Jij hebt gelijk! Ik heb ook weer zin in wat actie met flink wat natuurgeweld. En volgens het verhaal zal dat deze, aankomende zomer ook gaan gebeurenquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:13 schreef Fredo55 het volgende:
Nou, van mij mag het.
Eindelijk weer eens actie.
Verzin je dat nou helemaal zelf ? Spookzomerquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:15 schreef Narasan het volgende:
[..]
Jij hebt gelijk! Ik heb ook weer zin in wat actie met flink wat natuurgeweld. En volgens het verhaal zal dat deze, aankomende zomer ook gaan gebeuren.
Maar heftige situaties heb je iedere zomer wel..
quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:56 schreef marcel-o het volgende:
volgens mn mobiel gaat t vandaag 13 graden worden
Het is hier 20 gradenquote:Op donderdag 1 maart 2012 11:56 schreef marcel-o het volgende:
volgens mn mobiel gaat t vandaag 13 graden worden
Ja, belachelijk!quote:
Is het echt zo ernstig?quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, belachelijk!
Ik krijg er nu onderhand wel een sik van.
Warm, koud, warm, koud, voorjaar, winter, voorjaar, winter....
Is toch irritant?quote:
Is ook normaal voor maart, gemiddeld gezien is november zelfs nog wat warmer dan een doorsnee maart.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, belachelijk!
Ik krijg er nu onderhand wel een sik van.
Warm, koud, warm, koud, voorjaar, winter, voorjaar, winter....
Och het gaat wat op en neer en straks heb je een mooie dag waarbij het bijna 20C is let maar opquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Is toch irritant?
Ik heb al 2x mijn winterjassen gewassen omdat ik dacht dat het niet meer koud zou worden.
Heerlijk, ik kijk er naar uit!quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:44 schreef Drassss het volgende:
[..]
Och het gaat wat op en neer en straks heb je een mooie dag waarbij het bijna 20C is let maar op
Nogmaals: neem een dunne fleece, een dikke fleece en een normale (herfst) jas en combineer deze naar believen, dan heb je in Nederland nooit meer een winterjas nodig.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:38 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Is ook normaal voor maart, gemiddeld gezien is november zelfs nog wat warmer dan een doorsnee maart.
Maar wat meer zonneschijn zou ik niet heel erg gaan vinden.
Welk deel van het land is dat? Nabij EHV is het nog steeds potdicht...quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:31 schreef Mestras het volgende:
Ik heb net een uur uit wind op een ligstoel buiten in de zon gelegen
Hier in noord-Overijssel ook!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:51 schreef tralalala het volgende:
Op de Veluwe is het in ieder geval al vanaf 11 uur heerlijk weer.
Bij Tiel!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:48 schreef Coelho het volgende:
[..]
Welk deel van het land is dat? Nabij EHV is het nog steeds potdicht...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |