Dit.quote:Op maandag 20 februari 2012 10:02 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Uiteraard.
Verder, ik heb teruggelezen en ik snap er niks meer vandus als er uiteindelijk een definitieve ontmoetingstijd en -plaats is, let me know.
Ik ga ookquote:Op maandag 20 februari 2012 09:42 schreef BrandX het volgende:
[..]
Dus dat ik met de tuut naar Bleiswijk kom en we vanaf daar met zijn drieen doorgaan (ongeacht met wiens auto)?
Lijkt me gezellig!
Zeg maar hoe laat ik waar moet zijn (of PM het, kunnen we gelijk telnrs uitwisselen)
Ja maar als je dms/pms verwacht in de kroeg moet je wel je FOK!-naam vertellen he!quote:Op maandag 20 februari 2012 09:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Mocht iemand mijn nummer willen dan zie ik de dm's en pm's wel verschijnen.
Dit is een beetje zoals ik het in de kroeg ook aanpak. Needless to say, ik ben nog single
...
Er wordt eerst gevraagd hoe laat we nou daadwerkelijk de studio in kunnen, daarna spreken we af hoe laat we in La Place zullen zijn (waarschijnlijk rond 17.13 uurquote:Op maandag 20 februari 2012 10:02 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Uiteraard.
Verder, ik heb teruggelezen en ik snap er niks meer vandus als er uiteindelijk een definitieve ontmoetingstijd en -plaats is, let me know.
Als je met de bus naar La Place kan komen rond de afgesproken tijd (die nog niet vast staat) kun je daarna met mij naar de studio rijden eventueel, mocht je toch ook naar La Place willen komenquote:Op zondag 19 februari 2012 23:04 schreef Andromache het volgende:
Dat in ieder gevalMaar La Place skippen wij dan.
Ah okeequote:Op maandag 20 februari 2012 14:37 schreef Greys het volgende:
Volgens de TROS meneer is het echt DE ZAAL die al om 19 uur open is...
Dus om 19 uur kan je al op je stoel gaan zitten in het fanvak. En als we dat niet doen kan je dus zeer waarschijnlijk niet met 29 bij elkaar zitten.
158, verdeeld over 2 fanvakkenquote:Op maandag 20 februari 2012 14:42 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Hoeveel plekken zijn er dan in het fanvak?
17.00 uur La Placequote:Op maandag 20 februari 2012 14:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ah okee
Dan dus om 18.00 weg bij la place, dus om 17.00 bij la place afspreken?
En ik neem aan/hoop dat je wel bv per persoon (of met een aantal personen) 2 plekken bezet kan houdenDus dan kan er als het echt moet 1 iemand die wel op tijd was buiten staan met de kaartjes, voor de laatkomers, en dan hebben de laatkomers pech
Wij vullen gewoon 18,3% van de fanvakken!quote:
Ja! Zal ik ff een schema maken? Of eenquote:Op maandag 20 februari 2012 14:47 schreef Greys het volgende:
Zullen we dan voor de niet-mee-eters rond 18.15 uur bij de studio afspreken dus?
Checkquote:Op maandag 20 februari 2012 14:49 schreef Greys het volgende:
Mensen die niet mee-eten:
18.15 uur
Studio 24
Sumatralaan 45, Hilversum
Bij de ingang
Zo laat?quote:Op maandag 20 februari 2012 14:50 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Check!
Mij kennende zullen we er wel al om 18:00 zijn
Fanksquote:Op maandag 20 februari 2012 14:52 schreef tombolafan het volgende:
Oh, en ik ging gister naar de studio's, maar mn tomtom kent nummer 45 niet en wil me dan een hele andere kant op sturen![]()
Gelukkig zag ik de borden "Media Park" staan
Waarschuwinkje voor andere tomtommers
Vooralsnog staan er nog maar 4 namen want ik weet van de rest niet of ze mee-eten, dat is haalbaar dacht ik zoquote:Op maandag 20 februari 2012 14:53 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Maar als ze voor iedereen eten moeten maken is 17.00uur wellicht al te laat...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |