maar een neukbeugel..
je doet die dingen niet om omdat ze zo lekker zittenquote:Op zondag 19 februari 2012 21:43 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Als je een goede hebt is het nog wel te doen, maar om comfortabel is het ook niet nee.
Was geen cockring, Boksbeugelquote:Op zondag 19 februari 2012 21:43 schreef donald_dick het volgende:
[..]
je cockring is geen boksbeugel, maar een neukbeugel..
Vorige week werd er nog zo'n neger opgepakt. Zelfde laken in het pak.quote:Op zondag 19 februari 2012 21:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Viel me ook op, hij had zo een valse naam kunnen geven van iemand die wel een rijbewijs heeft.. en je kan zo weg
Het hoeft toch niet comfortabel te zijn.quote:Op zondag 19 februari 2012 21:43 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Als je een goede hebt is het nog wel te doen, maar om comfortabel is het ook niet nee.
Je username verraad jequote:
Hij had geen bondkraagje, maar een bondlipjequote:Op zondag 19 februari 2012 21:42 schreef Zipportal het volgende:
Dat laatste stuk in Wegmisbruikers klopte geen zak van. Die ouwe had geen ID of rijbewijs bijzich en kon zo verder rijden. Vaak zie je dat ze meteen opgepakt worden.![]()
Té krom voor woorden de regeltjes.
iedereen op internet is een ventquote:Op zondag 19 februari 2012 21:45 schreef Chlamydia het volgende:
[..]
Oh je denkt zeker dat ik een vent ben?
op fok misschienquote:Op zondag 19 februari 2012 21:45 schreef donald_dick het volgende:
[..]
iedereen op internet is een vent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |